Slettet Bruger 22.04.2009 15:40
Zagasumi viftede let med hånden, som nærmest fortalte 'det er da ingenting'.
"Jeg kan da få andres frisure og hårfarve osv osv. til at ændre sig helt fuldstændig?" Han hævede øjenbrynene lidt.
"Det kan du måske ikke? Jeg kan fortælle, at jeg ligefrem lever af det, dog.. Så er den lige lukket her for tiden, da det er for risikabelt. Det kunne være, at de en dag kunne komme efter mig, netop pga. at jeg hører til lyset!" Han så tilbage på hende, efter at have stirret lidt ud i luften. Det lange blonde hår lå ned langs hans arm, og i en hurtig bevægelse havde han fået alt håret om på den ene side af hovedet, modsat fra der hvor Miara sad, da han helst skulle kunne se hende, uden at have hår inde foran.
"Jeg ville med glæde stille mig til rådighed, for at gå med Dem ind i borgen.." han lukkede øjnene lidt, men da han åbnede dem igen så han beslutsomt på Miara. Han vidste, at det kunne være det sidste han gjorde. Dog vidste han også, at der måtte gøres noget, da hans familie ikke skulle leve i sådan et farligt land, og det var det der kom i første række.
"Jeg aner ikke hvor mange vi er.. Men som sagt, så er der en masse ude i landet, som helt sikkert gerne ville hjælpe. Hvis nu, vi sender en besked rundt blandt gode medborgere, og beder dem om at sende den videre til andre gode folk, og aldeles skal de ikke mistænke dem, for at være på den forkerte side..., Eller.. er det for risikabelt, hvis vi spreder det ud i landet på den måde?" han hævede sine øjenbryn en anelse, og så tænkende ned i jorden. Han lagde sine arme på sine knæ, så han sad i en hvilende stilling.