Medusa Nazaza

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2475 år

Højde / 199 cm

Navarana 22.03.2008 23:10
Hun griner højt
'Haha! Nej, han gemmer sig bare for mig. Eller nej,. det gør han faktisk ikke, han ved bare ikke at jeg fulgte efter ham da han tog tidsmaskinen hertil'
Hun griner igen, bare roligere.
'Men sir. jeg må desværre gå, jeg skal ud og finde min lille broder'
Hun smiler kynisk til Achillius, og går derefter roligt derfra.
Inden hun er forsvundet helt, vinker hun med sin lange mønstrede hånd, uden at vende sig mod ham.

//Skal på druk xD eller,. noget? Oo Out xP//
-No sympathy for fools-Behemoth

-Billedet lavet af: Novah xD <'3
Navn: Lenore Avelon Medusa Nazaza
Race: Nova-Race! xD = Mädon
Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=4348

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 22.03.2008 23:14
han ser blot på hende imens hun langsomt forsvinder
han slår sine vinger ud og flyver væk

//out

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 19.06.2008 19:43
Han vender sig om da skibet sejler væk.
et kort øjeblik anes en smule sørgmod i de grå-blå øjne,
men han vender sig hurtigt om igen, får øje på de andre skibe og smiler.
"Velkommen tilbage, gamle jas" griner han og laver en lille gestus til sig selv
"Det ser sgu ud som det plejer.." han går fra molen ind på brostenene
og sætter sig på kanten med benene ned mod vandet og kigger med et
tilfreds smil ud på skibene og bådene.

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD
life is a lesson. you learn it when you're through.

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 19.06.2008 20:26
En måge skriger og han vågner op af sin tranceagtige tilstand.
Han ryster hovedet for at blive en smule mere frisk.
"Du har knap forladt skuden inden du sætter dig til at sidde og stirre på skibe
- og flot Josh, nu snakker du også med dig selv.."
han klasker en flad hånd mod panden, men bliver alligevel siddende med blikket på skibene.

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 19.06.2008 21:41
Stadig med blikket på fartøjerne omkring sig kommer en fornuftig tanke pludselig op i hans hoved
*måske skulle jeg se at finde kroen inden der bliver for mørkt.
nu hvor jeg er her kan jeg ligeså godt få en varm seng at sove i*
Derfor rejser han sig op, mærker hurtigt, og uden at tænke over det,
på bukselommen for at se om hans kniv er der og traver derefter, med
hænderne begravet i lommerne længere ind på fastlandet, inden havet
bliver for langt væk fra hans skue vender han sig om og laver en venlig
gestus mod det "vi ses" siger han med et stort smil, ryster på hovedet,
vender sig og forsvinder.

