Hun ligger sine øre ned og har stadig ryggen til ham. "nej.. Det var bare.. hun er mere voldlig ligesom dig, i har bare mere tilfældes.. Du syntes jo selv jeg er ynkelig, svag og alt det andet du nu har sagt.. så tænkte bare det ville være bedre hvis i 2 fandt sammen hvis det endelig var.." Hun vendte hovedet og smilte dumt, men drejede det så væk igen, så han kun så på hendes ryg.
"Hvad tænker jeg dog på?.. Jeg er en tåbe, og en ubrugelig tøs der intet kan.." hun tog sig smertefuldt til halsen igen og forsøgte ikke at pive.
Hun rejste sig langsomt op, men hendes ben knækkede hurtigt sammen under hende, så hun røg ned, og sad på gulvet foran ham.
"Ja hun er da dejlig.. Det var ikke mig han ville holde i live.. Men hende.." tænkte hun stille, og lagde sine øre helt ned.
hun prøvede at forvandle sig til en tiger, så hun kunne støtte sig på alle 4 poter i stedet for sine ben, men da der ikke skete noget, sukkede hun opgivende. Hun satte sig med ryggen til ham, og holdte om sine ben, hvorefter hun lagde hovedet på sine knæ, mens hun forsøgte at undgå at se på ham, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre eller sige til ham.
"Han er altid så selvsikker og livsfarlig.. Jeg er bare mig, der er for blød til at slå ihjel.." tænkte hun forsigtigt og forsøgte at sammenligne hende og hendes andet jeg med hvem der ville passe bedst vil Hauru, da hun gerne ville have han skulle være lykkelig hvis det endelig var.
"Hvis du skulle vælge mig eller mit andet jeg.. så ville du vælge hende, ikke?.." Kom det trist fra hende.
"tag dig dog sammen! jeg hader den idiot, men hvis du da gerne vil have ham, så behold ham, jeg forstår ikke hvordan du kan hoppe på den gang på gang!" Hendes andet jeg blandede sig i hendes tanker, for at fortælle sin ærlige mening om det hele.
"Jeg er vel dum?.. og smut så ud af mit hoved!" kom det surt fra anzu, der rystede på hovedet og forsøgte endnu en gang at rejse sig. Hun kom på benene og stod op af væggen, for at holde sig oppe
//FRYS

Begge billeder fundet på google.com
Krystallandet