DistortedDiva 12.08.2009 21:02
"Så vil jeg ønske at den her bryllupsnat aldrig vil ende" siger han lavt, og lader roligt sin hånd glide ned om hans lår, og derefter så tæt på hans skridt som han kan uden at røre hans lem.. Han gengælder roligt kysset..Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 12.08.2009 21:09
Han smiler stort, "det glæder mig.. meget!" kommer det lavt fra ham. Han flytter så sin hånd igen, inden han blot ser Murizz i øjnene.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 21:15
"Jeg håber allerede" mumler han lavt.. Han lukker kort øjnene inden han igen ser Murizz i øjnene. "Vil du meget gerne have det overstået?" hvisker han lavt, og kysser ham hurtigt på munden.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 21:27
Han smiler roligt.. "Fint med mig" siger han lavt. Han planter blidt et kys på hans hage, mens han let lader sin hånd glide hen om hans hofte.*Cencur*
Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 21:34
*spole*Han trækker sig langsomt ud, og ser bare på Murizz. han er lettere forpustet.
Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 21:43
Han vender sig om på siden, dog uden at hive sine bukser på igen. "Murizz... Du må da ikke bare... stoppe?" mumler han lavt. Hans blidt hviler hele tiden på Murizz.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 21:46
Han ser på ham ned et svagt smil.. "..Hvis du kan klare det" siger han med et let grin..Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 21:49
Han ser på ham med store øjne "seriøst?!" udbryder han, og rykker sig roligt tættere på ham.//frys
Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 18:14
"Jamen såh... kom igang" siger han med et let grin, han ligger derefter roligt sin venstre arm, og livet på Murizz.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 18:25
Han gengælder roligt kysset, og lader sin hånd glide ned om hans røv. Han slipper kort efter kysset, og kysser ham blidt ned af halsen.Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet