Slettet Bruger 19.04.2009 17:37
Zagasumi sendte et lille roligt smil.
"Jeg må indrømme, at det er ufattelig varmt, men samtidig vil jeg ikke blive taget til fange, så må derfor holde mig forholdsvis... neutral..
For at vise hvad han mente, skiftede hans hårfarve ligepludselig til lyserød og så pink, inden den atter skiftede tilbage til blond.
"Det er effiktivt, i disse stunder..," Han sendte hende et smil og nikkede kort.
"De har vel lagt mærke til alt den kaos her i landet, har De ikke?" Zagasumi så bedrøvet på hende og åbnede let sin mund.
"Efter Mørkets Lords overtagen?" Zagasumi havde sænket sin stemme, og hurtigt kastede han et blik rundt i kroen, for at se om der skulle være nogen andre end de tre der allerede var der. Heldigvis, dem som var der, var optaget af snak.
"Men ja.. Vi må stå meget mere sammen, og se hinanden noget oftere! I sær nu, må der gøres noget! Men vi behøver at være flere.. Vi må have så stærk gruppe, som overhovedet muligt, hvis vi skal kunne bryde ind i Midnatsborgen, for at kunne befri Dronningen!" Han nikkede kort beslutsomt, og hans øjne var også ret opsatte på, at der skulle gøres noget, og det skulle være snart!