May I take a bit and even more?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 02:25
Arias smil voksede som hun lyttede til Lynn, hun var glad for alt det hun sagde, hun var glad for at Lynn havde lukket hende ind "Jeg kan ærligt sige at meget få er kommet så tæt på mig som du har, men jeg har aldrig haft det sådan som jeg har det lige nu... og det er kun en god ting" sagde hun stille og smilede til hende, hun var sikker på hendes hjerte kunne banke ud af hendes brystkasse lige nu, hun følte at hendes hjerte bankede hurtigere og hurtigere jo mere hun så Lynn i øjnene, hvad var det? hun viste ikke hvad det betød, men mon ikke hun fandt ud af det på et tidspunkt, hun havde kun hørt folk tale om den slags følelse når de var forelsket, men Aria kunne ikke være forelsket... eller kunne hun? en masse spørgsmål fløj rundt i hendes hoved mens hun så Lynn i øjnene.

Aria nikkede stille, hun var stadig forbløffet over at hun ville få en safir om ugen for at passe et hus, det var meget mere end hvad hun tjente nu.
Aria smilede lidt og lå sit hoved på Lynns skulder "det skal nok gå" sagde hun stille og fortsatte med at drikke af sin flaske, hun skulle bare tømme den og så skulle det lige virke, men derefter burde hun har det godt igen.
Aria havde også tingene med så hun kunne lave endnu en flaske hvis det skulle blive nødvendigt.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 02:40
Faktiskvar Lynn glad for at have fået nogen at snakke med om alt ting. Hun havde aldrig haft nogen tæt på sig, kun urtekræmmersken for lidt over tusind år siden. Det var noget andet nu. Nu havde hun noget at se frem til i Dianthos, og Aria måtte hellere end gerne bruge huset når det alligvel stod tomt. Dog undrede det hende om der var mere i dette her? Skulle hun tro hvad hendes hjerte sagde i det bankende bryst eller skulle hun stole på sin hjerne der sagde at hun skulle løbe væk? “Det glæder mig Aria. Jeg er bare glad for det du tilbyder” hvad mere skulle hun sige? Det var jo ikke løgn. Aria betød rent faktisk noget for hende, lige meget hvordan man vendte og drejede det. Aria havde tilbudt hende mere end nogen andre havde gjort. Hvis man lige så bort fra Faust Thunder Mountain derhvde fundet hendes manglende syge dyr.

Hun mærkede arias hovede imod hendes skulder hvilket blot fik hende til at  smile. Lige så stille løftede hun armen op til arias skulder og begyndte at nusse den. Hvad var det hun havde gang i?! Det virkede så… kæreste agtigt og de var ikke engang kærester. De havde bare delt noge5 intimt og Aria havde fået hende til at hungre efter den kildrende fornemmelse i sit underliv. Det var en ting hun jo ikke havde drømt skulle ske igen. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 02:48
Aria smilede lidt til hende over hendes svar "jeg ville sikkert tilbyde mere hvis jeg kunne" sagde hun roligt, hun vidste ikke selv hvad det betød, men hun mente det alligevel.
Aria kunne ikke aflæse Lynn, men hun kunne heller ikke læse sig selv lige nu. Alt i hende skreg af hende, hendes hjerte bankede helt vildt i hendes bryst, hvilket hun også håbede at Lynn ikke kunne høre, Aria ville bare gerne være tæt på hende, bliver hos hende, mærke hende... og vent...Arias tanker fløj tilbage til deres kys før det blev intimt, og hendes mave slog knuder og hendes hjerte bankede hurtigere i hendes bryst, kysset... hvorfor føltes det så godt, så vigtigt lige nu? Aria forstod det ikke.

