Blæksprutten 28.12.2018 01:02
Det var nok mere Selmys naturlige had til andre mænd, frem for noget andet, der drev ham hen mod lysten til at sige nej tak, og farvel til den fremmede. Det absolut eneste, der ville få Selmy til at give ham ly i hans telt, var tanken om, at lyset altid holdt øje med ham. Det var meningen han skulle handle efter Isaris vilje... Men i tilfælde som disse, hvor de intet havde at tilbyde, kunne Selmy ikke se nogen grund til at hjælpe ham. Han kiggede på Shila, som havde overladt ansvaret hos Selmy. Hun var nok for god af sig, til at kunne give det endegyldige nej. Men han vidste, at hun ikke ville bryde sig om at være sammen med ham. Han virkede bestemt ikke normal.
Selmy rystede på hovedet. “Som du siger, kan du selv finde kød. Du behøver ikke os” Sagde han med en stemme, der var mindre rar, end den han brugte, når han var alene med Shila. “Forsvind så!” Han samlede en sten, ikke større end en blomme op fra jorden, som han løftede op og gjorde klar til at kaste efter ham. Drengen slap grebet om hesten og bakkede væk, og som Selmy gjorde alvor i, at han ville kaste stenen mod ham, løb han afsted mod krattet. Han fik stenen kastet på sin ryk, men det holdt ham ikke fra at løbe videre ind i skoven, og forsvandt, som krattet tætnedes. Selmy så vredt efter ham og lyttede efter skridtene og lydende, som dæmpedes. Han vendte sig mod Shila igen og gav hende et ømt blik. “Undskyld jeg lod dig være alene så lang tid”.

A-Blue-Spot 28.12.2018 10:14
Shila var ganske paf over alt hvad der var sket, Selmy havde jo været god ved hende og med undtagelse af da hun fortalte ham om hendes evne, havde hun ikke set ham hidse sig den mindste smule op. Det havde ikke været hendes intention at nogen skulle komme til skade, men hun havde heller ikke været tryg ved den fremmede dreng. Forsigtig slap Shila Solifax der nu var faldet betydeligt mere til ro. Hun havde selv været lige så bange som hesten, og i ren lettelse over at Selmy var kommet og havde løst situationen for hende, kom hun til at kramme ham.
”Du kunne jo ikke vide at han var der”
Sagde hun forsigtigt med hoved presset ind mod Selmys skulder. Det var rart sådan at kramme ham, særligt efter hun havde været så bange for hvad der ville ske.
Blæksprutten 29.12.2018 21:11
Selvom drengen var bortløbet, havde Selmy alligevel en fornemmelse af, at han var utilregnelig nok til at komme tilbage, når de havde lagt sig til at sove. Derfor så han nok ikke lige så lettet ud som Shila. Åh, hvis hun bare kendte den virkelige verden, ligesom han selv efterhånden gjorde, så ville hun aldrig kunne sove roligt. Han smilte til hende, og skulle til at sige noget med, at de måtte skiftes til at holde vagt om natten, men før han fik et eneste ord ud, greb hun om ham. Hun var en krammer.
Hele hans krop stivnede i reaktionen på at blive krammet uden advarsel. Det var stadig meget, meget forbudt. Ikke engang i hans familiære kredse, krammede det. Så berøring udover et skulderklap eller et håndtryk var helt uvant for ham. Men han forsøgte at slappe af igen, da Shila ikke mente noget ondt med det. Han tvang sig selv til at vænne sig til det og lagde den ene arm om hende og trykkede hende tættere til sig.
“Tjo” Svarede han endelig, oven på chokket “Jeg havde haft en fornemmelse tidligere i dag, men det gik over”. Han fastholdt blikket ned på hende. Det så ud som om at hun, i modsætning til Selmy, slappede af i hans nærvær. Søgte tryghed? Hvordan skulle han kunne finde på at tage den fra hende? Han ville ikke være den, der slap taget i hende.

A-Blue-Spot 29.12.2018 23:05
Det var rart at have hans arm omkring sig. Shila havde ikke fået et kram længe, der havde ikke været nogen til at kramme hende i hendes liv på kroen, og hun havde hurtigt lært at holde igen med sine kram til folk, for de var sjældent velkomne. Noget ved Selmy gjorde hende mere løssluppen omkring det at uddele kropskontakt, og hans selskab gjorde hende tryg, så det var ganske naturligt for hende at kramme ham. Forsigtigt træk Shila sig fri, Selmy var stiv i hendes omfavnelse, og det faldt hende ind at han måske ikke kunne lide at blive krammet. Forsigtigt kørte hun hænderne over hans skulder, og fjernede et ikke eksisterende stykke fnuk. Hun forsigtigt trådte et skridt tilbage og kiggede flovt ned på jorden mellem dem, mens en varm rødmen steg op i hendes kinder.
”Undskyld jeg, jeg var bare så lettet over at du kom inden han gjorde mig noget”
På en måde var det flovt at hun ikke vidste hvordan hun skulle håndtere sådan en situation, og at hun havde brug for at blive redet. Hun havde dog alligevel fundet det rart at have Selmy med som sikkerhed, og hun kunne jo ikke gøre for at hun ikke vidste så meget om verdenen, men måske denne tur kunne lære hende lidt om den.
Blæksprutten 31.12.2018 00:22
Selmy smilte til hende, men han følte sig samtidigt så kejtet. Hun måtte kunne fornemme det på ham, for hun fjernede sine arme fra hans lænd og førte dem over hans skuldre i stedet for. Det virkede som om... eller han var næsten sikker på, at hun gjorde det i flirt. Det var en ganske uvant fornemmelse, og han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere på det. Han var vel mere end smigret over, at hun fandt ham værdig. Jo, vist nok var han fra en god familie, men han var som regel svær at komme ind på som person, så chancen for at blive flirtet med, gik som regel forbi.
Selmys blik studerede hende, som hun rødmede og virkede flov over hendes handlinger. Uden at tænke lagde han sin hånd på hendes kind. Både for at få hende til at se op, men også for at mærke den varme hendes ansigt måtte have. Ganske rigtigt var hun varm... men også blød og fin. Enten var hun meget genert som person overfor alle, eller også var hun forelsket i ham... Hvad kunne det ellers være? En smule nervøst lænede han sig tættere på hende, men som han kom tættere på hendes hoved, gik han målrettet efter hendes læber og stjal et forsigtigt kys, der fik lov at vare så længe det var ham tilladt. Stadig med hånden ved hendes kind.

A-Blue-Spot 31.12.2018 09:54
Shila have ikke bevist ment noget med hendes handling, men det var nok mest skyld i at hendes naive personlighed slet ikke forstod at flirte bevist. Hun havde bare nydt at have en at dele kropskontakt med, og så ovenikøbet et menneske hun brød sig om, og det havde været svært helt at holde op. Han havde givet hende god tid til at trække sig fra ham hvis hun ikke havde haft lyst til at kysse ham, men alligevel blev hun en smule forbavset da han gjorde det. Det var et anderledes kys end hvad hun havde prøvet før, forsigtigt på en måde hun ikke helt forstod. Hun kunne dog godt li det måtte hun erkende, lige som hun måtte erkende at hun godt kunne li Selmy.
Shila var næsten bange for at gøre andet end bare at stå, bange for at det ville ødelægge øjeblikket, men hun var også bange for at han ville misforstå det hvis ikke hun gjorde noget andet end bare at stå. Forsigtigt bevægede hun sig en smule tættere på ham, og lagde sine arme om halsen på ham.
Blæksprutten 01.01.2019 17:40
Det var dejligt at kysse Shila, specielt da hun kom tættere på og lagde hendes arme omkring ham. Hans følelser for hende måtte bestemt være gensidige, når hun ikke rykkede sig væk fra ham. Selmy havde hverken prøvet at kysse en pige eller blive afvist af en, men frygten for at få et nej havde naturligvis altid siddet i ham. Hvis Selmy skulle kysse nogen, skulle det kun være i hensigt i at gøre hende til sin viv. Men han var faktisk ikke sikker på, hvornår noget var okay, og hvornår det ikke var okay, udenfor et ægteskab. Men noget måtte man jo gøre, når man skulle lade en kvinde vide, at han havde interesse i hende?
Han kyssede hende blidt endnu, og strøg hendes hår med søgende hænder og fulgte de blonde lokker ned til spidserne. Herefter lagde han dem hvilende ved hendes talje, og åbnede øjnene og holdt lidt igen. “Jeg måtte vide hvad du følte for mig. Tilgiv mig” Sagde han i et lavt toneleje. Han var ikke helt ked af, at han havde kysset hende uden at spørge om lov. Det føltes rigtigt nok. Men gad vide om Shila egentlig havde gruet eller håbet på, at han ville kysse hende?

A-Blue-Spot 01.01.2019 19:50
Shila blinkede sine øjne åbne, og smilte et forsigtigt smil. Hun havde ikke villekendes ved sine følelser for Selmy, hun havde ikke troet at der ville komme noget godt ud af at nære den slags, han havde nok flere forventninger om hvem han skulle giftes med en hun havde. Hun havde været sikker på at det ikke helt var hans eget valg hvem han skulle giftes med, men måske han alligevel havde mere at skulle sige end hun havde troet. ”Der er ikke noget at tilgive -”
Shila selv havde jo startet det med at kramme ham, hendes far havde altid sagt at man skulle ikke røre en mand hvis man ikke ville at han rørte en igen. Hendes far var selvfølgelig også lidt streng, og overbevist om at unge mænd ikke kunne styre dem selv omkring piger. Hun havde nu alligevel ikke haft noget imod at Selmy rørte hende, det havde været et rart kys. Et kys, drømte hun, han kunne give til sin kone når han kom og satte sig til bords, eller inden de gik til ro… Hurtigt måtte hun stoppe sin tankegang der, det var jo slet ikke sikkert han så det sådan. Og den slags tanker havde det med at gøre hende noget så rød i kinderne.
” Jeg bryder mig vældig meget om dig”
Lidt rød i kinderne blev hun alligevel. Det var ikke for en pige at sige noget så ligefrem, og kombineret med hendes tanker når hun var omkring Selmy. Krolivet havde sandelig gjort hende lidt mere løs måtte hun konstatere, før havde hun i hvert fald aldrig kunne finde på at sige noget så direkte.
Blæksprutten 03.01.2019 18:45
Jeg bryder mig vældig meget om dig. Sætningen fra Shila gjorde ham helt målløs, men også umådeligt lettet og ikke mindst glad. Han udtrykte sin glæde med et kærligt blik og et beskedent smil. “Tak Shila” Svarede han stadig helt forbløffet, og han lod hende presses en smule mere ind mod ham i et kram, for derefter at slippe hende helt igen. Han var nødt til at styre sig... Han havde en ære at opretholde overfor hans gudinde, som sikkert vovede over ham med hendes dømmende øjne.
“Jeg nærer også stærke følelser for dig... Jeg ved godt at vi ikke været i hinandens nærvær så meget, men jeg tænkte meget på dig, da jeg tog op nord på. At du fik mit brev gjorde mig så glad...” Som han netop nævnte at han var blevet glad for brevet, lød han faktisk noget trist. Han kom i tanke om, at der stadig var et godt stykke vej til Dianthos, og at han kunne nå at forelske sig endnu dybere i hende, kun for at fremvise hende for hans forældre. Hans far var streng, men på den anden side også desperat efter, at få endnu en arving, så han vidste, at familiens navn og fremtid var sikret... Men hvad hvis nu hans far ikke fandt hende fin nok? Så havde han lokket hende i fordærv. Lovet hende noget, som han ikke havde kunnet holde...
Opløftet smilte han lidt til hende igen, for at dække over bekymringerne, der så pludseligt havde taget over. “Jeg samler lige bålet... Og så må du se at få noget nattesøvn”.

A-Blue-Spot 03.01.2019 19:24
Shila rødmede ved hans ord, men måtte også erkende at det var rart at høre dem. Hun havde aldrig drømt om at han måske ville kunne se hende på den måde, og slet ikke at han ville lade det komme til udtryk. Hun var næsten så væk i hans ord at hun næsten ikke lagde mærke til at hans sindsstemning skiftede. Først var det forvirrende, måske havde hun misforstået det? Måske var han ikke interesseret i at stifte familie med hende. Der var selvfølgelig spørgsmålet om status, men hun troede ikke at hun kunne klare hvis hun skulle være hans konkubine. Hun besluttede sig for at det måske var bedst ikke at bringe det på banen lige nu, når han i forvejen virkede trist. Shila ville nødigt at huns skulle forværre stemningen, hvis nu hun bare lod som om hun ikke havde lagt mærke til det kunne det være de kunne holde fast i deres lille intime bobbel lidt endnu. Hun nikkede af hans ord, og trods alt svævede hun forelsket hen imod teltet. Hun vendte sig mod ham, ikke villig til at han skulle lave det hele.
”Du skal bare vække mig når du bliver træt, jeg kan godt holde vagt”
Blæksprutten 04.01.2019 20:11
“Det er i orden” Svarede han med et smil og vendte sig mod bunken af brænde, som han havde smidt ved synet af den uvedkommende gæst fra tidligere, som han stadig havde tænkt sig at være på vagt overfor. Mon han havde været ude efter at gøre Shila eller hesten fortræd? En hest kunne man selvfølgelig få mange penge for, hvis det var den han havde tænkt sig at stjæle. Men en tyv ville da aldrig afsløre sig selv...? Selmy havde aldrig haft behovet for at stjæle, sådan rigtigt, så han kunne ikke sætte sig ind i en tyvs mindsæt.
Han kiggede lidt hen mod Shila, for at sørge for at hun havde det godt, mens han skubbede sneen væk foran deres lille lejr. Her stablede han et bål og satte sig på hug, hvorefter han fandt fyrtøjet frem, bestået af et stykke metal, fyrsvamp og en lille flintesten, og så kunne han ellers give det nogle forsøg, før der endelig kom gnister nok til at antænde brændet. Han så om på Shila, med en smule stolthed i øjnene, før han satte sig hen ved siden af hende.
“Ah...” Han var kommet til at sætte sig på en af handskerne, som han tog op. Han kiggede på de omhyggelige sting... Hendes grundighed var endnu et tegn på hendes følelser for ham, eller i hvert fald hendes taknemmelighed. “Tak skal du have”. Han holdt handsken i sin hånd og strøg syningerne tankefuldt med tommelfingeren.

A-Blue-Spot 04.01.2019 20:41
Shila havde næsten helt glemt at hun havde syet hanskerne sammen, men der var selvfølgelig også sket meget siden da. Hun var dog ganske stolt af sit arbejde, hun havde altid været god til at sy, og det havde været rart at sy noget andet end hendes egne kjoler for en gangs skyld. Forsigtigt studerede hun ham i lyset fra bålet, der var noget anderledes over deres sammenværd, men hvis nogen havde spurgt kunne hun ikke have fortalt dem nøjagtigt hvad det var. Måske var det bare end anderledes intimitet nu de havde kysset. Som hun sad der, kom Shila i tanker om at Selmy havde sagt han var religiøs, og at hans religion måske havde noget at sige om hvordan han skulle være over for hende.
”Selmy?”
Startede hun forsigtigt ud, ikke helt sikker på hvordan hun skulle spørger om det hun gerne ville vide. Hun vidste så lidt om religion, og det var svært at finde det helt rigtige spørgsmål. Hvad nu hvis han ville ha hun også skulle være religiøs? Det var hun ikke sikker på hun kunne blive, ikke rigtig i hver fald, men hun kunne nok lade som om.
”Er det okay med din gud at du kyssede mig?”
I bund og grund ville Shila bare gerne vide om hun kunne forvente at han gjorde det igen, ikke at hun havde noget imod det hvis han gjorde, men hun ville nødt forvente noget af ham han ikke kunne give.
Blæksprutten 05.01.2019 02:28
Bålet foran dem begyndte at varme godt og brød igennem vinterfrosten, og Selmy tænkte på kysset mellem ham og hende. På nuværende tidspunkt kunne han slet ikke huske hvordan deres læber overhoved havde mødtes. Var det ham eller hende, der havde lagt ud? Det var vel nok ham... Han hørte hans navn blive nævnt, ligeså blødt og forsigtigt, og det afbrød tankerne for en kort stund. Hans øjne kiggede forbavset på hende. Det var nok den pludselige tone i hendes stemme, der havde antydet til et alvorligt spørgsmål. Da det blot viste sig at være et religionsspørgsmål... eller blot og blot. Det måtte jo have stor betydning for Shila, siden hun turde spørge om noget så intimt.
Han tænkte lidt, og skimmede de hellige skriftruller, som han havde studeret så mange, igennem sin hukommelse, for at tænke sig frem til et konkluderende svar. “Der skulle ikke være noget i vejen med at kysse og udvise kærlighed” Svarede han opmuntrende og smilte af hendes sødme. Stemningen af at de var tætte og bålet gnistrede, førte hans blik kortvarigt ned mod hendes læber igen, men han afbrød det.
“...Men du ved vel- eller nej, det gør du vel ikke, men...” han tav for at tage sig sammen om at få sagt det på en ordentlig måde, som helst ikke skulle få hende til at tænke dårligt om ham “Mænd lader sig nemt friste. Og jeg... er ingen undtagelse”.

A-Blue-Spot 05.01.2019 10:14
Det glædede Shila at Selmy ikke skulle være fuldkommen afholdende, for hun var ret sikker på at hun nemt ville have savnet deres kys, men hun ville heller ikke presse ham hvis der var noget der stod i vejen for dem. Det var vel sådan det var at være forelsket tænkte hun, for hun måtte indrømme at hun aldrig havde følt sig helt lige så meget forelsket som hun gjorde nu. Tanken om at Selmy skulle frise nemt fandt Shila dog svær at tro på, han var så kontrolleret og mild. Shila kunne langt fra forestille sig Selmy miste kontrollen og prøve at flå tøjet af en uheldig pige der ved et uheld havde vist en smule for meget hud. På den anden side så ville Shila heller ikke rigtig vide hvordan hun skulle friste ham, så det var nok ikke det han skulle frygte mest fra hendes side. Om end det var en spændende tanke at have den form for indvirkning på et andet menneske, så kunne Shila ikke se sig selv prøve at gøre sådan mod ham, i hvert fald ikke med vilje.
”Jeg nej, eller jog. Men jeg ville ikke”
Lettere målløs over både sine egne tanker men også Selmys ord omkring emnet havde Shila en smule svært ved at får ordene ud på en korrekt måde, men det var alligevel vigtigt for hende at Selmy forstod at han ikke skulle være på vagt over for om hun ville prøve at friste ham sådan. Men bare tanken om hvad hun skulle til at sige gjorde hende helt tomatrød i hoved.
”Jeg har ikke, du ved, med nogen. Så jeg ville ikke engang vide hvordan jeg skulle gøre”
Blæksprutten 05.01.2019 21:41
I et øjeblik gik det fra ganske hyggeligt til ret så akavet. Shila havde ikke været særlig beskrivende med hvad hun præcist mente med det, men han havde en anelse om, at det faktisk var det hun mente!
Han kiggede nervøst ud i luften efter svar, men så så på hende, for at være der for hende. Han havde faktisk ikke regnet med andet. Det var da forventet at kvinderne var jomfru før de blev giftet væk. Men herude på landet var man måske lidt mere løssluppen, når det angik samleje udenfor ægteskab. Selmy havde heller ikke haft den mest detaljerede snak, men det var kendt, at man bare blev kastet ud i det, og så lærte man det undervejs. Så længe manden fik udløsning og kunne gøre kvinden gravid, så var missionen fuldført. Kvinden skulle så sørge for at føde nogle sønner, så de kunne bringe familienavnet ære... Stadig chokeret over hendes åbenhed omkring det, måtte Selmy trods alt finde på et svar. “Nu kender du jo ikke min mor mere... men den snak foregår vist mellem kvinder, dagen før dagen”.
Tænk at Shila bekymrede sig om det... Men det var måske ikke unormalt for en pige, der ikke havde nogen familie eller venner at gå til. Hun havde vel kun ham nu. “Du vil... ligge i med mig?” Spurgte han, og håbede ikke han havde misforstået noget. Uanset hvad, så var denne her snak lige vovet nok, og det føltes som om at nogen havde et tag i alle Selmys organer, der gjorde det svært for ham at opføre sig normalt.

A-Blue-Spot 05.01.2019 22:44
Shila havde ikke ligefrem frem forestillet sg at snakke med nogen om det, hun havde jo hørt så meget efterhånden, når folk havde fået lidt for meget at drikke på kroen, eller fra de andre piger der havde prøvet det. Det var vel ikke sådan i storbyen tænkte hun, der var det nok nemmere at undgå den slags snak så det var vel forståeligt at der var brug for noget forklaring om hvordan sådan noget det skulle foregå. Ved hans næste ord nåede Shilas ellers meget røde kinder nye højder. Hvordan skulle huns vare på de? Det var jo ikke fordi hun ikke ville, men hendes opdragelse fortalte hende også at det var sådan et spørgsmål hun ikke kunne svare på. På den anden side ville hun gerne være ærlig over for Selmy, hvis deres kærlighed skulle holde så var det bedst de startede med at være ærlige over for hinanden.
”Jeg eh. Jeg ”
Åh hvorfor var det så svært at sige, nervøst bed Shila sig i læben, og kiggede først ned på jorden og så forsigtigt tilbage op på Selmy, hun kunne jo bare sig det som det er, det var jo ham der kyssede hende så mon ikke han havde det på samme måde. Det ville da i hvert fald være mærkeligt at kysse hende ellers.
”Ja, men jeg har ikke noget imod at vendte til vi bliver gift”
Lige som hun havde sagt det fandt hendes øjne igen jorden foran hende meget spændende. Hun fortsatte sit nervøse læber tyggeri. Hun skulle ikke have sagt noget, og med et kom hendes tidligere frygt for om hun måske havde misforstået noget tilbage. Hvad hvis nu han ikke ville giftes med hende, så blev han jo nok gift med en anden. Shila var langt fra sikker på at hun var klar til at give så meget til et menneske uden at have en sikkerhed, hvis nu hun blev gravid og de ikke var gift så blev hun nok aldrig nogensinde gift, eller hvis nogen fandt ud af det. Det var ikke engang sikkert at hun kunne holde et arbejde så. Forsigtigt kiggede hun op på ham, med forsigtige øjne. Det var umuligt at skjule frygten fra hendes blik som hun lavmeldt tilføjede.
”Hvis altså du har lyst til at blive gift med mig?”
Blæksprutten 06.01.2019 17:24
Shila virkede pludselig meget nervøs, som hun overværede Selmy. Da han opdagede det hjalp det faktisk lidt på hans egen nervøsitet og til sidst lyttede han til hende, ganske roligt. Da hun tilføjede, at hun ville tage til takke med, at vente til efter deres ægteskab. Blev han glad og lagde en hånd på hendes. Han rettede sin krop mod hende og tog hånden til sig og kyssede hendes feminine fingre, hvorefter han kiggede op på hende.
“Jeg vil umådeligt gerne gifte mig med dig. Jeg lover at jeg nok skal blive en god ægtemand!” Svarede han, med en sikker stemme og sitren i hans øjne. Selvom det godt kunne virke som om at Shila havde friet, gjalt det jo først, når Selmys forældre havde givet deres endelige accept. Derefter ville man normalt skulle kontakte hendes forældre, for at spørge om hendes hånd, men eftersom at de ikke var til stede i hendes liv, så var det vel op til Shila selv.
Forsigtigt slap han hendes hånd, for at lægge dem om hende, og trække hende helt tæt ind til sig. Han var slet ikke så stiv og kold at kramme, når han selv lagde op til det. Armene om hende gav hende et klem og kropslig varme.

A-Blue-Spot 06.01.2019 19:10
At høre ham sige ordene gav Shila en indre ro, der var så mange uvisse ting endnu, men det at have hørt ham sige ordene gav hende alligevel en fornemmelse af at det nok skulle blive til virkelighed. Hun puttede sig forsigtigt ind mod ham da han lagde sine arme om hende, og kunne ikke lade vær at forstille sig hvordan deres liv kunne blive sammen. Selvom hun godt vidste at Selmys familie havde penge havde hun igen ide om hvor mange, så det var svært at se noget konkret for sig, men alligevel kunne hun ikke lade vær med at tænke på glade, blonde og blåøjede børn.Den lange da fik dog hurtigt det bedste af hende, og Shila faldt i søvn om hyldet af Selmys varme arme og tryghed. Det var selvfølgelig ikke så mærkeligt at hun var blevet så træt, det havde været en lang dag til hest, og den havde da også været noget af en emotionel rutsjetur.
Blæksprutten 06.01.2019 21:22
Selmy kunne bare kigge ned på hende, som hun pludselig faldt i søvn i hans arme. Hun måtte virkelig stole på ham, når hun bare kunne falde i søvn så hurtigt. Havde han selv været en kvinde, ville han da frygte for, hvad en mand kunne finde på. Dog stolede han på sig selv, og vidste, at han aldrig ville gøre hende ondt. Selmy havde skam lyster, som en hvilken som helst anden 20-årig, ung mand, men Selmy kunne sagtens nøjes med at vente og se frem til den tid, hvor han blev gift. Nu da han var tættere på end nogensinde før, gjorde det dog en smule sværere at vente. Han smilte lidt for sig selv over tanken, kyssede hende så blidt på panden og fik hende flyttet ind at ligge, der hvor han havde redt op til hende. Derefter trak han sig respektivt væk, og satte sig ved teltåbningen, og kiggede fjernt ud og holdt vagt for mystiske skovlyde og bevægelser i mørket.

A-Blue-Spot 06.01.2019 22:38
Da Shila vågnede var hun et kort øjeblik ganske forvirret over hvor hun var henne af. Ganske forvirret satte hun sig op og kiggede rundt i teltet, for at få en ide om hvor hun var og hvorfor, men gårsdagens hændelser kom dog hurtigt til hende. Hun kunne ikke lade vær med at smile ved tanken. Godt nok var hun taget afsted for at få et nyt liv, men hun havde fået langt mere end hun havde forestillet sig muligt. Hun måtte være faldet i søvn mens de sad og snakkede i går aftes, hvilket jo måtte betyde at Selmy nok havde flyttet hende ind i teltet. Hun kunne ikke lade vær med at rødme lidt ved tanken, hun kiggede en ekstra gang rundt, men han var ikke i teltet, så hun gik ud fra at han stadig holdt vagt. Hun besluttede sig for at nu hun lige så vel var vågen kunne hun jo godt spørge rom han ville sove lidt, selvom hun svagt synes hun kunne se lys ude foran teltet, så var hun ikke sikker på om det var bålet eller solen der var ved at stå op. Hun gav sig hurtigt til at forsøge at rede sit uglede hår ud og flette det igen, men det viste sig en svære opgave end hun først havde regnet med.
Chatboks
IC-chat▽