Muri 31.01.2008 19:09
Han skæver kort til ham, før han bare ryster på hovedet igen."Det eneste jeg kan sige er, at jeg..." han stopper sin sætning, bider sig så let i læben, før han smiler skævt.
"... Er Murizz," fortsætter han så, lidt efter. Han rejser sig op, og retter lidt på sit tøj, da det hurtigt kommer til at sidde skævt.
Zaykor 31.01.2008 19:11
Zaykor ser endnu mere undrende på ham, som om navnet Murizz ikke ringer en klokke hos ham"Jamen hej Murizz.. men fortæl hvad du mener med at jeg ikke ville tro dig, og med at du har udspioneret mig og Lulai!"
Han lyder pludselig vred igen
Muri 31.01.2008 19:14
Han går forsigtigt, og meget langsomt, forbi ham, hvorefter han går et lille stykke væk fra ham. Han ser næsten trist på ham."Ved du ikke hvem jeg er?.. Sig, du ved hvem jeg er. Du skal vide det," siger han lavt. Han bider sig i læben igen.
Egentlig gør han alt, for ikke, at svarer på hans spørgsmål.
Muri 31.01.2008 19:23
Han går hurtigt et skridt tilbage, eller nærmere hopper et skridt tilbage, da han får et chok, da Zaykor kommer nærmere."Nej..!" siger han kort. Han lægger armene over kors.
"Hvis du virkelig gerne vil vide det, så... Er det mig der skal... Være far til Lulai's barn," siger han lavt.
.. Selvom du nok ikke tror på mig..!
Zaykor 31.01.2008 20:08
Zaykor bliver ved med at gå frem imod ham"Ham der er far til hendes barn er ældre! Du kan ikke være ham"
Zaykor ser ud til at bive endnu mere vred
"Nu fortæller du mig hvorfor du udspionere mig!!"
Muri 31.01.2008 20:12
Han begynder at gå længere og længere bagud, inden han støder ind i en mur, med ryggen."Men jeg er ham. Hvor skulle jeg ellers vide alt det her fra?" spørger han stille. Han glider langsomt ned at sidde, helt sammenkrøllet.
"Jeg udspionere dig ikke. Jeg sad og så på dig og Lulai. Du vidste godt jeg var der.." siger han lavt.
Muri 31.01.2008 20:20
Han læner sig lidt frem, rækker armene ud og lægger hænderne på Zaykor's ben, hvorefter han prøver at skubbe ham lidt væk. "Hm.. Jeg ved det ikke. Til at starte med, var jeg 13, så fik jeg et eller andet, så jeg blev 18, men jeg ved ikke hvorfor jeg er blevet 13 igen," siger han bare. Han prøver fortsat at skubbe ham væk.Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet