May I take a bit and even more?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 06:12
Aria smilede lidt "forvirret ja, men utilpas...nej, faktisk ikke, alt jeg føler, føles godt, positivt" sagde hun roligt og smilede lidt, hun ville helst ikke at Lynn følte sig utilpas, men hun kunne heller ikke rigtig gøre noget, hun var som hun var og hun kunne ikke bare ændre sig.
Aria smilede lidt over den måde Lynn kiggede på hende, men kommenterede det ikke "pas nu på dine tanker ikke løber helt væk mens jeg er i bad okay" sagde hun tydeligt drilsk og uden enlig at tænke over det kyssede hun Lynn på kinden inden hun rejste sig, hun så på Max som løftede hovedet da Aria rejse sig "pas på Lynn okay Max" sagde hun roligt og med et smil på læben inden hun bevægede sig over mod trappen for at gå ovenpå.
Aria gad ikke at tage sit tøj med, det kunne hun altid tage på når hun kom ned igen, hun skulle alligevel ha det af når de skulle kigge på hendes sår.

Aria havde ikke varmt vand, men det gjorder hende intet, hun kunne ikke mærke kulde alligevel, Aria fyldte karet med vand og satte sig i det kolde vand, som for hende bare var normal.
Aria rengjorder sig selv og hun kunne se hvordan vandet fik en mere rødlig farve af det sidste blod.
Da hun var ren rejste hun sig og tømte karet, hun så lidt ned af sig selv, så mærkerne og hullerne, de var stoppet med at bløde og hun smilede lidt ved synet af dem mens hun tørte sig inden hun bevægede sig ned mod Lynn igen med rolige skridt.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.01.2023 04:43
Det var da altid noget at Aria ikke var utilpas over det hele. Egentlig var Lynn bare mere forvirret end utilpas. Hun havde trods alt lige fået en orgasme hun ikke kunne skrue væk fra. Den kildrende fornemmelse i underlivet havde været der længe efter, så hvad skulle hun egentlig være forvirret over? I stedet for at sige noget til Aria smilte hun varmt til hende og kastede et blik ind i flammerne inden hun mærkede et kys på hendes kind, hvilket blot fik en smule farve i hendes kinder. Hun kiggede efter Aria som hendes nøgne krop bevægede sig hen imod trappen og op oven på. Hvordan kunne hun være så heldig at møde en som Aria der tilbød sig selv på den måde?! Hun kunne ikke lige frem ligge skjul på at hun fandt Arias nærhed en anelse tryg. At vide hun altid kunne spise fra Aria var en fordel, men helt sikkert også en ulempe hvis uhyret inde i hende tog over og omvendte Aria til niget Lynn havde svoret aldrig at gøre.

Hun sad stadig stille og kiggede ind i flammerne, mens Max havde været en smule nysgerrig og bevægede sig tættere på Lyn for at ligge sig ved siden af hende og nyde flammernes skær på den lidt for tynde hunde krop. "Nå Max, så er hun vel ved at være færdig" kom det fra hende og lagde en hånd på hovedet af MAx og aede ham mellem ørerne og kiggede lidt på ham inden hun rejste sig. Straks begyndte hun at tage sine trusser på og bevægede sig over i køkkenet med den nøgne overkrop. Straks hørte hun Aria komme ned af trappen og MAx løftede hovedet og begyndte at banke halen ned i gulvet. Selv stod Lynn med ryggen til og smilte lidt for sig selv, mens hun fandt salver og bandage frem til Aria for at afdække nogle af alle bidende hvis de da stadig blødte.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.01.2023 18:30
Aria gik roligt ned af trapperne, hun smilede lidt da hun så Lynn var gået i køkkenet, og gik selv ind og tog sine trusser på. Hun satte sig ved siden af Max og kælede for ham.
Hun så ud mod Lynn "det er stoppet med at bløde" sagde hun roligt, men højt nok til at Lynn ville kunne høre hende, hvilket ikke behøvede at være så højt, nogen fordele var der da med en vampyr.

Aria så på Max "hvad ville du sige til at bo her sammen med mig Max?" sagde hun roligt og så hvordan Max lovrede glad med halen, hun smilede "det tager jeg som et ja" grinede hun lidt, hun havde forstået Lynns tilbud, så nu skulle hun bare lige starte med at opsige sit lejemål hos det ældre ægtepar, de var meget søde, men Aria ville gerne ha sit eget og selvom dette hus enlig ikke var hendes, så var det bedre med et hus i stedet for bare et lille værelse som hun havde nu.

Aria sad og kælede for Max mens hun så ind i flammerne, mens hun alligevel ventede på Lynn, Aria smilede lidt for sig selv og lod sin frie hånd bevæge sig over det mærker og huller som Lynn havde lavet på hende, hvilket kun gjorder hendes smil større.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.01.2023 20:02
Lynn var faktisk vældig tilfreds med hele scenariet der havde udspillet sig igennem de sidste par timer. Sexen, blodet, det intime. Alt hvad hun havde længdes efter var sket, og så af en kvinde! Det var ubeskriveligt og alligevel følte hun en trang til at beskytte Aria på alle tænkelige måde, men hvorfor? Hendes hjerte havde banket lidt hurtigere i hendes kolde indre, og alligevel følte hun at Aria skulle beskyttes og have et godt og sikkert liv. Så hvis hun fik sit eget sted at bo for sig selv, fik lidt for mange krystaller så var det vel en start til et selvstændigt liv ikke sandt? Det var jo ikke fordi at Lynn var i huset særlig tit, kun hver tredje til fjerde måned, men hvis hun fik sådan en velkomst hver gang ville hun være i ekstase og hun ville ikke kunne tænke på andet når hun var i Zicron.

Hun hørte knap nok Arias ord og hun rystede lidt på hovedet over sine egne dybe tanker og satte bandagen fra sig men tog salven med blodmos og vendte sig om imod Aria. Langsomt og sensuelt (Som hun nu var) bevægede huns ig over imod Aria og satte sig ned i skrædderstilling ved siden af Max. "Vi bliver nød til at smøre dine bidemærker ind i blodmos så du healer hurtigere" svarede hun efer at Aria var færdig med at tale til Max. I det mindste var det et glad hus, også selvom der ville komme syge og såret dyr her ind. Ja, ja hun var ikke lige frem populær i gaden, sådan som hun trak vilde dyr ind i huset, men det var Lynn fuldstændig lige glad med.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.01.2023 21:37
At se Lynn gå rundt kun i trusser var ikke et dårligt syn, og slet ikke når hun gik i mod Aria, hvilket kun fik Aria til at smile endnu mere end hun gjorder i forvejen.
Aria nikkede til det Lynn sagde "okay" sagde hun roligt og satte sit hår op i en hestehale så det var nemmere at komme til mærkerne "skal jeg selv... eller vil du?" sagde hun roligt og med et lidt drilsk smil, Aria vidste godt hvad hun selv ville vælge, hun ville hellere mærke Lynns hænder på sig igen, så for hendes skyld måtte Lynn gerne gøre det for hende, Aria ville ikke klage.

