Samsons sovesal

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.02.2010 22:52
Samson skævede lidt til hende, men smilte lidt af hendes bemærkning. Det var tydeligt at høre, at hun ikke var helt tilfreds med hans kommentar med 'en af de bedste'. Men sandheden var, at hans x, som han havde dræbt, var fantastisk til det også. Hun havde virkelig kunnet få ham til at nyde det i fulde drag og tilfredsstillede ham på de mest dyriske måder.
Han fortsatte med at rode rundt i Cashis hår.

Samsons mave hoppede let da en brummen undslap ham. Det mindede lidt om et grin. Han morede sig ved hendes kommentar. Ham på top ti? Selvfølgelig! Men hun kunne godt have indskrænket skalaen lidt, så det ville have lydt af mere, men det var sikkert bare for at få sin hævn, det skulle lige ligne hende!

"Uuuuh.. men hvorfor sprede skalaen så bredt, når du kan nøjes med en top et?" Samson smilte et stort lettere charmerende smil til hende, da hans lyse isblå øjne nærmest flød ind i hendes. Samson kunne ikke lade være med at slynge den bemærkning ud af munden. Samson lod sine to fingre blive låst blidt omkring en af hendes hårlokker og så ellers trække den ud så den tilsidst faldt ind mod hendes ansigt, da håret ikke var længere, og herefter gentage processen.

"Ja.. du er" Sagde Samson mens han stadig betragtede hende.

"Dit hår trænger dog til en omgang hos barberen.. Synes at det er lidt spaltet?" Utroligt at dette skulle komme fra Samson selv. Han havde været så ligeglad i så mange år. Dog begyndte han at gå lidt mere op i sit udseende, så det ikke var så pjusket af se på, som det havde været, og hårspidserne blev også ordnet indimellem. Man kunne så også sige, at nu havde han mulighederne for at kunne få gjort de ting. De betød også mere for ham nu. For han skulle ikke se sig selv som en sjusket krystallisianer med en ledende stilling.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 21.02.2010 11:32
Cashi grinede af Samson. Dels pga. hans spørgsmål, men mest pga. hans store charmerende smil. Hun faldt for det vær gang.
"Samse.. Du er ikke den bedste jeg har været sammen med.. Du er ikke den eneste der har været rundt omkring, vel?" Hun hævede begge øjenryn i nogle få sekunder, før hun gav dem lov til at sætte sig tilbage på deres plads.
Cashi så sig så rundt i værelset, små nysgerrig for hvad der kunne være i de forskellige beholdere, skabe og skuffer. Det var godt nok ikke første gang hun var der, men hver gang hun trådte ind i Samsons private gemakker, faldt hun altid over noget nyt eller noget hun ganske enkelt ikke havde lagt mærke til før.
Cashi smilede glad, tilfreds, da Samson bekræftede at hun var smuk. Hun kyssede ham forsigtigt på munden, som et lille tak, inden hun hurtigt puttede sig tæt ind til ham, med hovedet mod hans bryst. Samson var altid så varm. Generelt var mænd altid varme! Eller måske var hun selv altid kold? Det var bare så rart med varme, specielt fra mænd. Og det var så utroligt let at komme til - for som kvinde ville hun jo altid kunne puttes, nusses eller tilfredsstilles på andre måder, ved bare at lægge hovedet på skrå og sige nogle søde ord. Mænd kunne være så dumme.
"Spaltede spidser?" Cashi smilede stort og grinede let mod Samsons brede brystkasse, mens hun sneg en arm omkring ham. "Siden hvornår er du begyndt at gå op i mit hår?" Hun skimtede op til ham, og gav hans hals blødt kys.
Hun rystede så på hovedet, lidt negativt over at hun burde blive klippet. "Jamen.. Jeg ved det. Jeg har bare ikke lyst til det."
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 22.02.2010 21:33
Samson hævede sine øjenbryn med et lille smil på munden som strålede langt væk af tror-du-selv-jeg-hopper-på-at-der-er-andre-der-er-bedre-end-mig? Samson var stædig, når det kom til at sætte sig selv højt i rampelyset. Men hvem kom det også bagpå? Hvorfor skulle han udstille sig selv som en taber? Det behøvede han ikke, men omvendt bør man heller ikke være så højrøvet som han egentlig var, men det var der ikke nogen som skulle tage fra ham.
Samson søgerede ikke for sit værelse. Der var ganske enkelt en tjenestepige eller to som tog sig af det på skiftevis. Han havde endnu ikke oplevet noget bøvl med dem. Måske turde de bare ikke, eller også havde han ganske enkelt ikke lagt mærke til det endnu. Men de ting som han skulle have for sig selv, var låst forsvarligt inde, og kunne ikke sådan lige lukkes op.
Han gemte trods alt noget for omverdenen. Ikke noget som var værdigenstande som sådan, men ting som bare ikke lige skulle ud i landet og blive 'offentliggjort'. Han havde stadig minder gemt. Egentlig burde han se at skaffe sig af med det, men alligevel havde han brug for engang imellem, at vide hvor han egentlig kom fra, og ikke skulle tilbage dertil igen. Så kunne han minde ham selv om, hvor langt han var kommet. Så langt ville hans egen familie ikke komme. Nu kendte han godt nok ikke særlig meget til sin far. Det var utrolig længe siden at han havde set noget til ham, men han var sikker på, at han sagtens ville kunne komme langt. Han håbede på at se ham en dag. Måske sad han i spjældet? Eller måske havde han indtaget et område? Eller måske sad han bare på en kro et sted liggende i sit eget bræk? Eller måske det helt femte.. var draget til den anden verden for lidt, eller lang tid siden? Samson kunne ikke svare på det, og han kunne ikke helt bedømme om det gik ham på eller ej, for hans fader havde været et meget stort forbillede for ham i meget lang tid, selv efter han havde forladt Samson og hans mor.
Samson blev lidt fraværende et øjeblik, men smilte så et lettere skævt og kærligt smil til Cashi da hun hurtigt kyssede ham på munden.

