Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 29.12.2007 23:21
hun kigger på Damia da hun smutter forbi, men vender hoved mod Nathan da han siger der ikke er noget ballade der omkring, hun nikker glad over den nyhed.
hun kigger igen på pigen da hun kommer ud igen med en bakke med frugt og te? det undre hende lidt, men da Nathan "jo selvfølelig kan hun fortælle det til mig og jeg skal nok sørge for at der bliver gjort noget ved det?" siger hun med selvsikkerhed i stemmen om at hvad hun siger er sandheden.
Hun føgler med, hun smiler over at der virker så hyggeligt, ynkeligt i andres øjne er for det meste hyggeligt i hendes, hun gå over til Damia som renser sin kjole og venter høfligt på hun bliver tilbyd at side ned

billede af mig
Samson's slave...
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 29.12.2007 23:28
Damia ser op da de kommer ind, har lagt øre til hvad de har snakket om, men er ikke megen for den idé.
Zeroy var ikke kommet hjem endnu, og hvem ved hvad der var sket med ham. Bekymringen for ham var ved at stige drastisk. Men det lykkedes Damia at skjule sin bekymring. Hun rejser sig op og ser på Dantel, men sænker så blikket for så at gå videre hen til sofaen.
"Jeg kan ikke huske hvordan hun så ud,, siger hun blot. Selvfølgelig kunne hun det, men opførte sig urimelig. Desuden ville hun ikke havde at flere kom til skade bare på grund af hende. Damia tog en frakke og gjorde mine til at forlade huset...

- Avatar og profil billede lavet af mig

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 29.12.2007 23:33
Nathan ser overrasket på Damia. Hvad havde hun gang i??. ,,Damia sæt dig." sagde han bestemt og tog hendes hånd, han førte hende over til sofaen og trak hende med ned. ,,Hvad er der?" hviskede han og strøg noget af håret fra hendes ansigt. ,,Hvis det er Zeroy, så kommer han jo snart. Du har ikke kræfter nok til at gå." det sidste hviskede han, men det var en ordre om at hun skulle blive. Hvis hun gik, var han nødt til at tage med hende. Han ville ikke lade hende gå alene. Han vender sig mod Dantel og smiler venligt ,,Hendes navn er Samira, hun har langt sort hår og grønne øjne. Og det er omtrent det eneste vi ved om hende."

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 29.12.2007 23:43
hun bliver overrasket over hun bare rejser sig og går? Men hun vil ikke virke som om hun prasser på.
Hun skal til at spørger om der virkelig ikke er noget hun kan huske om kvinden da Nathan hvisker Damia i øret, Dantel kan godt høre det pågrund af sin overnaturlige gode hørelse, men lytter ikke efter før der bliver talt dirakte til hende. "jeg skal nok lede efter hende, men hvad gjorder hun ved dem frøkken?" spørg hun, mens hun ikke prøver at trange sig på

billede af mig
Samson's slave...
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 29.12.2007 23:47
Damia ser utilfreds op på Nathan, som et lille barn som ikke får sin vilje. Hvorfor skulle han også gøre dette værre end det egenlig var?
Hun tænkte ikke helt over hvor kvæstet hun egenlig var, havde for travlt med at lade som ingenting. Men hun havde mindst lyst til at nogen kom til skade, for så at være roden for al den sorg. Hun hviskede igen, af hensyn til Dantel "Jeg er ikke svag! Og jeg har det fint tak,, snerrede hun ad ham.
Hun så undskyldene op på Dantel og smilede høfligt til hende.
Men dette kunne hun ikke stå model får.
Damia rejste sig op og så vredt på Nathan. Det var dog ikke ham hun var vred på, det var mere hende selv. At hun var så dumdristig og så arrogant ikke at spørge for hjælp når hun havde behov for det. Bestemt vrisser hun af ham "Jeg har fortalt dig at du ikke skal bekymre dig om mig!,, hun vender om og ser undskyldende på Dantel "Undskyld, men vis de skal spørge om noget, bør de nok udspørge eksperten der,, hun sender Nathan et blik før hun vender sig om og løber, tårene glider ned af hendes kinder
Du er så dum Damia! Så ynkelig!
Hun løber hen til Nathans rum lukker døren efter sig og låser den. Hvorefter hun smider sig i sengen og græder lydløst.

