En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 21:48
Han lersammen med hende og smiler venligt.
"Ah ja, de slørede aftner! Skål for dem!" Han hæver sit glas frem mod hende, stadigt leende og har et muntert glimt i øjet.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 10.12.2011 22:09
Hun løfter sit glas for at skåle med ham også, "Helt bestemt, skål!"
Før hun så ta'r en tår, og rykker lidt på sig i stolen. Hun smiler så lidt, og lytter lidt til musikken der igen skifter. Hun kunne godt mærke at alkoholen var ved at slå til, og de let røde kinder ville nok afsløre dette rimeligt godt. "Mh.. Det kan være vi skal op og danse igen?" Foreslår hun, mens hun stadig betragter musikanterne.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 22:15
Han bemærker godt farven i hendes kinder og kan høre på hendes stemme - øvet som han er - at hun er begyndt at kunne mærke alkohollen lige som ham selv, og han smiler skævt, før han rejser sig og bukker for hende igen.
"Mig en fornøjelse!" siger han indsmigrende og smiler charmerende, før han afventer, hun rejser sig, så de kan gå ud på dansegulvet. Hans øjne er klare nok, selvom han er beruset, og han er stadig sikker på benene - især i betragtning af hvor meget han egentligt har fået.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 10.12.2011 22:21
Hun smiler ved at han rejser sig og bukker, før hun så også kommer på benene. Hun kunne dog stadig holde sin balance - indtil videre. Hun skubber stolen lidt ind, "Fornøjelsen er på min side." siger hun så, igen med et let smil, før at hun nejer en smule for ham, og de da begav sig mod dansegulvet.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 22:29
Han ler let ad hendes kommentar og ser drillende på hende, mens de går.
"Nej, det tror jeg faktisk ikke," griner han frækt, "Jeg er faktisk sikker på jeg har større fornøjelse af Deres selskab end De har af mit!" Han ler igen og byder hende sin hånd til dansen, da de i det samme når ud til de andre dansende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 10.12.2011 22:36
Hun kan ikke lade være med at le, ved hans kommentar, og hans smil, "Siden De siger det på den måde..." siger hun drillende, of tager da hans hånd, når nu de var derudeHan ler let ad hendes kommentar og ser drillende på hende, mens de går. Hun tager imod hans hånd, nu engang derude, og stiller sig så an til dansen, idet at musikken begynder at spille igen.

"Så må jeg da sørge for at De får noget ud af dansen, eh?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 22:41
Han løfter deres arme op og snurrer hende rundt, før han trækker hende med helt ud mellem de andre i et let tempo der følger musikken.
"Tro mig, det gør jeg skam! JEg nyder altid en dejlig partner!" Der er noget frækt i hans blik, noget udfordrende og charmerende, og hans smil en drillende, men oprigtigt. Han håber uartigt nok at gøre hende en smule svimmel og forvirret på grund af alkohollen, så hun vil støtte lidt mere til hans hånd, bare for at drille hende, og han morer sig kostelligt over sig selv.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 10.12.2011 23:13
Hun kommer med et halvt overrasket udbrud i det at han gør, men ler lidt, da hun næsten mister balancen og bruger han ganske rigtigt ham som lidt mere støtte. Hun ser op på ham idet at han svarer, "Mhm. Ligeledes gør jeg."

Musikken er livlig, og hun begynder snart at følge tempoet, sammen med hans føring, og hun kan mærke lidt, hvordan hun er mere svimmel end hvad hun plejer. At blive snurret rundt hjælper dog bestet ikke på svimmelheden. Men det ved han jo sikkert allerede.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 23:18
Han smiler drillende, da hun må støtte lidt mere til ham, men afholder sig ellers fra at snurre hende mere rundt - så meget gentleman er han dog. Han følger hende i dansen, spjætter og springer og bevæger fødderne i takt til musikken med et charmerende smil og øjnene hvilende på ingen andre end hende. Hun kan i alt fald ikke klage over, han ikke er opmærksom. Han kan mærke på hende, hun er lidt mere usikkert til bens og er hele tiden klar til at redde hende med mindst muligt besvær for hendes elv i tilfælde af, det skulle gå for hurtigt.
Musikken er tjep og dansen går lystigt, og han nyder den i fulde drag sammen med damen ved hans side. Han ser næsten ikke hendes brandsår, ser bare den smukke kvinde hun kunne have været. Det er en del af hans person altid at skubbe ubehag i baggrunden for så vidt det er muligt, og han ser altid kun det smukke og dejlige i mennesker, hvis det overhovedet er ham muligt.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 10.12.2011 23:38
Hun var også taknemmelig for at han var så opmærksom, det gør en stor forskel. Især da hun er ved at snuble, og hun igen er der til at redde hende fra at miste balancen. Ligesom han holder sit blik på hende, holder hun også sit på hans, undtaget de få stunder hvor hun lige må kigge på sine fødder for at være sikker på at hun nu ikke træder ham over tæerne, eller falder for meget i sit skørt. Hun holder lidt op i det, også, og smiler da til ham. Det her var en aften, noget anderledes en dem hun plejede at have, virkelig. Og det var positivt, meget.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 23:43
Han siger intet om de gange, hun er ved at snuble og fastholder blot sit smil hos hendes ansigt. Det eneste, han behøver for at støtte hende er at træde lidt tættere på hende og holde sin hånd stift, så hun kan støtte på den, og det går meget let og elegant. Han bemærker godt, det lange skørt er et problem for hende, og han får lyst til at flå det af hende, så de kan danse i fred uden hun skal tænke på det. Hun er ved at ramme hans fødder et par gange, men han siger intet om det heller og betragter hende blot med et blidt blik. Han nyder hendes selskab og har næsten glemt, han har betalt for det. Men en anden gang, smigrer han sig selv med, hvis hun har fri, vil hun måske gerne følges med ham ud at danse.
Musikken stopper et øjeblik for at fortsætte med en anden sang, og han ser opmærkksomt på hende.
"Endnu en?" spørger han? Musikken der starter er lidt roligere, men stadig ikke, så hun far behov for at lægge i hans arme, hvilket i grunden ærger ham en smule, men han viser det ikke, som han smilende ser mod hende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 00:02
Hun er taknemmelig for hans hjælp, og at han ikke siger noget til at hun næsten træder ham over tæerne. Hun smiler glad til ham, at danse med ham er en fornøjelse i sig selv, og jovist, hvis det skulle ske, tager hun da gerne imod tilbuddet. Skønt hun dog stadig har lidt svært ved at forestille sig han ville bruge sin tid med hende, men hey. Da dansen slutter, er hun blevet lidt forpustet, sikkert en reaktion af alkoholet, og hun smiler roligt til ham da han så spørger efter en til, og med det en gaske smule roligere musik, nikker hun så, "Det siger jeg næppe nej til." siger hun med et let grin, "Det er trods alt en god melodi, mh?"
Lige for et øjeblik slipper hun så hans hånd, for at binde sit skørt op lidt i den ene side, spidsen af det 'tørklæde' hvor krystalkuglen også er indbundet. Så ville stoffet komme lidt af vejen i hvert fald.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 00:05
"Meget," kender han sig enig, smiler taknemmeligt for chancen for endnu en dans og betragter hendes arbejde med skørtet.
"Det må være besværligt med så lang en kjole?" spørger han, "Personligt kan jeg ikke se fordelen i det. Ikke nok med at besværliggøre det hele for damen, men det skjuler også nogle sædvanligvis meget kønne ben." Han ler mildt med funklende øjne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 00:13
"Det er selvfølgelig rigtigt.." hun smiler skævt, "Men på den anden side, så holder den en varm, her i vintermånederne. Det er nu mest lagene der gør det hele mere svært." tilføjer hun drillende. Normalt ville det tøj hun bar når hun dansede også være mindre... dækkende, men hun havde ikke just regnet med en aften i byen.

