Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 14:58
Asads blik gled omkring dem, indtil han fandt et mindre, men tomt, kar. Der var plads til fem voksne mænd i det, og selvom de slet ikke ville komme tæt på andre i nogle af de større kar, ville Asad gerne have Atlas for sig selv. Han ville gerne tvinge ham til at være relativt tæt på sig, selvom han lige havde lavet en regel om berøring.

Han smed en håndfuld badesalt fra en nærstående krukke i karet, inden han selv steg ned i det, og skævede til Atlas, da han fulgte efter ham. Det varme vand gjorde godt. Det løsnede op for hans muskler og for klumpen i hans hals. Han lod det varme sig, indtil han indså, at han ville bryde ud i gråd, hvis ikke han gjorde noget eller sagde noget.

"Hvad er jeg for dig, Atlas?" spurgte han lavmælt, med blikket slået ned på sine hænder, der anspændt holdt om hans knæ. Hvis han siger bror, så myrder jeg ham, tænkte Atlas. Hvis han siger bror, så har alt hans snak om halvdele været fuldstændig ligegyldig

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 15:12
Atlas kravlede op i karret til Asad og satte sig ved siden af ham (dog med god afstand, for han havde ikke glemt Asads forbud) med et dybt, næsten spindende suk. Det varme vand føltes vidunderligt, og han lænede hovedet tilbage og lukkede øjnene, mens han lod roen sænke sig over hans krop. Her i varmen, og med maven fuld af mad, kunne han sagtens falde i søvn, og han var endda begyndt at falde lidt hen, da Asad talte til ham.

Med et lille, søvnigt smil løftede Atlas hovedet og så på Asad, mens spørgsmålet trængte ind.

"Du er alt," svarede han så og trak lidt på skuldrene, for det var den rene, skindbarlige sandhed for ham. "Du er min anden halvdel, min tvillingesjæl... Jeg er intet uden dig. Jeg kan ikke uden dig. Jeg vil slet ikke uden dig. Vi hører sammen, os to. Du gør mig til den bedste version af mig selv."

Alle ord føltes fattige og hule, når Atlas skulle prøve at sætte ord for sit forhold til Asad. Selv de mest voluminøse, maleriske beskrivelser kunne ikke fange, hvad han følte for Asad.

Atlas smilede til Asad. Hvad mere kunne han sige?

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 15:21
Asad så ikke på Atlas, imens han fik hans svar, heller ikke selvom han kunne mærke Atlas' blik på sig. Han lagde først mærke til, at han havde holdt vejret, da han skælvende udåndede. Pludselig var det for meget, det hele. Atlas' hjemkomst, at have ham i sin seng igen, at opleve hans loyalitet og åndsvage stædighed, at høre ham fortælle, hvad han betød for ham.

Tårer faldt fra hans kinder og ned i vandet, hvor de skabte ringe af bevægelse. Asad fulgte dem med blikket og talte dem, i et forsøg på at få sit åndedrag under kontrol. Det var sværere end han havde regnet med - da første tåre faldt, var de næste sværere at holde tilbage. 
Han slog svageligt ud efter Atlas med én hånd, imens han tørrede sine tårer væk med sin anden, våde hånd. Han kunne ikke sige noget lige nu.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 15:35
Atlas øjne blev lidt større, da det gik op for ham, at Asad græd. Atlas havde kun set Asad græde én gang før, og det var mange, mange år siden, dengang Atlas havde fået det flotte ar, der skar sig tværs over hans ryg nu, fra hofte til skulder. Nogle gange bildte Atlas sig ind, at det stadig gjorde ondt, men det måtte være ren fantasi, for det var jo mange år gammelt.

"Asad," mumlede han forsigtigt og lod Asads hånd ramme sig på brystet. "Må jeg ikke godt... Hvad skal jeg gøre?"

Han havde allermest lyst til at trække Asad ind til sig, men han ville ikke risikere at gøre det hele værre. Han kunne sagtens tåle at se Asad rasende, men ked af det? Det gjorde fysisk ondt på Atlas at se, og han følte sig totalt hjælpeløs.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 15:49
Asad nikkede, da Atlas spurgte om han måtte. Hvad han bad om lov til, det var ligegyldigt. Lige nu måtte han det hele. Asad kunne ikke trække vejret, han kunne ikke se for tårer, han kunne mærke sit hjerte helt oppe i halsen. Tårerne brændte ned over kinderne på ham. Han havde glemt, hvor ubehageligt det var at græde, hvordan det føltes som om en pigtråd langsomt blev strammet om hans hjerte. 