//Sover

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 00:14
Nathan sendte Damia et lettere irriteret blik. Den stolthed måtte han lære hende at komme over.. ellers ville den sikkert dræbe hende. At hun virkede vred på ham, tog han sig ikke synderligt af, han forstod udemærket at hun ikke havde det så godt lige nu. ,,Sæt Dem endelig ned." Han smilede venligt, og gjorde en gestus mod en stol foran sofaen. ,,Som De måske har hørt, er mit navn Nathan. Nathan Grath" han smilede stadig venligt til hende og ventede på at hun skulle spørge om noget.

Han er HOMOSEKSUEL

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.12.2007 00:30
hun kigger efter Damia og slog først blikket væk da hun sætter sig i sofa´en og kigger på ham mens han taler
"mit navn er Dantel Charlie Damian Lucien Anna Fox eller bare Dantel Fox, men mit navn er ikke vigtigt lige nu, mere hvad denne kvinde har gjort din søster" siger hun lidt anspænt og kigger meget opmarksomt på ham

billede af mig
Samson's slave...

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 00:36
Nathan sad lidt og kiggede ind i ildstedet før han svarede. ,,Jeg var der ikke selv.. Men hun har stukket hende med en dolk flere steder på kroppen. Et langt dybt snit ned langs rygsøjlen.. Slået hende. Det er hvad jeg har hørt"
Nathan betragtede ilden mens han talte, og først da han var færdig vendte han blikket mod Dantel. ,,Samira er en sindsyg kvinde frk. Fox" han rystede lidt på hovedet over Samira.
At Damia var så ked af dette, det generede ham dybt, og han havde sådan en trang til at gå ind og trøste hende, men hendes stolte væsen ville ikke lade ham. Latterligt efter hans mening.

Han er HOMOSEKSUEL

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.12.2007 00:42
hun nikker sagte "det nok, de behøver ikke tænke så meget mere på det, jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at få fanget dette kvindemenneske som har gjort dette mod din søster" siger hun med medlidenhed i stemmen

billede af mig
Samson's slave...

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 00:44
Han nikker let. ,,Det ville være en lettelse" et skævt smil kommer frem, og han læner sig tilbage i sofaen. Ilden knitrer stadig livligt og sender en behagelig varme ud i huset.

Han er HOMOSEKSUEL

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.12.2007 00:55
hun gengælder han´s smil, hun følger han´s blik og ser nu osse ind i ilden, hendes blik bliver helt sagte efter noget tid.
"de har et hyggeligt hus her hr. Grath" hun ved ikke hvorfor hun sage det måske for at være venlig eller for at lede samtalen over på noget andet

billede af mig
Samson's slave...

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 01:00
Et kort nik svarede hende, det var nu ret hyggeligt. Småt, men hyggeligt.
,,Bor De i hus?" Han fulgte fint hendes hint til at skifte emne.
Han strøg lidt af sit hvide hår væk fra ansigtet, og så venligt på hende.

Han er HOMOSEKSUEL

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.12.2007 01:06
hun så stadig sagte ind i ilden mens hun snakket med ham.
"ja det gør jeg men er næsten aldrig hjemme, for jeg synes det for stort" siger hun med en venlig og rolig stemme, hun savner aldrig sit hjem, hun følger sig ikke rigtig hjemme noget sted alligevel, man kan høre vinden blæse udenfor, det ville blive en kold gå tur, hvis hun kunne mærke noget på hendes hvid/grå døde hud, men det rør hende nu ikke, for hun kan jo ikke mærke det

billede af mig
Samson's slave...

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 01:13
Nathan nikker lidt ,,En skam.. Man skal helst føle at der man bor, er ens hjem.." han forklarede ikke sin sætning, forventede at Dantel ville forstå hvad han mente. Han kiggede søvningt ud af vinduet ,,Jeg får helt skyldfølelse over at være nødt til at bede Dem gå.. Men jeg er simpelthen så træt." han smilte undskyldende til hende og kløede sig i nakken. Med lidt besvær undertrykte han et gab, så uhøflig ville han ikke være.

Han er HOMOSEKSUEL

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.12.2007 01:27
hun smiler mens hun lytter til ham. "jeg føler mig ikke hjemme noget sted men det ret at vide der er et sted jeg kan være alene" siger hun roligt og kan se han er søvnig mens hun selv er lys vågen, hun er jo osse noget af et natte dyr.
hun besvare hans undskyldende smil venligt og rejser sig. "det gør skam ikke noget. alle har brug for at søvn"
hun går over mod døren
"jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at sætte denne gale kvinde bag trammer" siger hun med et smil

billede af mig
Samson's slave...

