Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.01.2012 22:56
Han kan se, hun slapper godt af og hendes smil er tegn på, hun er ved at bløde lidt op trods alt, og selvomd er sikkert er langt igen, er han kommet en god bid vej. At hun gennemskuede, han ikke havde glemt hendes herkomst, ærgrede ham lidt, men han var ikke mindre imponeret af hende ad den grund. De fleste hørte kun hvad de gerne ville høre, men ikke denne kvinde; hun var mere snu end som så.
Han lader glassene røre hinanden med et lille kling, før han løfter glasset til sin mund og langsommere end tidligere hælder hele glassets indhold ned, mens han betragter hende hen over kanten af glasset. Hun var i atl fald en meget smuk kvinde, og nu han har fået lidt indenbords, kan han ikke lade være med åbent at beundre hende.
"Nu må De ikke tage det her forkert, men De er virkelig smuk. Jovist et bad vill egøre underværke, men alligevel; skidt og alt." Han smilede oprigtigt, ikke det charmerende, store smil, men et mindre, mere ægte et. Tydeligvis mente han det, og han samlede glasset op igen, så at det igen var fyldt, før han drak lidt mere.
Han er begyndt rigtigt at kunne mærke varmen i kinderne, der er let røde, og selvom han stadig kan tale rent og gå lige, skal der ikke så meget til, som der har skullet. Han er blevet lidt mere åben dog og siger hvad, han har på sinde.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 15.01.2012 23:30
Carolina sætter også sit vandglas mod læberne og drikker af sit vand, inden hun stiller det ned igen. Det er helt med vilje, at hun sætter ham mindre og mindre på is, for så kan det være, at han også slapper af. Hun smiler lidt af hans måske lidt klodsede kompliment, inden hun lader et par fingre løsne sit hår fra den rodede knold, som derefter falder ned på hendes skuldre. Denne gang er hun ikke i tvivl om ægtheden af komplimenten, men ikke desto mindre får det hende ikke til at rødme.

"Tak, Levon. De forstår sandelig at charmere end kvinde," svarer hun ironisk, men smiler samtidig alligevel. Hun er ikke i tvivl om, at mange for længst ville være faldet for hans fødder.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.01.2012 23:38
Han ser til i stor forundring, da hun løsner sit hår,d er falder i kaskader ned om hendes skuldrer, og han fristes tila t række ud og prøve dets blødhed mod fingerspidserne, men holder impulsen tilbage, da hun nok ikke vile føle den velkommen. Han fik pludselig en tør fornemmelse i halsen, da han så billeder for sit indre blik af ham selv begravende fingrene i dette hår og finde hendes læber, smage hende og dernæst trække tæppet ned om hendes spinkle skuldrer og... Han tog blikket væk og drak en whiskey mere, før han følte sig afstivet nok i sindet til at kunne se på hende igen.
"Jeg gør mit bedste," kommenterede han leende, "om end jeg må sige, De er sværd at tilfredsstille!" Det var ærligt sagt, men stadig med et glimt af morskab i øjnene. Åh jo, whiskeyen gjorde ham mere ærlig, men han havde i forvejen den politik ikke at sige en kompliment medmindre han mente den, så den slags ville der ikke blive mindre af, når han fik mere at drikke.
"JEg gør dog gerne et forsøg!" Der var intet sjofelt i hans stemme, intet frækt eller intimt i måden han talte på; det hele lå i hans øjne i det ene øjeblik, han så på hende, før hans lange, sorte øjenvipper fejede ned og slørede hans blik.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 15.01.2012 23:51
Carolina er ganske uvidende om hans tanker, men det er absolut ikke disse intentioner, hun har med det hele. Hun er bare ude på at have lidt sjov på sådan en sen aften. Og ganske uvidende om hans tanker om hendes skuldre, lader hun også tæppet falde ned, så hun kun sidder i skjortekjolen, der er alt for stor, så hendes kraveben titter frem. Hun lægger hurtigt tæppet i sin rygsæk, som hun har sat ved siden af stolen, inden hun ser på ham igen. En tanke om, at det var godt, hun sprang alkoholen over, kommer op i hende, da hun er ved at fornemme, at Levon gradvist bliver mere og mere ærlig - godt, det ikke er hende, der mister kontrollen!

