Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 20:08
"hvorfor skulle jeg bruge det?.." Hun ser svagt på ham, og smiler det samme smil hun altid smilte til ham når hun var glad.
Hun lukker øjnene da han tørre tårende væk fra hendes kind, og åbner dem derefter.
Hun bemærker han læner sig indover hende og spærre øjnene lidt op da han kysser hende, men lukker dem på langsomt.
"hvorfor skulle jeg tro dig?.. Du har aldrig elsket mig.. du kommer aldrig til det.. Jeg har ingenting.." Hendes tårer begyndte at løbe igen. "det hele er en stor løgn.."
Hun sad og tænkte på hver gang han havde sagt det, hvorefter han altid gjorde hende ondt bagefter. "Jeg er ikke dum.." Hun kunne ikke holde det tilbage mere og begyndte at græde. "jeg har ingenting tilbage.." Hun så trist på ham, mens hun bed tænderne svagt sammen og førte langsomt sin hånd op til hans ene kind. Hun begyndte svagt at kærtegne den.

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 20:26
"Drik nu bare noget. Please?" siger han lavt. Han vender blikket mod gulvet.
"Jeg har altid elsket dig. Jeg føler bare vrede mere tydeligt end kærlighed," mumler han. Han ser så på hende igen.
"Du har mig," kommer det kort fra ham. Han lægger en hånd på hendes hånd, der ligger på hans kind, og lukker så øjnene.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 20:32
Hun ryster svagt på hovedet. "hvorfor skulle jeg?.. Det ender bare med at jeg bliver såret hver gang.. Og.. du kunne også bedre lide mit andet jeg, end den jeg virkelig er.." kommer det hviskende fra hende.
"Jeg stoler ikke nok på dig mere.." hun ser forsigtigt på ham.
"Ja.. en der mishandler mig konstant.." Hun ser på hans hånd der ligger sig over hendes. hun kan mærke det er det eneste der holder hendes hånd oppe nu.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 20:37
Han åbner øjnene og ser lettere usikkert på hende.
"Hvor har du det fra? Hvem har sagt det?" siger han lavt, og bider sig så let i læben.
"Undskyld," mumler han lavt. Han slipper så hendes hånd og sukker lavt.
"Jeg kan ikke gøre for det..!" siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 20:44
"dig selv, hvem skulle jeg ellers have det fra?.." hun ser trist på ham.
da han slipper hendes hånd, falder den ned langs hendes side igen. "Gider du bede Jace passe godt på chii?.." Hun begyndte langsomt at lukke øjnene.
Hun gled langsomt ned af væggen og lå på siden lidt efter, mens hun forsøgte at holde øjnene åbne, men kunne snart ikke mere.
"Jeg.. Jeg har levet det jeg burde.." Hun så trist op på ham. "Jeg er ked af jeg ikke betød mere for dig.. end et levende bytte.." Hun smilte blidt op til ham igen, og grinte lidt, men begyndte derefter at hoste og krøb sig langsomt sammen.
"Her er så koldt.. Farvel Chii.. Farvel Jace.. Farvel alle sammen.." Tænkte hun trist. "Farvel.. Hauru..." Tænkte hun svagt og begyndte at lade sine øjne glide i, mens hun så op på hans ansigt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 20:48
Pis!, tænker han kort, før han ser på hende.
"... Hvad mener du med det?" siger han kort. Han betragter hende blidt, og begynder så at få tåre i øjnene.
"Nej, det.... Det må du ikke sige," kommer det lavt fra ham. Han lagde blidt en hånd i nakken på hende, hvorefter han løfter hende op til sig(?), og holder hende ind til sig. Han forsøger ihærdigt at holde tårerne inde, men efter hendes 'farvel' til ham, gled tårene ned af kinderne på ham.
"Du må ikke forlade mig..," siger han lavt grædende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 20:57
Hun mærker han løfter hende op til sig. Hun ligger svagt hovedet ind til ham, så siden af hendes hoved er mod hans bryst.
Hun mærkede langsomt noget ramme hende i ansigtet og åbnede svagt øjnene. Hun lagde mærke til det var hans tårer, og forsøgte at få sin hånd op og holde fast i hans trøje.
Hendes øre lå svagt ned langs hendes hoved, da hun ikke magtede at holde dem oprejst mere.
"Jeg har ikke længere... længere... kræfter til at holde mig i live.." kom det svagt og meget lavt fra hende.
Hun mærkede hans varme, mens hun svagt lyttede efter hans hjerte. "hvor er han varm.." tænkte hun lavt og kunne mærke hendes finger svagt fik fat i hans trøje.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 21:01
Han holder hende helt ind til sig, og der løber fortsat tåre ned af hans kinder.
"Men du kan ikke bare forlade mig... Hvad med Jace? Hvad med Chii?...... Hvad med mig?" siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 21:05
"Jace er kun... kun sammen med mig fordi han selv ser mig.. som sin mester.." hun vender hovedet væk og hostede lidt.
"Chii er da lige glad med mig.. hun vil hellere være sammen med Samson.. og forstår jeg godt.." Hun så lidt op på ham, da han spurgte til sig selv.
"hvad skal du dog med mig?.. Du.. du har så mange andre.." Hun lukker øjnene, da hun ikke har kæfter til at holde dem oppe mere