"Hvornår jeg er begyndt at gå op i dit hår? Hmmn.. du skulle jo gerne se fremragende ud, hvis du en dag skulle se mægtig ud ved siden af mig, ikke sandt?" Samson puffede lidt til hende igen med et lille charmerende smil på læben, idet hans øjne mødtes med hendes(?).

"Du har måske ikke lyst til det, fordi det normalt vil blive kortere? Se.. Lad mig sige det sådan her.. Der gik et par timer fra at jeg havde kort hår, til at jeg pludselig havde næsten så langt hår her, som jeg har i dag. Noget kortere godt nok, for det er alligevel over et år siden at jeg fik det lavet. Men der er denne barber, som ville kunne hjælpe dig, hvis det er det der er problemet. Eller hvis nu du vil have en anden hårfarve enkelte steder eller hele håret permanent, så kan han også klare det. Sådan er det med min hvide lok her" Samson gjorde signal med øjnene ud til sin venstre side, hvor den hvide lok ganske rigtigt hang ned. Samson lod sin ene hånd nusse hendes nakke lidt, mens hun havde sneget en arm omkring ham.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 04.05.2010 22:42
Cashi smilede frækt til Samse, da han hoverende løftede sine øjenbryn. "Samson, der er altså mænd derude der er bedre end dig.. Du er alt for, hvad kalder man det? Selvglad, til at være den bedste.." Hendes smil blev nu frydende, og hun løftede selv sine øjenbryn, bare for at gengælde Samsons gestus. De vidste vel egentlig begge to godt, at ingen af dem ville indrømme at den anden var bedst - hvis en af dem, rent faktisk var det. For de havde begge for meget stolthed, eller Cashi havde ihvert fald. Eller så ventede hun bare på at Samson skulle overgive sig, før hun selv gjorde.
For, hvis hun skulle være helt ærlig, så var manden der lå ved siden af hende, nok det tætteste hun nogensinde var kommet på en 'kæreste' - hvis man nu kun kalde deres forhold til hinanden for dette. Og derved var Samson nok den bedste, ikke i sengen, men overall mand hun nogensinde havde mødt. En skam, at hun ikke ville indrømme det.

Cashi fik en lille blussen i sine søde kinder, da den anden sagde, at hun muligvis kunne få en plads ved siden af ham. Dét var nok et af de største komplimenter Samse nogensinde havde givet hende. Og nu hvor hun vidste hvor svært det var for ham, blev hun bare lykkelig over det. ".. Jeg ved ikke om jeg skal tage det som en fornærmelse, at du ikke kan lide mit hår som det er nu, eller som et kompliment at du gerne vil have mig ved din side.."Cashi lænede sig en anelse frem og kyssede Samson midt på læberne, i et stykke tid. "Nu hvor tvivlen kommer dig til gode, så vælger jeg at tage det som et kompliment - ind til videre." et drilsk smil dukkede op på læberne, og hun blinkede hurtigt til ham med det ene øje, inden hun kort så ud af vinduet.

Cashi udbrød i et kønt grin, efter Samsons lange tale omkring hans fantastiske barber og alle hans vidunderlige talenter indenfor hår. "Du er så skøn! Når du snakker om noget du virkelig går op i, så kæfter du bare op!"Hun smilede stort og kyssede endnu engang Samse, helt smigret. "Men.. Jeg ved ikke.. Måske skal jeg bare være lidt smånusset lidt endnu. Jeg kan godt lide at jeg ikke er helt perfekt, det giver mig lidt mere personlighed. At være en pyntedukke, er ikke lige mig." Cashi smilede undskyldende og lod sin lyse hånd glide nedover den andens kind og ned på hans bryst. ".. Hvis du insisterer så overvejer jeg det dog alligevel."
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 05.05.2010 18:51
Samson hævede let det ene øjenbryn, først lidt uvidende om han skulle blive lidt halvtosset eller ej, men han kunne ikke få sig selv til det. Efter en omgang sex, var han alt for saglig, heldigvis. Med det, valgte han at tolke det på en anderledes måde, bare for ikke at føle sig undervurderet.

"Selvglæde er noget man kan komme langt med. Så længe man bare kan finde ud af at håndtere den ordenligt.Ved at udelukke den, kan man intet og er dermed en.. svækling!" Samson skar en lille grimasse ved det sidste ord. Han havde skam oplevet at føle sig som en, men det var trods alt meget meget lang tid siden. Eller var det nu også det? Han havde haft sine perioder... som han så helst ikke ville se tilbage på den dag i dag.
Samson lod sin fingerspids glide hen over Cashis læber og læne sig en smule indover hende mens han så hende i øjnene.

"Det er ment som et kompliment. Hvordan du tager det, må du selv om" Samson smilte et lille kort sagligt smil. Det var tydeligt at han nød Cashis tilstedeværelse, måske lidt mere end rigeligt? Han kunne godt se sig selv være svag i sjælen i visse situationer hvis Cashi var indvoldveret i noget, hvor hun meget muligt ville komme til skade. Men egentlig, så mindedes ikke at have set noget til Cashis evner. Havde hun overhovedet nogen? Dermed kunne han ikke vurdere hvor stærk hun var, hvilket egentlig irriterede ham en smule. Dog vidste han godt, at han nok ikke ville få meget ud af at spørge hende, for han havde vidst spurgt hende en gang for længe siden.
Mens tankerne strømmede til Samsons hoved, var det som om at de nærmest forsvandt helt da Cashi kyssede ham (han gengældte selvfølgelig her).

