Han smiler stort ud over bordet og klapper i hænderne over det festmåltid der fremtrylles.
"Elizephsie, du er den bedste!" griner han barnligt.
Han ser så mod Elizeph igen. "Neeej nej nej nej" siger han og ryster på hovedet. "jeg vil kalde dig Elizephsie hvis jeg vil!"
"Men jeg skal nok prøve at lade være med at sige det foran andre, hvis du bliver ked af det.."
Han smiler og kigger lidt på bordet, og registrerer at der kun er to tallerkner.
"Ih altså! Du skal også spise sammen med os! En ordreeeeeh~" griner han. Han kunne godt vænne sig til at udlange ordrer.. Det her er jo sjovt!
"Men han var jo ikke en far for mig.. Han ville jo ikke en gang have mig" siger han med et grin..
Han ser så mod Ytriel, da denne udbryder et eller andet, og hans blå øjne bliver næsten dobbelt så store og et meget skingert hvin lyder gennem salen da han ser den søde kanin på stolen hvor Ytriel sad før.
"SEEEEE EN KANIN!!!" udbryder han og springer op af stolen og tager kaninen i favnen. "Nuuuurh, den er så søøød.. Jeg vil passe den, og elske den, og give den mad og den skal hedde Kurt!" siger han og kysser den på ryggen i dens pels. Det slår ham slet ikke at kaninen er Ytriel.. Så langt tænker han slet ikke..
"ELIZEPHSIE! MÅ JEG IKKE BEHOLDE DEN? MÅ JEG IKKE NOK, BE BE?!" tigger han med store våde hundeøjne og krammer kaninen ind til sig, dog uden at mase den.

Tegnet af Risa