"Selvom det ikke ligger til en gadepiges natur, har jeg aldrig været nem at gøre tilfreds. Eller måske er jeg bare kritisk?" svarer hun ham med et glimt i øjet og hælder noget mere vand op i glasset, som hun fører til læberne og drikker af.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 00:05
Da han omsider får at se hvad, hun har på indenunder, og han ser de blottede kraveben, fortsætter billederne lidt heftigere end før, indtil han koncentrerer sig om sin drink igen. Han var ganske tør i munden og betragtede hendes skikkelse med åbenlys beundring.
"Endnu smukkere under dit dække," lo han og drak igen.
"Det har jeg fundet ud af! En kritiker af højeste klasse!" Han lo igen, en smule uklart nu, og han kunne mærke, han var ved at have fået mere end han burde. Han ønskede at stoppe og satte glasset fra sig kun for at se det blive fuldt op igen.
"Men en meget intelligent og bestemt kritiker foruden skøn." Han rakte ud efter glasset kun for at stoppe sig selv og trække hånden tilbage. Han havde bestemt ikke brug for mere.
"Hvordan kan det egentligt være, De valgte at gå med herhen?" spurgte han nysgerrigt og stillede et spørgsmål, han før var veget udenom. "Det var ikke for min charme, såå meget er jeg klar over!"

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 00:16
Carolina bemærker hans afbrudte bevægelse mod glasset og hæver øjenbrynet, men kommenterer det ikke. Han har respekteret, at hun ikke har lyst til alkohol, så hun vil også gerne respektere hans valg. Hun smiler lidt af hans komplimenter og tænker sig lidt om, da han spørger, hvorfor hun gik med ham. Hun har i hvert fald ikke lyst til at svare ham, at det er fordi, hun ikke har noget sted at overnatte.
"Fordi det ville være synd at lade sengen stå tom?" svarer hun ham så med et lille, skævt smil og bruger de ord, som han selv gjorde for et stykke tid siden.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 00:23
Han kan se, hun har brug for at tænke, før hun svarer, og hendes ord kommer ikke bag på ham.
"Touché, kæreste, touché!" lo han og havde ikke noget imod, hun ikke ville fortælle ham den rigtige grund.
"En tom seng er altid en skam." Han så på hende med et varmt, indbydende blik, han aldrig ville være kommet med i ædru tilstand, der halvt bad, halvt udfordrede hende. Uden selv at bemærke det, tog han glasset igen og tømte det. Hans modstand og selvkontrol var næsten nedbrudt nu, og selvom han stadig ville kunne huske aftenen, var han åbnet meget op, og hvis hun vill ehave noget ud af ham, vidste han, hun ville kunne gøre det nu.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 00:29
Carolina smiler lidt og læner sig igen en smule forover, hen mod ham, da han igen tømmer sit glas. Så han var ikke færdig endnu. Det lille smil sidder fast på hendes læber, inden hun igen en smule langsomt trækker sig tilbage på stolen igen. Denne gestus er også ret udfordrende, men hun ligger ikke så meget i det, som Levon nok gør.
"Nå, Levon... Tror De så ikke, det er på tide, at de fortæller noget lidt mere uddybende om Dem selv? Så mit kritiske jeg kan vurdere Dem," spørger hun med et skævt smil på læben. Det kan også være, han bare skal have munden lidt på gled, nu må hun se. Men hun ved i hvert fald, at han højst sandsynligt vil fortælle mere nu, end han gjorde tidligere.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 00:40
Han skar en grimasse ad hendes ord efter nje at have betragtet hende læne sig forover og tilbage igen med en tør mund.
"Der er ikke meget at fortælle," sagde han nonchalant, "Blev født ind i en familie af lysets krigere, opdraget til at følge i familiens fodspor, men valgte at gå min egen vej og har splittet min familie ad. JEg forsøger at leve hvert øjeblik i nuet og få det bedste ud af enhver situation, jeg ser mig aldrig tilbage. Min tid bliver brugt på at lære - om mennesker eller ting, der rører mig ikke så meget - og jeg interesserer mig en del for en smuk kvinde, jeg kan sidde og kikke på i dette nu." Han lænede sig en smule fremover og smilede indsmigrende til hende. "En kvinde med solkysset hud, med øjne som smaragder og et ansigt der kan få englene til at græde eller synge, hvad end hun beslutter, de må gøre." Han hævede sit glas med et ægte smil og skålede for hende:
"En skål for denne prægtige kvinde!" Han drak et halvt glas og satte det så fra sig igen.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 00:54
Carolina skal lige til at læne sig tilbage, da han begynder at fortælle, men idet samtalen bliver draget over på hende, og hun får nogle af de mest langt ude og ligefremme komplimenter, hun nogensinde har fået, spærrer hun øjnene op. Der var alligevel flere overraskelser gemt i ham. Hun ser et kort øjeblik væk, faktisk en smule forlegen, for det her, kan gøre selv hende lidt forlegen. Hun tager sig sammen og ser på ham igen, et lille, befippet smil glider over hendes læber.