Samson åbnede sin mund let, da Cashi sagde, at han bare kæftede om, når der var noget der interesserede ham. Han følte sig ærlig talt lidt over gay, på den måde som hun fremlagde det hele på. Måske var han bi, men alligevel foretrak han aller mest kvinder frem for mænd, selvom han absolut ikke udelukkede mænd.
"Baaah" Brummede Samson og skulede lidt til sengelanerne, men så dog atter ind i hendes kønne øjne.

"Du kan sagtens lade det være som det er nu. Jeg tænker nu også mere i form for de forskellige anledninger, hvor man nærmest skal stadse sig op......."
Samson slog sine øjne en smule op. Hvad var det lige han sagde? Han sagde inddirekte, at han nærmest skulle gå i jakkesæt og det hele. ARGH! Et eller andet sted i hans underjeg, skreg han så inderligt at det næsten gjorde ondt. Han burde virkelig holde noget ferie! Og så bare vende tilbage til landet hvor han stammede fra, men dette ville resultere i... ja, hvad ville det resultere i? Måske ville det bare ødelægge det hele som han i forvejen havde bygget op.
Hans blik var endt på hjørnet hvor der var en gulvfakkel placeret, blinkede så et par gange med øjnene for at se tilbage på Cashi.

"Cashi? Jeg vil bede dig om, at tage dette meget alvorligt.. Har jeg ændret mig?" Samsons pupiller blev meget meget smalle. Det var tydeligt at se, at han på sin vis var bekymret. Den bekymring ville hurtigt kunne gå over og betyde en masse for fremtiden, deriblandt hvad han ville foretage sig.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 05.05.2010 19:33
Cashi himlede med øjnene, men smilede dog imens. Svækling? Samson skulle altid bevise at han ikke var svag.. Dét eneste rigtige minus ved ham - for Cashi havde snart fattet pointen. "Samse, man behøver ikke være en svækling fordi man ikke ser ligeså selvglad som dig. Man kan skam også godt komme langt med ydmyghed.." Hun fnes dog let. For når man snakkede om ydmyghed, plejede hun at smutte. Hun var ikke en person der ville holde kæft, om hvor fantastisk hun er. Det havde hun aldrig gjort, og hun mente selv at hun fortjente laaangt mere ros!

Cashi smilede blødt, da Samsons fingre gled henover hendes røde læber. Hun fastholdt blikket ind i hans øjne, for at være sikker på at hvert et ord der undslap hans læber var sandt. Ikke fordi hun troede Samson var en løgner, hun tog bare sine forholdsregler. Gennem sit liv havde hun lært at det var man nødt til. Selv med de venner man havde kendt siden man var lille - enhver kunne udvikle sig til en ideel løgner.

Et blødt grin kom ud fra Cashis mund, da et 'baah' kom fra Samsons. "Aww..! Du lyder som et får!" hun grinede forsigtigt videre. 2 sekunder efter sad hun ovenpå den andens mave(?), med hænderne på hans kinder og læberne plantet til hans pande.

Endnu engang lyste hun fuldstændig op. ".. Vil du tage fint tøj på?!" Samson havde ikke en chance nu. Cashi ville se den anden i et jakkesæt, med fint hår - muligvis en fransk fletning? Altså, hvis hun havde noget at sige omkring hans påklædning - hvilket hun ikke regnede med. "Jeg vil se dig i det. Så lover jeg dig tilgengæld at jeg tager en kjole på og sko med hæl - aftale?" Cashi var ikke bange for at vise sig i en kjole. Endnu. Altså, det var længe siden hun sidst havde haft en flot kjole på og høje hæle. Efter hun havde sagt ordene, trak hun dem tilbage i sindet. Cashi kunne allerede se hvordan hun ville gemme sig for Samson, hvis hun iførte sig en kjole, af bare frygt for hun lignede en idiot.
Hun så dybt alvorligt ned på Samson, bare for at skjule sin tvivl en lille smule.

"For-forandret dig?"Cashi rynkede sin velbuede bryn og hælede hovedet en anelse på skrå. Hun var ikke helt sikker på hvor denne her samtale ville føre hen. "Nej.. Nej, jeg vil ikke mene at du har forandret dig. Lidt. Du går ret meget op i hvad folk synes om dig - ikke om de kan lide dig, men om de synes du er svag. Og.. Og så behandler du mig bedre!" Det sidste blev hvisket, med et stort smil på læben. Hun bøjede sig en anelse forover og kyssede Samson. "Jeg synes ikke du har forandret dig synderligt. Måske er du knapt så magtsyg."
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 09.05.2010 00:15
Samson hævede kort et øjenbryn af Cashi. Han var ikke helt tilfreds med hendes snak omkring hvad der var "rigtigt" og hvad der var "forkert" mht. hans selvtilfredshed. Men hun fik ikke lov til at tære på hans selvglæde xD Han så op på Cashi som nu var over ham, mens han kiggede ind i hendes øjne. Han havde selv frivilligt lagt sig ned på siden og på den måde trukket sig lidt tilbage fra hende.

"Men det er ikke den stil jeg kører, kære Cashi" Sagde Samson og lod sine fingre glide gennem Cashis hår i langsomme bevægelser, så han ikke pludselig nærmest flåede håret af hende, sådan så totter af hår ville ryge af hende, hvis der skulle være nogen små knuder i håret, som godt kunne ske.

"Skal du kalde mig for et får?" Samsons toneleje var halvtruende, men selvfølgelig (en selvfølge var vel nok måske for meget for sagt) så lå der ironi bag.

Samson slog sine øjne en smule op, da hun virkelig lød ivrig efter, at han tog noget fint tøj på. Han vidste ærlig talt ikke, om han burde være glad for at han havde bragt emnet på banen, da det jo var... en lidt anden fremvisning, end han var vandt til.
"Så længe jeg så får dig at se i kjole, så er det jo rent faktisk det hele værd, allerede dér! Som trøst, så får du lov til at bestemme, hvordan mit jakkesæt kommer til at se ud!" Samson havde tænkt lidt over det, og mon ikke Cashi ville skåne ham bare lidt? Den smule tænketid han lige havde haft for at tænke det "igennem" var trods alt ikke ret meget, og det var først efter at han kom til at tænke på Cashis små luskeheder. Men han havde ikke tænkt sig at være den der gav op. Han vidste, at det var slemt nok for Cashi i forvejen, så det måtte være hende der gav op!

Samson rystede lidt på hovedet en enkelt gang.
"Skidt med det..." Brummede Samson blot, selvom det ikke havde taget sin sidste rundtur i hans hjerne, men sikkert bare var en af de første.
Samson lænte sig lidt frem. Nu måtte han ikke få Cashi til at bekymre sig over hans spekulationer, så i stedet, valgte han at kysse hende blidt på hendes fine røde læber(?).
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 07.06.2010 20:27
Cashi grinede ømt af Samson. 'Den stil kører jeg ikke..' - det havde hun regnet ud. "Skat, jeg har altså regnet ud af du ikke kører den ydmyge stil" Hun løftede det ene øjenbryn overlegent og smilede blødt til ham. Hun begyndte så at nusse ham i håret, med små cirkelbevægelser, hvor hun kun brugte fingerspidserne(?).

".. Jeg er lidt bange for at mine fingre ender med at sidde fast i dit store hår.." Mumlede Cashi lavt, men smilende. Hun forstillede sig hvordan Samses store hår ville begynde at rulle sig sammen til små tentakler og begynde at opsluge hendes fingre, hånden, armen og til sidst var Cashi væk.. Og Samson havde fået en speciel frisure. Cashi grinede let over sine egne tanker. Hun lænede sig hurtigt frem og kyssede forsigtigt den anden på lidt nede på panden, mellem øjenbrynene, med sine store bløde læber.

Cashi nikkede hurtigt, grinende. "Jep et får!" Hun smilede store og bræede lidt af Samson. "Du kunne være sådan et sødt får.. Aww! Lille og helt rundt, pga. alt din uld!" Cashi fik et helt andet blik i øjnene, da hun så ind i Samsons øjne. Som om at hun virkelig så ham som et lille får, med en hjerne kapacitet der ikke nærmest var ikke eksisterende.

"... Okay." Cashi smilede skummelt til Samson, helt sikker på at han ikke ville slippe godt fra at se hende i en kjole. Den øverste etage var allerede begynde at tænke på det mest forfærdelige outfit. Fra pink og mintgrønt, til lilla og babyblåt med guldstriber. Dog begyndte hun at fortryde at hun ville vælge noget virkelig grimt. Hvis hende og Samson endelig skulle til noget fint sammen, så ville hun ikke have at sin date skulle ligne lort! Nu var hun mere optaget af at finde et fantastisk sæt til ham - Samson kunne helt sikkert godt ligne en million, hvis han gad at gøre mere ud af sig selv. "Jeg er helt sikker på at jeg finder et fortrinligt jakkesæt til dig..." Cashi smilede stort, rigtig barmhjertigt. Hendes øjne fortalte at hun, indtil videre, ikke ville få ham til at ligne lort.

Cashi besvarede ømt kysset. ".. Du er en ret god kysser egentlig." Hun lød lidt overrasket, bare for at hun ikke gav Samse alt for meget kredit.
Han havde jo en tendens til at blive liiidt for selvglad over sådanne komplimenter.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.06.2010 20:52
Samson hævede overlegent sit ene øjenbryn mens han så beundringsværdigt på Cashi.

"Havde du nu også udregnet det!? En kvinde i din tilstand...." Samson storsmilede, men tværtimod var det ikke på nogen måde nedværdigende. Tonen sagde alt. Han respekterede hende rent faktisk! (Ö!)
Samson skævede lidt til hendes hånd som nærmest havde viklet sig ind i hans hår. Han gættede umiddelbart på, at hun nød det. Han kiggede hende direkte i øjnene med sine lyse, klare blå.

"Synes du da, at mit hår er for langt?" Samson skævede lidt til det (igen), lettere betragtende og overvejende. Han overvejede rent faktisk et kort øjeblik, om han skulle få det 'studset'. Han blev dog selv meget overrasket over denne tanke, da det ikke lige var sådan en slags tanke, han forventede, at skulle komme til at tænke på. Desuden, så var det Cashi der havde fået ham til at overveje det!
Det fik ham lidt til at tænke på, hvor meget Cashi begyndte at betyde for ham. Han holdt jo egentlig nok af hende, når nu han virkelig tænkte over det. Hans øjne var, lige nu, halvt lukkede, mens han betragtede Cashi og spekulerede.
Samsons blik blev lettere halvhårdt, men alligevel undersøgende (meget mystisk blanding).

