Vis dine nyeste dolls

Gæst

0
karakter

jeg skulle jo også lige prøve..

base: http://sniickers.deviantart.com/

Miara

76
karakter

Miara 15.04.2009 14:50
*snige sig frem efter at have været inaktiv i alt for lang tidO.o*

Phanaèla - rigtig fin doll, meget opfindsom:) Kan godt lide den måde grenene snor sig om hende på^.^ Hvis jeg må komme med en lille bitte smule kritik, synes jeg, du kunne arbejde lidt med håret, og gøre det lidt mere 'hår-agtigt' hvis du forstår hvad jeg mener... Lige nu ser det lidt ud som et stykke stof, i hvert fald forneden. Men alt i alt, meget smukt^.^

Chess - sød doll:) Kan godt lide shadingen på pigens hår.

For en starwars-baseret konkurrence, hvor man skulle lave sin egen sith, i noget tøj til senatet. Kan godt lide kjolens design og min shading af basen, men er ikke helt sikker på shadingen af håret... Sort hår er og blive umuligt at shade>.<
egen base.

En ny base!! Yay^^

... Og en doll på basen. Hurra;) Meget enkel, men kan godt lide håret.

Endnu en doll til en konkurrence. Er blevet glad for base editing, hvilket nok ses:)
base: (hel doll) http://www.stvgr.net/dhf/ 
portrættet er på min egen base.

Anori

453
karakterer

Anori 15.04.2009 15:09
Miara - Tak, det vil jeg tage til eftertanke ^^ Og ekstremt pæne dolls! Owo
*forsvinde for ikke at spamme mere*

Magdaléna

117
karakterer

Miara - bah, hvad for en af pigerne på hendes doll? XD hentyder du til at jeg ligner en dreng =__=!? xD
Helli

Helli

Grovgoplen

9746
karakterer

Helli 15.04.2009 16:11
Magdaléna - Det tror jeg xD

Miara

76
karakter

Miara 15.04.2009 16:19
Magdaléna- O.o Sorry... :i I forhold til den anden pige så hun bare lidt mere maskulin ud, synes jeg….>.<

Magdaléna

117
karakterer

XDD det er okay! Juu glemte trods alt også at give mig....'former' XD Du er tilgivet oWo skulle ikke lyde sur xD
Og Helli...du holder bare mund =___=! Ellers så tvinger jeg dig til at købe flere slush ices til mig næste gang xD!

Men, for at holde os til emnet smider jeg også en ind xD
En af mine dolls jeg er meget stolt af faktisk...det kan jeg sige uden smileys fordi nu er jeg seriøs.

DET er min smukke bishounen ninja Kasai xD, han har været Grass, Konoha og nu Suna ninja.

Base: http://foxlee.deviantart.com/
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 15.04.2009 19:09
#Magdaléna
Håret er rigtig sødt. (: Han er meget kær

#Miara
Godt at se dig igen!
Doll 1 - Fantastisk! Du MÅ give mig den base! You MUST!
Base 1 - Hvis jeg bruger den, hvor skal jeg sætte linket til?
Doll 2 - Lyset på trøjen/kjolen er måske lidt groft. Håret er levende og stærkt farvet. Det er en lidt grovere doll, når vi jo er vant til dine fine tynde streger. Det er rigtig flot! Du er altså en god doller!
Doll 3 - Dér har du ikke brugt paint XD Lad nu vær' med at dolle så godt din... bleh

#Chess
Hello kittie! :3
Sød. Mægtig sød!

Okay så jeg hoppede ind i emnet og så Miaras dolls, og så tænkte sig: Jeg vil da bare også tegne kjoler så NÅ! ... Og så prøvede jeg at dolle Alwyn i en kjole.. o.o Og det er en kniv hun har på armen XD
I failed... Please kill me

Base: http://www.stvgr.net/dhf/

Miara

76
karakter

Miara 16.04.2009 14:52
Alwyn- mange tak^.^ Base 1 er min egen, du finder den her: http://www.geocities.com/eleenatankiti/
Men har altså lavet en hel masse ændringer på den på doll 1, så den ser meget anderledes ud i original form. Fin doll i øvrigt, synes du klarede folderne for neden godt. Det eneste problem er, at hendes underliv burde sidde lidt længere oppe. Elsker hendes hvide hårtot^.^
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 02.05.2009 19:04
Rex - hahaha xD skingrende sindssyg  8P og hænderne er virkelig godt lavet^^

Chess - Hvor er de elskelige <3

Miara - som altid misunder jeg dig dit enorme talent *mugge* wunderbarch *at ikke ane om det staves sådan*

Magdaléna - man ville ikke mistænke ham for at være ninja (måske er de det slyserøde hår^^), men han lyser langt væk af personlighed - perfekt^^

Alwyn - har allerede fortalt dig, hvad jeg synes om den. Den er simpelthen brilliant at deter tarveligt x)

den mangler stadig lidt og jeg vil lave håret om *at være utilfeds* men da den er lavet på min første hjemmelavede base, gør det ikke så meget 8P

har en masse småfejl - mest proportionsfejl, men det er min første base (som jeg altså har lavet færdig x)) så I må bære ove med mig *angelface*

Htqz

1844
karakterer

Htqz 04.05.2009 00:38
Magdalena: Ja, har tilkendegivet min mening om den før jo ^^;

Phan: Nuuurh hvor nuttet * ae horn, og ben.. Og ører * OWO

Rex:..* fnise * Undskyld, men kommer til at tænke på 'Bwahahah!'-scenen i Bleach ^^;;

Chess: Ja, du ved jo også hvad min mening om den doll er ;)

Miara: OMG! * stirre * Jeg er helt tosset med din måde at shade på * misundelig * Det er så pænt!

Magdalena: ja det ved du jo allerede ;)

Alwyn: Det er lidt..Overraskende..? At se Alwyn i en kjole xD

Venus: Det hår er så pænt shadet! Og en pæn base især når man tænker på det er din første.

Nu det min tur! xD
Da jeg her i aften/nat sad og var på gaia, fik jeg den tanke at TekTek'e Zidiac da jeg endnu ikke har fundet nogen som helst base jeg synes der passer til hende eller hendes personlighed ><..
Men i al fald:

Zidiac i hendes naturlige Krystaldæmon-form ( Den med vingerne ) Og som hun ser ud til daglig ( Den med det mørke hår, som dog egentligt burde være lige så lyst som den andens, men havde ikke lige tålmodigheden eller lysten til at forsøge at redigere det )

Og ja, Krystaldæmoner er min egen selopfundne race som der kan læses en del mere om i Zidiacs profil hvor der gerne skulle være et link <3

Magdaléna

117
karakterer

Hihi 8DD

Fik lavet mig en base, sidst jeg lavede en var i 2006...så det her er min anden base.

I GIVE YOU DUKE! the base.

Du må meget gerne bruge den, til KL så giv (c) tilbage til Prividyenya eller Magdaléna. Andre steder tillader jeg ikke endnu .__.

Og så en lille doll, basen har Chess lavet >:3

Miara

76
karakter

Miara 21.05.2009 21:17
Venus- rigtig fin base og super flot doll:) Kan godt lide måden håret snor sig rundt på.

Zidiac- Fine dolls. Kan godt lide måden du har shaded dolls'ne på. Har du brugt photoshop?=)

Maros- den første er som sagt rigtig fin:) Det samme gælder de andre to, jeg kan rigtig godt lide farvevalget på dem begge, og shading af hår, ansigt og øjne på den anden. Det giver en lidt krystal-agtig virkning^^

Prividyenya- sød doll og base. Temmelig godt for et 2. forsøg:)

Inspireret af denne video:

Fik jeg lyst til at eksperimentere lidt i paint:

De er bagge to lavet i frihånd, uden baser, og ud fra samme udgangspunkt. Bare ignorer halsen på den med farver, den er underligO.o

Gæst

0
karakter

Mine damer og herrer, hele vejen fra Hidden village of Yaoi giver jeg jer....

NINJABURU!!!!!!

Med sine Yaoi Ninja Info Cards, sine kunaiblomster og sin HÅRPISK OF DOOM sørger hun for, at verden fortsat er fyldt med yaoi. Giv NINJABURU en stor hånd.

base

Magdaléna

117
karakterer

Min OC Axis Power Hetalia, Irland xD

Base: http://www.apitchou.com/api.htm

George

1633
karakterer

George 21.03.2012 15:00
*Puste liv i emnet*

Jeg vil også dele ud af nogle af mine favoritdolls :P

Georgie :D

Ihsan

Maki

Mig og min kæreste :3

Georgie igen

Georgie og Gabrielle

Well det var alt for nu fra mig :3 hope you'll like it.
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 3