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 01:36
Nathan rejser sig og følger med hende med et lille smil.
,,Det ville glæde.. mig" han var lige ved at sige "os", men efter Damias reaktion var han begyndt at tvivle. Nogle af hendes tanker havde afsløret at hun ikke ville havde at der skulle blive mere ballade, men så var det da at man skulle fange den galning inden hun gjorde flere fortræd?
,,Må De komme sikkert hjem" han smilede høfligt til hende, og lukkede så døren. Nu kunne han endelig få sit gab ud, som var ret langt. Med slæbende skridt traskede han ud i køkkenet hvor han fandt en lille æske frem. Han gik med lidt hurtigere skridt over mod sin dør og stoppede op. Med en lidt langsom bevægelse lænede han sig mod døren og lyttede, intet andet end Damias åndedræt. Endnu et gab kom fra ham, og han rystede lidt på sit hoved så dethvide hår fløj omkring hans ansigt. ,,så tag dig dog sammen" sagde han stadig i et gab, og fik endelig åbnet æsken. Han trak en lille nøgle op ad den, som så let som ingenting blev skubbet i låsen hvor den skubbede den anden nøgle ud. Et enkelt drej, og et "klik" og han var inde. De trætte fødder blev slæbt ind over gulvet, og han stod lidt og betragtede Damia. Tydelige spor viste at hun havde grædt, det fik ham til at tabe det skæve smil han havde haft hele tiden. ,,Åh pus" hviskede han for sig selv, og lagde sig op ved siden af hende. I nogle få minutter aede han hende over håret og faldt til sidst i søvn.

//Sover.

Han er HOMOSEKSUEL

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.12.2007 01:44
hun smutter ud af huset og lukker døren efter sig, hun forsvnider i mørket

//out

billede af mig
Samson's slave...
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 30.12.2007 23:22
Måneskinnet oplyste rummet med et svagt skær. Udenfor var der klar nattehimmel, som var oplyst af funklende stjerner. Hvis lys, lyste så kønt at det fangede manges forundring, og blikke.
Det milde skær faldt over en sovende skikkelse. Det hvide hår og det venlige ansigt så, dejligt kønt ud i dette skær.
Damia lå ved siden af Nathan og betragtede ham med sørgmodige øjne.
Hun var så forarget over hendes tidligere opførsel, og havde ikke kunne sove tilstrækkeligt længe, da skyldfølelsen var ved at tage livet af hende. Selvom hun havde prøvet at berolige sig selv ved beroligende tanker om, at hun egentlig havde ret til at opføre sig således. Det var med god vilje at hun ikke ville sige noget, havde gode hensigter med det. Og hvad så hvis det var uhøfligt og arrogant af hende?
Hun havde stadig Nathans hvide skjorte på, som sad behageligt løs om hende.
Damia sukkede, og strøg blidt en hånd over Nathans kind. Hvorefter hun hviskede i hans øre "undskyld,,
Hun havde ikke hørt at Zeroy bankede på døren men der var åbent så han ville bare kunne komme ind...

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 30.12.2007 23:30
En banken på døren vækkede Nathan, og Damias hvisken fik ham til at åbne øjnene. ,,Det er i orden" sagde han sløvt, og rejste sig med en lidt kluntet bevægelse da han ikke var helt vågen. Det hvide hår sad ud til alle sider og han gabte dovent. ,,Det banker på.." sagde han træt, men gad ikke vente til hun svarede, traskede bare ud og åbnede døren.
Han smilede da han så Zeroy ,,Vi har været bekymrede" sagde han mens han klappede ham på skulderen, og tabte lidt smilet. ,,Og med god grund måske? Hvordan er det du ser ud?" De mørkerøde øjne så bekymret på ham og han trak ham ind så han kunne lukke døren.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 30.12.2007 23:49
Damia havde ikke lagt interesse i lydende fra døren, da hendes tanker havde været andetsteds. Så da Nathan rejste sig og forsvandt ud af rummet, blev hun en smule nervøs. Selvom han havde tilgivet hende, var hun ikke tilfreds med sig selv, endnu.
Senere da stemmer hørtes ude fra stuen af, blev hun nysgerrig og bevægede sig forsigtig ind i stuen. Stadig iført skjorten. Men hun var stort set ligeglad, da hun koncentrerede sig mere om at lytte til stemmerne. "Nathan?,, kaldte hun bedende, og trådte ind i stuen.
Da hendes blik fangede Zeroy, smilte hun, men dette blev fortærret af et gisp da hun så hvordan han så ud.
Straks løb hun over til ham og så forvirret på ham. "Zeroy? Hvad er der sket? Hvad har du lavet?,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12