Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 22:33
hun vendte hovedet om mod ham, og giver sig til at spinde meget, da han vasker hendes ryg, og spinder lidt af og stopper til sidst, da hun får kluden tilbage.
Hun ligger sine øre ned og har stadig ryggen til ham. "nej.. Det var bare.. hun er mere voldlig ligesom dig, i har bare mere tilfældes.. Du syntes jo selv jeg er ynkelig, svag og alt det andet du nu har sagt.. så tænkte bare det ville være bedre hvis i 2 fandt sammen hvis det endelig var.." Hun vendte hovedet og smilte dumt, men drejede det så væk igen, så han kun så på hendes ryg.
"Hvad tænker jeg dog på?.. Jeg er en tåbe, og en ubrugelig tøs der intet kan.." hun tog sig smertefuldt til halsen igen og forsøgte ikke at pive.
Hun rejste sig langsomt op, men hendes ben knækkede hurtigt sammen under hende, så hun røg ned, og sad på gulvet foran ham.
"Ja hun er da dejlig.. Det var ikke mig han ville holde i live.. Men hende.." tænkte hun stille, og lagde sine øre helt ned.
hun prøvede at forvandle sig til en tiger, så hun kunne støtte sig på alle 4 poter i stedet for sine ben, men da der ikke skete noget, sukkede hun opgivende. Hun satte sig med ryggen til ham, og holdte om sine ben, hvorefter hun lagde hovedet på sine knæ, mens hun forsøgte at undgå at se på ham, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre eller sige til ham.
"Han er altid så selvsikker og livsfarlig.. Jeg er bare mig, der er for blød til at slå ihjel.." tænkte hun forsigtigt og forsøgte at sammenligne hende og hendes andet jeg med hvem der ville passe bedst vil Hauru, da hun gerne ville have han skulle være lykkelig hvis det endelig var.
"Hvis du skulle vælge mig eller mit andet jeg.. så ville du vælge hende, ikke?.." Kom det trist fra hende.
"tag dig dog sammen! jeg hader den idiot, men hvis du da gerne vil have ham, så behold ham, jeg forstår ikke hvordan du kan hoppe på den gang på gang!" Hendes andet jeg blandede sig i hendes tanker, for at fortælle sin ærlige mening om det hele.
"Jeg er vel dum?.. og smut så ud af mit hoved!" kom det surt fra anzu, der rystede på hovedet og forsøgte endnu en gang at rejse sig. Hun kom på benene og stod op af væggen, for at holde sig oppe

//FRYS

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 14:50
Han siger intet, og gør heller intet. Han ser bare på hende, og lytter til hendes tanker. Han vender så blikket mod gulvet, og sukker lavmeldt.
Han ser dog på hende igen, da hun spørger ham, og han åbner munden, som om han skal til at sige noget, men undgår det, da han hører hendes andet jeg. Han bliver ved med at se på Anzu, og følger hende med blikket, da hun rejser sig.
"Jeg .... Jeg ville vælge..... Jeg ville ikke vælge nogle af jer," siger han lavt, og ser væk.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 14:55
vender blikket mod jorden igen. "Se selv, jeg havde ingen grund til at forblive i live.." Hun vaklede ud i stuen, og knækkede sammen og sad træt op af sofaen.
Hun hev lidt efter vejet og begyndte at klø sig ved såret og pev lidt, da det gjorde ondt, men kunne ikke lade være, da det kløede voldsomt.
Hun kom til at rive til hul i det. "hov" Hun tørrede den smule blod væk der kom

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 15:02
Han smiler skævt
Jo, der var én grund......, tænker han kort, før han hurtigt vender blikket mod Anzu igen, da hun går.
Han følger langsomt efter hende, og betragter hende så kort, før han trækker let på skuldrene og går ind på værelset.
Han begynder så at finde noget rent, og helt tøj frem. Han smider så skjorte og bukser, og tager det rene på.
Da han tager skjorten på, kommer nogle enkelte gisp fra ham, da han stadig har rifter hen over brystet.
Han går så ind til Anzu igen, og ser bare på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 15:08
Hun sad og band forbinding om sin hals, da han kom tilbage.
"vil du hjælpe?" Spørger forsigtigt og fjerner det hun havde om halsen, da det ikke sad godt fast.
hun lagde sine øre ned, og trak sine ben ind til sig

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 15:14
Han lægger hovedet let på skrå, før han går ud på badeværelset, og finder noget forbinding frem i et skab.
Så går han ind til Anzu igen, sætter sig ned på hug, og begynder at binde forbinding tilpast fast om halsen på hende.
"Sådan," siger han kort, før han rejser sig op, og sætter sig i sofaen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 15:19
Hun så op på ham, hvorefter hun strakte sin hals, så han kunne binde den ind.
Hun kralvede forsigtigt op i sofaen til ham, og sad i den modsatte side end ham. Hun sagde sig med hovedet på arm lænet, så hendes ben var mod ham.
"Hvad tænker du på?" spurgte hun forsigtigt og vendte hovedet mod ham.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 15:23
Han skæver til hende, da hun sætter sig i sofaen.
"Ikke noget .... tror jeg," han ser væk.
"Jeg ved det ikke," siger han lavt. Han læner sig så godt tilbage i sofaen, og læner også sit hoved tilbage.
Så lukker han øjnene og sukker lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 15:29
Hun vender sig rundt og forsøger at kravle under hans ene arm, for at sidde ind til ham
"Skal jeg lave noget mad til os?" Spurgte hun forsigtigt.
hun tog sig smertefuldt til hovedet, og ømmede sig lidt, da hendes anden side forsøgte at komme ud igen.
"lad mig komme ud! så skal jeg lære ham nogle manere som han selv ville glemme!!" tænkte hendes anden side vredt og knurrede
"Drop det.." tænkte hun stille og åbnede øjnene så hun havde et rødt og et brunt øje