"Det er lige før at jeg tror, at du ville ønske at se mig som et får, kære Cashi. Og dog alligevel, ville jeg ikke umiddelbart tro, at det ville være dit ønske at følges med et får til en galla fest." Samson smilede et lille fjoget smil. Der var noget komisk over det billede som blev skabt i hans forstand. Et får, sikkert et sort får, da han jo var mørk! Og hvis hun skulle være et får, ligesom ham, ville hun helt sikkert være hvid. De var jo trods alt to modsætninger rent farvemæssigt.
Samson betragtede Cashis blik. Han vidste ikke helt om han skulle føle sig tryg omkring den idé, at hun skulle finde ud af noget til ham.

"Du får lov til at få lidt krystaller til låns.." Sagde Samson med en lettere lurende stemme, som om han prøvede at trænge igennem hendes hoved, for at finde ud af hvad hun tænkte på. Dog endte det alligevel med, at han alligevel følte sig lidt tilpas, da han så at hendes blik ændredes. Hendes tanker var tydeligvis meget blandet, og det var der måske ikke så meget at sige til? Selvom at Samson sagde 'til låns', så mente han direkte at 'få', for selvfølgelig så låner han ikke. Enten giver han eller også beholder han. Han regner ikke med at få ting tilbage, sådan lige.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 01.02.2011 21:42
Cashi løftede et øjenbryn. Hun var imponeret over at Samson viste hende respekt. Dog blev hun lettere forskrækket da han spurgte hende om hans hår var for langt! "Samse.." sagde hun lavt, mens hun så lidt vantro på ham. Cashi havde endnu ikke forstået at hun var blevet spurgt om det. ".. Spurgte du mig om dit hår er for langt? Det synes jeg nu ikke. Jeg holder meget af at nusse med dit hår, fordi det er så langt. Og når du plejer det, så er det ret formidabelt, må jeg indrømme" svarede hun til sidst.

På Cashis læber bredte der sig et smil, der var bredt og varmt. Hun nød tydeligvis at hun blev spurgt om noget der var så vigitgt. Eller, hun mente i hvert fald det var vigtigt for Samson. Hun kunne i hvert fald huske en gang hun var kommet til at hive et hår ud. Og det var næsten i en dødsdom.

Cashi grinede højt og glad, ved Samses kommentar om at han skulle tage til galla som får. "Åh Samson..! Det bedste er at jeg ville elske at gå rundt med dig som får til en galla fest. Og så skulle du have den sødeste sløjfe om halsen, med en lille klokke i" kom det kækt igen fra Cashi. "Vi kunne være et kønt par. Den flotte unge kvinde, med hendes nuttede sorte får. Plus at knapt ingen ville tro på det var dig"
Hun strøg forsigtigt Samson over fingrene med sine fingerspidser, efter hun havde sluppet hans hår. Hendes øjne var mod den andens fingre, ikke dømmende, men betragtende, med et lille smil på læben. Hun grinede så ømt og rettede blikket op mod Samson. "Det er egentlig skægt at vi nyder hinandens selskab. For godt nok er vi ens, men hold kæft hvor kan vi være vrede venner" grinede hun videre, inden han truttede læber, som tegn på at nu ville hun gerne kysses.

Cashi så hårdt på Samson. "Jeg vil ikke låne penge. Jeg har skam selv nok til det formål, og når det er for et godt grin så skal du ikke betale! ... Men hvis du ikke skal bruge på dem på noget alligevel, må du da gerne købe noget pænt til mig" det sidste kom kærligt, men også mest for sjov. Selvom man kunne mærke den typiske kvinde undertone der skreg 'Jeg vil have noget!'.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 02.02.2011 13:06
Samson smilte kækt over tanken, at han egentlig HAVDE bedt om hendes mening omkring HANS hår. Han var egentlig meget tilfreds over hvordan hun roste hans hår på. Det var jo blevet til et af hans kendetegn, specielt når han nu ikke længere altid gik rundt med sin hat, men dog gik han endnu med den ofte.
Samson trak let på skulderen og sendte Cashi et skævt smil. Det morede hende tydeligvis, men han kunne sagtens godt selv se det. Han havde nu heller ikke selv forudset, at han ville spørge en anden, eller bare Cashi om en mening. Men hvad.. verden er vel fuld af overraskelser?

Samson så op på hende, som hun sad der på hans mave. Han farede nærmest op, for at få hende til at vælte af sig, og bagefter "stå" hen over hende, nede på alle fire i sengen.
Samson smilte et halvfrækt smil, mens han havde det ene øjenbryn lagt ned og det andet hævet, så det gav ham et helt specielt ansigtsudtryk.

"Du ville altså elske det Cashi? Men så kan man jo ikke se mit lange formidable hår?" Sagde han halv-drilsk. Han fik tanken ind i hovedet. Han så det tydeligt for sig. Ham, med en lille bjælde om halsen og... ad. Helt forkert syn af ham! Men det kunne også være sjovt at stange folkene, selvom det ikke ville være tilladt. Kunne han overhovedet komme ind? Hel-dyr eller halv-dyr? Var der den store forskel? Et lille smil bredte sig over hans læber. Et sort får og en smuk kvinde ved dens side. Ingen ville vide at det var ham! Medmindre hun altså lige sagde det. Dog stolede han på, at hun ikke ville sige det til nogen.

"Egentlig en sjov tanke..." Brummede han lettere overvejende.

