Hvor skoven næsten er helt sort

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 16:23
I mørket kom en kvindelig skikkelse gående, men dette skulle dog være usynligt for de tilstedeværende, da skovens mørke var tæt her. Hun havde også selv svært ved, at finde vej frem for sig, men hun synes at følge stemmerne, som hele tiden blev højere. Hurtigt bedømte hun, at det var to mænd, som havde forvildet sig ud i det tætte mørke. Det lød ihvertfald som om den ene havde, for den anden havde et langt mere koldt tonefald, og synes at håne den mindre. Da hun kom tættere på, så hun svagt silouetten omkring deres omrids og mens hun betragtede dem indgående, fulgte hun også utroligt opmærksomt med i deres samtale.
OOC: Jeg håber det er iorden, at jeg bare sådan kommer brasende. ;3
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 16:30
kravenoh undre sig lidt over hvorfor han er så venlig over for murizz
han ser igen på murizz "igen siger du hmm enden så lyver
du og jeg hader folk det lyver " han ser vredt på murizz men ikke sådan
rigtig sur.
han tager kort til hagen " hmm hvem der " siger han lavt til sig selv
og ser over imod den mørke skov..
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 16:34
Han bider sig let i læben. Han skæver kort rundt, før han ser på Kravenoh igen, bare for at holde øje med ham, og hvad han gør.
".. Jeg lyver ikke," siger han kort, stadig lavt. Han prøver at lade vær' med at stamme, for ikke at blive 'taget' i at lyve.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 16:37
Mirale bevægede sig lettere diskret en smule tættere på. Mørket forvirrede hende, hvilket fik hendetil at tænde en svag flamme i hendes håndflade, som dog også oplyste noget af hendes kønne, men lettere overlegne ansigt. Det var derfor heller ikke svært for dem, hurtigt at bedømme, at det var en kvinde, som også havde fundet herud i midten af skoven, hvor træerne skyggede for solens lys. Kun nogle enkelte svage stråler havde turdet forvilde sig herned. Hun betragtede dem fortsat, mens hun skævede til dem begge. Hun synes ikke, at kunne genkende nogle af dem..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 16:41
han ser på murizz "hmm" han går helt hen til ham og ser på ham med
hans hvide øjne " sig du ikke lyver så" han holder den ene hånd op
hen imod skoven og en ild kugle kommer frem lige hen imod den person der er henne i skoven
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 16:45
Hans skæve smil forsvinder hurtigt, da han går hen til ham, og han lader armene hænge ned langs siden. Han træder et lille skridt tilbage.
"Øhh... Jeg ... Jeg lyver ikke," siger han lavt. Han bider sig i læben, mens han bare ser på Kravenoh med store øjne.
Han lægger ikke mærke til Mirale.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 16:49
Mirales øjne hvilede automatisk på Kravenoh, da han pludselig fremmanede en ildkugle i hans hånd. Større end hendes, men også kraftfuld. Hendes egen var dog heller ikke til for at fortælle hele skoven, at hun var kommet. Istedet blot for at få et indtryk af, hvem de nu og engang var.
,,Interessant." Lød det mumlende fra hende, mens hun langsomt lagde hovedet let på skrå. Hendes øjne søgte efter hver en lille detalje fra Kravenoh, men han var tilsyneladende ingen dæmon. Hans spidse ører konstaterede derfor også, at han hørte til af elvernes race. Ilden i hendes håndflade slukkedes langsomt igen, som havde den aldrig været der, mens hun så over på Murizz.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 16:53
han ser stadig på murizz " nomalt når personer stammer sådan
som du gør lyver de " han ser på murizz arme han tager fat i hans arm og holder om den stramt imens han brænder ham med hans hænder
"så sig mig du lyver" imens han holder om murizz arm ser han over imod skoven igen "hmm der skete ikke noget " han tager den anden hånd i siden hvor der sider en masse små pille.
han trækker tre pille op og kaster dem hen imod mirale
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 16:59
Han ryster svagt på hovedet. Et lavt piv kommer fra ham, da han tager fat i hans arm og hans piv bliver til et lavt skrig, da han mærker varmen. Han begynder svagt at vride sig, for at komme fri, dog hjælper det ikke.
"Okay, jeg lyver. Slip mig!" skriger han kort, mens han ser skræmt på Kravenoh.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 17:05
Mirale havde ikke ligefrem forventet pilene, men samtidig med at han satdig oplyste skoven, så så hun dem godt, og derfor var hun ikke længe om at sende dem ud af kurs, med en anden ildkugle sendt imod dem. Hun havde ikke regnet med, at Kravenoh ville være en trussel for hende, men hun kendte endnu ikke hans anden evne, og derfor havde hun ingen idé om, om den var stærkere end hendes anden evne. Hun hævede langsomt hagen en smule, så et overlegent blik kom frem over hendes nøddebrune øjne, som hun let kneb sammen. Man kunne sagtens se på hende, at pilene overhovedet ikke passede hende. Hun valgte dog ikke at kommentere hans angreb, men stod i stedet helt stille, tavs. Hvis han ville prøve på noget denne gang, så var hun forberedt, for han skulle da slet ikke nedlægge hende med nogle enkelte svage pile!
