Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 17:06
"og hvad hvis man ikke vil testes?" spørger han roligt , han går hen til kanten af muren og stiller sig med ryggen til dem, og lukker øjne,
selvom han har lukket øjne kan han føle deres energi, han kan mærke hvor de er og hvordan de bevære sig..
Han har nu aldrig brudt sig om at blive testet,

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 17:09
"Haha, tale som om vi er konger? Vi er konger.. Jeg har måske ikke noget rige, men tro mig, konge er jeg dog!" et lille smil glintede fra under hætten, og han nikkede underligt.
"Og hvorfor tror du at jeg er simpel?" Han trak hætten ned og hans demoniske ansigt kom til syne.
Han væsede tænder og smed sin kåbe så han stod i nogle korte bukser.
Et mørke lagde sig om kroppen på ham, og man kunne se hvor høj han enlig var.
"Kalder du det her simpelt? 12 hundrede års udvikling af min magi!" han slog med hånden og kiggede så tilbage på batok.
"Hvorfor du skal testes... Fordi ellers kan vi jo ikke have dig på vores hold.. Og hvis du vil være med på vores hold og hjælpe mørkets lord... så er du vores fjende!!" han rystede smilende på hovedet.
< Taylarh uden kåben.(fundet på google!)

Profil : http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=3762

Only few can stand the dark embrace- I Coulden't[/i][/u]
Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 17:10
"Nej du har ret" sagde hun smilende, "Det er ikke kun simpelt, det er også totalt tidspilde" Hendes smil var køligt, og hendes øjne rettede fuld ud mod Taylarh, "I mennesker forstår virkelig ikke hvordan i skal bruge tiden?" Sagde hun håndende, hun var egentlig ikke særlig imponeret over det han viste hende, der skulle en del til at imponere hende, og dette var bestemt ikke nok,.
Navia Lunea

Doll: - Lavet af Venus. <'3 :D
Base: Klik her
Billede: Google.

Deler magi med ørnen: Zharaq.

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 17:14
Taylarhs øjne flakkede mellem Batok og Navia, han stoppede ved Navia og så hendes blik.. "Stadig ikke imponeret? siger en sort elver.. Der har rustning på! skal den beskytte din lille krop! haha" Taylarh lod sin hånd glide over jorden i en hurtigt bevægelse, og bagefter flækkede jorden op og jorden rystede, "Og det her var et svagt angreb!"

Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 17:16
Navia Lunea løftede et øjenbryn, "Bestemt ikke imponeret" sagde hun bare og kiggede på revnen, "Simpelt og menneskeligt" sagde hun roligt, hun var fuldkommen klar over, at han ikke ville kunne gøre noget som imponerede hende, ikke idag, hun var alt for kold i røven (Sorry) lige nu. Hun smilte bare roligt. Hun smilte til Feanor, "Ja, til jer," sagde hun roligt, "Men du høre vidst heller ikke så godt" sagde hun smilende, "Jeg sagde for det meste, det vil sige der findes nogen undtagelser"
Navia Lunea

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 17:20
smiler af Navia hun er ikke bange af sig, som ham selv..
Vender sig om og ser på hende, hun er stolt som en mørk elver skal være..
roligt står han og ser på de 4 personer,

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 17:20
"haha kalder du mig menneske? Har du kigget på dig selv? Du er jo intet andet en et simpelt billede af et menneske skjult i mørket! og dog du har jo ret.. du er tidspilde! Jeg bruger min dyrebare tid på at tale med en koldrøvet horeunge!" han viftede hånden og vendte sig mod Feanor igen, "Har jeg ret, eller har jeg ret?"
Taylarh havde helt glemt Batok og Siri, han var underholdt nu.. han havde ikke haft nogen at snakke med i lang tid ud over Feanor.

Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 17:27
Hun smilte bare køligt af Feanor og Taylarh. "Ja jeg kalder dig et menneske" sagde hun roligt, "Og jeg er skam meget andet end end en horeunge," sagde hun roligt, "Mennesker er horeunger, de føder børn konstant og tit uden at ville det" sagde hun roligt, "Jeg derimod, er elver" sagde hun roligt, "Mørket, er mit hjem ja" sagde hun roligt, "og hvis du bruger tid på at tale med en horeunge, må jeg se det som en hån mod din kære ven der" sagde hun og gjorde en hånd bevægelse mod Feanor, "Da det ikke kan være mig du mener," sagde hun roligt, selvom hun godt vidste at han havde snakket til hende, men han gjorde hende hverken forlegen eller fornermet, en smule irriteret, men ellers intet, og det var intet hun viste, hun tog det hele med en is kold ro. "Og hvis det er mig du mener, må jeg desværre sige at du ikke er specielt klog min kære herre" sagde hun med et strejf af hån, hendes smil var køligt,. Som det hele tiden havde været.
Navia Lunea

