Ved de klipper, man ser solnedgangen bedst

Luchero

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Luchero 19.02.2008 20:11
(( Det ser ud til at Ying er Offline så jeg skriver bare videre ))
Luchero kigger tilbage og ser Venus
'' Godaften '' Siger han og smiler
Han får øje på pigen som sidder og ryster
Luchero laver et Bål lige foran ham
'' kom her hen og få varmen hvis i vil '' Siger han
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

det kan jeg næsten også tænker han og han begynder at pakke den forstørrede sten sammen
da den bliver mindre flytter hunden sig og den skrumper så hurtigt at den begynder at gløde
nu skal man nok ikke røre den tænker han men den varmer dejligt og han går hen til den glødende sten
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Tara drejer hovedet, da nogen pludselig siger noget. Hun havde været så opslugt af sine egne tanker, at hun ikke hørte, da Venus hilste første gang. ”Åh… godaften!” siger hun hurtigt. Hun smiler lidt, men da ham den ene laver et bål, bliver smilet endnu større ligesom hendes øjne. Hun hopper ned fra stenen og nærmer sig forsigtigt ilden. Det blev pludselig meget lyst da flammerne blev tændt, synes hun, men måske var det fordi det – uden at hun bemærkede det – var begyndt at mørkne.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 19.02.2008 20:27
Venus miler og nikker til dem, der svarer hende og ser så tilbage på Luchero. "Tak," siger hun og rejser sig for at sætte sig hen til lyset - ikke varmen, men lyset, "selvom jeg nu egentlig ikke har noget problem med at hode mig varm." Hun sætter sig. "Må man spørger, hva I hedder?" Et af de første spørgsmål, hun stiller folk.

Luchero

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Luchero 19.02.2008 20:28
'' Jeg hedder Luchero '' siger han og rækker hans hånd frem
i håbet om at hun gør det samme
han tager tæppet om sig
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

stenen begynder at køle af og den lille lyse sten giver ikke særlig meget lys fra sig mere
"skal du have noget at lege med?" spørger han Mogget
den gør bekræftende og Chlorr smiler glad
han rækker en hånf frem og en due af lys dukker op
tæven hopper efter duen og Chlorr får den til at bevæge sig rundt om de andre
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

”Mit navn er Tara,” svare hun kort. Hun skutter sig lidt og rykker nærmere ildens varme, selvom hun snart er så tæt på, at det føles som om hendes ansigt brænder. Hun sender et skævt sideblik over imod pigen, der ville have at vide hvad de hed ”Hvad hedder du selv?” spørger hun da hun kigger over imod Chlorr, der som den eneste ikke har sagt hvad han hedder.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 19.02.2008 20:37
Hun tager Lucheros hånd, og han vil nok føle, hendes hånd er varmere end han. Det er hendes evne, der altid holder hende varm. Mens hun giver Luchero hånden svarer hun bare:"Venus." Kort og præcist. Hun ser over på Chlorr. "Og hvad med dig?" Hun siger lidt højt for at fange hans opmærksomhed, som han åbenbat ikke frivilligt vil dele med dem.

Luchero

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Luchero 19.02.2008 20:41
Luchero smiler til Venus.
'' pænt navn '' siger han og smiler
Han kaster tæppet over til Tara som måske fryser
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"jeg hedder Chlorr" siger han venligt
lysduen bliver ved med at kredse om dem og Mogget følger gøende efter den
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

”Uff,” lyder det fra hende, da et eller andet lander lige i hendes skød. Men da det går op for hende at det er et tæppe, vender hun sig om for at se hvor det kom fra. Hun smiler taknemlig til Luchero. ”Mange tak,” siger hun til ham. Hun breder tæppet ud over sine fødder og ben, der er helt stive af kulde.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 19.02.2008 20:50
Hun nikker til Chlorr som en slags svar, før hun ser vurderende på Luchero et par sekunder, næsten umærkeligt. Hun skifter hurtigt til sit sædvanlige smil. "Tak - det er altid rart at få komplimenter." Igen ser hun over på Chlorr. "Kommer du ikke herhen?" foreslår hun venligt. Han skal da ikke sidde derovre alene... medminde han selvfølgelig selv vil. Nå, det er op til ham selv.

Luchero

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Luchero 19.02.2008 20:53
Luchero kigger ud over det mørke hav
han kan lige ane solen for neden da der er helt rødt
'' Det smukt hva '' siger han
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

lysduen 'eksploderer' pludselig i et en smule blendene lysskær og Mogget løber pivende hen til Chlorr
"jo det vil jeg da gerne" siger han og nærmer sig dem
hans maske som skjuler hans øjne beholder han stadig på selvom han er stadig lidt i mørket
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Tara nikker til det Luchero siger. Havet er godt nok flot, helt rødt og med solen spejlet helt ude i horisonten. Hun rejser sig op og børster lidt jord af sine bukser, mens hun betragter Chlorr, der sætter sig ned. Derefter retter hun sig op. ”Nå… jeg må nok hellere gå nu. Det bliver snart helt mørkt,” siger hun, og med de ord forsvinder hun derfra.

((Skal smutte nu.))
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 19.02.2008 21:06
Hun smiler venligt til Chlorr. Hvad skulle hun også elers gøre? Hun ser ud over havet. "Jo, det er meget smukt..." siger hun og smiler drømmende. Gid jeg kunne komme ud at sejle igen... Hvor jeg dog savne det. En del minder følger den tanke. Det kna virke som om, hun er et helt andet sted - og på en måde er hun det også.

Luchero

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Luchero 19.02.2008 21:07
Luchero rejser dig op.
'' Vi ses en anden gang folkens '' siger han og går der fra

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

den lille hvide hund hopper op i hans skød og gir ham et vådt slik i hovedet
han tører sig lidt i hovedet og sin maske da den også blev savlet til
han kigger over på Venus der vist er i drømmeland
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 19.02.2008 21:16
pludselig går det op for hende, at hun bare sidder og falder i staver, mens hun faktisk burde sidde og snakke med den eneste, der åbenbart er tilbage.
"Unskyld... jeg var lige væk et øjeblik," Siger hun og ser lidt ned og smiler genert. Men det er ret sent... Jeg må vel også hellere gå? Hun rejser sig. "Jeg må vidst også hellere gå... sød un forresten." Siger hun og smiler kort, inden hun letter fra jorden og forlader stedet, ligesom de ande havde gjort for lidt siden.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"farvel" siger han og aer sin lille hund
han løfter sin hund op på sine skuldre og rejser sig op
den gør utilfreds og han sætter hende ned mens han griner
de går så væk derfra
0 0 0

Chatboks