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 21:16
Han smiler svagt og ryster så svagt på hovedet.
"Nej.. Jeg har ingen andre. Der er så tomt i gaderne. Alle dem jeg havde, er forsvundet. Jeg har kun dig tilbage. Og du er den, jeg holder mest af," siger han lavt.
Det sår han havde på armen for, fordi han bed sig selv, det er helet. Så han bider sig selv igen, og holder de hen til hendes mund.
"Kom nu. For min skyld. Og hvis ikke for min skyld.... Så for din egen..," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 21:21
Hun så op på ham, og så derefter på hans håndled. Hun slikkede svagt noget af blodet væk, og mærkede hendes tænder komme frem igen, men havde ikke kræfter til at bide hul
Hun nød smagen af hans blod, og bed sig selv forsigtigt fast efter noget tid, og drak forsigtigt af hans blod. hun slap derefter hans arm.
"Sådan.." Kom det forsigtigt fra hende. Hun så op på ham, og var lidt nervøs for om han virkelig mente hvad han sagde, eller bare sagde det for at få hende til at drikke af hans blod.
hun slikkede sig om munden og forsøgte langsomt at rejse sig op, men endte med at ligge hos ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 21:26
Han smiler svagt, da hun begynder at slikke noget af blodet af. Et lavt gisp kommer fra ham da hun bider sig fast i hans arm, men han siger intet.
Han betragter hende så roligt.
"Har du det bedre?" spørger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 21:29
"ja, jeg har det lidt bedre, men er for svag til at gå.." Siger hun forsigtigt, og er lidt bange for at komme til skade, mens hun ligger hos ham.
"gi.. nej, ikke noget" hun fortråd og lagde i stedet hovedet ind til ham, og nussede det forsigtigt mod hans bryst.
"aw.. mit sår gør mega ondt.." tænkte hun stille, og tog sig forsigtigt til halsen hvor såret var

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 21:36
Han nikker let.
"Okay," siger han kort. Han lægger hovedet let på skrå, da hun skal til at sige noget.
"Hm? Hvad? Sig det..," siger han roligt. Han skæver kort til hendes sår, før han ser på hende igen.
".... Undskyld," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 21:38
hun ser op på ham.
"var bare om gad bære mig et sted hen hvor jeg kunne vaske mig" kom det forsigtigt fra hende.
Hun ser han skæver til hendes sår. "jeg bad selv om det.."

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 21:49
Han smiler skævt.
"Selvfølgelig," siger han lavt. Han rejser sig op på hug, hvorefter han tager hende i armene og bære hende ud på badeværelset.
"Nej... Det gjorde du ikke," mumler han. Han sætter hende på toilettet, hvorefter han tager en klud, gør den våd, og giver den til hende.
"Her,".

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 21:51
Hun holder fast om hans hals, mens han går med hende for ikke at falde ned.
Hun tog imod kluden, og begyndte at vaske blodet væk, men hun ser forsigtigt væk.
"jo jeg gjorde, hvis det ikke havde været for mig var du aldrig kommet noge til.."
Hun sad og vaskede sin mave, mens hun så forsigtigt ned. "Men er det rigtigt du bedre kan lide min anden side?" Hun ser forsigtigt op på ham efter at have spurgt ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 21:55
Han stiller sig med ryggen til håndvasken, og lader så r*ven hvile på vasken, mens han lægger armene over kors og ser på hende.
"Det... Kan du så have ret i. Men... Nu er det ikke fordi jeg ikke havde fortjent alt det du gjorde ved mig," siger han kort. Han ser så væk.
"Øhhm.... Det...... Nej...," kommer det lavt fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 22:01
Hun ligger lidt ørene ned over det sidste. "jeg kan bare lade denne side dø.." kommer det forsigtigt fra hende. Hun forsøger at vaske ryggen, men opgiver efter noget tid, da hun ikke kan nå det hele. hun ser hen på ham.
"Men tror ikke den anden mig kan lide dig, du har jo selv set hvad der sker" Ligger ørene helt ned til hovedet, og sætter sig med ryggen til ham. Hun forsøgte at få blodrester ud af sit skulder lange hår hun havde fået i stedet for det lange der gik til midten af ryggen.
"Men når ja, den anden mig er også en meget mere passende kæreste til Hauru.." tænker hun stille og ser på det hun nu kunne se af sit hår

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 22:18
Han ser på hende igen.
"Det synes jeg heller ikke du skal," siger han lavt og smiler svagt. Han går så hen til hende, tager kluden og vasker hendes ryg af for blod. Han griner lavt.
"Hmm... Ja... Hun er... en ... en dejlig pige," siger han kort, og hans smil og grin forsvinder i midten af sætningen.
Han giver så Anzu kluden tilbage. Han stiller sig tilbage og betragter hende så efter hendes tanke.
"Hvad mener du med det? Ville du da gerne være min faste kæreste, siden du tænker det?" spørger han kort.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13