"Og så i denne tid med split i det ene og andet tilhørsforhold" Samson tænkte på al rodet der var i Krystallandet. Måske var det netop denne tid hvor man skulle udnytte det i.
Samson smilte, da Cashi truttede sin mund og han kyssede hende uden tøven, et solidt kys, men dog ikke et særlig langt et. Hans hoved var tæt på hendes, og hans øjne så direkte ind i hendes. Hans fokus fokuserede først på det ene øje, og dernæst det andet.
"Meget sjovt, huh?" Samson var stadig i får-tanken. Men smilte blot til hendes svar omkring pengene. Nu måtte han jo se, hvad han kunne finde på.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 02.02.2011 20:53
Cashi nåede knapt at blinke før hun lå på ryggen i sengen, med et forvirret blik i øjnene. Nogle gange glemte hun både hvor stærk og hurtig Samson var. Hun rystede en anelse af overraskelse og hendes arme var bøjede, opad brystkassen, som var hun en lille hvalp. Men hurtigt fik hun lagt dem rundt om den andens hals. "Samson, du er helt vild?" grinede hun blødt og smilede varmt, efter hun havde rystet den største forskrækkelse af.
Cashi strøg forsigtigt en tot sort hår bag hans ene øre. Hun smilede kærligt, inden hun rettede sig lidt op for at kysse Samson, hvorefter hun smed sig sukkende ned i sengen igen. "Vil du igang med runde 2 eller hvad?"

Dog sukkede Cashi opgivende kort tid efter.

Hun kendte godt det blik. Det blik skreg 'Jeg har en idé! Og den er fandeme go', det er jo trods alt mig'. Hun hævede det ene øjenbryn, inden hun grinede let og nussede hans kind med fingrene. "Åbenbart ikke.. For du har en plan - igen. Og skal jeg være med i den?" spurgte Cashi roligt og så blødt op på Samson, med sine ellers så kolde øjne.

"Det ville være sjovt. Og så selvom det ikke betød at det skulle være en plan. Det kunne være hyggeligt" Cashi smilede let. Hun vidste godt at når en plan, en god plan, først var kommet ind i Samsons hoved så gled den ikke så let ud igen.

Så nu ventede hun på at høre hvad planen var. Hvis manden overhovedet havde i sinde at diskutere det med hende. Hvilket måske var ikke var så sandsynligt igen.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 02.02.2011 21:32
Et smil bredte sig på Samsons læber. Ordet "vild" betragtedes som en god ting. Et vildt dyr, f.eks. en bjørn var jo oftest set stærk. Sammenlignede han nu sig selv med en bjørn? Hvad var Cashi så egentlig, når nu man kom ind på dyr? Hun kunne bide fra sig, men på en måde virkede hun såbar overfor ham. Samson kom til at tænke på et hvilket som helst andet dyr, et hun dyr, som lige havde fået unger hun skulle beskytte. Familie?? Nej nej nej, det kom aldrig til at ske! Ikke de to.

*2. runde?* Samson havde en anelse hvad hun tænkte på, men det var ikke ligefrem hvad han havde tænkt sig, nej han havde skam fået en omgang, men trængte hun til mere? Om ikke andet, så kunne han være sikker på at hun nok skulle give sig til udtryk, men det virkede ikke som om at det var så påtrængt igen, efter hendes suk at bedømme.

"Jeg tænker, at det er længe siden at jeg har været rigtig ude på færde, altså... hvor folk ikke sådan lige kendte til mig, som de gør den dag i dag. Og til det, ville jeg gerne have dig med, til at ledsage. Om jeg så skulle blive forvandlet til et får. Bare til.. noget totalt ukendeligt, sådan så ingen ville kunne genkende mig! Folket her, skulle selvfølgelig ikke vide noget om det, og det ville måske bare tage en halv eller hel dag. Ingen ville opdage det!" Samson smilte stort mens han så ivrigt ind i Cashis øjne. Et eller andet sted, opførte han sig som et lille barn som bare gerne ville have sin vilje, og dermed prøvede at overbevise for at få lov.
Hvad kunne man dog finde på, for ikke at kunne blive genkendt? Og hvad med Cashi? Skulle hun fremstå utrolig fint påklædt, som en udvidelse af "galla-aftalen"? Cashi havde nok nogen gode idéer.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 02.02.2011 23:04
Cashi rettede sig lidt op nappede Samson i øret. Hun havde tydeligvis ikke fået nok, og så var hun desuden krævende. Ikke bare på det punkt, men generelt. Hun kunne være utrolig svær at tilfredsstille.
"Samse..." sukkede Cashi kælent og hun lod sig falde tilbage i sengen, stor smilende.

Hun åbnede øjnene da Samson fortalte om sin plan. Det var egentlig ikke lige præcis dét hun havde forstillet sig. Noget mere ledt og tragisk var dukket op i hendes hoved. Men egentlig var hun godt tilfreds med at det ikke var sådan - Samsons lettere bløde side var fantastisk.

"Du ved godt at hvis folk ikke kan genkende dig, så er der ingen respekt ikke?" spurgte Cashi forsigtigt. Hun ville helst ikke have at hendes kommende kæledyr for en dag skulle gå amok. Og det var hun allerede igang med at forestille sig. Fåre Samson bliver skubbet lidt til af en lille dreng. BAM og en vred mor, og en Cashi der har et temperament der siger spar 2. Måske ikke ligefrem den bedste kombi.