"Jeg synes, De taler for meget om mig, og alt for lidt om Dem selv," svarer hun så endelig, og inden barpigen når at hælde noget mere whisky op i hans glas, tager hun glasset med et snuptag, drikker resten af indholdet med en lille grimasse og hælder stille og roligt noget vand op i det i stedet for. Whiskyen får hurtigt hendes kinder til at blusse og spreder en varm fornemmelse i hendes krop, da hun ikke er vant til at drikke.
"Tror De ikke, at De har mere godt af dette, nu?" spørger hun så smilende og tager så selv en tår af sit eget vand.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 01:03
At hun blev lidt forlegen glædede ham kun; endelig trængte han igennem!
"Men De er så meget mere interessant at tale om!" udbrød han med en let latter og forsøgte at lægge hånden over hendes. "De er fortryllende!"
Barpigen smiler til Carolina for hendes initiativ og går op for at hente vand i stedet, da hun er enig, og LEvon nikker blot.
"Nuvel, De har nok ret, jeg har fået meget mere end bare den lille smagsprøve ... Virkede Deres plan, Carolina?" spurgte han muntert og en smule snalret og betragtede hende oprigtigt.
"Nuvel," han sukkede, "der er ikke meget interessant ved mig, men De kan spørge løs og jeg skal svare så godt, jeg kan."

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 08:28
Carolina gennemskuer hurtigt, hvor hans hånd er på vej hen, længe før han ligger den, og når at fjerne sin egen hånd, så deres hænder ikke rører hinanden. Hun smiler lidt til ham og skærer en kort grimasse over whiskyen, som hun stadig kan smage i sin mund - hun tager endnu en tår af sin vand og smiler taknemmeligt til barpigen, der kommer med mere vand. Nu skal han ikke få det for let, vel?

"De taler i hvert fald mere ligefremt - om jeg kan lide det, ved jeg ikke helt," svarer hun på hans spørgsmål med et drillende smil på læberne. Hun ville faktisk godt høre mere om hans forældre, der er lysets krigere, men hun vil ikke gøre ham mere ophidset end nødvendigt, og det var vidst et ret ømt emne for ham. Derfor stryger hun ham med hårene, hvilket hun regner med, han ikke bemærker, når han er i denne tilstand.
"Hvad kan De godt lide at bruge tiden på? - og jeg vil ikke høre mere om smukke kvinder," spørger hun med et skævt smil.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 19:51
Han drak lidt af vandet og skar en grimasse, fr han lo. Det var jo bestemt ikke det samme, men han måtte hellere lade sig nøje, før han helt mistede kontrollen over sig selv.
"JEg vil ikke en gang beklage det, for det var Deres egen plan!" drillede han leende. "Går den som planlagt?" kunne han ikke lade være med at ville vide, "Får De det ud af mig, De ønsker, eller er der andet, jeg kan gøre for Dem?" HAn så frækt på hende og lo så lidt igen.
Han er taknemmelig uden at vide det, for hun ikke spørger ind til hans familie, da det rigtigt nok ikke er hans yndlingsemne.
"Jeg læser, studerer en del om alt muligt forskelligt, rider ture, fægter, drikker og spiller en gang i mellem ved lejlighed. Og ellers bruger jeg tid på at forstørre mit bibliotek og holde orden på tjenerstaben i mit hus, sørge for lønnen bliver udbetalt, at deres ferie er registreret og så videre. Ikke så meget andet." Han smiler til hende og tager endnu en tår vand.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 20:50
Carolina smiler lidt og ryster svagt på hovedet af ham, inden hun mere eller mindre diskret hælder noget mere vand op i hans glas. Hun ser lidt på ham og forstår godt hans hentydninger, men hun er som sagt ikke nok ikke lige så interesseret, som Levon er i hende.

"Min plan går udemærket, tak," svarer hun med et kort smil og lytter så lidt til, hvad han har at sige. Det lyder ikke videre interessant, men det skjuler hun ret godt - men vælger alligevel at komme med en ironisk, drillende kommentar.
"Jamen Levon, så kan jeg da godt forstå, hvorfor De har behov for at jage kvinder," siger hun med et lille smil og skænker noget mere vand op til sig selv.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 20:56
Han bemærker godt, hun hælder mere vand op, og han smiler skævt ad det. Hun er nu meget sød, det lille pigebarn. Mon hun smagte lige så sødt? Han kæmper for at få tankerne væk fra hendes velformede læber og ser igen på hendes øjne.
"Det er jeg glad for, det burde den også gøre med alt det, jeg er eendt med at få indenbords!" Han lo sin buldrende, men meget hyggelige latter, der fyldte lokalet og fik flere andre til at se smilende i hans retning.
"De forstår det. Gudsketak og lov for det!" lo han videre og drejede muntert glasset mellem sine fingre. "Det er der kun få, der gør! Mine forældre inklussive ... Men det underholder mig, og det er en vigtig ting. Jeg gør kun sjældent ting, der ikke underholder mig i en eller anden udstrækning."

