En lille spadseretur

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 21:49
Han sætter sig helt op med hende og lægger armene om hende. Han lægger hånden over hendes hoved og kinden mod hendes hår, mens han vugger hende blidt. Hendes kjole, der nu er våd, klæber til hans krop, men han ignorerer den klamme følelse og det for ham grove stof og holder hende blot tæt.
"Jeg ved det, jeg ved det," hvisker han blidt mod hendes hår og kysser det forsigtigt. "Kom ud med det, min kære."

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 21:53
Hun putter sig lidt ind til ham.. ''Det er nok bedst jeg går nu..'' hvisker hun stille, og kigger op på ham.. ''tror du ikke?'' Hun vidste godt det nok var dumt at spørger ham, for han ville vel bede hende blive..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 21:57
Han møder hendes blik alvorligt, men med et lille smil.
"Hvorfor bliver du ved med at ville forlade mig?" Han stryger hende over håret og smiler stadig blidt. "Jeg er her for dig, Maki," hvisker han så og smiler skævt. "Udnyt det!" Det er næstne en direkte ordre, men den er sagt med blidhed og et glimt i øjet som før.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:08
Hun kigger væk.. ''Fordi jeg er bange for at gøre skade på dig..'' hvisker hun.. Hun ryster på hovedet og ligger ørene bedrøvet ned.. ''Jeg er virkelig utrolig bange for at gøre skade på dig!'' Hun trækker sig lidt væk fra ham og kigger på i himlen..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:15
"Skade mig? For himlens skyld, kæreste, hvordan skulle du kunne skade mig?" spørger han overrasket og stryger en lok hår væk fra hendes ansigt. Hun virker pludselig som en lidt anden kvinde end den Maki han indtil nu har lært at kende. "Hvad plager dig, min smukke?" spørger han blidt og betragter hendes ansigt.
En kold vind blæser ned over dem et øjeblik og giver ham gåsehud, og han placerer sig, så han giver hende mest muligt læ.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:17
Hun åbner munden lidt, og blotter sine vampyr tænder.. ''Er det ikke svar nok?'' hun gyser da hun mærker vinden.. ''Jeg burde finde et sted at sove..'' siger hun og sætter sig halvt op..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:22
Han strækker sine ben ud fra sig og holder en hånd mod dem, og straks kommer et lag af jord op og holder ham fast. Han trækker i benene, men de sidder godt fast.
"JEg kan holde dig uden at skade dig ved jordens og tyngdekraftens egne kræfter, så jeg er ikke bange ... Desuden," han vender siden af halsen til og viser hende to små ar, der ligner et vampyrbid, "Har jeg overlevet det før og vil gøre det igen." Han betragter den lille, våde MAki, der sidder der ved hans side.
"Er du sikker på, du vil sove herude? Der er meget koldt, og det bliver sikkert værre i nat, og du er stadig gennemblødt."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:26
hun kigger forvirret på ham.. ''Hvor skulle jeg ellers sove? '' spørger hun forvirret.. Hun kigger på hans hals.. Gad vide om jeg enlig ville ku gøre ham ondt?? tænker hun kort.. hun smider tanken ud af hovedet og kigger på ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:31
"I Min have eller noget lignende. Hvis du endelig insisterer på at sove udendørs, kan du ligge op ad muren hvor kamin er, der er dejligt varmt, og hvis du vil, kan jeg skaffe dig et tæppe. Du er også velkommen til at prøve en seng, hvis det skal være en stor en i et stort værelse for, du ikke føler dig fanget, så kan du endda låne min - jeg sover bare i et andet værelse. Men det er da for koldt for dig at ligge herude, og endda højt oppe i et træ, hvor blæsten rigtigt kan nå dig ..." Han gnider hendes arme for at give hende lidt varme og ville ønske, han ikke havde været sådan et fjols at kaste hendes kjole over til hende før han lavede sit trick i vandet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:33
''Ellers tak.. Jeg burde overleve herude..'' Det har jeg gjort før..'' Siger hun og kigger på ham.. ''Gå du bare hjem i seng, så finder jeg et godt sted at sove.'' hun vender blikket væk og undersøger træer osv. omkring dem.. Hvorfor tog jeg ikk min kjole a før jeg hoppede i vandet.. tænkte hun og blev lidt irreteret på sig selv..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:37
Han rynker brynene let.
"JEg kan altså ikke lide, du skal være herude kold og våd ... Er der intet, jeg kan gøre for dig?" Han overvejer at give hende sin vest, men den vil ikke give meget varme, og den vil nok også være alt for stor til hende. Desuden er den ikke så lang, at den rigtigt vil gøre hende noget gavn. Hvorfor gik han dog også ud uden sin kappe, i dag af alle aftner?

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:39
''Ville det virkelig gøre dig så glad hvis jeg gik med dig?'' Hun kigger på ham.. Hun rejser sig op.. ''så kom.. Synes det er blevet lidt for koldt herude nu..'' siger hun og smiler til ham.. ''undskyld for alt det der skete tidligere'' siger hun lavt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:42
Han smiler glad og kommer selv på benene. Hurtigt får han bukserne og vesten på og henter sin skjorte, mens han taler.
"Du skal ikke undskylde, min kære, det var min fejl." Han byder hende galant sin arm for at spadsere med hende den lille bid vej tl hans hus.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:44
Hun tager hans arm, og kigger på ham.. ''Jeg startede det..'' hvisker hun.. Hun fulgte bare efter ham..

//OUT

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Aria
Lige nu: 1 | I dag: 2