Han ville lade Asad gøre hvad som helst lige nu, hvis det betød at han kunne lette lidt af hans smerte. Hvis han kunne få ham til at smile, ligesom han havde gjort i morges, hvis han kunne få ham til at føle, at alting var okay igen, bare et øjeblik. 
Han kunne ikke få sig selv til at se på Atlas, men han nikkede igen, utålmodig efter hvad end Atlas kunne gøre for ham. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 15:56
Atlas rakte ud og tog ved Asads skuldre og trak ham ind til sig, ind midt sit bryst. Han hvilede sin hage mod toppen af Asads hoved og lagde begge sine store arme om ham og holdt ham der. Han følte sig selv overraskende rolig, som om han havde indtaget den plads, der var mest naturlig for ham. Han passede på Asad på alle tænkelige måder.

"Hey," mumlede han, mens hans ene hånd strøg over Asads nakke. "Fortæl mig om dengang du lavede dit berømte trick for første gang. Hele cirkusset gispede af frygt."

Han vidste ikke, om det ville hjælpe, men hvad end Asad græd over lige nu, så kunne det måske hjælpe at distrahere ham lidt.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 16:18
Asad gispede, da Atlas trak ham ind til sig, men det første han opdagede, var duften af Atlas. Hans salte sved, hans naturlige kropsvarme. Tårerne faldt kun i større omfang, men vejrtrækningen kom lidt nemmere. Han lagde et ben over et af Atlas', sådan som Atlas havde lagt op til i går, men Asad stædigt havde afvist. Det fortrød han nu. Der var få ting, der føltes bedre end at have Atlas helt tæt på sig. 

Han grinede hæst, da Atlas bad ham om at fortælle. "Jeg troede selv jeg ville falde," indrømmede han og løftede en hånd for at tørre sine tårer væk. "Jeg faldt stadigvæk omkring halvdelen af gangene jeg øvede det, men Harkan sagde at jeg var klar. Sagde, at jeg bare ikke tog det seriøst på træningslinen."

Han tog en dyb vejrtrækning. Han kunne høre Atlas' hjertebanken. Det fik ham til at løfte hovedet lidt, flytte det til det hvilede på Atlas' skulder i stedet, hans næse presset ind imod Atlas' hals. Han duftede mest muligt af sig selv der. "Men så snart jeg stod der, vidste jeg, at intet kunne få mig til at falde. Var - var du bekymret for mig? Den første gang?" Asad udåndede tungt imod Atlas' hals og lukkede sine øjne, fuldstændig afslappet for første gang siden Atlas var kommet hjem. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 18:10
"Harkan var fuld af lort," mumlede Atlas stille, mens Asad fortalte. Han huskede tydeligt, hvor hårdt Asad havde trænet, hvor ofte han havde øvet det nummer, hvor svært det havde været. Han havde været der alle gangene, når Asad trænede - de havde jo trænet sammen det meste af tiden. Atlas havde også brugt mange timer på at gemme sig, mens Asad gik på træningslinen, og så sprang han frem og forskrækkede Asad i et forsøg på at få ham til at falde. Andre gange ruskede han i linen for at teste Asads balance. Asad faldt aldrig. Måske var det bare, fordi Atlas var dårlig til at overraske ham.

"Hm," gryntede han til Asads spørgsmål, mens han overvejede sit svar. "Ja og nej. Jeg jo, du kunne. Jeg havde jo set dig gøre det tusind gange før, men så alligevel... Jeg har aldrig fortalt dig det, men jeg stod ude i kulissen og så på. Og jeg vidste jo, hvornår du ville lade, som om du mistede balancen, og jeg vidste, at du bare lod som om, men... da du gjorde, var det ligesom min krop havde glemt alt det, så jeg løb næsten halvvejs ind i manegen for at gribe dig, inden den skæggede dame fik stoppet mig."

Atlas stirrede ud i luften, mens han fortalte. Han vidste ikke, hvorfor han ikke havde fortalt det til Asad før. Han havde vist skammet sig, været pinlig over at være faldet for tricket ligesom resten af publikummet.

"Der var vist ingen i publikum, der så mig," tilføjede han så med et lille grin. "De var allesammen helt optaget af dig deroppe."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 19:02
Asad grinede ind imod Atlas' hud, da han hoppede med på at svine Harkan til. Det var rart at høre, at han ikke var den eneste der så tilbage på deres barndom og indså at Harkan havde været for hård ved dem.