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 15:40
Han løfter sin arm en smule, så hun kan komme ind under. Han rykker så hovedet ned til hendes, så hans mund er ved hendes kind.
"Mad?" kommer det lavt fra ham, og han forsøger langsomt at bide hende i kinden.
Et lavt grin kommer fra ham, da han hører hendes tanke, mens han stadig forsøger at bide hende i kinden.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 15:43
Hun ligger sine øre ned og lader ham gøre det. Hun piver lidt, da hun mærker hans tænder gå gennem hendes kind.
"av..." kommer det stille fra hende. "hvorfor kunne du ikke bare have gjort det for ½ time siden..?" Spurgte hun stille.
Hun mærkede blodet, der løb ned af hendes kind og langsomt ned af hendes hals.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 15:55
Han bider hende i noget tid, og da han slipper, slikker han sig kort om munden og ser på hende.
"Der ville du jo ikke give mig lov," siger han roligt.
Han slikker hende så op af kinden, for at få blodet væk.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 16:00
Hun sidder helt op af ham, og kunne mærke de kræfter hun lige havde genvundet, hurtigt forsvandt igen.
"nej.. gad vide hvorfor.. og vidste han kun så mig som mad..." Hun flyttede sig hen i den anden ende af sofaen, og så ud af vinduet.
Hun lagde mærke til det regnede og overvejede at gå ud, men kunne sagtens mærke hun ikke havde kræfter til det i sine ben, efter han drak noget af hendes blod

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 16:13
Han griner lavmeldt, efter han hører hendes tanke, men stopper kort efter igen. Han ser så på hende.
"Hvem siger jeg kun ser dig som mad? Det kan da godt være jeg også ser dig som.... noget andet," siger han roligt og trækker let på skuldrene.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 16:18
"som hvad? dit eget personlige legetøj?" ser trist ud på vejret.
"Jeg går udenfor lidt.." Hun rejser sig prøvende, og gik derefter haltende mod døren. åbnede den og listede sig udenfor. Hun satte sig ved et træ, og lod regnen ramme hende.
Hun tog sig forsigtigt til halsen og begyndte at kredse sig i halsen med vilje

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 16:27
"Jah... Den var god," siger han kort. Han nikker let, og ser på hende med et lidt ligeglad blik.
"Det gør du bare," kommer det roligt fra ham. Han følger hende så med blikket. Og da hun er gået ud, rejser han sig op og går hen og stiller sig i døren, mens han ser ud på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 16:34
hun begyder at kredst hul, så blodet begynder at løbe ned af hendes hals igen
"jeg vidste det.. Jeg elsker dig.. ja som om, jeg vidste han løg.." Hun kredsede endnu dybere, så blodet løb ned af hendes hals. Hun stoppede efter noget tid, og lukkede øjnene.
hun ømmede sig lidt af smerter, da hun havde fået åbnet såret tilskrækkeligt efter hendes egen mening,. Hun lukkede øjnene og så op mod de mørke skyer, hvor regnen kom fra.
Hun smilte lidt, og begyndte at sidde og lege med vandet, så hun sad med en vand rose i hånden. Hun forsøgte at få vandet i hendes blod til at ligge sig sammen med vand rosen, og pustede på den efter noget tid, så rosen blev til is og havde fået blodets røde skær. Hun smilte lidt over den lille rose hun havde i hånden, og tog sig derefter til halsen, hvor hun blødte fra igen, og mærkede bandagerne blive våde af blodet og vandet, men smilte bare

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 16:55
Han læner sig med siden op af dørkarmen, hviler vægten på den ene fod, og lægger så armene over kors.
Mens han stadig bare står og betragter hende. Smilet på hans læber er forsvundet.
Han lægger så hovedet let på skrå, da han ser rosen i hendes hånd.
Han går langsomt hen til hende, og allerede da han kommer hen til hende, er han helt gennemblødt.
Han sætter sig så ned på hug foran hende, og ser mod jorden. Uden at sige eller gøre noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 02.11.2010 16:59
Hun lytter da hun kan hører hans skridt.
Hun følger ham med øjnene hele vejen, og ser op på ham da han kommer hen til hende, og ser ham derefter i øjnene.
"hvad nu?" ligger hovedet på skrå og holder stadig en hånd over hendes sår. Hun ser derefter forsigtigt væk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.11.2010 17:05
Han ser på hende, men siger stadig intet, og ser derefter på hendes sår på hendes hals. Han ryster svagt på hovedet, og ser så på hende igen.
"Vil du virkelig gerne miste så meget blod, at du til sidst dør? For så kan jeg godt hjælpe dig med det..," siger han kort og smiler skævt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Helli , CassondraLillith123
Lige nu: 3 | I dag: 13