Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 08.03.2009 21:48
Det var lige før at han blev overrasket over hendes evne til at konstatere det åbenlyse, ikke mente på en negativ måde naturligvis. At der blev mørkt når lyset gik ud var et selvfølge opbakket af naturens love. Blev der til gengæld ikke mørkt, var det straks noget helt andet.
Hun havde stadig begge tæpperne, hvilket passede ham fint. Hun var betydeligt spinklere end ham hvilket ville gøre det svært for hende at holde varmen. For ikke at tale om Amadeus magiske evne, der let kunne holde ham varm i et hvilket som helst vejr. ”Du er vel ikke bange for mørke?” Spurgte han tøvende.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

hun havde endnu ikke opfangen at hun stadig havde begge tæper, hun ville sandsyndeligvis også blive enormt flov, og give ham dem begge hvis hun kom til at tænke på det nu.. "alene.. er jeg ikke så tryge ved det" sagde hun lettere forlegent, der var så meget hun var bange for "men når jeg er sammen med nogle.. så er det okay nok" tilføjede hun langsomt
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 08.03.2009 21:56
Trækker sig selv lidt tættere på hende, og siger så med rolig stemme: ”Bare rolig, jeg skal nok passe på dig,” han holdt en kort pause, hvorefter han fortsatte spøgende, ”og selv de værste monstre gider ikke gå ud i sådan et vejr, og der er heller ingen skabe. Det skal nok gå fint.”

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

hun kunne ikke lade være med aty le af hans bemærkning "det kan du have ret i" halv lo hun.. Hun lagde forsigtigt armene om ham, og så så på ham med et let smil
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 08.03.2009 22:03
Han begyndte forsigtigt at pille ved en lok af hendes lilla hår. Det var nu meget rart sådan at sidde stille og roligt. Sneen skabte en underligt form for indelukkethed, man ikke kunne opleve selv i de trangeste rum. Verden føltes begrænset, men på en åben måde. ”Det er en anden ting du må lære,” fumlede fortsat med den smule af hendes hår han havde fået fast i. ”Jeg har altid ret.”
Og med den bemærkning, gik lyset ud.

//Frys

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

hun skævede roigt ned på sit hår Da Amadeus begynder at 'pille' med det. Hun smilte så bredt, og skulle lige til at komme med en bemærkning til det han sagde, da lyset gik ud. Det gav et let gib i hende, men hun forblev rolig
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 21.03.2009 19:19
Han kiggede rundt i hytten, eller forsøgte i hvert fald. Mørket havde sænket sig. Den eneste belysning der var tilbage, var den der blev reflekteret ind af sprækerne fra månen. Nu virkede det pludseligt hverken rart eller hyggeligt. Det føltes nærmest som om man pludseligt kunne mærke vægten fra sneen på taget, hvor lysset før havde holdt den på afstand. Han skævede til Rena, da hun umiddelbart ikke så ud til at nyde det mere end ham. Det kunne selvfølgeligt bare være hun var blevet forskrækket, men hvem bliver forskrækket over et lys, der går ud?
"Der blev godt nok mørkt.." Sagde han eksperimenterende, for at se om husset kunne klare lyden af hans stemme.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Rena tog forsigtigt fat i Amadeus' ærme, "hvor lang tid.. Er det ca mørk?" hun vidste godt at det var et komplet åndsvagt spørgsmål, men hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Selvom hendes øjne havde vænnet sig helt til mørket, var der stadig en uro over hende.. Skyggerne blev støre, og ens fantasi kunne løbe frit spil.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 21.03.2009 19:32
Han hørte fjernt hvad hun sagde, og begyndte at tænke over det. Egentligt havde han mistet fornemmelsen for tid, som de havde siddet indelukket i det monotone landskab. Det kunne være 4 minuter eller 3 timer. "Jeg ved det ikke," han trak svagt på skuldrene, og blev først da klar over at hun holdt i hans ærme. "Til det blir morgen går jeg udfra."
Han havde svæerer ved at se i mørke end hende, meget muligt fordi hun havde noget kat over sig, men det lykkedes alligevel hans venstre hånd at finde den af hendes hænder, der holdt fast i hans ærme. "Du behøver ikke vøre bange," men han kunne ikke forhindre sig selv i at føle sig ubehageligt tilpas ved det trykkende mørke.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Et lille smil breder sig langsomt på hendes læber, "det kan godt tage lan tid såh.." mumler hun lavt, "så får vi også tid til at snakke?" En svag usikkerhed i hendes stemme, fik hendes sætning til at lyde spørgende. Hvilket ikke var ment.
Hun holdt fortsat fast i hans ærme, trods Amadeus' hånd.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 21.03.2009 19:46
Han trak endnu en gang på skuldrene. "Ja da, medmindre du har nogle andre idéer til hvad man kan gøre i buldermørke." Hvilket egentligt ikke rigtigt var et spørgsmål, men bare en konstatering. Ja, de havde massere tid til at tale sammen. Alt tid i verden faktisk. Der var intet til at afbryde dem, og ingen af dem kunne forlade midt i en storm. Tale var nok alt de kunne tage sig til.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

"tjaah. mørke gemme? Der er nok bare ikke så mange gemme steder" siger hun med et svagt grin. HUn vippede let sine katte øre op og ned, hvorefter hun gjorde et kort slag med halen. "og snakke.. Det er der eneste jeg kan komme i tanke om" hun smiler bredt
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 21.03.2009 20:04
Han lagde en arm om hendes skuldre, og kiggede på en specielt bred sprække foran ham. Den eneste grund til at han kunne se den sprække, var netop fordi lyset skindede meget kraftigt gennem den. "Så lad os snakke," Kiggede der hvor han gik udfra at hendes hoved var. Han kunne stadig ikke helt se ordentligt i mørket, men det gjorde heller ikke så meget. "Hvad har du på hjertet?"

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Da hun kunne mærke hans blik på sig, vendte hun også hovedet mod ham. hun kunne se ham næsten helt tydeligt, alle farverne var bare et par toner mørkere. "tjaaah.." hun holdt en kort pause "jeg ved ikke helt.." nu hvor hun blev spurgt om hvad hun ville snakke om, så var det som om alle mulighederne forsvandt. Hun havde haft så mange tanker i hovedet. men nu blev de alle slettede, af grunde hun ikke kendte til.

//frys

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

De havde siddet sådan i snart 24 timer, og snakket. Nu begyndte solen at komme frem, og snestormen var for længst stoppet. Rena havde først opdaget det nu, og hun fik et bredt smil over læberne.. "Det er lyst igen, og det er stoppet med at sne". Hun kom i tanke om at hun havde haft en aftale med sin skrædder om nyt tøj, til denne dag "åh nej. Amadeus, jeg er desværre nød til at gå, jeg har en aftale. Det har været enormt hyggeligt, og jeg ser frem til at gøre det igen, bare ikke i sne vejr" HUn grine mildt, og kyssede ham kærligt på munden, hun holdt det i lidt tid, inden hun resje sig "Jeg elsker dig." sagde hun lavt, og forsvandt ud af døren

//out, sorry vil gerne skrive med andre ^^ sig til når du vil skrive igen
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9