Atlas beskrivelse af begivenhederne varmede Asad mere end vandet gjorde, og han overlod langsomt mere og mere af sin vægt til sin ven, halvdøsende hen mod slutningen af historien.

"Jeg vidste at du ville gribe mig," indrømmede han lavmælt. "Jeg turde, fordi jeg vidste, at selv hvis jeg faldt, så ville du gribe mig." Han vidste allerede nu at han ville fortryde sine ord i morgen, men hans øjenlåg føltes tunge, hans vejrtrækning langsom og hans hjerte roligt, så der var intet han kunne fortryde lige nu. Atlas duftede af sig selv, havde sine arme om ham, og så godt som fortalte ham, at han elskede ham. Bare i nat, bare indtil i morgen, ville Asad gerne lades som om han havde alt han havde drømt om for et par år siden. Det ville blive svært igen i morgen, og det ville kun blive sværere fordi han var bukket under for fristelsen nu, men han kunne ikke benægte sig selv bare et øjeblik længere i Atlas' arme.

Der gik et minut, måske fem, inden Asad rettede sig op og gned vand i sit ansigt uden at se på Atlas. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 19:21
Atlas lo en smule og rystede lidt på hovedet.

"Du vidste det, før jeg selv vidste det," klukkede ham og krammede Asad lidt hårdere ind til sig. "Jeg sagde jo, at du er den kloge af os to."

Han lænede hovedet lidt tilbage, mens han fokuserede på Asads rolige vejrtrækning mod sin hals og vandets stille skvulpen omkring dem i karret. Duften af badesaltet og olierne kildede i hans næsebor, og han kunne faktisk slet ikke forestille sig noget bedre sted i hele verden, end lige her hvor han var nu med Asad mod sin skulder. Det var paradis. Derfor var han også lidt ærgerlig, da Asad trak sig væk, men han nøjedes med at udtrykke det via et suk. Han gned sig over sit ansigt og opdagede, at hans fingre efterhånden var blevet ret rynkede i det lune vand.

"Ad, se!" grinede han og holdt sin rynkede hånd op mod Asad, så han kunne se. "Her er en lille forsmag på mig om 30 år. Så kan du lige vænne dig til tanken."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 19:34
Atlas havde ingen ide om, hvor ret han havde. Asad kunne fortælle ham ting der, med den her hastighed, ville tage Atlas flere år at komme frem til selv. Men han ville se ham komme frem til dem selv. Det ville ikke betyde noget, hvis han fortalte ham det. Han ville se det øjeblik, hvor Atlas endelig åbnede sine øjne og ham. Asad smilede forsigtigt ved tanken, også selvom han vidste, at den dag måske aldrig ville komme; at han burde arbejde på at komme videre i stedet. Han havde datet andre imens Atlas havde været væk, det kunne han blive ved med nu. Lære Pil lidt bedre at kende.

Han brød ud i højlydt latter, da Atlas viste ham sin rynkede hånd. "Tak, jeg vil ikke vide, hvordan din pik ser ud, hvis du skulle være i tvivl," svarede han og trak sig grinende helt væk, hans ben væk fra hvor det havde ligget på Atlas' også, men smilet var vendt tilbage til hans ansigt. Han kunne slet ikke huske hvornår han sidst havde smilet så meget inden Atlas. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 20:47
Atlas skulle til at spørge, om Asad nu også var sikker på det, men han tog sig i det, for det gik op for ham, at det måske var den slags kommentarer, som Asad beskrev som at flirte. I stedet grinede han bare og vrikkede sine fingre af Asad.

Det var den mest vidunderlige følelse at se Asad smile på den måde. Der var noget befriet over ham, som om han ikke havde smilet på den måde i lang tid, og tanken gjorde Atlas både trist og lettet. Han var ikke meget for at indrømme det, men han kunne godt lide tanken om, at Asad kun smilede sådan overfor ham og ham alene. 

"Det er kun mig, der må se dig smile sådan," sagde han, før han kunne nå at stoppe sig selv. Han vidste ikke helt, hvad han mente med det, og han skyndte sig at sprøjte vand mod Asad i den forhåbning, at Asad ville glemme, han havde sagt det.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 22:30
Asads grin stilnede en smule, da Atlas endnu en gang, på trods af strengt forbud imod det, flirtede med ham. Du er så dum. Du er så pisse dum, tænkte han kærligt.

