Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.09.2012 21:58
Gina danser rundt inde i hulerne med smukke store bevægelser. Næsten som smuk musik bevæger hun sig rundt imellem de smukke krystalvægge. Gina har blikket vendt mog loftet og spreder armene ud, idet hun laver nogle piouetter og lander med ryggen mod en af de smukke vægge.
Hun har et kæmpe smil på læberne og hendes øjne skinner klart glæde. Klart livet havde sine op og nedturer, men i dag var bare en smuk og dejlig dag. Og hvor kunne være bedre at slappe af end her i krystalhulerne.
Gina giver et lettende suk fra sig og hiver begge arme ind under ryggen på sig selv, idet hun kigger smilende op imod det klare krystalloft, hvor hun kan se sin egen afspejlning.
Hun virker mere farverig her i hulerne end ude i lyset. Klart hendes hud var altid meget bleg, men der var da en lille forskel. Men farven i kinderne behøvede selvfølgelig ikke have noget at gøre med hulerne, men havde nok mere noget at gøre med det faktum, at Gina lige havde været et smut til blodsøen for at få sig lidt blod uden at skulle pierce nogen for at få det. Gina nægtede dog at tænke på det nu, så hun overbeviste bare sig selv om, at farven i kinderne måtte skyldtes krystallerne i hulen her.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.09.2012 22:15
lidt væk fra ishulerne kom Le chaos gående, hvert skridt han tog lavede et brændene mærke af hans fod et hvert dyr eller menneske vil kunne mærke varmen fra hans krop strøme frem og tilbage i den retning han gik i.
da han nærmede sig hulen gina var i stoppede han op. han placerede hans hånd på væggen og begynde stille at lade hans varme strøme igennem de iskolde vægge og lidt efter lidt vil is hullerne smelte.
han vidste ikke at der var nogen inden i hulerene men på en måde var han ligeglad, sådan var han bare.
Le chaos var den mest onde person men han kunne også være en der skiftede mening selvom det ikke var han misson i dette land.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.09.2012 22:23
Gina havde ikke lagt mærke til nogen former for ændringer, før varmen nåede hende.
Hun kiggede hurtigt hen mod udgangen, men så ikke noget usædvanligt. Hun gav et lettede suk fra sig, men opdagede hurtigt at hun måske havde taget det roligt for hurtigt.
Væggen bag hende begyndte at smelte og hendes hænder og ryg blev helt våde. Hurtigt trak hun hænderne frem for sig og kiggede på dem. Hun vendte sig rundt imod væggen og så, hvordan den begyndte at smelte helt. Hendes blik kørte hurtigt rundt i hele hulen, hvor alle væggene var begyndt at smelte.
Hurtigt vender Gina sig mod udgangen og løber så hurtigt hun kan. Hendes støvler glider let over det nu glatte og våde gulv, men hun kommer nu hurtigt til udgangen.
Hun stopper dog brat op, da hun næsten støder ind i den utroligt varme person foran hende. Hun giver et forskrækket piv fra sig over den varme, der pludselig ramte hende. Hendes blik kigger langsomt op på personens ansigt og frygt er allerede begyndt at dannes i hendes blik.

"hv-hvem er du?", spørger hun med en frygt i stemmen, der fortæller, at hun godt ved, hvis skyld det er at hulen er ved at smelte.