"Men hvis du er klar over det, så accepterer jeg din invitation til at følge dig rundt. Jeg ville også nyde at bruge lidt tid sammen med dig, udenfor din seng" grinede Cashi varmt. Hun smilede lige så ivrigt til Samson, som han så ind i hendes øjne. Tankerne fløj rundt, specielt om hvad Samse ville forvandles til. Får ville være sødt, men knapt så mandigt - men det ville sgu også være skægt at se! Men en hund eller hest kunne også være spændende. Dog, så ville Cashi nok ikke få lov til at ride på Samson konstant. Altså hvis han blev forvandlet til en hest.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.02.2011 18:37
Samson forstod udemærket hendes hentydning, da han lige havde sagt fra, at han egentlig ikke var mere trængende, på en inddirekte måde. Et smil tegnede sig over hans læber, et lettere frækt et igen. Han kyssede hende fra et sted under brystet og så længere op og længere op... op af halsen, op af hagen og tilsidst plantede han sine læber på hendes i et lille blidt kys, for at kunne reagere på hendes svar.
Hans øjne var sluppet vildt op. Respekt var alt afgørende, det var også tydeligt at se. Det var ligesom ikke rigtigt gået op for ham, hvor meget han egentlig kunne slå sig løs, men på en måde, som der kunne udforme konsekvenser af. Han skar en lille grimasse og så væk.

"Mmmmnh Brummede han en smule bestemt, tydeligvis ikke tilfreds ved tanken, men alligevel glad for at Cashi bragte det på banen.

"Ved du hvad jeg til tider tænker på?" Begyndte han og så tilbage ind i Cashis øjne. Egentlig forstod han ikke hvorfor han lige slyngede den sætning ud, men hva'.. Cashi havde egentlig overrasket ham før, på en sådan måde, at han bare pludselig fablede om alt muligt foran hende. Måske skulle hun også gøre sådan overfor ham nogen gange? Eller ville det blive for forholds agtigt? Uanset hvad, så kunne han ikke forestille sig at Cashi ville have et forhold med ham alligevel - hvilket i øvrigt var godt, for det var heller ikke hvad han var på udkig efter! - altså, en familie på den måde. En familie hvor man binder sig så grueligt meget.

"Jeg tænker sommetider på det tidspunkt, hvor jeg lige var stukket af hjemme fra, for at komme væk og være mig selv. Hvor man var den der udrettede hvad man ville. Ikke fordi jeg ikke kan det nu, men det er bare på en anden måde! Sommetider tænker jeg på, at efterlade dette for et stykke tid, at lade folk tro at jeg er død og så vende frygteligt tilbage! Men det kunne helt sikkert også blive et problem...." Samson tænkte lidt over, hvilket syn folk pludselig ville have af ham. sejr-agtigt? At vende tilbage fra "de døde?", eller nærmere en tanke om direkte et mord af ham, mere ivrigt end det allerede var nu? Ville bandemedlemmerne overhovedet underrette sig igen? Eller ville alt vende tilbage til det første?
Tankerne begyndte at køre rundt i hovedet på ham, men han rystede dem væk, for at komme til sin pointe.

"Dengang, gjorde man mere babariske ting. Nu tænker man mere over hvad man gør, så man netop kan få mere respekt." Samson skar en skæv grimasse. Han kiggede på Cashi og kunne skæmte en smule utålmodighed hvad angik lyst(?).
Samson hævede sine øjenbryn en anelse, men havde et kærligt, men stadig et lettere hårdt blik i øjnene.
Han kyssede hende atter, på samme måde som før, og lagde sin krop lidt tættere på hende og lod sine hænder føre op ad hendes inderlår og kærtegne dem. Idét han kærtegnede dem, forsøgte han også at få hendes ben let spredt. Han nappede let i hendes brystvorte imens, og kærtegnede det andet bryst imens.
Han lagde sig nu helt ind til hende, og....

*censur*(?) :3
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 03.02.2011 20:28
Cashis øjne gled nydende i, da Samsons læber kærtegnede hende fra brystet op op. Nydende suk og støn fulgte med og bed sig let i underlæben, inden hun fnes kælent. Hun elskede når Samson gik igang. Godt nok kunne han være brutalt, men i en seng var det ofte en helt anden historie. Men dog, kunne hun også godt nyde hans brutale side - og det vidste han udemærket.

"Samse..." stønnede Cashi blidt, men så kom Samsons underlige spørgsmål til sig selv. Hun sukkede let og strøg ham over håret, mens hun forberedte jeg sig på endnu en af hans monologer. På samme tid var det rart at han ville dele sådanne emner med hende. Det gjorde det intimt - uden der var alt for mange følelser i det. For Cashi var ligesom Samson bekymret for hvad deres forhold var ved at udvikle sig til. Hun vidste også at de ikke kunne fungere sammen.

"Jeg tror helt ærligt du vil kede dig, Samse." Cashi så roligt op i Samsons øjne. "Der ville gå et par uger før du ville være nødt til at gøre noget, så folk lagde mærke til dig igen. Eller også ville du blive opslugt af at udtænke dit tilbagevenden. Men.. Mest af alt, så tror jeg det ville splitte klanen. Jeg tror ikke de ville fungere uden dig, uden en ægte leder." Hun trak dog på skuldrene, bare for at vise hun ikke vidste alt, men kom ud med sine ærlige tanker omkring emnet.
"Og så ville jeg savne dig. Så hvis du nogensinde har tænkt dig det, så fortæl mig hvor du tager hen."

Cashi lukkede spændingsfuldt øjnene i, da Samsons læber rørte hendes. Hun vidste hvad der skulle ske og var forventnigsfuld som altid. Hun stønnede blidt ved hver berøring, og var ikke bleg for at vise Samson at hun nød hans behandling. Hendes ben spredte sig hurtigt, de var under mandens kontrol og hun lod ham gøre som det passede ham.

*censur* :3
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 04.02.2011 14:37
Samson elskede den måde hun gjorde sig udtryk på under hele scenen.....

Samson lagde sig nu på siden, tæt op af hende og betragtede hende med et let kærligt blik, og dog stadig med en snær af det hårde blik. Man skulle først blive bekymret hvis blikket var helt igennem kærligt, men det skulle det helst ikke gerne blive, for så ville alt dette betyde meget mere, end det allerede gjorde.

