DistortedDiva 30.06.2009 23:30
han skæver til kema "Okaaay?, til gengæld har de fl.." han stopper og rømmer sig, da han var lige ved at sige noget han ikke skulle sige. han fortsætter "..Har de gange jeg har været i seng med ham, betydet noget!" 'Halv lyver' han. Han vender så tilbage til Murizz, og lader sine hænder glide ned om hans hofter, og trækker ham helt tæt på sig.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 30.06.2009 23:43
"jeps!" siger han med et stort smil, og ser på Kema. Han ser så på Murizz igen, men prøver ikke på at få kema til at stoppe. Han holder bare om Murizz, med et skævt smil. Han rykker sin ene hånd op på Murizz ryg og kærtegner den blidt.Mørketskriger!

Koto 30.06.2009 23:47
"fandt du virkelig aldrig ud af at jeg brugte dig?" siger han, og går et par skridt frem mod Felix og Murizz."Fandt du virkelig aldrig ud af, at alt de jeg sagde, var løgn. Du er fandeme dummere end jeg troede, jeg er nok den værste løgner på jorden. Og du gennem skuede mig ikke engang?" Siger han hånligt, og træder endnu et par skridt tættere på, med et lille smil på sine læber.
Muri 30.06.2009 23:50
Han holder hele tiden blikket på Kema nu, netop fordi han kommer tættere og tættere på."Nej, jeg gjorde ikk.. Og hold så op med at håne mig ..! Det gør Samson og Tom nok i forevejen. Hold dig væk fra mig!" siger han kort, mens han fortsat knuger sig ind til Felix.
DistortedDiva 30.06.2009 23:53
Han skæver til Kema "altså.. Det gør mig intet at du sviner den nu, glædeligt døde Meier til.. Men at du sådan skal.. tjah, sikanere, min forlovede... Det pisser mig lidt af" han holder stadig om Murizz, da han er for doven til at andgribe, eller bare gøre andet, end at snakke.Mørketskriger!

Koto 30.06.2009 23:56
"Haha ! Samson og Tom?! De er sgu da bare nogle små lorte, man! Hvis du vil have jeg skal holde mig fra dig, så må du jo se om du kan slå mig!" Siger han smilende. "Kom nu, lad os se om du dur til andet end i senge !" siger han , med et lusket smil på læben.
"Bland dig uden om Felix," siger han
Muri 01.07.2009 00:00
Han ser bare på Kema, mens Felix snakker, bare for at se Kema's reaktion bagefter. Han sukker lavt."Jeg vil ikke slå dig.. Jeg vil ikke engang være i nærheden af dig. Heller ikke for at slå dig," siger han lavt. Efter kort tid, glider der en lille tåre ned af hans kind.
//Fryyyys
DistortedDiva 01.07.2009 11:13
han trækker på skuldrende da Kema beder ham blande sig uden om "Okay? Slap lige lidt af" Han kaster et kort blik på Murizz, og ser så på Kema igen. Først efter et par sekunder går det op for ham at Murizz græder, og han ser hurtigt på ham igen. Han slipper roligt hans hofte, og tører med sin pege finger, forsigtigt tåren væk fra Murizz' kind, uden et ord.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.07.2009 21:49
Han ser undrende på Murizz "jamen jeg kan da sagtens bare skride?!" Mumler han lettere irriteret, og slipper ham.Han ser så på Kema "Der rager da ikke dig? Hvorfor tror du??"
Mørketskriger!

Muri 01.07.2009 22:00
Han tager hurtigt fat i Felix's arm, da han slipper ham, og hiver ham helt hen til sig(?)."Nej!" siger han kort, med en lettere bestemt tone. Han lægger så begge arme om ham, før han ser på Kema.
"Er det så svært at tro?" spørger han lavt. Han sukker lavt, da han hører det sidste Kema siger.
DistortedDiva 01.07.2009 22:10
Han smiler bredt, da han bliver hevet ind til Murizz, "Okay, okay.. Hvis du insisterer" Mumler han, og det brede smil bliver større. Han ligger selv armene om ham, og vender hovedet mod Kema, "Også det.. Men også så megt andet" siger han med et let fnys.Mørketskriger!

Muri 01.07.2009 22:20
"Jamen, det gør jeg," mumler han kort, henvendt til Felix. Han knuger sig bare endnu mere ind til ham."Hvorfor er du så ond ved mig, Kema? Hvorfor var det lige mig, din .... 'lyst'.., skulle gå ud over?!" spørger han kort, og lavt, med en smule gråd i stemmen.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12
Lige nu: 0 | I dag: 12
Krystallandet