Han grinede igen, og fik sig nogle strenge blikke fra nogle ældre mænd, da Atlas sprøjtede vand efter ham og Asad straks sprøjtede tilbage. Han skubbede også til ham med benet og derefter med armen og gned en våd hånd langs Atlas' kæbe og ned til hans hals. 

"Det er kun dig, der kan få mig til at smile," sagde han, ikke helt en indrømmelse, men nærmere en påmindelse til Atlas om det ansvar han havde. Han lod sin ven få et par sekunder til at forstå hvad han havde sagt, inden han strøg en hånd over vandkanten og sprøjtede vand efter ham igen. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 22:42
Atlas lo højlydt, da Asad plaskede tilbage mod ham, og han skulle til at kaste sig mod Asad og trække ham under vandet, men han tog sig i det. Bare fordi han havde fået lov til at kramme Asad lige før, betød det ikke, at forbuddet om at røre var blevet trukket tilbage. Nej, Atlas måtte kontrollere sig, selvom impulsstyring ikke ligefrem var hans spidskompetence. 

"Godt!" svarede han og greb i stedet en svamp og vædede den tung med vand, inden han kastede den efter Asad med det håb, at den ville ramme ham med et splat lige i ansigtet. 

Der kom flere strenge blikke fra de andre badegæster, og Atlas lænede sig modvilligt tilbage mod kanten af karret med et suk. Han ville hellere lege end at vaske sig, men han havde heller ikke lyst til at blive smidt ud. Det var et rart sted, og han ville gerne komme tilbage, når det var tid til at blive vasket igen.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 22:55
Svampen ramte som Atlas uden tvivl havde sigtet, og Asad så indigneret på Atlas i flere sekunder, inden han brød ud i et smil igen. Han samlede svampen op, fra hvor den flød, og satte sig helt tæt op af Atlas igen, med armen der var ind imod ham hvilende på kanten af karret. Med den anden hånd løftede han svampen til Atlas' kæbe, hvor han strøg den blidt over hans hud og videre ned over hans hals og nakke. De sad, så deres lår var klemt op imod hinanden, men Asads blik var så mesmoriseret af Atlas' hals, at han knap nok bemærkede andet. 

"Jeg skulle ikke have efterladt dig i dag," indrømmede han lavmælt og rettede sig lidt op, imens han dunkede svampen ned i karret igen. Han havde brug for at sidde mindre tæt på ham.

"Kan du huske dengang jeg skubbede dig af linen? Vi var bare børn og Harkan sagde... Harkan sagde et eller andet pis, som han plejer... Og jeg lod det gå ud over dig." Asads blik fulgte svampen, som han nu strøg over Atlas' hals og ned over hans brystkasse. "Jeg havde lovet mig selv, at jeg aldrig ville gøre dig fortræd igen, men - det løfte, det glemte jeg vist, de sidste par dage."

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 23:16
Atlas gryntede tilfreds, da Asad begyndte at stryge den bløde svamp over hans kæbe og hals. Han lænede hovedet tilbage og lukkede øjnene et øjeblik, mens han bare nød den blide berøring. Selvom han godt vidste, at tingene ikke kunne blive helt som i gamle dage, så føltes det alligevel, som om de var tilbage til dengang. De havde også badet sammen dengang, pjasket og sprøjtet efter hinanden, indtil der var mere vand på jorden end i karret. 

"Mh," brummede Atlas og løftede sit hoved en smule, så han kunne åbne øjnene og se på Asad. "Det var ikke ret sød gjort, men..." Atlas gned sig over sit ansigt og sukkede. "Jeg ved jo godt, jeg har opført mig som en stor lort. Jeg troede, jeg var sådan en stor mand, der kunne klare alt alene. Jeg ved godt, jeg er dum som en dør, men i det mindste er jeg en lille smule klogere nu, end jeg var dengang. Bare en lille smule."

Asads blide strøg med svampen føltes virkelig dejlige, og det var vist meget godt, at vandet var lidt sløret takket være badesaltet, for der skete ting og sager under overfladen. Atlas lagde dog ikke mærke til noget. Han var alt for optaget af samtalen med Asad.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 23:28
Asad var ikke særlig sød, det vidste han godt. Han havde heller ikke været sød som barn. Sød mod sine forældre, mod Mahir og mod Atlas, men ikke mod fremmede. Han var ikke gavmild med sin kærlighed eller sin tid eller sin hjælp ligesom Mahir så ofte var, og han var ikke charmerende eller flirtende ligesom Atlas var. Han gav kun dele af sig selv til dem han virkelig elskede og resten måtte nøjes med hans kolde facade. Af samme grund ville det også kun have været Atlas, der ville løbe ind i en tom manege for at gribe ham. Ingen anden ville have gjort den slags for ham, hvis han så ud som om han var ved at falde.

"En smule," gav Asad ham ret med et skævt smil. Atlas var en smule klogere, hvis han havde regnet ud, at de hørte til sammen, men han var ikke blevet meget klogere, hvis ikke han havde regnet ud hvordan. 

Asad lod sig glide længere ned i karret, indtil hans kind hvilede imod den af hans hænder, der lå imod karrets kant, hans ben strakt ud imod karrets bund. "Klog nok til at komme tilbage," tilføjede han og skævede op til Atlas' ansigt, imens han holdt svampen imod den modsatte side af hans hals og derefter strøg den ned over hans bryst igen, sammen med spidsen af hans fingre. 

Det varme vand og dampene fra dem fik ham til at føle sig døsig igen, og han bemærkede heller ikke hvad der foregik med Atlas under vandet. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.03.2019 23:43
"Mmmh," spandt Atlas og lænede hovedet tilbage igen. Det var meget lang tid siden han havde følt sig så afslappet og godt tilpas, som han gjorde lige nu. Det føltes virkelig dejligt... lidt for dejligt...

Atlas sukkede og lagde en hånd over sine øjne, da han pludselig mærkede, hvad der foregik under vandet. Hvorfor var hans krop sådan? Hvorfor kunne han ikke bare nyde at være afslappet sammen med Asad? Hvad pokker skulle det andet til for? Var der et eller andet galt med ham? Nu ville Asad blive sur på ham igen, og der var ikke engang noget, Atlas kunne gøre for at stoppe det. Og der var heller ikke noget, han kunne gøre for at gemme det. Før eller senere skulle de op af vandet, og det føltes ikke, som om bæstet under overfladen var på vej væk lige med det samme. Ikke så længe Asad sad der og var smuk ved siden af ham i hvert fald. Og Asad ville synes, det var mærkeligt, hvis Atlas ikke gik med ham, når det var tid til at komme op.

Men kan kunne da prøve... Lige nu var han villig til at prøve alt.

"Hvordan går det med din mor?" spurgte han, for han kunne ikke komme i tanke om noget andet, der var mere aseksuelt for ham end Rosna. "Harkan er ikke for hård ved hende, er han?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.03.2019 23:53
"Det går fint," mumlede Asad og lod sin hånd med svampen glide ned ad Atlas' arm og ned til hans hånd, som han stak svampen i, inden han lagde begge arme over kors over karrets kant og fuldt ud forventede at Atlas ville gengælde tjenesten og vaske hans ryg for ham. Hans hage hvilende imod hans håndled, hvor de var samlet lige under hans ansigt. Hans øjne var faldet i.

"Harkan har altid været sødere ved Rosna, end han har ved os. Jeg tror han kan lide hende bedre. Eller måske er hun bare bedre til sit job." Et halvt fnys-halv latter forlod ham, og han åbnede dovent et øje for at skæve op til Atlas.

"Vi kan ikke gå hjem før Jaxon er blevet træt af at vente på os, ellers vil han fandme forsøge at myrde dig, sådan som du sikkert har såret hans stolthed." Han smilede op til sin ven, imponeret over hans styrke. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 08.03.2019 00:02
Atlas var lettet, da Asad vendte sig. Så var der i hvert fald mindre fare for, at Asad ville opdage, hvad der foregik under vandet. Han tog svampen og vred den og vendte sig lidt i vandet. Mens han gjorde det, stak han sin frie hånd under overfladen og skubbede sin erektion ind mellem sine lår. Så ville Asad i hvert fald heller ikke bumpe ind i den ved et uheld.

Med en lidt lettere følelse begyndte Atlas at skrubbe svampen blidt over Asads ryg og skuldre. Det hele gik lidt bedre, når han kunne fokusere på det her i stedet for Asads dejlige berøringer.

"Hvor har du egentlig gravet ham op?" spurgte han til kommentaren om Jaxon. "Han virker sgu lidt speciel. Det gør de alle sammen."

2 2 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, zombie, Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 11