Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 21:27
Er vildt opgiret står og trækker vejret meget tungt, og ser forfærdet ud, hun ser kun fordæt ud, og pludselig laver hun igen sin lynbevægelse, og hiver to daggerter frem fra kappen, og suser hen så hendes hætte flyver af, hun laver en flot og glidende bevægelse, den ene daggert langer ud efter hans mave i skærende bevælgelsse der går vandret, og den glider lodret den mod hans skulder, da hun står på den anden side af Kazoya, udne at vide om hun har ramt snerre hun igen af ham ''Nej du gør ej, nu smutter du!'' hun sender han sit værste blik, med små smalle øjne der lyner af raseri, hun håber virkelig det er nok til at få sat ham på plads.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 21:31
((Håber det følgende er okay....... kan ikke blive på <_<; ))

Han smiler grumt og river hende ind til sig, hvor han så placere sine lange tænder i halsen på hende og lader blodet løbe ud... han drikker en del, men ikke nok til at hun vil dø af det.. Det er der ingen grund til.. Han var jo bare småsulten efter blod..
Han skubber hende hårdt fra sig på jorden, efter at have snoet sig udenom knivene...
"De vil nok føle Dem en anelse svimmel.." siger han med et lumsk smil, inden han som tidligere bøjer lidt i knæene, og forsvinder op på muren, og kravler i hurtig hast op med kløerne, og forsvinder hen over hustagene..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 21:35
Hun har ikke kunne få sig selv til at skrige, og nu pibler tårerne bare ud fra hendes øjne. Hun ligger bare på jorden, og hiver næsten efter vejret. Selvom det første hun tænker på, er om hendes fløjte har overlevet. Det virker temmelig dumt, men hun kan ikke snitte fløjter, når hun jo er blind. Eller hun har ikke fået gjort det siden. Det er faktisk mindst et år siden, hun sidst har gjort det. Hun sætter sig forsigtig op.

((Det er okey ^_^))
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 21:38
Tiana sætter sig først på knæ ved Aka, da hun har nogenlunde konstateret at hun er okay, rejser hun sig og skriger op efter Kazoya ''Der blev du nok bange Hva? turde du ikke lægge dig op med os? flygt du bare din feje kryster, jeg sagde jo vi var for slemme for dig! men lyttede du? Nej, det gjorde du ikke, men hvis du ikke var sådan en kryster, så ville jeg have givet dig en ordenlig endefuld...'' Hendes stemmer blusser af vrede, så hun bliver ved sådan i et lille stykke tid før hun stopper Nu må han da være væk
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*

Victoria Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 21.01.2008 21:41
( det er helt okay .. skal alligevel også snart gå x3 )

hun ser interesant på dem. trækker hurtigt sin kniv, men inden hun når noget, er Kazoya forsvundet. hun sukker irriteret. hun skulle lige til at 'lege' lidt, og så forsvinder byttet. typisk.
hun slås nemlig ikke med børn. hun ville ikke engang så meget som røre et barn. hun foretrækker hellere at slås med ligemænd.
hun sætter derfor kniven tilbage i skeden, og mumler noget uhørligt, før hun ligeså forsvinder i mørket.

billedet er fundet på Deviantart.com x3 (Redigeret af mig)

”Kaos og orden, er ikke just fjender.. men blot modsætninger” (citat af; mig!)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 21:43
Hun griner svagt af Tiana's råben, og mærker så Triton, der har taget sine poter op på hendes ene skød. Hun tager ham op, selvom hun faktisk er svimmel. Men man må jo bare se det positive i det, hun blev jo ikke dræbt? Hun mærker så noget klamt der løber ned fra sin skulder, og mærker så smerten fra det. Blodet vælter ikke helt vildt ud af hullet, da hun jo har fået suget en del ud af hendes krop, men det bløder stadig meget.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 21:49
Tiana går hen til Aka, og studere hendes sår lidt, så river hun en strimmel stof af ryggen på hendes trøje, hvor den er mest ren, og binder den om Akas arm ''Sådan, nu er han i det mindste flygtet'' Tiana har stadig ikke overvejet at han muligvis ikke er flygtet, men bare var mæt.

//Frys (er det ikke ok, skal logge)
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:10
Hun smiler let og udbryder så "Hvad med mine fløjter?!" hun kan nemlig mærke at hun ikke har tasken over sin skulder mere, og det gør hende bange, men endnu mere med den fløjte hun spillede på. Det virker nærmest som om, at hun bekymre sig mere for sine fløjter end for sig selv.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 21:15
Tiana kan tydeligt mærke at fløjterne er vigtige, og hendes fornemmelse fortæller det også, så de må da være ret vigitge, hun kigger hurtigt og panisk rundt, og ser så Akas ved den mur Kazoya flygtede op på, hun styrter derhen, hun hiver hurtigt tasken op og går hen til Aka ''her er din taske, jeg kan ikke helt finde fløjten du spillede på, men jeg skal nok finde den, men nu skal vi have dig på benende'' Tiana tog fat i Akas arm, som ikke sad fast i den skulder der var suget blod fra, og trak hende op. Tiana stivnede da hun så derned hvor Aka havde siddet ÅÅH! NEJ, NEJ, NEJ! Tiana rystede næsten ''Din..ØØØhhmm..Diin....din..'' hun stoppede sig selv hun kunne ikke fortælle hende det.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:18
Hun mærker at hendes taske ikke ligger særlig langt derfra og får fat i den, og begynder at tælle dem, ved at mærke efter. Selvom stort set dem alle, ikke rigtig har nogen effekt, er de nærmest hendes liv. Det eneste minde hun har fra sin barndom, da hun kan huske at hun elskede at spille på fløjte dengang, og gør det stadig.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 21:25
Tian forsøger at tage sig sammen, til at fortælle det Aka ''Din...ffflløø...jjteetee..'' men længere når hun ikke, hun kan simpelthen ikke få sig til det.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:28
Hun spærre øjne op, og pludselig kommer tanke ind i hovedt på hende, at den er ødelagt "Den er vel ikke ødelagt" udbryder hun forfærdet. Hun er forsvarsløs uden den fløjte. Hun kan ikke bruge sin vandmagi uden den.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 21:31
''eeen..en..smule'' stammer Tiana ''men jeg tror måske jeg kan snitte en ny, som er helt mangen til den gamle, hvis du kan hjælpe mig lidt, og hvis du vil have det'' Tiana løfter forsigtigt triton op og begynder at kæle for ham, hun er lidt stiv, men Triton kan stadig godt lide det.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:35
"Jeg skal snitte den selv. Ellers er der ingen mening i det... Forstår du, den fløjte gør at jeg kan bruge min vandmagi... Er forsvarsløs uden den" siger hun og kigger ned i jorden, selvom hun ikke kan se.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 21:38
kigger slukøret ned i jorden lyser så pludselig op ''jeg har det'' Udbryder hun pludselig ''Jeg kan holde dine hænder, du halder kniven træet, og jeg styrer så dina hænder? kan det så ikke du?'' Hun iigger håbefuldt på Aka, selvom hun godt ved hun ikke kan se det.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:40
Hun ryster på hovedt "Jeg skal bare lærer at snitte fløjter igen. Eller have fornemmelsen ind i mine hænder igen. Det er over et år, siden jeg sidst snittede en... Inden jeg blev blind.."
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 21:43
''så lad os da komme igang'' siger hun friskt og glad mens hun begynder at machere lidt frme og tilbage.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:46
"Med at snitte fløjter?" siger hun undrende, men får stablet sig på benene, og fundet sin ben. Hun har det ikke helt godt i sin ene skulder, så hun har sin taske på den anden skulder.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 21:57
''første gang du lærte at snitte fløjter, hvor var det hænde?''
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 21:58
"Inden jeg faldt ned fra en klippe" siger hun tøvende "Jeg var seks år dengang, og jeg fik hukommelstab. Bortset fra at jeg har kunne huske diverse ting jeg har lært, og hvad jeg hedder og den slags. Men ingen erindring om min familie eller hvor jeg boede..."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12