Aria kunne godt li huset, og hun ville gerne bo der, måske skulle hun gå forbi ægteparret dagen efter og opsige værelset, men hun skulle finde ud af hvad hun skulle gøre hvis hun skulle droppe arbejdet på kroen, hvis hun kunne det, det måtte hun finde ud af, ellers måtte hun bare blive ved med at arbejde der.
Aria så på Lynn "hvornår rejser du?" spurgte hun stille, hun kunne godt mærke det gjorder ondt og tænke på at Lynn skulle rejse igen, men sådan var det og det måtte Aria leve med, men hun skulle selv på arbejde dagen efter om aften så forhåbentlig var Lynn rejst inden så hun kunne nå og sige farvel til hende.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.01.2023 23:14
Hvad end Aria havde gjort ved den gamle vampyr der havde flere århundreder på bagen var hende en gåde. Dog kunne hun godt lide det. Det var som om hun havde fundet ud af noget der manglede i sit liv. Hun havde håbet lidt på aldrig at åbne at være SÅ social som hun var nu. Men det havde Frøken Aria i hvert fald fået ændret på. Det hele var vendt på hovedet på en god måde. Dog kunne Lynn ikke give en forklaring på hvorfor hun ville hjælpe Aria så meget som hun gjorde. Men takket være Arias hengivenhed havde Aria formået at finde en plads inde i Lyns hjerte. En lille sten var faldet fra hedes hjerte på en god måde. Noget hun faktisk havde kæmpet med længe og som hun aldrig helt kunne takle, og alligevel havde Aria kommet helt der ind og borret sig ind som et søm der blev slået i et bræt af en håndværker.

"Jeg skal nok, tænk ikke på det" kom det fra hende og åbnede salve bøtten og kiggede lidt påArias guddommelige øjne inden hun vendte blikket ned imod salven og tog en lille klat op på fingeren. Straks begyndte hun at smøre salven i hullerne på halsen med sin pegefinger. "Aria...." hun vendte blikket lidt op imod hende og smilte svagt. "Synes du ikke at jeg burde vide dit efternavn? Jeg har aldrig fået det" hun sendte hende et lille smil og inden hun kastede et blik ned på Arias lår og andre sår rundt omkring ved barmen og armene som hun tog en klatmere på pegefingeren og smørrede salven hen over sårene. Heldigvis som Aria havde sagt var de stoppet med at bløde, så havde hun da ikke bidt for langt ned i deres lille leg.

Hun stoppede lidt sin finger bevægelse hen over barmens mange huller og kiggede op på Aria da spørgsmålet lød. "Jeg ved det ikke længere. Jeg vil gerne brug tid med dig, men samtidig har jeg også nogle syg dyr der hjemme. Jeg skal i banken for at hæve nogle Krystaller til både dig og dyrene, så skal du have lidt krystaller så du kan fodre Max. Dyrene der hjemme kan klare sig lidt. Sårene er lige blevet renset og der er kommet nyt bandage på, så måske et par dage... Men jeg ved det virkelig ikke endnu" hele tiden holdte hun blikket på Aria for at se hendes reaktion på det hun lige havde sagt.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.01.2023 23:29
Aria smilede lidt da Lynn sagde hun nik skulle gøre det, det gjorder ikke Aria noget overhovedet, hun ville helst at Lynn gjorder det. Aria lænede sit hoved lidt til siden så Lynn kunne komme til de huller der var i hendes hals, hun så på Lynn da hun sagde hendes navn, hendes smil falmede en smule da hun spurgte efter hendes efternavn, hun brugte det aldrig, hun brugte aldrig hele sit navn enlig "kun efternavnet? jeg har en del navne" sagde hun stille og så på Lynn, Aria havde rigtig mange navne, ingen kendte rigtigt dem alle sammen, måske lige af undtagelse af Leo, hun var nok den eneste som kendte alle hendes navne, men hun skulle også bruge dem til tider.

Arias smil kom roligt tilbage selvom hun forsøgte ikke at virker over glad, men hun blev glad over at Lynn overvejede at blive et par dage "jeg ville ikke ha noget i mod hvis du blev lidt, men jeg skal arbejde i morgen aften" sagde hun roligt og så stadig på Lynn, hun bed sig lidt i underlæben da Lynn smurte hullerne på hendes barm, både fordi det sveg, men også fordi hun på en underlig måde nød det, selvom hun nok ikke ville indrømme nydelsen i det, hun var allerede underlig at hun frivilligt lod sig bide af en vampyr.
Aria så på Lynn mens hun bare sad stille så Lynn kunne smøre salven på, Aria syntes det var sødt at hun tog sig sådan af hende, og hun havde enlig ikke noget i mod det.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 09.01.2023 02:05
For hver gang hun strøg sin finger med blodmosen hen over bide hullerne blev hun blot mindet om hvad det var hun var. Det var en skam men det bedste af det hele var vel at Aria gav hende lov til at suge næring til sig. Selvom Arias hjerte nu igen var roligt efter det forhåbentlige varme vand havde Lynn haft tid til at tænke sig om længe, men hun vidste stadig ikke hvad alt dette her betød. Det var n ny start og et nyt kapitel det var hun sikker på.
"Jeg vil da gerne vide alle dine navne, hvis du vil ytre dem" kom det fra hende og kiggede lidt op på hende mens hun fjernede blikket fra Arias øjne og kiggede ned på barmen der havde fået mere end et bide hul.

Det gjorde hende faktisk glad at Aria ville bruge tid sammen med hende, Aria var ung og havde sikkert en masse ting der skulle undersøges og gøres i løbet af en dag, finde ud af hvor man lavede mest ballade og var mest uanstændig, den slags ting.En ting som Lynn aldrig havde fået lov til i hele sin opvækst. Hverken som vampyr eller da hun blot var en lille spurv der var blevet lovet væk til en anden mand.Hun kastede et blik lidt op på Aria som hun gjorde barmen færdig. "Du skal ikke bruge tid på mig hvis ikke du vil, jeg er vant til at være alene" kom det fra hende og kiggede lidt på Aria inden hun fjernede sig lidt og bevægede sig ned til lårene der vidst også havde fået mere end et bid eller to.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 09.01.2023 02:14
Aria så på hende og sank en klump i halsen, men nikkede roligt "jeg bruger det aldrig, eller i hvert fald utrolig sjældent, men mit fulde navn er Aria Ella Chloe Scarlett Griffin, jeg bruger det som sagt aldrig" sagde hun roligt, hun var ikke glad for sit efternavn især for det bevidste for hende hvilken familie hun enlig kom fra hvilket hun ikke var vild med, men det var hendes efternavn og hun kunne ikke gøre så meget ved det.

Da Lynn bevægede sig ned til hendes lå strakte hun sine ben så Lynn nemmere kunne komme til og støttede sig på sine hænder bag sig, hun så på Lynn "hvis jeg ikke ville bruge tid sammen med dig så sad jeg ikke her... jeg vil heller sidde her hjemme sammen med dig, end at rende rundt ude i byen" sagde hun roligt og smilede lidt til Lynn, nok var Aria ung af alder, men hendes mentale var noget ældre end hun selv var, hvilket kunne mærkes til tider.
Aria ville hellere sidde hjemme, hun gad ikke gå ud i byen, lave ballade og skabe sig underligt, det kunne de andre unge gøre, hun havde ikke brug for det.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 10.01.2023 22:21
Lynn lyttede til hendes navn og blev noget overrasket over de mange navne. Dog nikkede hun lidt. "Nogen særlig grund til du ikke bruger det" Lynn kendte ikke nok til efternavne til at vide om Griffin var fra en rig eller en fattig familie. En lord eller en fyrste. Hun var sådan set også lige glad, hun var jo selv tidligere datter af en lord og havde siddet på tronen ved hans død i nogle år. Så uanset hvor Aria kom fra skulle hun ikke skamme sig  i hvert fald ikke i Lynns påhør.

Hun smurte langsom blodmosen på bidehullerne og kiggede kort op på Aria med et smil. Det var faktisk rart at høre. Så slap hun for at sidde alene og bare kigge ind i flammerne på pejsen når Aria varsmuttet ud af døren. "Det glæder mig at høre Aria. Virkelig, jeg sætter pris på det kan du tro" der var intet bedre som at høre Aria ville sidde her sammen med hende og bare nyde den varme der nu kom fra pejsen og med Max som lå så tæt på dem som muligt.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 10.01.2023 22:57
Aria ser lidt væk da Lynn stille sit spørgsmål "udover at det er langt at sige, så er mit efternavn det eneste jeg har tilbage af min familie, og jeg ønsker ikke at ha noget tilbage fra dem overhovedet" sagde hun stille og så ind i flammerne, det var et hårdt emne de var på vej ind på, hun hadet at snakke om sin familie, men hun ville heller ikke lyve for Lynn, så hvis Lynn spurgte mere ind til det så ville Aria være ærlig omkring det, selvom det ikke var noget hun snakkede hårdt om på noget tidspunkt normalt.

Aria så på hende og smilede lidt, hun lod en finger age Lynn på kinden kort inden hun flyttede den igen så hun kunne holde sig oprejst mens Lynn smurte hendes mærker på benene.
Aria vidste ikke helt hvad det var med Lynn, men samtidig troede hun at hun var ved at begynde at forstå det, hun var ikke helt så meget i tvivl mere om hvad hun følte, men hun ture ikke rigtig sige det højt, hun havde hørt Lynns holdning til følelser for mennesker, så hun ville nødig ødelægge noget mellem dem bare fordi hendes følelser ikke kunne finde ud af det.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.01.2023 00:09
Ikke ville kende ved sin familie? det kende Lynn alt til. Hvorfor skulle hun ellers brænde palæet ned efer nogle år på tronen. Hvoror skulle hun vælge udødeligheden frem for en mand hun ikke elskede fordi HENDES familie havde valgt det. Nej hendes familie var nok ikke meget anderledes end nogens andre, om end at verden i dag var løsnet lidt op for tingene og flere ting var blevet mere normale end det var for blot 1000 år siden. "Hvordan kan det være? Hvad har din familie gjort dig at du ikke vil kendes ved dem?" spurgte hun og kiggede kort op på Aria og smurte forsigtigt på et af bidemærkerne på låret tæt ved knæet.

Hun kiggede ned igen og fortsatte til næste bidemærke ved at tage en klat blodmos på fingeren og smurte forsigtigt på. "Ikke at jeg bebrejder dig for ikke at ville snakke med din familie. Men jeg ved hvordan det er ikke at kunne med sin familie." hun sukkede svagt. Hun snakkede sjældent om den gang hun var datter af en lord, og hun talte endnu mere sjældent om den gang hun selv sad på tronen. Ved alle de høje guder så brugte hun ikke engang sin titel mere selvom hun var den eneset slægtning tilbage af den høje Lord Bellamy.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 11.01.2023 00:17
Og der kom spørgsmålet, det spørgsmål som fik Aria til at se væk igen og se ind i flammerne, hun sukkede stille "jeg tror det er nemmere at svare på hvad de ikke har gjort" sagde hun stille og så ind i flammerne, hun kunne vel ligeså godt være ærlig overfor Lynn, hun ville ikke lyve for hende, selvom Aria normalt ikke havde problemer med at lyve så kunne hun ikke få sig selv til det overfor Lynn "jeg mistede min tvillingesøster da jeg var 7, 3 dage før vores fødselsdag, derefter holdte mine forældre aldrig min fødselsdag og jeg har ikke selv holdt den siden. Min far begyndte at drikke, min mor skred da jeg var 8, da mine søskende blev gamle nok flyttede de fra byen, min far blev voldelig og modbydelig, begyndte at mishandle mig, og misbruge mig, han lod sine venner ligge med mig når han manglede penge så betalte de for en tur i sengen med mig, indtil jeg stak af hjemme fra for snart 2 år siden" fortalte hun mens hendes blik var i flammernes skær, hun vendte roligt blikket mod Lynn for at se reaktionen. Arias stemme var knækket flere gange og hun havde tåre i øjnene af at snakke om det, det var tydeligt ikke noget som var rart at tale om for hende og tårrene løb ned af hendes kinder, hun lå ikke rigtig mærke til den svigen der kom fra salven, hun så bare på Lynn for at se hvordan hun reagerede på det hun lige havde fortalt.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.01.2023 00:45
Lynn lyttede blot helt bestemt men måtte stoppe nogle få gange som Aria knækkede i stemmen. Hun kiggede op på hende og følte lidt at hun havde brug for at være der for Aria. Hun sukkede lidt og satte sig i skrædderstilling imellem Arias ben. Hun sagde ingen ting kiggede blot medfølende på Aria. Hvordan kunne nogen være så ung have levet et så hårdt et liv. Så var hendes jo bare en spand vand ved siden af. Hun var aldrig blevet misbrugt. Hun ville altid være den lille jomfrutøs som hun havde været da hun blev forvandlet til vampyr. Hu ville for evigt være den der var gal på hendes skaber og blot bide sig i læben for ikke at sige noget dumt.

Hvordan kunne Aria leve et liv på gaden i byen og alligevel klare skærene fordi en kromutter havde taget hende ind som arbejder? Havde det været held? Eller havde det været af afpresning at Aria havde fået det arbejde? Var det der misbruget forgik eller var det i Arias egen seng? Hun forblev stadig tavs og kiggede blot på Aria med de stadig medfølende øjne uden så meget som at sige et kvæk. Det var kun Maxs hale man kunne høre banke ned i gulvet som han kiggede op på Aria og løftede hovedet for at komme med et lille bjæf. "Aria... Jeg..." hun vidste ikke engang hvad hun skulle sige. Der var ikke noget positivt at sige om dette her. Hun var altid positiv men det Aria lige havde fortalt var kommet bag på hende. Nogen var bestemt moden nok til at være forældre eller have dyr. Såda var livets lod bare. Det havde ikke ændret sig i de 1600 år hun havde levet i.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 11.01.2023 00:56
Aria så godt hvordan Lynn blev meget stille og så ud til ikke helt at vide hvad hun skulle sige, men det var også forståligt, hvad sagde man til den slags ting, man kunne jo ikke sige noget der kunne gøre det hele bedre at leve med.
Aria satte sig i skrædderstilling foran Lynn og rykkede sig hen til hende så deres knæ ramte hinanden og tog hendes hænder i sine så godt hun kunne uden at spilde salven "du behøver ikke sige noget, normalt ville jeg har løget, men jeg vil ikke lyve for dig.... men det er okay, det er forfærdeligt, men jeg kom væk og det har gjort mig til den stærke person jeg er i dag, det har kun gjort mig stærkere" sagde hun stille og så stadig på Lynn med tårrene rendende ned af begge kinder, hun snøftede lidt, men hun flyttede ikke blikket fra Lynn.

Aria viste godt det var forfærdelige ting hun havde vært ude for, men hun var kun blevet stærkere af det, hun havde lært at slå fra sig, være modig, og viljestærk, hun var slet ikke ligeså svag længere som hun havde vært, selvom hun sagtens kunne blive svag hvis man ramte hende rigtig.
Aria så på Lynn og holde bare sig blik på hende.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 27.01.2023 20:28
Lynn vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige, forhåbentlig kunne hun få et eller andet sagt men det var som om hun var tom for ord. Hvilket skete virkelig sjældent. Hun kunne blot håbe på at nogle ord ville finde vejen frem til hendes læber. Aria satte sig tættere på hende og hun kastede et blik på hende forhåbentlig kunne hun finde en mulighed i at sige noget nu som Aria havde sagt sin sætning. "Aria... Det er da forfærdeligt. Ingen burde gå det igennem som du er  gået igennem i dit allerede korte liv" hun satte salven fra sig og lagde en hånd på Arias kind for at ae hende og få de værste tåre væk. Det var forfærdeligt at det var sådan det hele det skulle være. Nogen duede bare ikke til at være forældre eller have dyr. Sådan havde det været i mange år det var aldrig blevet bedre!

Lynn tørrede Airas anden kind væk fra de værste tåre. "Det er okey Aria, du er okey" kom det roligt fra hende og kiggede Aria ind i øjnene som hun kastede et blik lidt ind i pejsen inden det gik tilbage på Aria. Forhåbentlig kunne ARia høre omsorgen i Lynns stemme, forhåbentlig kunne hun høre hvor ked af det hun havde lydt, men mest af alt håbede hun på at Aria var sikker der hvor hun boede nu, om end at Lynn havde tilbudt hende at bo her i huset.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 28.01.2023 12:31
Aria så på Lynn, hun lyttede til hendes ord, og det var jo også rigtig nok, det var forfærdeligt, men hun kunne ikke ændre fortiden, og hun var kun blevet stærkere af det, selvom hun selvfølgelig havde sine ar på sjælen uden tvivl.
Men hun havde så meget andet godt i sit liv.
Aria nikkede roligt "det er det, men det er fortid, og jeg vil heller se på alt det gode jeg har nu og ikke alt det dårlige jeg havde den gang.... Nu har jeg dig blandt andet og du gør mig glad, så det vil jeg heller fokusere på end at fokusere på alt andet som har sket" sagde hun roligt og smilede lidt til Lynn over den måde hun fjernede tårene fra Arias kinder på.
Aria var glad for tilbuddet om at bo i Lynns hus og hun regnede også med at gøre det, så snart hun stod op og havde hjulpet Lynn så ville hun gå til det ældre ægtepar og opsige sit værelse og flytte der fra i stedet for.

Aria smilede lidt til Lynn og nikkede lidt til det Lynn sagde "jeg er okay... jeg er tryg her hos dig" sagde hun roligt og smilede lidt. Lynn fik hende til at føle sig tryg, den eneste anden hun kendte der kunne det rigtigt var Leo, men det var på en helt anden måde.
Leo var som en mor, Lynn var en veninde, og muligvis meget mere end det for Aria, men hun havde ikke sagt det højt endnu, for Lynn havde jo sagt at hun aldrig ville forelske sig i et menneske.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 28.01.2023 12:53
Fortiden kunne ikke laves om nej, og det vidste hun godt. Hun kunne heller ikke ændre på at hun i vrede havde opsøgt sin herre der havde omvendt hende og prøvet på at slå ham ihjel. At hun så havde mistet en arm og et ben på vejen og haft en ufattelig smerte da det voksede ud igen efterfølgende. Det var bare en af de ting hun ikke kunne ændre. Alt den vrede hun havde haft inde i sig for at få lov til at give slip på den ved at bruge vreden imod hjælpeløse folk der egentlig bare passede sig selv. Nej det kunne hun heller ikke lave om, hvis ikke det havde været for urtekræmmersken så havde hun aldrig været så rolig som hun var nu. Alligevel kiggede hun trist på Aria og aede hende på kinden. "Du må ikke græde Aria. Spild ikke dine tåre på fortiden. Af fortiden bliver man stærk, og med tiden kan man vælge at få en anden familie, man vælger selv sin familie ikke den man er født ind i" hun kiggede stadig Aria ind i øjnene, og hun håbede at Aria forstod hvad hun mente. For det var sandt. Lynn havde valgt sin husholderske Marie helt specifikt taget hende ind i varmen der hvor hun havde haft mest brug for det. Nu var Marie en del af huset i udkanten af Zicron og det var Marie der kom tættest på en familie som Lynn aldrig ville kunne få.