Aria smilede svagt som hun lå op af Lynn og kunne mærke hende nusse sin skulder. Aria fortsatte med at drikke af flasken mens hun så ind i pejsens flammer, på en måde var dette ret romantisk, og kæreste agtigt, hvilket var underligt, men samtidig føltes det så godt, hvordan kunne noget der var så forkert, føles så rigtigt. Aria forstod det ikke.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 03:00
“Du skal ikke tilbyde mig noget mere. Dit selskab er mere end nok, bre det atduhar fået mig til atåbne op er værdigt nok til mig” kom fra hende og kyssede Aria en enkelt gang i håret. Hun kunne ikke se nogen fidus i dette her. Men som arias hjerte begyndte at banke hurtigere blev Lynn noget mere nervøs. Hvad hvis der var nogetgalt, blødte hun for meget? Prøvede hjertet at producere adrenalin nok til at holde hende kørerende? Nu var hun ikke særlig god til menneskets anatomi så hvor adrenalinen stammede farfar hende underordnet. Hun håbede bare at Aria havde det godt og følte sig sikker.

“Er duhelt sikker på at du er Okey? Dit hjerte slår lidt hurtigere end det skal” hun kunne tydeligt høre bankede fra arias hjerte eftersom hun havde spist af Aria. Hun kunne mærke pulsen ved hendes hals imod hendes skulder. Alligevel lagde hun hovedet ned imod arias og stirrede ind i flammerne. Hvor ville hun ønske athun kunne mærke varmen der fra igen. Men hun var evig kold, varmen kroppen var bare en af de mange ting hun håbede på atm.tre igen, men lige meget hvordan hun vendte og drejede det ville hun altid være en vampyr, og der ville aldrig være nogen kur til hende desværre. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 03:06
Aria smilede over det hun sagde, og kysset på hendes hoved gjorder bare hendes smil større, hun vidste ikke hvorfor men det føltes så fantastisk at være hos Lynn.
Arias smil falmede lidt og hun fik lidt store øjne "ja, jeg er okay, flasken er begyndt at virker... bare ignorere hjertet" sagde hun stille, men også lidt for hurtigt som om der var noget hun ikke helt ville sige.
Aria forsøgte ihærdigt at få sin hjerterytme under kontrol, men det var som om hjertet ikke var helt med på den plan.
Hendes hjerte bankede der ud af, hendes puls fulgte med, hendes vejrtrækning var normal og hun var så småt begyndt at få lidt farve i kinderne, enlig også mere end før fordi hun rødmede en smule over at Lynn kunne høre hendes hjerte.
Aria tømte flasken og satte den fra sig, mens hun stadig forsøgte at få sit hjerte til at slappe af, det ville bare ikke lytte.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 03:27
Det varnemmere sagt end gjort. Hvordan skulle hun ignorere noget hun kunne høre? Det havde været nemmere hvis ikke hun havde spist af Aria, så havde detblot værested svang banken, men dette her var langt højere og mere tydeligt. “Det er ikke bare noget jeg kan ignorere Aria. Er du sikker på du er helt Okey?” Spurgte hun og fjernede hovedet for at kigge ned på håret. Hun kunne ikke se ansigtet men ville gerne se de kønne øjne og de fyldige røde læber. Hun håbede på at få lov til at se dem igen, forhåbentlig snart.

“Når du er kommet oven på kan du gå op og tage et bad for at vaske det værste blod væk, så ser vi hvad vi kan høre ved hullerne” hun smilte svagt og lod et blik kaste over på Max der stadig lå i sofaen og snorkede lidt for sig selv. Gad vide hvad der var galt med hunden siden Aria havde taget ham med sig? “Fandt du ud af hvad der var galt med Max?” Spurgte hun på ny og holdte blikke fast på Max som hun fortsatte med at nusse arias skulder op og ned med hånden i små blide strøg.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 03:35
Da Lynn spurgte igen og derefter flyttede sit hoved så Aria op på hende, hun lod stadig sit hoved ligge på Lynns skulder mens hun så op på hende, en hver ude fra ville sige at hun nærmest så forelsket op på Lynn, men det ville hun nok ikke indrømme "ja..jeg...jeg er helt okay" sagde hun stille, hun var enlig okay, selvom alting kørte rundt i hovedet på hende.
Aria vidste ikke hvad det var med Lynn, men hun satte noget i gang i hende og hun vidste ikke hvad det var eller hvorfor det dukkede op nu.