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 17:28
Siri rystede ligeglad på hovedet, og gik videre hende over muren, indtil videre var det bare en tåbelig samtale som intet havde med hende at gøre, så hvorfor blive og lytte til en åndsvag mørkelvers meninger om mennesker, som i det heletaget ikke rørte en, hun mente at man var svag hvis man lod sig fornærme af nogen en anden sagde. Med de tanker, forlod Siri stedet.

//out/

Red Rose (Siri)

Billede fra: Deviantart - Redigeret af mig

Andet om hende:
Red Rose
Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 17:32
Hun smilte roligt, "Men nu, mine kære mennesker, skal jeg gå, da jeg har vigtigere ting at tage mig til" hun smilte let hånligt, og gik direkte forbi dem, og videre hend over muren i det formål hun var kommet for, nemlig at studere stedet, og hun gad ikke besværlige sig med at snakke med menneske vanskabninger mere lige nu, måske en anden gang, hvem ved?.

//Out/

- Skal til fest.. O.o
Navia Lunea

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 17:33
"Kalder du dig elver? Tjoh det er du vel.. en højrøvet narcisistisk race, med intet direkte formål ud over at bade i jeres egen sø af egoisme og snobbethed.
Jah du er da vidst en elver var, en spinkel, svag, gennemskuelig, idiotisk race." han grinte lidt af hende og rystede på hovedet.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 17:37
Han står bare og ser fra den ene til den anden, hvem var hun enlig?...
nå put, han ser igen ud over kanten, af muren
men ser så hen på Taylarh.
"hvilket formål er det i vil teste andre? kan i ikke bare lade vær og en somvil dræbe lysets dronning komme med jer?"

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 17:39
Da han så Navia gå, kiggede han mod Batok, "Vi vil slå os sammen for jah.. hævn.. over lysets krigere, de har gjort mørkets væsner meget ondt.
Men du er vidst anderledes end Navia er du ikke? du er en vampyr? Du er stærk! ikke som hende.. der gemmer sig bag en rustning, så vil du lade dgi teste, og se om du er værdig til vores hold?"

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 17:45
ser kort på dem med et lille smil,
"så test mig!" siger han roligt
han lader hånden føre ned til hans side hvor et af hans 2 smukek sværd sider, langsomt lader han det køre ud af dens hylster og er parat til at blive testet.

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 17:48
"Lad dit første slag komme!" grinte han lidt, og lavede en usynlig barriere rundt om sig.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 17:59
Holder kort øje med Taylarh,
så bevæger han sig med en ufattelig fart hen mod ham,
Han smiler kort, abre en elver er meget hurtiger end et meneske, men sammen med krafterne fra en vampyr, er han hurtiger en noget andet.
han holder bægge hænder fast på sværded,..
Imens med tankerne prøver han at komme med tankerne ind i Taylarh sind, for at styre hans bevælelser.

( undskyld jeg ikke lige har svaret så hurtigt og langt, men har sidet og lavet en stil og matematik prøve til på mandag, :( )

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 18:01
Taylarh vifter med hånden og skyder så en stærk energi mod Batoks sværd, han griner lidt og klemmer fast om batoks arme.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 18:04
Han prasser sig ind i Taylarh sind og for hans magi til at gå i opløsning,
Et smil prasser sig på, hurtigt tager han sin anden hånd om på ryggen og tager et andet sværd frem og svinger det mod hans skylder,

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 18:08
Taylarh mærker at batok prøver at komme ind i hans hoved, men Taylarh skubber bare hans tanker væk, og da han ser det andet sværd griber han bare fat om det, og skyder sin energi mod maven på Batok, han smiler godkendende.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 18:13
Giver et lille ryk i ham da energien rammer ham i maven, han ser kort ned på maven, hans skjorte er der brændt et hul , og hans hud er brændt væk, der hvor kuglen ramte..
huden healer hurtigt og man kan ikke se et tegn på at ha nblev ramt..
Han ser op på Taylarh med et smil, Det her kan komme til at tage lang tid..
Da Taylarh hodler om bægge hans sværd, kan han ikke bruge dem,
ha ngiver slip på det ene og river det andet sværd løs af hans grab..
han tager et skridt væk fra ham og ser anerkendene på ham..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7