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 20:38
Til trods for at solen forlængst er forsvundet bag horisonten, fortsætter en del af de overfyldte handelsskibe med at lægge fra havn. Søvnige råb høres tydligt i nattemørket sammen med høje smæld fra reb og sejl der bliver sat. Renatika står blot helt stille, midt i mylderet og undgår at blive set. Hun har altid holdt af at kigge på skibene, lige siden hun fandt ud af der var sådanne store ting af træ. Et par hårdføre havnemænd bumper travlt ind i hende på sin vej, men tænker ikke mere over det. Et par mumler nogle små skældord og et 'pas på knægt' i det de passerer, men ingen kigger sig tilbage. Det skyldes jo nok at Renatika har gjort sig ekstra umage for at ligne en dreng for tiden, og den store jakke skjuler nemt de feminine former. Havde de set at der stod en 15-årig tøs på havnen, havde tonen nok været en ganske anden.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 20:45
nede på havnen henne ved et af husene tæt ved vandet står kraveoh lænet op af en af husene han står og kigger ud over vandet.
han står og kigger på de skibe der stadig er nede ved havnen, han ligger kort mærke til den dreng der bare står midt i det hele, og lader sin tilstedeværelse genere dem, men kun lidt.
kravenoh ser kort op og ser at det snart bliver rigtig mørkt.
han smiler lidt på læben af hvilken grund det ved han ikke.
han står med armne over kors og ser hva der sker med den dreng der står der henne midt i det hele.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 20:54
Egentlig måtte det se lidt underligt ud; en enkelt person der ikke bevægede sig i en flod af havnearbejdere. På afstand ville det være nemt at bemærke. Men Renatika lader ikke til at være specielt berørt af det, hun bliver blot stående og dovent betragter et af skibene som lige er på nippet til at forsvinde i horisonten. Gud må vide hvor længe hun har stået der, hun husker at ankomme lige da de lagde fra, og der måtte være nogle gode sømil ud til hvor himmel og hav mødes. Men da Renatika tæt på ingen afstandssans har, lægger hun heller ikke mærke til hvor længe hun har stået der. Da skibet kun ses som en lille sort plet yderst ude ved kanten, vælger Renatika dog at vende om, stiv af kulde. Uden at lægge mærke til sine omgivelser, og da slet ikke den mystiske person længere væk, ramler hun direkte ind i en muskuløs fyr af en stik-i-rend-dreng, som betragter hende med et ulmende blik, som hun ligger på jorden, faldet på halen.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 21:01
ide der ikke rigtig er det kravenoh søger nede ved havnen
synes han ikke rigtig om det sted han er men på den anden side er det også langtid siden han har tortureret nogle.
han kigger igen hen på den lille dreng som nu er støt en i en mand
et smil kommer frem på hans læber igen hold kæft man
han rejser lidt op og retter på hans tøj og går stille hen imod de to
men ikke bestemt.

((frys))
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 21:36
Et meget feminint gisp kommer fra Renatika da manden bøjer sig ned for at sige hende et par venskablige ord;
"Hva'sátan er'd du tror du lavr, din satans knøjs? Se for satan a' bli' tør ba' øre'ne!"
Måske ikke verdens rigeste ordforråd, men manden vidste hvordan man fik folk af vejen. Renatika er i hvert fald ikke sen til at rulle til den ene side så han kan stampe videre forbi. Liggende på den yderste kant af molen er hun ude af det værste mylder, og lægger først nu mærke til den mørke skikkelse. Tøvende rejser hun sig op og betrager fyren der kommer nærmere.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 21:47
kravenoh som nomalt er et ondt sindet menneske synes at han hva
nød til at gøre noget han gør gik stille op forbi manden og i et hurtigt
træk skære han pulsåren op på ham og vender rykken til og går hen
til renatika og rækker hånden frem " hjælp ??"
siger han med et smil på læben og venter for at se om hun lader ham hjælpe hende. han ser sig kort omkring for at se om der hva nogen der havde set noget..
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 21:54
Skræmte råb præger pladsen da havnearbejderen uden varsel falder til jorden med blodet stående ud af halsen. Hans skrig af smerte gør det svært for de omrkingværende at stoppe blødningen, og ingen lægger mærke til gerningsmanden i myldreret - undtagen Renatika. Skræmt fra vid og sans og med opspillede øjne presser hun sig hundeangst tilbage mod en pæl, som i et forsøg på at komme så langt væk fra Kravenoh som muligt. Hendes hænder fumler diskret efter kniven ved hendes hofte, og da den fremmede pludselig rækker hånden frem og spørger om noget Renatika kun lige hører som 'hjælp', ryster hun voldsomt på hovedet. Nej tak!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 22:01
Han ser på hende kort med et smil på læben " er du sikker " han smiler kort imens han ser at hun har en kniv på sig

"lad være med at råbe på hjælp eller noget for så sker det samme med dig som skete med ham. rejs dig op " han ser på hende med et smil på læben og ser hen på alle de mennesker der samlede hende ved manden der snart bliver til et lig. da kravenoh ved at han ikke er til at redde for han har skåret ham på en speciel måde han vender bliket hen på hende igen og ser undrene på hende..
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 22:05
((oh, burde jeg have skrevet; Hun har en stor jakke på, så han kan ikke se kniven))

Snart er pladsen tæt på tom for mennsker, da de fleste mænd fandt det vigtigere end meget andet at få den sårede til helbredelseshuset. Renatika, som har stået halvt oprejst op af pælen, rejser sig nu til sin fulde højde, med et let greb om kniven under sin jakke. Uden at svare på hans spørgsmål, betragter hun ham blot med de nervøse øjne, gemt under det stride pandehår. Uendeligt forsigtigt bruger hun spidsen af tungen til at fugte de tørre læber, og den kolde januarluft bider i de små rifter. Begge de tos ånde ses tydeligt som hvide spøgelser i nattemørket.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 22:16
han ser på hende kort og ser hen på mennesker der er gået med manden. han smiler lidt og ruster svagt på hovdet

"de burde ikke have taget ham med han kan alligevel ikke blive reddet "
han ser igen på hende igen.
"men du kan sige hvem du er " han ser undrene på hende
imens han betragter hende kort med øjne. hun ser skræmt ud
han smiler igen.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 22:21
Renatikas nervøse blik løber skiftevis mellem Kravenoh og den råbende gruppe af mænd. Og nu spørger denne fyr, denne tilsyneladende morder, om at vide hendes navn? En klump i halsen nægter at blive slugt, så hun åbner i stedet munden og mumler besværeret;
"D..Er det ikke normal høflighed at præsentere sig selv først? ...Hv..."
Hvorfor skar de halsen over på ham manden? Ordene runger mellem Renatikas ører, men hun afholder sig fra at spørge om dem. Hans opførsel tyder ikke på en som holder af at besvfare sådan et spørgsmål, frem for at skære halsen over på den der spørger. Med læberne knebet hårdt sammen forbliver hun tavs.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 22:33
han smiler da hun svar ham han smiler blot

" så du skal være fræk hva mit navn. hmm mit navn ja det kan jeg kun fortælle dig hvis du blev en af mine. så hvis jeg hva dig vil jeg fortælle dit navn til mig. ellers må jeg tvinge det ud af dig" han smiler til hende
han ser sig omkring og han synes ikke rigtig han kan se så mange mennesker mere han går helt hen til hende og stille sig helt tæt på hende
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 22:36
En af...
Renatika har ærlig talt svært ved at finde rundt i Kravenohs udtale, delvist fordi hun er småbange og træt. Men hun kan dog forstå så meget at han ikke vil fortælle sit navn. Dette betyder nu heller ikke det store for hende, da hun dybest set heller aldrig havde tænkt sig at opgive sit eget. Hun presser sig længere tilbage og væk fra ham, inden hun udbryder;
"Rolf. Jeg hedder Rolf."
En blanding af frygt og irritation stiger op i hendes blik, men det foruroliger hende at pladsen er ved at være tom. Hun har ikke lyst til at være alene med den fyr.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 22:45
han ser på hende kort " rolf " han ser bare undrene på hende
"tja det kan man også hedde- men sig med rolf som du siger du hedder hvilke jeg ikke tror på. er du bange for mig "
siger han og tager hurtig fat i hendes hånd og strammer den og brænder
et K i hendes hånd(?)
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 22:48
"Jeg-" Mere når Renatika ikke at sige før Kravenoh tager fat i hendes hånd. Først da hun mærker en let brænden i den, hiver hun den forskrækket til sig. Forskrækket tager hun et skridt tilbage mens den brændte hånd bliver gnubbet forsigtigt. Der nåede ikke at komme et mærke, men smerten er der endnu. I et håb om at han ikke har gennemskuet hendes forklædning, mumler hun;
"Jeg lyver ikke. Jeg er ikke bange for Dem."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10