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 21:22
Carolina er ved at vænne sig til hans meget høje og markante latter, så derfor bliver hun ikke ligeså forskrækket som de andre gange - men det ligner næsten, at hun overhovedet ikke bemærker den, for den får hende ikke til at smile.
"Ja, kan være meget forstående engang imellem," svarer hun ham så efterfølgende, denne gang med et lille smil og drikker mere af sit vand.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 21:29
Han forsøgte igen at lægge hånden over hendes med et varmt smil.
"det er jeg ved at finde ud af," sagde han varmt og var faktisk glad for, hun forstod ham. I hans tilstand af fuldskab, havde han i sinde, hvis han fangede hendes hånd, at føre den til sine læber til et blidt kys. Men kun hvis han fanger hendes fingre, og han regner i grunden ikke med det. Hun vil nok forsøge at trække hånden væk igen, men i fuldskb har han ikke den selvkontrol, han ellers har normalt.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 16.01.2012 21:42
Carolina smiler lidt akavet og fjerner hurtigt sin hånd, så han ikke lægger den ovenpå hendes igen. Faktisk forstår hun ham overhovedet ikke, men det er ret svært at gennemskue, og måske specielt gennem alkoholens tåger? Hun roder sig lidt i det løse hår med den hånd, som hun lige har fjernet på bordet, den anden hånd har hun omkring sit glas. Hun har næsten glemt, hvordan det er, man afviser pænt - for hun vil jo også gerne låne det der skide værelse, når nu han har tilbudt hende det.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 22:19
Han havde ikke forventet andet, men blev alligevel lidt trist, da hun trak sig væk. Det var sjældent han mødte en kvinde, han ikke kunne charmere. Michi så Carolinas problemer og prikkede LEvon på skulderen, og han så op på hende med et smil.
"Så tror jeg ddet er godt, Baldric, du forulempet jo damen!" lød det hårdt, men retfærdigt fra hende, og Levon skramlede på benene og bukkede, trods stort besvær, og så undskyldende på Carolina.
"Jeg beklager meget, frøken," sagde han oprigtigt beklagende, "JEg har fået for meget i aften. Jeg tror måske, det er bedst, hvis jeg går hjem og sover rusen ud, og De kan bare gå op på værelset og selv få hvilet Dem, eller De kan blive hernede, hvis De hellere vil det. For Deres skyld er det nok bedst, jeg går." Han bukkede igen og gik så op mod baren for at betale, hans gang en smule usikker, men kun en smule. Han finder sin pung frem, betaler rundhåndet og giver en mumlende ordre til en ordentlig morgenmad til Carolina, før hun ville få lov at gå, og hvis hun ønskede det skulle der findes varmt vand og sæbe til hende. Alt hun ønskede eller kunne tænkes at få brug for, forud betalt, da penge ikke var problemet, og efter at have været så pågående, som han forestillede sig, han havde været, kunne han godt forestille sig, hun ikke ville have så meget imod at tage imod fra ham. Han gik tilbage forbi bordet med et smil og stoppede kort op i ærbødig afstand.
"JEg kan ikke ændre min opførsel her til aften," sagde han roligt, "Men jeg håber ikke, De har fundet den alt for anstødende. JEg vil byde Dem godnat, frøken Carolina."

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 17.01.2012 23:15
Carolina bliver oprigtigt overrasket over, at han trækker sig væk, men hun er heller ikke vant til, at mænd opfører sig på denne helt gentleman-agtige måde. Hun har jo også vist sin modvillighed mod Levons manerer, men hun undrer sig virkelig. Hun har på intet tidspunkt følt sig på grænsen til at føle sig forulempet, men hun har ikke lyst til at protestere meget, for så kan det alligevel være, at Levon tror der er noget - og hun er jo ikke særlig interesseret. I andre sammenhænge kunne det være sjovt for hende at fortsætte, men hun har trods alt respekt for manden, der står en smule usammenhængende og taler til hende.

Hun rejser sig op fra sin stol og ser på Levon, der nu er foran hende.
"Jeg har nu ikke følt mig forulempet," svarer hun med et lille smil. "Men det er nok stadig en god idé at tage hjem for at sove rusen ud," tilføjer hun hurtigt og roder sig lidt i sit hår.
Carolina Floros

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1