Cassa smiler.. ligger bare i en stund med armene tæt puttet om Fujita..
"Fujita.. der er en ting jeg vil bede dig om.." han sætter sig en smule op, bare sådan med albuerne lidt støttende.. Fujita som ligger halvt ind over ham, vil ikke være nødsaget til at trille ned, men kan dog blot blive liggende og kigge op på ham uden problemer.
"Hvis jeg dør i krigen her.. så vil jeg have dig til at finde mit lig og bytte mit hjerte ud med krystaløreringen.." han drejer hovedet en smule, for at vise at han hentyder til ringen i sit ører.
"Lad det sidde der i tre døgn.. så skal du tage den ud igen og bevare den... Det burde give min sjæl tid nok til at besætte den.." han smiler let.. det er noget af det gode ved at være den race Cassa er.. hans sjæl er i stand til at besætte genstande, ja sågar mennesker efter legmets død..
Cassa ved at han måske dør i krigen.. men han vil ikke lade sin sjæl gå tabt.. så hellere lade den spærre inde indtil den dag nogen bærer øreringen med hans sjæl, og denne person så dør.. da vil han kunne genoptage livet igen..
Det vil sige; det er hvad han har fået at vide i ald fald.. hvorvidt det er sandt eller ej, det er han ikke sikker på.. men det er jo bedre end ingenting..?
Han smiler og lægger sig helt ned igen..
"Men.. vi burde gå til ro nu.."