Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 17:49
Han spjættede voldsomt da Kazoya pludselig satte sig om bag ham og lagde armene omkring hans midte.
Et panisk hvin slap fra ham og ville egentlig havde slået albuen tilbage mod Kazoyas ansigt, hvis det ikke var fordi manden lagde sit hoved på hans skulder inden.
Han skælvede af den ubehaglige følelse det var og han kunne ligefrem mærke Ka'z ånde hen af sin hals.

"F-flyt dig Kazoya!"

Knurrede han vredt, brød sig ikke om at hans hals og nakke virkede så blottet.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 17:55
Kazoya lukker øjnene.. griner lavt og skingert.
"Neeej.. Du kan liiiii~ miiiiiig!" fastholder han syngende, kysser Kyoshiro på halsen, og knuger så bare lidt hårdere om ham.. Ikke så hårdt at det vil gøre ondt.. Næh.. han er bare kælen ligenu (Oo)

Han spinder så lavt.. sådan som hvis en dinusaur kunne spinde lavt altså.. uhyggelig og knoglemarvsædende lyd..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 18:01
"Nej jeg kan ikke! Kommer jeg aldrig til!"

Knurrede han vredt, slo dog denne gang den ene albue ind mod den anden mands ribben.
Hvinede atter hysterisk da han blev kysset på halsen og begyndte at bevæge sig mere hysterisk end ellers.
Han hadede at blive rørt ved halsen og nakken, og når det så var Kazoya der ligefrem.. Kyssede var det blot meget. Meget. Meget værre.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 18:09
Kazoya begynder så at knurre da Kyoshiro slår til ham.. men knuger så bare bedre fat om ham..
"Bliv hos miiig ~ Det.. vil du jo gerne.." han gemmer ansigtet ned mod Kyoshiros skulder.

Kazoya er vanvittig ligenu.
"Du.. må da indrømme at du savner mig når jeg ikke er her.. sådan et had-had-kærligheds forhold <3" brummer han, lader tungespidsen strejfe Kyoshiros hals efter at have løftet hovedet igen
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 18:26
Han kunne ligefrem mærke at luften blev presset ud af ham og han kunne ikke holde en vred knurren fra at slippe fra sig.
En voldsom skælven gled dog gennem ham da Kazoya lagde sig ansigt mod hans skulder og han pressede derfor voldsomt og pludselig skulderen op mod mandens ansigt.
Ville egentlig gerne have at skulderen skulle bore sig op i Kazoyas øje eller sådan, men de sad ikke rigtigt for at han kunne det.

"Nej jeg er.. GLAD når du ikke er her"

Hvæsede han hysterisk, slo den ene hånd ned mod Kazoyas ben for at rive hul på både tøj og hud.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 18:32
hans kind får et tryk af Kyoshiros skulder.. men ligenu tager han ingen notice af det..
Hans ellers ret solide bukser bliver flået i.. og huden også..? (beware of the silverblood xD)
Men heller ikke det får ham til at slippe.
"Hvorfor talte du så til miiiiig~?" spørger han nynnende.. sindsygen er ved at tage af, eftersom hans hår tørrer for vievandet..
Men stadig ligger sindsygen øverst.. derfor han gør som han gør
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 18:39
"Fordi du var så.. Så.. Skide ynkelig! GÅ NU VÆK FOR FANDEN!"

Hvæsede han rasende, det sølvfarvede blod var han ligeglad med, for det var kun hvis han endte med at æde det eller på anden måde få det i blodet, det ville være farligt. *so hah!*
Okay han fortrød at havde kylet flasken efter kaz, fortrød, fortrød, fortrød rigtig mange gange.
Han borede bare neglende længere og dyberede ned i benet han havde fast i og ville helst helt igennem selvom der selvfølgelig osse nok ville være knogler i vejen.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 18:47
"Teh.. du sårer mig snuske.." nu forsøger han sig så med at hugge tænderne i halsen på Kyoshiro.. og denne gang har han i sinde at suge meget blod fra ham!

Vinden tuder omkring ørene på dem.. kold og nådesløs.. med is i sin favn som hagler ned over de to nu..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 18:56
"Godt!"

Hvæsede han vredt, skulle til at vende ansigtet mod Kazoya for at bide efter ham, men gispede istedet overrasket da tænderne borede sig ned i hans hals.
Blod gled ned af hans hals og han hvæsede smertefulgt, borede blot neglende og fingrende endnu dybere ind i benet på idioten.
Det var, næsten, værre end de åndssvage kærtegn han havde fået før! .. Selvom de liiige gik over grænsen.

"S-slip!"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 19:03
"Mrrmnahmmnahm!" mumler han bare mens han gnasker i Kyoshiros skulder.. sådan trækker tænderne ud, hakker dem i lidt forskudt.. sådan så han langsomt ødelægger Kyoshiros nakkemuskler i den ene side, og lidt op af halsen.
Blodet farver alt omkring sig skulle man tro..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 19:09
Han blottede smertefulgt en hel del af de skarpe, spidse tænder og knurrede skingert.
Det var så ubehagelig en følelse når blod forlod ens krop og specielt når Kazoya fik lyst til at flænse hans hals op.
Han kunne ligefrem mærke sin krop blive slappere og små sorte pletter blinkede for øjnene af ham i blodmangel.
Hele den ene side af hans hals var farvet rød, så det matchede ret godt med hvordan Kazoyas mund var begyndt at se ud.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 19:17
Nogen tid efter slipper han med tænderne..
Han rejser sig op og smiler grumt.. sig selv igen?
Han går lidt væk.
"Hiiihiii.." fniser han og samler så stokken op fra Kyoshiro.
"Tak fordi De ville holde den min kære." siger han og gør et let buk
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 19:22
Da Kazoya gav slip på ham væltede han lidt frem og lagde en hånd på jorden for ikke helt at vælte ned på jorden.
Blod gled stadig ud af hans forrevne skulder og lidt efter så han op på Kazoya da han havde taget sin stok op igen, knurrede lavt.

"Lad være med at kalde mig det"

Hvæsede han vredt, ville egentlig havde angrebet idioten, men havde simpelthen ikke energi eller BLOD nok til det.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 19:24
Kazoya lader en blodig hånd glide over såret på sit ben.. det kviksølvlignende blod blandes med Kyoshiros.. det bliver helt sort, begynder at boblekoge og størkner så.. falder til jorden som var det sten..
"Snuuske.. " siger han så drillende med et flabet smil.
"... Heeeeh..." han får en skummel tanke.. han kunne sådan set voldtage Kyoshiro nu uden problemer... meen... gider han?
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 19:34
Han skulede ondskabsfulgt op til den anden mand og hvæsede let hysterisk af ham.
Han HADEDE de der.. Kælenavne, kazoya hele tiden kom med, specielt at det kom fra HAM!

"Stop med at kalde mig navne!"

Knurrede han surt, prøvede kort at rejse sig op og kom da osse helt op at stå, inden han dog væltede baglæns ned og sidde igen.

"Pis"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 19:48
han smiler og lunter hen til Kyoshiro.. begynder at lunte rundt om ham.
"Du elsker mig jo, fnullergøj.." driller han igen og aer ham så på håret.
Han elsker sådan at drille Kyoshiro! virkelig!
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 19:54
Han blev faktisk halv svimmel over at Kazoya blev ved med at gå rundt i ring om ham og lagde en hånd på panden for nærmest at kunne koncetrere sig om et eller andet.

"Jeg sagde stop!"

Hvæsede han besværet, knurrede rasende da han følte hånden i sit hår og slo ud efter den, ville helst rive håndledet op på idioten.

"Og skrid!"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 19:57
Kazoya trækker hånden til sig.. klukker drillende.
"Fortryder De at De smed vievand på mig, min kære?" spørger han drillende, prikker til Kyoshiros ryg med stokken.
.. De er til grin, pupertetsknægt.. tænker han med et grumt smil.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 20:04
"Både og.. Ikke da du skreg i smerte"

Hvæsede han let ondskabsfulgt, så drillende op på den anden mand og skævede ned til stokken der prikkede ham i ryggen.
Han glemte altid at han var istand til at heale, men nu havde han allerede sat det igang så blod var begyndt at løbe rundt i hans årer igen, hvilket betød han hurtigt var blevet mere rapkæftet.

"Det er sjovt at se dig skrige"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 20:12
"Ja så? Ligesom når du stønner rigtig højt, eller hvad?" driller han bare tilbage med et flabet smil.. Nej Kazoya lader sig ikke kue! Og da slet ikke af Kyoshiro.
"Skal jeg demonstrere?" spørger han med et grumt grin
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 10