Oppe på kroens skrå tag

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 20:34
Han smiler skævt. ,,Hm, måske. Men det er meget.. Meget ubehageligt, på sin helt egen måde.." brummer han, med et svagt irriterret klang i stemmen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 20:53
"Hvordan?" spørger hun nysgerrigt. Hun lægger sit hoved på hans brystkasse. Af en eller anden grund, bliver hun søvnig af at stå sådan her, eller også fik hun bare ikke nok søvn. Hun gaber lidt og lukker øjne i xD. Hun sover endnu ikke xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 20:55
,,Tror jeg næppe du forstår." siger han med et fjoret grin. ,,Ikke fordi du ikke kan bruge den der oppe.." mumler han, og klapper hende let på hovedet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 20:58
Hun smiler let og åbner øjne. "Jeg overlever ikke at leve heroppe, mere end en uge. Jeg kan ikke engang sove" mumler hun og griner lidt. Hun sov i hvert fald kun et par timer i nat, og det irretere hende grusomt xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 20:59
,,Hvorfor dog ikke det..?" mumler han, med et skævt smil. Hans blik glider hurtigt rundt, og ender spørgende på Noel. ,,Jeg kan i hvert fald kun sige så meget at jeg fik sovet en hel del."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:00
"Det er snyd... Jeg har brug for et fast sted at sove, ellers får jeg sovet ekstremt lidt.. Eller i hvert fald et bedre sted at sove" hun mumler det, fordi hun er så træt. Hendes øjne glider i igen, men hun holder sig stadig vågen xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:03
,,Neh, jeg ville gerne tilbyde dig et varmt sted at sove, men jeg selv sover imellem buskene.." brummer han, og ser tavst på Noel. ,,Men jeg har jo sovet udenfor hele mit liv. Udover den tid jeg boede hos mine forældre.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:05
Hun løfter sit hoved fra hans brystkasse, og åbner øjne. Hun klapper ham kort på hovedt og siger så xD "Tak, men hvordan kan det så være at du ikke bliver syg?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:06
,,Jeg er en ræv.. Hvad kan jeg sige. Jeg er vel bare født til det..?" mumler han, og ler lavt. Han vipper svagt med begge øre, og smiler let.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:07
"Ræve kan også blive syge" siger hun med et grin og blinker et par gange med øjne. Hun kommer så i tanke om noget i går "Har du så fundet en pige at kysse" spørger hun, udelukkende for at drille ham xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:08
,,Ja, men denne ræv har ikke været syg i lang tid." brummer han. Hans blik glider roligt væk da Noel kommer ind på det emne, de også snakkede om i går. ,,Nej.. Detøh.." mumler han, og smiler skævt. Han ryster let på hovedet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:09
"Jo.. Det har du" siger hun "jeg kan høre det på dig" siger hun og stikker sit ansigt, helt op til hans XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:10
Han gokker hende roligt en i hovedet, med sit eget hoved. ,,Vel har jeg ej mødt nogen.." brummer han og fjerner sig så fra Noel. Han sukker lavt, og læner sig op af kroens mure.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:11
"En dag, så finder du en, og så vil jeg vide hvem det er" siger hun grinende, mens hun kvæler et gab. Hun trækker hurtigt kappen om sig, da Taitan jo har fjernet sig XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:14
,,Finder en..? Hah, selvfølgelig.." brummer han ironisk og betragter så tavst Noel. Et roligt smil breder sig på hans læber, og han ånder tungt ud. ,,Mhm Noel.. Du skal skam nok få det af vide.. Når jeg engang.. Får fat i hende." hviskre han lavt, og smiler skævt. Roligt ryster han på hovedet, og ser kort rundt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:15
"Så du ved hvem det? Hveeemm" spørg hun med et kæmpe grin, og gør det samme som før. Altså tager sit ansigt tæt på hans xD. Lige nu er hun vildt nysgerrig xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:17
,,Ingen." siger han med et skævt smil. Han ser prøvende rundt, for at få Noel til at skifte emne.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:19
"Det er jo ikke sjovt" siger hun mumlende. "Du er ooonnddd" siger hun og rækker tunge af ham XD. Hun er blevet en lille smule hyper igen. Men luften forurener hendes fornuft xD. Hun skal jo lige vende sig til landjordens luft XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:21
Han glider langsomt ned at sidde, og trækker roligt på skuldrene. ,,Måske. Men er det ikke også det der er meningen..?" han ser kort op på Noel, som pludselig er højere end ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:23
"Nej" siger hun og sætter sig udenvidere på Taitan. Egentlig ligeglad, med om han er i mod det eller ej. Han er jo stadig varm. "Nu har jeg bare fanget dig" siger hun grinende, selvom hun godt ved, at Taitan sikkert godt kan fjerne hende XD
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12