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 17:11
han slipper murizz da en ild kugle kommer imod dem han vifter den væk
med hænderne "hmm ild " han ser på murizz "jeg sagde du ikke skulle
lyve lad os prøve igen hvem kender du der er gode "
han ser på murizz afventene.
han kigger lige kort over imod skoven han vil lade personen
gør sit næste træk
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 17:17
Han sukker lavt, næsten helt lettet, da Kravenoh slipper ham. Han går hurtigt et skridt væk fra ham.
"Jeg fortæller dig ikke noget..," siger han kort. Han smiler skævt, - endnu en af hans stærke meninger, som aldrig går efter planen. Han ser kort mod Mirale, før han hurtigt ser tilbage på Kravenoh.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 17:18
Mirale trådte endnu et skridt nærmere, så hun ikke var andet end omkring 5 meter borte fra dem. Hun så bedømmende på Kravenoh, mens hun spekulerede på, hvem hans tro tilhørte. Han var tilsyneladende ond, og der var da heller ikke mange andre muligheder, men hun kunne sagtens få ham sat på plads. Hun kneb let, men kort øjnene sammen, mens hun betragtede ham endnu en gang.
,,Hvem er Deres tro rettet imod?" Lød det roligt fra hende, idet hun satte den ene hånd i siden. Hun gjorde sig ikke notis af Murizz, selvom han pev. Et tegn på, at drengen var svag. Hun gennemgik alle drengens fejl inde i hovedet, men dog uden rigtigt at vende blikket imod ham. Det var opmærksomt vendt imod Kravenoh, mens hun ønskede, at han ville svare korrekt.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 17:24
han ser på murizz der er gået lidt væk fra ham
han går helt hen til ham igen og tager fat i halen på
ham " du må nok heller sige det, jeg er en meget utilmodig mand"
han ser kort over på mirale "mørkerts lord" siger han kort
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 17:28
Han lægger hænderne på Kravenoh's bryst, og skubber kort til ham, samtidig med, at han vrider sig ud af hans greb.
"Glem det!" siger han kort. Han rykker sig igen et skridt bagud, - væk fra ham.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 17:29
Mirale hævede let det ene øjenbryn, mens et triumferende smil spillede i hendes mundvige. Hun måtte da indrømme, at denne mand ikke havde et forfærdeligt udseende, men samtidig med det, så havde han vidst leget med ilden, bogstavlig talt. Hun lagde lettere overlegent armene over kors, mens hun lagde vægten på det andet ben og udtænkte hendes næste svar.
,,Hvad tror du Mørkets Lord siger til, at du render rundt og skyder efter hans krigere?" Spurgte hun roligt, men med et koldt tonefald. Hånligheden havde hun ingen planer om at gemme væk, og det samme med høfligheden.. Medmindre han selvfølgelig ville undskylde, falde på knæ og kysse hendes fødder - hvilket var udelukket. Hvem ville også gøre det?
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 17:34
da murizz skubber til ham slår han ud efter murizz(?)
han ser over på mirale "hvad " siger han forbavset "nu er det
bare sådan at selvom du er mørkets lord krigere så forandre det ikke noget for hvis en af jer dør bliver der plads til mig i hans hær, men jeg
vil aldrig bevist dræbe en der er ond "
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 17:38
Han piver kort, og falder ned at ligge med et bump, da Kravenoh slår ud eter ham. Han kniber øjnene sammen, og en tårer glider ned af hans kinder. Han ligger sig helt sammenkrøllet, åbner så øjnene og skæver op mod Kravenoh.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 16.09.2008 17:40
Det så først ud til, at have lukket munden på hende, men hun ville ikke tabe til ham. Hun hævede blot øjenbrynet, og trådte et skridt tættere på ham, så de ikke stod andet end nogle få meter fra hinanden. Hun trak blot på skuldrene, mens et svagt smil gled over hendes bløde læber.
,,Var din mund!" Hendes rolige stemme havde straks fået et hårdt tonefald, som hun håbede på, kunne få ham til at tie stille, og få hende til at tale færdigt. Hans udbrud om Mørkets Lords krigere havde overrasket hende lidt, og det undrede hende da også lidt. Hvis han var klog, så havde han respekt for hende.
,,Nu ligger det jo også således, at Mørkets Lord har tiltro til mig, og jeg kan da sagtens formindske dine chancer." Forsvarede hun hendes titel, mens hendes nøddebrune øjne opmærksomt hvilede på ham.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 17:45
han ser på murizz " nå skal vi prøve igen eller skal du
ha en mere på hovdet " han ser ned på ham og vender sig så om
imod mirale han ved ikke rigtig hva han skal gøre ved hende
"hmm taj du skal ikke regne med jeg er sådan en kæle dække bare fordi du kender mørkets lord. men du må alligevel være noget helt
for dig selv siden at du er blivet en krigere."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12