Hun tager så hans hånd igen, med et skævt smil, "Det var den dans vi kom fra, ja?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 00:17
Han giver hendes hånd et let klem og smiler til hende.
"Du kan da fjerne nogle af lagene hvis det er?" tilbyder han uden dog at tilbyde sin assistance, selvom han var tæt ved det for at drille hende. "Men lad os se hvordan det går nu." Han leder hende af sted med et greb om begge hendes hænder i store cirkler rundt om hinanden, mens der sparkes og viftes med fødderne, først den ene vej rundt, og så den anden, så man knapt når at blive svimmel. Han ler muntert og bevæger sig med øvede trin, slipper hende og roterer hurtigt en gang om sig selv, før han fanger hendes hænder igen allerede før hans lyse lokker har nået at sætte sig på plads igen, og en stor tot ryger ind foran hans øjne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 00:29
Hun giver ham et blidt klem igen, og gengælder smilet, "Jovist, det må vente til den næste dans." Siger hun med et let skuldertræk. Da han så tager i begge af hendes hænder, ler hun, og danser med ham. Alene det har hjulpet en smule, og dansen kører, rundt og rundt, det svirrer lidt i hendes fingerspidser. Hun følger trinnene, og drejer også en omgang, det sorte hår falder ned om hendes ansigt ligeledes, og hun smiler, et næsten lysende smil op til ham da de fanger hinandens blik igen og totten falder ned for hans ansigt. Det klædte ham nu.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 00:32
Han ler sammen med hende og føler sig let i hovedet, som man nu nogen gange gør med alkohol, og han betragter hende som hendes hår hvirvler rundt. De smukke krøller hopper på hendes hoved, og han trækker skævt på smilebåndet, charmeret af deres virkning om hendes ansigt.
"Jeg kan ikke lade være med at beundre Deres hår, Aishe," siger han, da han aldrig kan lade chancen for en kompliment slippe fra sig, "krøllerne er aldeles bekommelige for Deres ansigt, om end pandehåret virker en smule langt." Han ler og ser på totterne foran hendes ene øje, mens han selv slår en gang med hovedet for at få sin egen manke til at makke ret.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 01:00
Hun rødmer en kende, men smiler så, "Jamen tak... Og Deres dans er stadig så god, som sidst. De har en imponerende tolerance for alkohol.." siger hun lidt drillende, dog mener hun det. "Og en talent for dansen." Hun puster lidt til sit hår også for at få det pandehår væk fra ansigtet. Hun måtte give ham ret. Skønt at ideen var at det skule dække hendes ansigt, var det stadig blevet lidt for langt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 01:04
"Det kommer med øvelsen," griner han, "begge dele." Han smiler ad hendes pusten til håret. "Og som sagt er De ikke selv uden evner på et dansegulv! JEg er ganske imponeret!" Han snurrer hende rundt i det samme, så hendes hår ender på plads igen og holder godt fast i hendes hænder, så hun ikke skal miste balancen, mens han smiler indsmigrende til hende. Det skulle bare mangle, hun væltede ind i hans favn, tænkte han ikke ganske ligegyldig ved tanken om at have hende så tæt på sig.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 14:24
Hun ler mildt, "Jeg tror Dem gerne! Man siger jo at øvelse gør mester, ikke sandt?" Hun lader ham snurre sig rundt, og er da også næsten lige ved at miste balancen, hvis ikke det var fordi at han nåede at gribe hende. Hun smiler lidt ige, en lidt rødmen stadig spredt over hendes kinder,"Jeg har nu også øvet mig. Men det gør en forskel når ens partner nu også er erfaren." siger hun så, en kende drillende, idet at de fortsætter med dansen. Hans indsmigrende smil fik hende til at gengælde det, og hun tog et lille skridt til siden da dansen kom til det.
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1