Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle glemte for en stund sin søvnighed ved synet af endnu en kreation. Hun gik uden tøven derhen, og Tit fulgte automatisk efter. Hun så afventende på ham da alle tre befandt sig på platformen, og tænkte med et skævt smil på hvad der ville ske hvis det brast.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 23:27
Han har lavet det solidt, og selvom man normalt ville skulle trække sig op ved et reb, har han kræfterne til bare at hæve dem derop og over.
Snart står de i kuplen hos skulpturerne højt over jorden. Den er lige så solid som havde de været i kronen på et stort træ, og han kan ikke lade være med at smile skævt.
"Det er lidt af et træhus, jeg har fået bygget her, synes du ikke?" spurgte han muntert, mens han så sig om. Det var præcis så smukt, som han havde forestillet sig det, da han lavede det.
"En sidste ting.." Han løfter en enkelt finger, og millioner af tusindfryd breder sig over hele platformen og drypper ud oover kanten mod jorden. "Her kan vi ligge trykt. Jeg er ved at falde om af træthed!" Han smiler det skæve, charmerende smil og lægger armen om hendes liv.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hverken Gabrielle eller Tit har det mindste imod højderne. Selvom Tit oftest befinder sig på jorden, er han god til at klatre i træer. Man er vel kat.
Gabrielles smil er fortsat stort og imponeret. "Jeg har aldrig sovet i en seng af blomster," siger hun med et lille grin. Tit har allerede lagt sig til rette.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 23:40
"Du vil blive forbavset hvor dejligt det er," bemærkede han og rakte hende en hånd for at hjælpe hende ned, hvorpå han lægger sig hos hende. Han lægger den ene arm ud så hun kan bruge den som hovedpude og er klar til at lægge den anden over hende. Han ligger så tæt ved Tit, Gabrielle kommer til at ligge imellem dem, sådan som han regner med, hun er mest tryg.
"Kom og læg dig, min kære," siger han indbydende og smiler til hende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle er vild med tanken om at ligge imellem de to. Hun vil aldrig undvære Tit, men hun finder næsten lige så stor tryghed i George. Da hun lægger sig ned møver den hvide tiger sig endnu tættere på. "Han kan godt lide at putte," siger hun undskyldende. Hun lukker øjnene og nyder øjeblikket.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 23:46
Han krøller sig sammen omkring hende, som hun ligger op ad Tit, og hvisker i hendes øre:
"HVor heldigt; det kan jeg også," han ler stille og kysser hende på halsen. "Godnat Gabrielle, og sov godt." hvisker han og lægger sig så ned med armene om hende og et stille suk. Søvnighed og udmattelse overmander ham, og han er snart ved at falde i søvn.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle er så træt nu hvor hun ligger ned at hun ikke kan få mange ord fra. "Mhmm," er alt der kommer over hendes læber før hun kysser George på panden. Op ad hendes ryg ligger Tit og spinder meget lavmælt, men ganske tilfreds.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 00:05
Han falder i søvn med et glad smil om læben og et stille suk
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 15:12
Geroge vågner med Gabrielle i favnen og smiler kærligt, før han kysser hende på håret og forsigtigt vrister sig fri. Han går hen til kanten af plateauet og springer ned, lander på jorden nedenunder ved hjælp af sine energibursts og leder efter sin jakke, der er blevet stjålet, mens de sov, og han sukker irriteret. Han havde en hel del penge i sin jakkelomme, men det betød ikke så meget som det lommeur, han havde haft med fra England. Han mumler bandende for sig selv, mens han ser sig om.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle slår øjnene op idet George begynder at vriste sig fri. Tit ligger allerede og vasker sig, noget han har til vane at gøre hver morgen. Gabrielle ser George springe ud over kanten og sætter sig op. Gad vide hvad han havde så travlt for... Hun troede ikke det var fordi han bare ville forsvinde, og der gik heller ikke længe før det gik op for hende hvad det var han lavede. Selv sprang hun ned og landede lige bag ved ham, fuldstændigt lysløst. "Er den helt væk?"

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 15:31
Han får et chok, da han hører hendes stemme lige bag sig, og han vender sig brat om og ser overrasket på hende.
"Godmorgen Gabrielle," bemærker han og ser kort op mod platformen. Hvordan kom hun ned?
"Jeg tror nogen har stjålet den," bemærkede han irritabelt. "Har du sovet godt?" Han forsøgte at lyde munter nu og smilede sit skæve, charmerende smil.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle smilede, og forelskelsen var tydelig i hendes øjne. Hun lænede sig ind mod ham og plantede et kys på hans kind. "Jeg har sovet fantastisk, har du? Og bare rolig, jeg tror nu sagtens vi kan finde den." Hun læner hovedet bagover og ser op mod deres soveplads. Tit har hovedet udover kanten og kigger ned på dem. "Kom dog herned, fjollede kat." Ved de ord forsvinder Tits hoved fra kanten et kort øjeblik før han springer ned på den modsatte side og lander med et blødt bump.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 15:44
Han lægger armen om hendes liv og trækker hende ind til sig, hvor han kysser hende lidenskabeligt. Han kunne simpelthen ikke nøjes med et simpelt kindkys; han måtte smage hende igen for at forsikre sig selv om, han ikke havde drømt det hele.
"JEg har sovet himmelsk," svarede han blidt, "Og jeg tvivler; tyven er længe væk." Han ser på Tit, der lander på den anden side af ham, og han rækker en hånd frem mod ham med håndfladen opad for at lade ham bestemme om han vil nusses uden at føle sig truet af en oppefrakommende hånd.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lader sig trække helt tæt ind til George og gengælder kysset.
"Jeg tror du glemmer hvem du snakker til," sagde hun drilsk og smilede til ham. Det kriblede i hende for at få noget at lave. "Hvis du virkeligt vil have dine ejendele tilbage, kan det sagtens lade sig gøre." Der var ingen tvivl i hendes stemme. Tit var en smart tiger og havde før ageret sporhund for hende.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 18:36
Han smiler varmt.
"Jamen så forsøg da. Der er et lommeur i den ene lomme, jeg gerne vil have tilbage, resten er såmænd ligemeget," siger han og fjerner den visne blomst fra hendes hår. Han slipper hende og lader hende få frit spil til at opspore hans jakke.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle tog Georges ene hånd. "Tit?" Den hvide tiger reagerede med det samme ved at gå hen til hånden og snuse kort. Han havde duften af begge mennesker i næsen, og havde derfor brug for en opfrisker. Han vidste at han skulle finde det nyeste spor der førte væk der fra.
Der gik et lille stykke tid, og så vendte han om og satte i småløb ind mod lysningen, tværs over, og igennem den anden ende af skoven. "Vil du med?" Gabrielle så afventende på George, men kun i få sekunder før hun begyndte at løbe efter Tit.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 18:50
Det er ikke tit, han løber, men han følger efter dem ind mellem træerne mens han tænker over om det virkelig er muligt at opspore en jakke efter en hel nat.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Snart er det ikke længere til at se at det er blevet morgen og solen er kommet op; dens stråler når ikke ned til bunden i den mere dystre del af Mørkets Skov. De løber blandt andet langs den røde flod, for ikke at snakke om alle de mange døde træer de nærmest må zigzagge igennem. Gabrielle er lige i hælene på Tit og kan høre George ikke langt bag sig. Ikke en eneste gang stopper den hvide tiger tøvende op, han fortsætter bare. Skoven er stor, og de er langt inde i midten af den. Luften begynder langsommere at blive tykkere idet de nærmer sig sumpen.

[OUT]

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 5