"Så... Hvad siger du til at jeg viser dig et smukt sted her på øen? Et sted, som jeg har fundet, som ikke har de helt store omvæltninger, eller måske har det netop fået vendt op og ned på det hele, for jeg har ikke set den sø før. Opdagede den for omkring en uge siden da jeg var ude og lufte Brutus. Stedet virker meget.. blåt og grønt. Kort sagt." Samson smilte skævt. Det kunne være rart hvis de også kom til ud. Han ville ikke svare tilbage på hendes ord fra før, omkring hans tanker. Det var alligevel ikke rigtig noget han havde udarbejdet, bare tanker han havde gjort sig, og det var alligevel heller ikke dét han ville tale om. Han vidste ikke om han skulle have ladet det være for sig selv, men der var ingen grund til at spekulere over det nu.

Samson tror at Cashi ville blive helt fasineret over naturen som han havde fundet. Så langt væk fra Borgen lå det faktisk heller ikke, men en halv time til en times gågang var ikke utænkelig. Dog ville det gå meget hurtigere hvis man var til tyr (i stedet for sætningen: "at være til hest" xD).

((sorry, halv-kort))
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 04.02.2011 15:02
Cashi lagde sig på siden og krøb helt ind til Samson, med et ben over ham og en arm om brystkassen. Et dybt tilfreds støn kom fra hende og hun lukkede kort øjnene. Hun så igen op på Samson, ind i hans kærlige, men dog hårde blik og smilede varmt. Dog var hendes øjne stadig en anelse kølige som altid.

Cashi lyttede roligt til Samsons beretning. Billedet i hendes hoved viste et utroligt smukt sted. En lille smuk pause fra den store smådystre borg ville også være rart. I hendes hoved var det en sø, ikke stor, men ikke lille. Med flot blåt-grønligt skær, og med smukke vandplanter ude i kanterne og rundt omkring. Græsset var sommergrønt, frisk og så lækkert at man kunne spise det. Der ville være brede træer, med lange grene og udstrakte blade. Alt i alt, et lille grønt paradis. En stor forandring i hendes verden.

"Det vil jeg meget gerne." svarede hun roligt. "Det lyder utroligt smukt..! Og undskyld, men det ville være rart med lidt afveksling engang i mellem. Det er jo ikke fordi borgen er decideret 'hyggelig'" Cashi håbede ikke at Samson ville tage det som en fornærmelse. Det ville han nok ikke - hvilken bandeleder ville gerne have sit tilholdsted skulle være 'hyggeligt' eller 'hjemligt'?. Hun syntes ærligt at det var lidt råt. Ikke ligefrem hendes kop te, men arbejde var jo arbejde og hun kunne få et fast logi og kost. Og det nød hun også.

Cashis tanker var stadig på søen, om hvordan det så ud. Men mest hvorfor Samson havde spurgt hende? Det lød meget romantisk og det var ikke noget hun havde forudset Samson ville være. Selvfølgelig var hun glad for at blive spurgt. Det ville sikkert også være hyggeligt. Og så ville hun se Samson udenfor borgen - og udenfor en seng.

(Det er sgu iorden :) )
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.02.2011 19:16
Samson nikkede let og kom med et lille "hmn" som en godtagelse på aftalen. Han havde selv brug for at komme ud fra Borgen, og nu kunne han forstå at hun virkelig gerne ville med ud. Måske var han træt af det slags forhold som de havde nu, som jo bare var i sengen, og dermed gerne ville ud? Han kunne mærke en forandring inde i ham selv. Han var hård, men samtidig blød, hvilket ikke gjorde ham så usårlig som man umiddelbart skulle tro.

"Udmærket." Mere sagde han ikke til det, for dette ord var et ord der klart sagde, at så var det aftalt.
Samson så ind i Cashis øjne og kærtegnede hende blidt op og ned af armen i små strøg som man let kunne få små kuldegysninger- samt gåsehud af.

Samson satte sig op i sengen. Nu havde de ligget lang tid dér og havde taget flere omgange. Måske var det på tide ligesom at komme videre, og få lavet nogen ting som han havde planlagt denne dag.
Han trak i sine bukser, rejste sig og hev dem helt op over, hvor han til sidst spændte dem, så de ikke ville falde så nemt ned igen.
Han vendte sig om og så på Cashi med et lille smil. Det lignede at han i et øjeblik skulle til at give hende et hjerteligt kompliment, men ombestemte sig hurtigt, da det ikke just var "hans stil". I så fald, ville det også være lidt for skræmmende, og man ville tro at han havde fået et slag oveni hovedet, når nu han ikke var fuld. Hvis han havde været tæske stiv, havde det været typisk Samson at give komplimenter for andres udseende og personlighed.

"Jeg må ud og se til Brutus. Det er hans fodringstid nu og jeg har ikke selv sendt ham ud for at finde noget mad i dag." Samson kravlede indover sengen og hen til Cashi og gav hende et heftigt kys, inden han atter trak sig tilbage.
Han havde ikke taget noget på sin overkrop, men han greb dog hatten og plantede den solidt på sit hoved. Støvlerne havde han hurtigt taget på, da de trods alt var ret godt slidte, og havde formet sig efter hans fødder, så de var nemme at få på.
Han stillede sig over dørtærsklen, med døren åbent på hvidt gab, så han indbydende sagde "damerne først", efter at Cashi havde trukket noget tøj over sig? Efter at hun var gået? lukkede Samson efter dem.

//out ((tænker at det er okay at afslutte tråden her? xD ))
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 7