Hun kravler forsigtigt ned til hans ben og begynder at binde hans ben fri. "den sidste arm kan du vel selv klare, eller skal du også have hjælp til det?" knurre advarende for ikke at virke svag
Hun rejste sig fra gulvet, og stilte sig hurtigt på den anden side af sengen. "jeg henter noget at drikke til dig" hun gik ud i køkkenet. Hun stod derude i noget tid, da hun var nervøs for hvad han kunne finde på at udsætte ham for. Hun tænkte sig om, og kunne pludselig huske alt hvad hun havde gjort ved ham og hvad der var sket. Hun grinte for sig selv.
"Han er ikke så stærk som han gerne vil virke. Måske skulle man skræmme ham noget mere på den måde. Det kræver selvfølgelig jeg kan skifte frem og tilbage når det passer mig, og ikke min anden halvdel" Tænte hun utilfreds, men overvejede det.
Hun fandt en kniv frem fra skuffen og skar sig derefter i håndledet, så hun kunne få blodet ned i et glas. Hun rev et stykke af sin nederdel af, og bandt det om sit håndled, hvorefter hun kom ind på værelset igen. Hun rakte glasset med blodet til ham, med den hånd hun havde skåret i. "her, du plejer at få det bedre når du har drukket blod" siger det alvorligt og små surt.
"Han er faktisk ret ynkelig når han endelig er det." Tænker det roligt, og håber på han hørte det

Begge billeder fundet på google.com