Gina Trevborn

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.09.2012 18:45
Le chaos så på hende uden så meget at blinke, han dæmpede varmen lidt så hun ikke vil brænde sig på hans varme som han poppede ud af kroppen.
Han så lidt på hende inden han åbnede munden " hvem jeg er når du ikke at vide før du dør, måske du skulle fokusere mere på at overleve dette møde med mig for der er altid kun en tilbage efter man har mødt mig " sagde med en truende stemme men med er helt roligt blik.
Le chaos stod blot og betragtede hende imens han ventede på en bevægelse fra hende.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 12.09.2012 19:01
Gina stod helt stille. Hun blinkede ikke engang og kigge på Le Chaos, som om hun lige skulle fortolke, hvad han havde sagt først.
Ud af ingenting dukker et lilla skær op foran Gina. Som en stærk væg af gennemsigtigt lys, der dækker hende til som en beskyttende bobbel.
"Det er ikke særligt høfligt at slå folk ihjel, inden man kender deres navn", siger hun med en stærk og kraftig stemme. En stemme, der siger at noget i hende er forandret og dette er hendes selvsikkerhed.
Sætningen når kun lige ud gennem hendes læber, før hendes øjne lyser lillat i et split sekund og hun nu pludselig ser utroligt selvsikker og rasende ud.
Hendes ryg er bukket en smule forover, så hendes hoved hænger lidt forover og hendes øjne er svære at se igennem hendes hvide lokker. Kun det lilla skær afslører dem.
Begge hendes hænder er knugede, og hendes arme hænger ned ad siderne på hende. Hun bliver dog stående på sin plads, selvom hun nu virker mere truende end før, for ikke at sige helt forandret.

Gina Trevborn

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.09.2012 21:14
Le chaos smiler lumsk " og du tror at den der bobbel der vil standse mig i at gør dig fortræd, mennesker som dig burde bare gi efter til et væsen som mig " i hans øjne var hun ikke nogen trusel for ham. hun var lidt en person som i hans verden bare vil være en slave. men hun så da meget sød ud af et menneske at være, men det burde hun ikke vide noget om.
" men hvis du ikke synes det er høfligt at slå ihjel så kunne det måske være du kan få lov til at leve på min bekostninger"
en ting var sikkert Le chaos vil nyde den her leg med dette menneske, også selvom at han ikke måtte, men nu var der alligevel ikke nogen til at stoppe ham.
han træder et skidt frem imod hende efterfulgt af et andet, hun vil kunne mærke at det bliver varmer jo tætter han kom på hende, varmen der strømer imod hende svare til 40 graders varme, og hvert skridt han tager vil fordobble varmen, med mindre han slukker lidt for den. men intet væsen vil kunne komme helt ind til kroppen af ham da hans kropstempertur svare til solens varme, og kun han kan ændre den varme.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 12.09.2012 21:36
Gina bliver stående imens han nærmer sig hende, men hans kommentar om mennesker fik hende til at rette på sin ryg og lægge armene over kors. Hun vidste godt, at hendes lysskjold ikke ville holde til at hans varme i længden, men indtil videre holdt den varmen ret godt ude.
Et skævt selvsikkert smil breder sig på hendes læber og afslører en af hendes skarpe hjørnetænder. Lidt blod sidder stadig på spidsen af den.
"og hvem sagde at jeg var menneskelig?", spurgte hun med en skarphed i stemmen.
Hun lod sin vægt falde over på den bagerste af hendes fødder og hendes smil forsvandt og blev til et meget seriøst udtryk.
"og dine bekostninger ville være...?", spurgte hun og trak ud på order 'være', så det blev til et spørgsmål.

Gina Trevborn

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.09.2012 21:47
Der skulle meget til at overraske ham så det overraskede ham ikke at hun var varmpyr, et smil kan ses på hans læbe " er det ikke noget med at din race ikke er meget for ild " og ide han siger det stromer en kraftig eksplotion af ild ud i alle retninger, og brænder alt op på sin vej.
han går stadigvæk vidre imod hende, hans øjne har lyst sig lidt op.
" min bekostning vil du lukker ned for det skjold og jeg lukker ned for varmen så skal du komme så tæt på mig du kan og se mig tubt i øjne og fortælle hvad du ser " det var ikke hans bekostning for den eneste bekostning han vil ha var at hun blev hans slave, så længe han var i landet.
" nå " afventede han hende.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 12.09.2012 22:41
Gina træder hurtigt nogle frygtsomme skridt tilbage idet varmen eksploderer mod hende og hendes skjold begynder at flimre kraftigt.
"og hvordan ved jeg at du slukker for varmen, hvis jeg sænker skjoldet? Hvordan ved jeg at du ikke bare rister mig?", spørger hun med en arm beskyttende arm op foran sig og et nu igen stabilt skjold. Dog er skjoldet blevet mere gennemsigtigt end før, hvilket klart indikerer at det er ved at bryde ned alligevel.
Hendes selvsikkerhed er ikke forsvundet, men frygten i hendes øjne og hendes forsvarende armbevægelser beviser at hun har indset alvorligheden i situationen.

Gina Trevborn

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.09.2012 09:39
Le chaos ser på hende inden han svare " tro mig der skjold er ikke nogen hindring for mig, hvis jeg vil riste dig så havde jeg gjord det, for min varme er langt mere stærk ind det skjold, så tro mig du havde været død hvis jeg vil ha det" han så lidt på hende, han studerede hendes krop sprog jan kunne se pg mærke frygten fra hende, men der var nu ikke frygt han i virkeligheden vil ha det var mere vrede han vil ha. " men det hele er op til dig, vi kan gøre det på min måde som er den lette og hvor du måske overlever eller vi kan gør det på din måde den svære måde hvor jeg så nok bliver nød til at dræbe dig " le chaos vil visse han virkelig mente det så han dæmpede ned for varmen og hans krop temperture, så det vil svar til at han var 50 grader varm nu og de varme vind blæs svarede til 25 grader.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 13.09.2012 15:40
Gina rettede sig op igen og sendte et skulende overvejende blik imod ham. Hun tog en dyb vejrtrækning og holdt den inde i det hendes skjold langsomt forsvandt som om det sank ned i jorden. Først herefter gav hun roligt slip på sin vejrtrækning og lod sit blik glide roligt ned af Le Chaos og op igen. Hun lod sit blik stoppe i nogle sekunder ved hans skridt og trak smilende på sine læber før hun fortsatte op til hans øjne.

"at kigge ind i dine øjne kan da ikke være helt slemt", sagde hun smilende og lagde en hånd på sin ene hofte og vippede sin vægt over på den ene fod.

Gina Trevborn

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.09.2012 21:17
Le chaos bemærker hver en bevægelse hun fortog sig, ide hun sænker skjoldet smiler han " se så svært kan det da heller ikke være " han tog nogle skridt imod hende, han blik var fastlåst på hende som et dyr på sit offer.
" nej det jo det og du finder kun ud af det på en måde " han vidste godt at hun nok ikke troede på alt han sagde men det var lige meget nu.
han stoppede op 1 meter fra hende og betragtede hende nøje ** ikke dårligt ** tænkte han, og smilede lidt.

** = tænke :)

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.11.2012 20:06
Gina var lige ved at tage nogle skridt tilbage, da Le chaos kom imod hende, men holdt sig selv fast alligevel. Et kort skær af nervøsitet krydser hendes øjne, men hun blinker det hurtigt væk og fortsætter sit mere kontrolleret og lettere flirtende blik ind i hans øjne.

Et smil breder sig hurtigt på hendes læber, da hun hører Le chaos' tanke. Hendes skæve smil afslører nu en af hendes hugtænder.
"Ikke dårligt? prøv med fantastisk!", siger hun fast og selvsikkert og slår en gang med sit lange hvide hår.

Gina Trevborn

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.11.2012 17:50
Le chaos ser kort overrasket ud men hneds tænder skræmmer ham ikke, han ser nu bare mere intersseret ud i hende ** kan du læser mine tanker? **
han kunne også bare spørger hende men nu synes han det vil være sjovt at lege lidt med den tanke ** fantastisk og fantastisk ** tænker han et par gange og vender det oppe i hovedet ** vil sige awesome ** han slikker sig om munden og går tætter på hende for han vidste at hun ikke vil kunne holde ud af være tæt på ham på grund af den varme som strømede ud igennem ham. men han kunne dæmpe den lidt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1