Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.06.2008 11:44
"det kommer an på med gjort noget" siger han og smiler"men nej det tror jeg ikke" siger han til sidst
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.06.2008 11:56
han smiler stolt Muri 17.09.2008 16:51
Isisca ligger på maven, på en af grenene i et af de mange træer. Hun har begge ben hængende ned, på hver sin side af grenen, og armene er placeret under hovedet. Hun ligger bare og holder øje med om der kommer nogle hun kan snakke med.
Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."
KraveKage 17.09.2008 16:55
kravenoh kommer stille og rolig gående hansmiler lidt for sig selv da han kom i tanke om
det han gjord mod murizz igår, så han ser ikke noget
Muri 17.09.2008 16:59
Isisca lægger straks mærke til Kravenoh. Hun løfter hovedet og betragter ham lidt, før hun hopper ned fra træet, og lander lydløst bag Kravenoh. Hun rejser sig op og går efter ham, stadig helt lydløst, så hun hele tiden holder sig næsten lige bag ham. Alt dette gør hun kun for at se ham nærmere.
Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 17:04
kravenoh hører ikke noget fordi han går og tænker pådet med murizz, han går stille og rolig vidre indtil han kommer
til et mere mørk sted på grund af træerne dækker for solen
han stopper op og står bare og kigger
Muri 17.09.2008 17:08
Isisca stopper hurtigt op, i samme øjeblik da Kravenoh selv stopper.Hun sætter sig ned på hug, og placere begge hænder på jorden, mens hun fortsat ser på Kravenoh. Den eneste lyd der kommer fra hende, er en svag lyd af vejrtrækning, men ellers intet.

Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 17:13
kravenoh holder op med at tænke på det med murizz. han står i et stykke tid hvor efter
han siger " hvor langtid har du følget efter mig" men uden
at vende sig om
Muri 17.09.2008 17:17
Hun smiler svagt."Ikke særlig lang tid," siger hun bare. Hun rejser sig op igen.
Hendes hale glider langsomt fra side til side.

Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 17:22
"og du er sikker på at det at det var klogt at følgeefter en du ikke kender " han vender sig om og ser
et væsen han aldrig set før men han smiler stadig lidt skævt
Muri 17.09.2008 17:24
"Det ville jo ikke være sjovt. Jeg kender ingen. Og hvis jeg ikke må følge efter nogle jeg ikke kender, må jeg slet ikke følge efter nogen," siger hun kort. Hun smiler svagt og lægger så hovedet let på skrå.
Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 17:29
han ser undrene på hendes tøj stil eller hva man nu vil kalde det " hva er du for et væsen " siger han undrene
hvorefter han begynder at gå rundt om hende
Muri 17.09.2008 17:32
Hun følger ham med blikket, da han går rundt om hende."Halvdyr. Halv tiger, halv menneske," siger hun bare. Hendes smil forsvinder langsomt.
Hun er ikke så tryg ved ham, som hun er ved alle andre. Han virker anderledes, selvom han ikke ser så meget anderledes ud.

Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 17:35
han rykker lidt på panden " hmm halvdyr siger du, det vil sigedet er din pels og det er det eneste tøj du har " han
smiler lidt "holder det der pels dig varm"
Muri 17.09.2008 17:39
Hun nikker let."Ja, det lyder meget rigtigt. Jeg fik ikke andet tøj, da jeg var slave," siger hun lavt. Hun ser kort på sig selv, før hun ser på ham igen.
"Ja, det gør den. Hvorfor?" spørger hun undrene.

Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 17:48
han smiler lidt " slave siger du er du stadig en slave " sigerhan smilene imens han benundre hendes pels
gad vide hvordan hun vil sig ud uden pels
Muri 17.09.2008 17:54
Hun bider sig let i læben."Ja. Men.. jeg stak af," siger hun stille. Hun går et skridt tilbage, altså væk fra ham.

Billede fundet på Google
"Keep smiling ..
KraveKage 17.09.2008 18:01
han smiler lidt "hvorfor ændre du så ikke din tøj stil "han ser lidt undrene på hende.
han stoppet med at gå rundt han siger nu på hende
sådan en som hende hun kan da umuligt have nogle evner
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet