Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hun smilede endnu engang, denne gang ved tanken om sin far. Det var ikke et der på nogen måde afslørede den smerte hans uvisse skæbne medførte, men alligevel undlod hun at svare direkte på hans spørgsmål. "Jeg håber, han vender tilbage en dag. Jeg lovede, at jeg ikke ville lede efter ham." Og det løfte havde hun tænkt sig at holde. Hun kendte til hvilke former for konsekvenser det kunne have hvis han var i live og hun fandt ham. Det var ikke noget han havde sagt da han tog af sted, men hun havde forstået alvoren i hans øjne da han bad hende afholde sig fra det.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 20:17
Han løfter hendes hånd op til sine læber og kyssede hendes fingre en ad gangen
"Han må være en meget kompetent mand; jeg er sikker på han vender hjem en dag." HAns tanker gik kort til hans to stakkels søstre tilbage i England. Gad vide hvordan det gik dem? Han havde lige så lidt mulighed for at kende deres skæbne som hun om sin fars, og han følte, han forstod hende.
"Og hvis ikke, så ved jeg, du er stærk nok til at fortsætte uden ham," trøstede han og trykkede læberne mod hendes håndflade, mens han forsøgte at fastholde hendes blik.
Han følte, han måtte lette stemningen lidt.
"Hvad med venner? Og har du været forelsket før?" Først efter han har udtalt de sidste ord rødmer han let, da det går op for ham, det er det, han føler for den smukke Gabrielle; forelskelse.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle ser helt stolt ud, og det er lige præcis hvad hun er, over sin far. Hun aner ikke om han lever endnu, men hun har ikke mistet troen på at det er muligt. Men hun vil aldrig finde ud af det, medmindre han en dag dukker op, for der er ikke mange der ved at hun er hans datter.
"Jeg har næsten selvsagt ikke mange nære venner. Men jeg kender mange mennesker, både på godt og ondt. Og jo... Jeg har været forelsket nogen gange før, men det er aldrig rigtigt blevet til noget." Hun rødmer med ham, fordi hun håber på at det bliver til noget denne gang. De mænd hun før har følt noget for, var slet ikke på samme plan som det hun følte nu. Det var mere flygtigt.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 20:49
"Et knust hjerte?" spurgte han følsomt og søgte hendes blik. Han var nødt til at vide, hvor han stod. Havde hun fået knust sit hjerte, var hun følsom, men ikke uvant med kærlighed, og havde hun ikke, nå ja, så kunne han være på endnu mere gyngende grund. Han havde ikke selv megen erfaring med kærlighed. En ven, han havde ønsket at ægte på baggrund af nytte, en kvinde, der forlod ham og en anden, der havde voldtaget ham og tvunget ham ind i ægteskab. Han havde bagage, men i det mindste vidste han lidt om det. Hvor stod denne lille blomst i det spil, tænkte han.
Han kærtegnede hendes hånd, var klar til hvad end, hun skød mod ham.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle tøvede endnu engang. Ville han finde hende for uerfaren? "Jeg har aldrig fået knust mit hjerte, for jeg har aldrig følelsesmæssigt ladet det gå langt nok til at det kunne lade sig gøre. Jeg har aldrig før følt at det var det værd." Hun håbede at han på hendes tone kunne høre at hun mente, det var anderledes nu. Bare det at de havde snakken måtte vel betyde at det var noget mere end bare en enkelt aftens hygge?

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 21:19
Han lægger begge hænder om hendes og løfter hendes hånd til sin mund, hvor han, mens han fastholder hendes blik, trykker sine læber mod hendes fingre i et langt kys.
"Må du aldrig opleve den smerte," bad han og smilede til hende, da han sænkede hendes hånd igen. I at fald ønskede han ikke at være hendes første hjertesorg. "Min kære, kære Gabrielle," mumlede han bagefter og så forførende på hende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle havde oplevet hjertesorger fra andres reaktioner der på. Det var meget tit grunden til at hun fik en opgave. Hun forstod ikke selv at man kunne ønske et menneske død fordi man elskede vedkommende og ikke kunne få dem. Men hun havde valgt ikke at dømme folk for noget hun ikke havde erfaring med.
"Så må du jo passe godt på," sagde hun med et drillende blink. Det var ikke noget der bekymrede hende nu. Lige nu havde hun det fantastisk, og hvis dette endte på et tidspunkt ville hun tage det så pænt hun kunne.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 21:41
Han forbliver meget alvorlig, mens han betragter hende.
"Det har jeg også i sinde at være," indrømmede han blankt og fastholdt hendes blik. "Gabrielle, du skal vide at..." Han tøver og trækker vejret dybt ind i lunger der i forvejen føles som skal de briste. "Har jeg noget som helst, jeg kan tilbyde dig, du kan bruge, må du ikke tøve med at spørge ... hvad som helst. Om det er bare behov for en at snakke med eller om du har brug for penge eller tryghed ... eller hjælp. Hvad som helst, du må ikke tøve med at spørge mig." Han gav hendes hånd et klem. Han mente så meget mere end det; et hjem, kærlighed, ægteskab, et barn. Han ønskede at give hende det alt sammen. I hans verden var det ikke unormalt at fri til en kvinde, man havde kendt i få uger og aldrig havde gjort meget andet end at danse sammen med. Han ville aldrig have vidst så meget om en udvalgt kvinde i england som han nu vidste om Gabrielle, før han ikke ville have tøvet med at fri. Og hvad mere var, ville han aldrig have delt et så passioneret kys, aldrig have dristet sig til andet end at holde hendes hånd og lægge hånden mod silkekjolen under dansen. Det nærvær han havde delt med Gabrielle ville ikke have fundet sted før efter et bryllup, og selvom han var blevet mere som en krystallisianer med årene, var der stadig en del af ham, der ville have ham til at falde på knæ og sværge hende troskab som heltene og ridderne havde gjort i hans mors og i egne digte, da han var yngre.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle forstår meningen i hans ord, og ved at han mener mere end det han direkte siger. Hun har dog på ingen måde ægteskab eller lignende i hovedet. De to er så forskellige, men nogen gange er det det der passer bedst sammen. "Tak," sagde hun, og det var tydeligt at hun mente det. "Du har allerede givet mig en masse tryghed som jeg ikke vidste jeg havde været foruden." Hun lænede sig frem og gav ham et enkelt kys ved den ene mundvig, og rettede sig så op igen. "Men jeg er ikke den der spørger om tjenester. Jeg lever ikke med unødvendigheder, og har derfor sjældent brug for mere end jeg har. Men tak alligevel."

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 22:10
Han smiler en smule trist over, han intet kan tilbyde hende, når han så gerne vil give hende alt, og han sukker let og holdt så en hånd frem mod et tomt område foran dem.
"I det mindste kan jeg skabe et minde til os om denne dag ..." Han lod slyngplanter gro op seks steder fra jorden, hvor de snoede sig efter hans vilje, og han lukkede øjnene og koncentrerede sig så hårdt, en lille fure dannedes mellem hans bryn. Langsomt blev de fire af dem til en kopi af Tit, mens de to andre snoede sig op og blev til ben, til krop, til arme og hoved, og Gabrielles beslutsomme, men blide andsigt sprang frem på denne skulptur i fuld størrelse.
Det tog ham adskillige minutter at få det hele rigtigt, før planterne stivnede, og en enkelt lille tusindfryd poppede frem ved det ene øre, mens et hav af dem groede op ad jorden rundt omkring skulpturens fødder.
Han var en smule stakåndet, da han omsider lod hånden falde og sine bryn slappe af, og hans arm rystede svagt af anstrengelse, da han lod den falde til jorden. Han holdt stadig hendes hånd med den anden og så nu på hende med et smil. Når hun om lidt ville rejse sig for at se nærmere på værket, ville hun bemærke en nøjagtig kopi af hele hendes figur og øjne så levende, som det var muligt med en træfigur. Også Tit ville virke levende for hende, hans pels så næsten blød ud, og hans kløer gravede sig ned i jorden. Han var stolt ad sit værk, men forsøgte ikke at vise det, hvilket var svært, når han var så udmattet.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle så forbavset til. Da han havde nævnt et minde, havde hun regnet med at han ville snitte deres navne i et af træerne eller noget i den stil, som det var velkendt at gøre. Hun gjorde store øjne ved det hun så vokse frem, og lagde slet ikke mærke til hvor meget George koncentrerede sig.
Da det var færdigt rejste hun sig langsomt op og begyndte af grine imponeret mens hun gik hen imod skulpturerne. Da hun kom hen til dem gik hun flere gange rundt om begge to, mens hun undersøgte dem nøje med både øjne og fingre. Hun havde hele tiden været imponeret af hans talent, men det her slog det hele. Der gik lang tid før hun havde stillet sig tilfreds med synet og følelsen af dem.
Selv Tits opmærksomhed var blevet fanget. Han gik sammen med Gabrielle og snusede til dem, kunne ikke helt forstå hvad det egentligt var for noget. Men han var ingen dum tiger, og kunne genkende dem begge.
Da Gabrielle endeligt så tilbage på George var det med en masse blandede følelser. "Men... De kan jo ikke stå her?" Hendes stemme var lidt usikker.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 22:26
Han ler stille, rejser sig og kommer hen til hende.
"Og hvorfor ikke? Her holdt vi om hinanden for første gang, er det ikke værd at mindes?" Han bukkede sig lidt nærmere, "Og her delte vi vores første kys." Han krævede hendes læber sekundet efter sætningen og druknede hvad, hun måtte have af svar.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle skulle lige til at komme med sit modargument da hans læber ramte hendes og hendes kontrol forsvandt et kort øjeblik. Hun træk ham tættere til sig, men brød så kysset kort efter og kiggede på ham med drillende misbilligelse. "Billige tricks," sagde hun og rystede på hovedet. "Men der kommer jo andre forbi her forholdsvis ofte. Hvad skal jeg sige hvis nogen pludseligt genkender Tit og jeg på grund af dette? 'Jo, ser du. Der er den her usandsynligt skøre mand der syntes at det skulle pynte lige her'".

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 22:39
Han rynker brynene let.
"Vil det være et problem, der sætter dig i fare, eller bare i let forlegenhed?" spurgte han roligt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle tænkte sig grundigt om og der gik lidt før hun svarede. I bund og grund var det fordi hun ikke brød sig om at blive genkendt af de forkerte, især i forhold til hendes job. Hun prøvede derfor at komme på om det kunne have nogen indflydelse.
"Ser du, jeg kommer her rimeligt tit. Jeg ved ikke om det kan skade, det er jeg lidt usikker på." Hun så stadig tænksom ud, men kunne ikke komme på hvad det skulle kunne gøre at skulpturerne stod her.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 22:47
Han nikkede og gik lidt væk derfra, hvor han stillede sig med fronten mod skulpturen.
"kom om bag mig," bemækrede han roligt, "så skal jeg gøre noget ved det," bemærkede han og så afventende på hende, mens han trak af sin jakke og smøgede skjorteærmerne op. "Det er lidt anstrengende, men alt for dig," lo han kort, mens han gjorde sig klar.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle så forvirret på ham. Inden hun gjorde som hun fik besked på, strøg hun et par fingre over den uægte Tits kind. Derefter gik hun om bag George og kiggede nysgerrigt over på skulpturerne. Hun slog et klik med tungen og Tit satte sig hen ved siden af hende. "Hvad gør du?"

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 22:56
Han trækker vejret tungt ind og vælger at lade handling besvare hendes spørgsmål. Han puster ud et par gange og rækker så armene ud til siden med håndfladerne opad og lader så som om, han løfter noget, mens han lukker øjnene i koncentration. Hans kræfter arbejder sammen; energi løfter skulpturerne og en kæmpe portion jord der er nedenunder den op i luften, og slyngplanter slår op og folder sig om jorden, så den bliver siddende. Langsomt løfter han skulpturerne højere op i luften, og højere og højere. Hvide udbrud af energi slår mod jorden nedefra og hjælper med at løfte den tunge last højere og højere over jordens overflade, indtil han er tilfreds, da den når toppen af de andre trækroner, og han holder den der, mens hundredevis af slyngplanter slår op og slynger sig om de eksisterende for at få dem stivet af. Snart er der en stamme tyk som et træ, og George rækker hænderne yderligere opad og laver en platform, hvor slyngplanterne laver et yndigt fletværk hen over, så det nærmest er en kuppel ovenpå et træ.
Da han endelig er færdig, synker han på knæ og videre ned på alle fire, hvor han puster med ujævn vejrtrækning og et øjeblik har pletter for øjnene. Han griber om et par totter græs og indsuger deres energi, før han kæmper for at komme på benene igen.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Simpelthen utroligt," mumlede Gabrielle. Hun kastede et sidste blik på værket før hun lagde en hånd på Georges ryg og kiggede på ham med masser af beundring i blikket. "Du løber aldrig tør for idéer, gør du?"
Et gab undslap hende, og hun slog forskrækket en hånd for munden. Hun havde slet ikke følt sig træt, fordi hun havde tænkt på alle mulige andre ting, og blev derfor en smule overrasket over det.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 23:09
Selv var han udmattet, men der var én ting mere, han måtte gøre, før de kunne lægge sig til at sove. Han rettede sig op nok en gang og lavede et hejsesystem i træet der var tættest på, hvor også Tit ville kunne komme op, og gjorde, så det kunne fortsætte op ad og dernæst over til platformen.
"Her kan I komme op. Hejs det op i kronen og gem rebet, når du ikke er her." Han går hen til hejseværket med den bredde bund, hvor der er rigeligt plads til to og til Tit og venter på dem.
"Kom, så skal du se." Han nægtede at vise hende hvor udmattet, han var, men han glædede sig til at kunne falde i søvn med hende i sine arme om få øjeblikke.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12