Samson hævede let det ene øjenbryn, først lidt uvidende om han skulle blive lidt halvtosset eller ej, men han kunne ikke få sig selv til det. Efter en omgang sex, var han alt for saglig, heldigvis. Med det, valgte han at tolke det på en anderledes måde, bare for ikke at føle sig undervurderet.
"Selvglæde er noget man kan komme langt med. Så længe man bare kan finde ud af at håndtere den ordenligt.Ved at udelukke den, kan man intet og er dermed en.. svækling!" Samson skar en lille grimasse ved det sidste ord. Han havde skam oplevet at føle sig som en, men det var trods alt meget meget lang tid siden. Eller var det nu også det? Han havde haft sine perioder... som han så helst ikke ville se tilbage på den dag i dag.
Samson lod sin fingerspids glide hen over Cashis læber og læne sig en smule indover hende mens han så hende i øjnene.
"Det er ment som et kompliment. Hvordan du tager det, må du selv om" Samson smilte et lille kort sagligt smil. Det var tydeligt at han nød Cashis tilstedeværelse, måske lidt mere end rigeligt? Han kunne godt se sig selv være svag i sjælen i visse situationer hvis Cashi var indvoldveret i noget, hvor hun meget muligt ville komme til skade. Men egentlig, så mindedes ikke at have set noget til Cashis evner. Havde hun overhovedet nogen? Dermed kunne han ikke vurdere hvor stærk hun var, hvilket egentlig irriterede ham en smule. Dog vidste han godt, at han nok ikke ville få meget ud af at spørge hende, for han havde vidst spurgt hende en gang for længe siden.
Mens tankerne strømmede til Samsons hoved, var det som om at de nærmest forsvandt helt da Cashi kyssede ham (han gengældte selvfølgelig her).
Samson åbnede sin mund let, da Cashi sagde, at han bare kæftede om, når der var noget der interesserede ham. Han følte sig ærlig talt lidt over gay, på den måde som hun fremlagde det hele på. Måske var han bi, men alligevel foretrak han aller mest kvinder frem for mænd, selvom han absolut ikke udelukkede mænd.
"Baaah" Brummede Samson og skulede lidt til sengelanerne, men så dog atter ind i hendes kønne øjne.
"Du kan sagtens lade det være som det er nu. Jeg tænker nu også mere i form for de forskellige anledninger, hvor man nærmest skal stadse sig op......."
Samson slog sine øjne en smule op. Hvad var det lige han sagde? Han sagde inddirekte, at han nærmest skulle gå i jakkesæt og det hele. ARGH! Et eller andet sted i hans underjeg, skreg han så inderligt at det næsten gjorde ondt. Han burde virkelig holde noget ferie! Og så bare vende tilbage til landet hvor han stammede fra, men dette ville resultere i... ja, hvad ville det resultere i? Måske ville det bare ødelægge det hele som han i forvejen havde bygget op.
Hans blik var endt på hjørnet hvor der var en gulvfakkel placeret, blinkede så et par gange med øjnene for at se tilbage på Cashi.
"Cashi? Jeg vil bede dig om, at tage dette meget alvorligt.. Har jeg ændret mig?" Samsons pupiller blev meget meget smalle. Det var tydeligt at se, at han på sin vis var bekymret. Den bekymring ville hurtigt kunne gå over og betyde en masse for fremtiden, deriblandt hvad han ville foretage sig.
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †