Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 21:02
Hun svinger pisken igen. "du burde hellere ligge dig, dette kan godt koste sig noget blod"
hun gik hen ved siden af ham og forsøgte at bide ham i halsen, mens hun forsigtigt tog fat i hans halsbånd.

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 21:07
Et lavt smertefuldt støn undslipper hans læber, da pisken rammer ham anden gang.
Han åbner så øjnene og ser på hende. Og inden hun bider ham i halsen, tager han hurtigt fat om hendes hals(?), kun så han kan holde hende væk.
"Drop det," kommer det lavt fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 21:10
Hun river hurtigt efter ham og knurre voldsomt, da hun mærker hans hånd om sin hals. "giv slip på mig" knurrede hun advarende.
"Hvad? jeg er bare sulten, så hold op med at brokke dig, du ved jo hvad der forgår" sagde hun roligt og forsøger at komme fri, mens hun svingede pisken mod ham
Hun rev sig fri i sidste ende, og gik lidt væk, mens hun betragtede ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 21:13
Han bider kort tænderne sammen, da hun river ham, men slipper hende ikke.
"Nej," siger han kort og bestemt.
"Så find en anden du kan mishandle med din sult," siger han lavt. Han slipper hende stadig ikke.
Først da pisken rammer ham endnu en gang, slipper han hende, og falder ned på knæ af smerte.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 21:18
"Hvordan følels det at være den der bliver mishandlet?" Smiler hun tilfredst, da han falder ned på knæ.
"det faktisk dig jeg hellere vil bide, det meget mere spændende, end at gå ud og finde en anden, når jeg har dig lige her" Hun gik hen foran ham, men holdte lidt afstand.
"du er ingenting Hauru, i sidste ende er du mere sårbar end mig" hun viste tænder og så advarende på ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 21:22
Han skæver til hende. Og bliver ved med det, da hun så går hen foran ham.
Han begynder så lavt at grine.
"Tror du virkelig selv på, du ville kunne nedbryde mig?" spørger han halvt grinende. Kort efter stopper han med at grine, og ser så lettere ondt på Anzu.
"Du er mere naiv end jeg troede du ville være," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 21:25
"tja, det ikke mig der ligger på knæ" sagde hun roligt.
Hun blinker provokerende til ham, med det ene øje og svinger pisken mod hans hoved igen, og svinger den derefter for at få den rundt om hans hals
"hvad fortrækker du? pisk eller cutning?" hun smilte roligt, og hendes hjørne tænder havde vokset sig frem.
Hun så derefter på sin arm, og slikkede sig roligt på den, hvor blodet var

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 21:30
Han ignorere hendes lille kommentar, og koncentrere sig i stedet om pisken, der er på vej igen.
Han når lige nøjagtig at undvige første gang, men ikke anden gang, og den bliver svingt rundt om hans hals.
Han tager fat om pisken, og forsøger at få den af, men stopper med at prøve, da Anzu spørger.
"Er der et tredje valg?" spørger han kort, hvorefter han igen førsøger at få pisken af.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 21:34
"mine tænder" grinte hun roligt og satte sig ned.
"glem det, jeg kan stramme pisken så meget jeg vil" Sagde hun roligt og hev i pisken, så den langsomt blev strammere og strammere.
Hun gik hen i sin taske og tog nogle lænker op af den. "sid stille, det gør det hele nemmere" smilte hun lumsk, og havde planer om at binde ham godt fast, og derefter piske ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 21:44
Han smiler svagt og ryster let på hovedet. Han begynder så at hive en del efter vejret, da pisken strammes.
Han ser på lænkerne, og ryster svagt på hovedet.
"Nej....," kommer det lavt fra ham. Han får kort efter ild frem i begge hænder, i håb om at han kan brænde pisken, så den smelter. Dog er det ikke så meget ild der kommer, da han skal bruge en stor del af sin energi på at trække vejret, og på ikke at besvime, fordi han ikke kan få luft.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 21:49
hun begyndte langsomt at binde hans arme sammen på ryggen af ham, og kyssede ham på halsen for at lege med ham.
Hun gik derefter hen og bandt hans ben lidt spredte til sengen (har fået lov til at binde ham XP)
hun så ned på ham og løsnede pisken. "hvad skal jeg dog gøre ved dig?"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 21:53
Han lukker langsomt øjnene, og ilden i hans hænder forsvinder langsomt. Han reagere ikke engang på da hun kysser ham ned af halsen, og heller ikke da hun binder ham.
Han åbner så svagt øjnene igen, da hun løsner pisken. Han hiver stadig en del efter vejret. Så ser han op på Anzu, uden at sige noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 15:32
"hvordan er det at være den svage og forsvarsløse?" Ser ned på ham og smiler blidt, så man kan se hendes tænder, men så man alligevel kan se hun har planer om at mishandle ham.
Hun tager sig hurtigt til hovedet, og hendes ene øje får sin gamle brune farve. Hun holder en hånd foran øjet og knurre kort, hvorefter hun knækkede sammen.
Hun rejste sig om og begge hendes øjne var brune nu. Hun så på ham. "hvad er der sket med dig?" Hun ligger hovedet på skrå

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 15:40
Han ser op på hende, med et rimelig irriteret blik. Men han siger stadig intet.
Han betragter hver eneste af hendes bevægelser, og da hun får sine 'normale' øjne igen, ser han stadig på hende med et irriteret blik.
"Hvad der er sket med mig?........ Bare få mig FRI, fra det her!" siger han kort, men meget anspændt, da han stadig ikke kan få vejret.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 15:45
Ser på ham, og ligger ørene ned. "det kommer ikke til at ske når du er i det humør" kravle hen og fjerne pisken fra hans hals, så han kan trække vejet.
"Jeg skal ikke nyde noget af at du bliver voldelig når jeg ikke har gjort noget for at skade dig" sagde hun nervøst. Hun satte sig derefter oppe på sengen og ventede på han kølede lidt ned.
"du ser mig noget sur ud, men elsker at se dig være bundet" smiler og blinker med det ene øje, mens hendes hoved hvilede på sin arm, der hvilede på sit ben.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 16:02
Han sukker tungt, da hun fjerner pisken fra hans hals. Han lukker kort øjnene, og ser så på hende igen.
"Har du ikke gjo...... Glem det.... Du kan alligevel ikke huske noget..," siger han lavt. Hans sår hen over brystet er langsomt begyndt at hele. Han ser op på hende igen og smiler kort, efter hendes sidste sætning.
"Slip mig nu bare fri," siger han kort, med et lettere irriteret smil.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 16:06
hun ryster på hovedet. "glem det, det ender med du gennemtæver mig, så klog er jeg da blevet" knurre utilfreds og ser ned på ham. Hun får øje på hans sår henover brystet, hvorefter hun kravler ned ved siden af ham.
Hun bøjer sig forover, og begynder forsigtigt at slikke såret rent(?). Hun har dog hele tiden opmærksomheden rettet mod ham for en sikkerheds skyld. Hun binder derefter forsigtigt den ene hånd fri, men bruger så sin opmærksomhed på såret, så det kunne blive renset. "har du noget jeg kan rense dit sår med?"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 16:15
Han smiler skævt.
"Ja, det er du vel," mumler han, og sukker så opgivende. Han ser på hende, da hun kommer ned til ham.
Han siger intet til hende. Da hun binder hans ene hånd fri, lader han den hvile på gulvet, så han kan holde sig oppe på den måde.
"Nej... Jeg kan hele mine sår, jeg har ikke brug for noget jeg kan rense dem med," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 16:21
Hun kravler forsigtigt ned til hans ben og begynder at binde hans ben fri. "den sidste arm kan du vel selv klare, eller skal du også have hjælp til det?" knurre advarende for ikke at virke svag
Hun rejste sig fra gulvet, og stilte sig hurtigt på den anden side af sengen. "jeg henter noget at drikke til dig" hun gik ud i køkkenet. Hun stod derude i noget tid, da hun var nervøs for hvad han kunne finde på at udsætte ham for. Hun tænkte sig om, og kunne pludselig huske alt hvad hun havde gjort ved ham og hvad der var sket. Hun grinte for sig selv. "Han er ikke så stærk som han gerne vil virke. Måske skulle man skræmme ham noget mere på den måde. Det kræver selvfølgelig jeg kan skifte frem og tilbage når det passer mig, og ikke min anden halvdel" Tænte hun utilfreds, men overvejede det.
Hun fandt en kniv frem fra skuffen og skar sig derefter i håndledet, så hun kunne få blodet ned i et glas. Hun rev et stykke af sin nederdel af, og bandt det om sit håndled, hvorefter hun kom ind på værelset igen. Hun rakte glasset med blodet til ham, med den hånd hun havde skåret i. "her, du plejer at få det bedre når du har drukket blod" siger det alvorligt og små surt.
"Han er faktisk ret ynkelig når han endelig er det." Tænker det roligt, og håber på han hørte det

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 16:32
Han fnyser kort, og binder så resten op selv. Så rejser han sig langsomt op, og sætter sig hen på sengen. Han ser så kort efter hende, men hviler så bare albuerne på knæene, og panden hviler han mod hænderne. Han lukker øjnene. Han er nu begyndt at trække vejret lidt mere roligt.
Han ser så op på Anzu igen, da hun kommer ind. Han tager så glasset, uden at sige tak, og skal lige til at drikke noget. Han skæver til hende, da han hører hendes tanke, hvorefter han smider glasset fra sig, så det smadre, da det rammer væggen, og rejser sig op. Han vender hovedet mod hende, og stiller sig så helt hen til hende.
"Tak," siger han kort, før han hurtigt tager fat om hendes hals, og bider sig fast i halsen på hende(?).

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13