Et svagt smil kom frem på hendes læber som hun sad der uden noget på overkroppen og kun i sine små trusser og aede Aria på kinden. "Jeg kan ikke beskytte dig for omverden, men jeg kan beskytte dig her i huset så længe jeg må spise af dig fra tid til anden" Aria havde en mærkelig effekt på hende. Som regel ville hun aldrig tilbyde at have nogen boende i huset ud over hendes husholderske Marie, men Aria trængte til en ny hverdag. Væk fra kromutters lange klør og et sted hun kunne kalde sit eget. DEsuden var her jo nærmest pletfrit for støv, så Aria havde virkelig forstand på at gøre rent, det ville sådan set også være det eneste krav som Lynn ville have hvis Aria skulle bo her.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 28.01.2023 14:11
Aria kunne godt mærke tårene som kørte ned af hendes kinder, men det var ligeså meget fordi det var hårdt at snakke om og tænke tilbage på.
Aria lå sit hoved lidt til siden så hendes hoved på en måde hvilkede i Lynns hånd og smilede lidt til hende "jeg er slet ikke i tvivl om hvor min familie er, og det er ikke den jeg er født ind i... jeg har dig og Leo, jeg behøver ikke mere" sagde hun roligt og smilede lidt kærligt til Lynn. Selvom de nok ikke havde kendt hinanden længe og Aria godt vidste at Lynn ikke ville ha et rigtigt forhold til et menneske så kunne Aria ikke lade vær, hun var faldet en del for Lynn og hendes berøring fik hendes hjerte til at banke helt vildt i hendes brystkasse.

Aria sad selv kun i trusser og bar overkrop. Hun smilede til hende "Du må spise af mig så tit du har brug for det, og jeg vil rigtig gerne blive her" sagde hun roligt og smilede til hende "jeg skal nok holde det rydeligt og rent som vi har aftalt fra starten af" sagde hun roligt og smilede.
Aria kunne ikke lade vær med at lade sig blik bevæge sig ned af Lynns nøgne krop og det fik hende til at bide sig lidt i læben af synet, hun smilede dog stadig, men hun kunne ikke lade vær at bide sig i læben over det.
Aria så op på Lynn igen og lod sine hænder lægge sig på Lynns lår og nussede hende blidt, hun kunne godt li at mærke hendes krop mod sin egen.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 28.01.2023 19:45
Så Aria havde forstået hvad det var hun havde ment med det hele. Så hun fjernede hånden fra Arias kind og smilte til hende. "Mig? Jamen Aria du kender mig knap nok. Du lader mig spise af dig og vi har skrevet duer igennem de sidste par uger. Men jeg er ere voldlig end du tror, der er meget du ikke ved om mig, og alligevel ligger du en byrde på mine skuldre, ved at fortælle at du har mig. Du kender ikke min baggrund, hvad jeg har gjort for at leve det liv jeg gør i dag, hvor vred jeg kan blive og hvordan dæmonen i mig kan tage over og slå den første og bedste ihjel når jeg mindst venter det" kom det fra hende. Hun kunne faktisk have slået Aria ihjel ved deres første møde. Hun havde været så udkørt og sulten ved deres første møde, og det virkede bare ikke til at Aria helt havde forstået hvor farlig Lynn egnetlig var.

Som Aria begyndte at nusse hendes lår kiggede hun lidt ned på hånden og så op på hendes Grønne-Grå øjne og sendte hende et svagt smil. "Du må gerne bo her når jeg ikke er her, det har jeg sagt, og jeg kan jo se du har gjort et fremragende stykke arbejde i at holde det rent og støv frit. Der er virkelig ikke en eneste ting jeg kan tale negativt om på disse uger du har passet på huset" hun fastholdte sit smil, og forhåbentlig kunne Aria lære lidt om urter og salver hen af vejen som de lærte hinanden mere at kende. For tænk nu hvis Aria mødte et såret dyr og måtte sende bude efter hende og hun måtte skynde sig til Dianthos. dEt var alligevel en dags rejse med hest, og hun brugte aldrig sine heste på at ride på. DEt var arbejds heste, de skulle bruges til at have en vogn spændt på, og trække en masse materialer til dyrene. Det var trodsalt ikke biligt at ville hjælpe alverdens dyr.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8