DistortedDiva 14.08.2009 20:41
"Hvad tror du? hvad kan jeg lide" mumler han lavt, og sukker tungt af Murizz's kærtegn.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Muri 14.08.2009 20:47
"Alt der indebære ordet 'sex'," siger han kort og smiler stort."Men jeg kan ikke nå det hele på en nat. Desuden er den nat jo også ved at være forbi. Det bliver snart morgen," siger han kort.
"Du må selv finde ud af hvad du vil ha'," siger han roligt.
DistortedDiva 14.08.2009 20:51
"vi fortsætter bare hele dage, jeg kunne blive her for evigt" siger han lavgt og smiler roligt.. "Såh.. Hvad vil jeg have... hmm, der er jo så meget.. Men du kan jo ikke få dig selvtil så meget.. Ikke engang til bare at røre mig.. men du kunne godt give mig et blow-job" siger han med et lavt grin.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 21:04
Han skal lige til at sige noget mere, men stopper da han mærker Murizz hånd.. Et lavt støn undslipper hans læber, og han lukker halvt øjnene.. "Jeg tog... heldigvis fejl.." kommer det lavt fra ham.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 21:17
Han betragter roligt Murizz, og kommer med et lille irritert suk, da han stopper sin kærtegn. Da Murizz så sætter sig ned på gulvet smiler han bredt, og rykker sig lidt tættere på kanten.Han sukker tilfredst og ligger roligt sin hånd, om hans nakke, inden han lukker øjnene
*cencur*
Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 21:27
Han har stadig lukkede øjne selvom Muriz er stoppet, dog kommer han med et lavt støn.. Han åbner så halvt sine øjne og ser bare på ham. Han lader så blidt sin hånd glide ned i kærtegnende strøg over hans ryg.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 21:36
HAn gengælder kysset, og ignorere at Murizz lige har været nede og give ham et blow-job. Han lader sig så falde ned ved siden af han, og kysser ham blidt på panden.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 21:46
Han skæver til Murizz da han gaber, men vælger ikke at sige noget til det.. Han sukker så tungt, og ser kort ned af ham. HAn ligger så sin hånd på hans bryst.. "Ved du hvad det eneste du mangler er?"Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 21:56
han lader let sin hånd køre over hans bryst, og iagter det hele tiden.. "..Bryster.. sådan nogle man bare kunne rage på" griner han, og kysser ham blidt på munden "Men du er helt og adeles fin uden"Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 22:04
Han smiler bredt efter Murizz første sætning. "Jeg er sku også glad for at du ikke er en pige" mumler han, og kærtegner så blidt hans bryst.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 22:13
"det har jeg allerede gjordt" mumler han lavt, og kyser ham blidt ned af halsen, hvorefter han rykker sig lidt længere ned, for at kunne kysse ham på maven.. Efter et kort stykke tid, hviler han dog forsigtigt sit hovede mod hans mave, med ansitet vendt op imod Murizz.Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13
Lige nu: 0 | I dag: 13
Krystallandet