Mira 01.09.2007 23:47
Hun kan ikke lade være med svagt at gengælde af en eller anden grund. Hun lukker langsomt øjnene i og hendes hånd omkring ham glider i en strygende bevægelse hen på hans skulder. Cassa 01.09.2007 23:52
han holder det som sagt i nogen stund, inden han stilfærdigt slipper kysset og smiler en smule tåget."Hmm... Egentlig så undre jeg mig nogengange over hvorfor jeg ikke ville giftes med dig.." siger han lavt.. det ville han aldrig have sagt hvis han var ædru, men det virker ikke sådan

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Mira 01.09.2007 23:54
Hun åbner øjnene og bider sig svagt i læben. Hun skæver kort til ham, før hun slår blikket væk."Vi var for unge." Mumler hun bare og skubber en hårlok væk fra sine øjne.
Cassa 01.09.2007 23:58
"Nårh ja.." han smiler en smule fjalet."Og det er vi stadig.. men det er gået op for mig at jeg snart bliver 19..."

Mira 02.09.2007 00:00
Hun kan ikke lade være med at smile svagt af ham."Tillykke." Siger hun med et grin og vender atter blikket mod stjernehimlen. Hun sukker kort.
"Nova, jeg er en meget meget dum .. Ting." Mumler hun så og lukker for en kort stund øjnene.
Cassa 02.09.2007 00:01
"Duum tiiing? Nej, hvorfor?" han ser lidt omtåget på hende, samler sit hår bag ryggen. det sidder løst og vildt i dag
Mira 02.09.2007 00:05
Hun vender blikket mod ham og trækker på skuldrende."Fordi jeg er gift." Mumler hun så og vender blikket mod himlen igen. Hendes hår er faldet om bag hendes skuldre og bølger nu ned over hendes ryg ..
Cassa 02.09.2007 00:08
"Årh.. eh.." han ser lidt tænksom ud."Undskyld.. bare.. giv mig skylden... det må du godt.." han ser på hende med et venligt og hjælpsomt smil

Mira 02.09.2007 00:11
Hun vender igen blikket mod ham og smiler en anelse sørgmodigt."Tak, men.. Ved du hvad?" Hun slår blikket ned og nogle hårlokker falder frem mod hendes øjne.
"Jeg tror han har en affære."
Cassa 02.09.2007 00:12
"Uuuh? En affærre?" han smiler skævt."Hvor frækt.. men.. er du ikke ked af det?" han lægger hovedet på skrå

Mira 02.09.2007 00:15
Hun puffer til ham med den ene hånd, da han gør grin med det og vender blikket mod ham."Jo.. Lidt." Siger hun eftertænksomt og trækker på skuldrende.
Cassa 02.09.2007 00:16
han lægger en arm om hende."Konfronter ham med det?" foreslår ha

Mira 02.09.2007 00:18
Hun vender blikket mod ham og nikker svagt."Det burde jeg nok.." Hun ser lidt på ham og smiler så skævt.
"Det føles godt at få hævn.. På en måde.. Er det forkert?"
Cassa 02.09.2007 00:22
"Nix, det er naturligt." han smiler varmt, strækker sig lidt og svinger let med de tynde, lange ben
Mira 02.09.2007 00:26
"Godt." Mumler hun med et svagt smil og lægger sit hoved mod hans skulder. Hun ser frem for sig - ser Antonio med en anden .. Men hun var ikke så ked af det. Elskede hun ham ikke mere? De havde også skændtes så meget. Cassa 02.09.2007 00:27
Han smiler let, ser op på himmelen.. han betragter stjernerne."... Hmm.. mon det er de samme stjerner vi kan se hjemme i Venedig?" spørger han så dæmpet

Mira 02.09.2007 00:30
Hun ser op på stjernerne."Mmh, det er det. Det er de samme som dem vi plejede at ligge og kigge på - kan du huske det?" Hun løfter ansigtet lidt op mod ham, så hun kan se på ham. Hun smiler svagt af det gamle barndomsminde,
Cassa 02.09.2007 00:33
"Jaah.." han smiler varmt, fastholder blikket deroppe."... Har du lagt mærke til, at hvis man vil se et mønster i dem, får man et synsbedrag, som var der strejer mellem stjernerne?" hans øjne funkler nærmest i skæret fra månen

Mira 02.09.2007 00:38
Hun ser derop igen og nikker svagt."Ja.." Siger hun eftertænksomt og ser så igen på ham. Hun betragter ham en lille stund og læner sig så forsigtigt fremad og lader blidt sine læber møde hans.
Cassa 02.09.2007 00:40
han gengælder endnu engang det blide kys.. hun vil kunne lugte dem halvsøde lugt af vin, men den er ikke overvældende.Han lukker øjnene en smule i, og ignorere de kølige briser, som har befundet sig der i en rum tid snart

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1