Ninlia ser lidt på Tetrez's handling. Han dræner den for liv, til der intet er tilbage. Hun føler en vis irritation i sit sind.
,, Et skygge væsen, interessant. Så Krystalpaladset kan du ikke engang nærme dig, pga. de oplyste gader. Hm, er du nogensinde blevet kaldt andet end en morder, et væsen eller en skygge den herre? "
Siger hun i hentydning til, at hun gerne vil vide hvad han hedder, så hun kan referer ham til hans navn.
Hun kan mærke hvordan Tetrez's hånd klemmer hendes kappes bløde stof mod hendes skulderhud. Da han står bag ved hende er hun meget på vagt.
,, Deres ord lyder utrolig vise, men deres handlinger er som De mener forbandet. De sagde, at jeg var en forbandelse mod livet. Deres forbandelse har gjort Dem til en af os, som De mener jeg er. Blot.. en af de mange. "
Hendes blik er helt tomt og mystisk. Stille åbner hun sin journal, men kan kun se en lille smule af hendes håndskrift. Derefter hun vender sig om så hun står overfor Tetrez, som står yderst tæt på hende. Hun ser stadig ned i bogen. ,, De min herre, er lige som jeg. En af de brikker, som blot er blevet sat her. De forbandede, som De ville kalde dem. "
Hun lukker bogen og derefter for at gøre gengæld for de ting han har gjort, stryger hun kort hendes finger under hans hage, blot et lille strejf.
Herefter står hun blot og stirrer han ind i øjnene.

For stor version af tegning, klik.
Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.