Aria nikkede stille, men hun havde ikke lyst til at rejse sig, ikke lige nu i hvert fald. Aria så kort over på Max "han er meget underernæret, jeg vil gætte på han har levet på gaden i rigtig lang tid, så han har bare brug for mad...omsorg og...øhm..." Hun gik i stå som hendes blik flyttede sig op på Lynn igen mens hun snakkede "og...kærlighed" sagde hun stille, nærmest som en hvisken, men hun var ikke i tvivl om at Lynn kunne høre hende, hvis hun kunne høre hendes hjerte også.
Arias hjerte bankede og hun følte at hendes blod kogte, hun følte i hvert fald varmen stige i kroppen og op i hendes kinder som hun rødmede en smule mere og kunne ikke rigtig flytte sit blik fra Lynn igen, lidt som om hun falde ind i sine egne tanker,
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 04:00
Hvis Aria mente hun var Okey så var der vel ikke nogen grund til at vade mere i det vel? Så Lynn forblev tavs og bare lyttede til det lidt hurtigere hjerte der slog i Arias bryst lige så vel som hendes eget bankede her i pejsens skær og lysene rundt omkring i huset. Hun nød dette intime øjeblik hvor det bare var de to. Mens hendes blik forblev på Max kan hun ikke hvordan Aria kiggede forelsket på hende eller hendes rødmen. Ikke før Aria nævnte kærlighed, hvilket fik Lynn til at kigge ned på de røde kinder og den lidt stammende mund som Aria havde haft stoppet sin sætning. 

“Åh vil du beholde ham for evigt? For det gør jeg normalt ikke med dyr”  svarede hun og prikkede Aria lidt på næsen og lænede sig ned imod arias røde læber og kyssede dem en enkelt gang. Hun håbede ikke at hun ville være til besvær, men Aria havde brug for nogen i sit liv, nogen der var gode ved hende, og hvad var bedre end en hund når man ingen familie havde? Aria ville have krystaller nok til at fodre både hende selv og Max og komme væk fra kromutters slimede hænder hvis hun ønskede det. Måske havde Lynn tilbudt Aria for meget med to safirer men hun var lige glad. Aria skulle nyde godt af det unge liv hun havde, og Lynn var tidligere Lord så hun havde en masse krystaller der bar lå og træk renter. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 04:08
Aria smilede lidt over at hun prikkede hende på næsen og skulle lige til at svare da hun kyssede hende, hun gengælde kysset og hendes hjerte sprang et slag over.
Hun så en smule forvirret på Lynn, men smilede stadig "nok ikke for evigt, men til han ikke lever mere, han er en gammel hund" sagde hun stille, men slap ikke Lynns øjne som hun stadig forsøgte at finde ud af hvorfor hun kyssede hende, Aria blev siddende med hovedet på Lynns skulder og så op på hende.
Aria var lidt forvirret "du...kyssede mig?" sagde hun stille, forvirret og mere som et spørgsmål for at finde ud af hvorfor og hvad det betød.
Aria smilede stadig, hun havde aldrig oplevet denne følelse før så det var helt underligt, det føltes mærkeligt men på en god måde, men hvorfor? hun kunne ikke finde ud af det, hendes blik var roligt men forvirret.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 04:16
Blikket gik op på Max for at vurdere hans alder, hun smilte lidt for sig selv og stoppede med at nusse Aria på armen. “Han har i hvert fald fem år i sig endnu. Ved du hvordan du fodre ham?” Hun regnede med at Aria vidste han ikke skulle have for meget mad af gangen, det ville blot gøre ham syg og utilpas og få dårlig mave. Især når han var underernæret så var det bedre at han fik små mængder til at starte med, lidt vådfoder og råt kød skulle kunne høre det til en start. Og hvis Aria nu købte tørfoder skulle han have endnu mindre mængder. Men nu havde Lynn ikke været der da aria tog ham ind til sig, så hvor meget vand han fik var jo kun et spørgsmål som Aria kunne svare på.
“Ja, måtte jeg ikke det?” Spurgte hun en anelse med usikkerhed at spore i stemmen. Havde hun nu gjort noget forkert? Hun ville jo bare være tæt pga til, mærke hendes læber imod hendes. Nyde en ven som ahvde delt noget intimt med hende, og hvem sagde at denne intimitet  forblev en enkelt gangs forestilling? Lynn ville i hvert fald godt have mere af det, men ikke lige nu. For nu havde den kildrende fornemmelse i underlivet  endelig holdt op
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 04:22
Aria smilede som hun fortalte at Max i hvert fald havde 5 år i sig endnu, hun nikkede roligt "ja, da jeg fandt ham gik jeg til en som vidste noget om det, da jeg ikke vidste hvornår du ville komme, og han fortalte mig hvordan jeg skulle gøre" sagde hun roligt og smilede lidt, hun havde godt fået af vide hvad der var godt at gøre og hvad der ikke var godt at gøre, så hun havde vist helt styr på det.

Aria smilede lidt over hendes usikkerhed og bevægede kort sin tommelfinger over hendes kind "jo, det måtte du godt...jeg undrede mig bare over hvorfor du gjorder det... men jeg har intet i mod det... tværtimod" sagde hun stille og smilede til hende inden hun lå sin hånd mod Lynns kind igen og nussede hendes kind med sin tommelfinger.
Aria kunne godt li at sidde på denne måde, det var intimt, men ikke så intimt at det blev til sex igen.
Det var mere romantisk hvis man spurgte Aria, selvom hun ikke lige frem var romantisk anlagt, men hun nød det, at se Lynn i øjnene, at mærke hendes blide berøring mod sin arm, det var fantastisk og hun kunne mærke det kilede i maven og hendes hjerte bankede stadig der ud af.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 04:30
Det var altid noget at Aria havde fundet nogen der havde forstand på tingene så behøvede hun ikke at forklare Aria det. Til gengæld kunne hun kun se potentiale i Aria til at forstå lægekundskaben til dyr. Måske Aria ville gå i lærer hos hende? Det ville være spændende, så kunne Aria også lærer hende om planternes nye navne som hun kun kendte de gamle. “Godt, ellers kunne du bare have skrevet det i dit brev for at forhøre mig. Der er jo ikke så langt at duerne skal bruge flere dage på at nå frem” heldigvis lå zicron kun en dags ridt væk, at Lynn aldrig brugte sine heste til den slags ting var en anden sag, men måske der var mulighed for at gøre det nu? Hun vidste det ikke. Men muligheden var der.

Der var det igen hvorfor stammede Aria i ordene og holdte små pauser? Var der noget galt? Havde Lynn gjort noget galt siden Aria var sådan der selvom arias hjerte bankede der ud af kunne Lynn mærke en form for usikkerhed inde i sig selv. “Undskyld hvis jeg gjorde dig forlegen” det var jo ikke meningen at Aria skulle se bort fra hende eller føle sig uvelkommen over kysset. Lynn ville bare høre det for at være tæt på Aria. De unge læber imod hendes var noget virkelig smukt. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 04:39
Aria smilede lidt "jeg fandt ham på vej her hen i dag, så det var ikke rigtig det værd at sende et brev når jeg vidste du var på vej" sagde hun roligt og smilede til hende, Aria ville gerne beholde Max, og især nu hvor hun havde fået lov til at bo i Lynns hus, hvis hun måtte beholde ham i huset, men det kunne de altid snakke om.

Aria smilede, det var lidt sødt hvor usikker Lynn blev, Aria så hende i øjnene og lod sin hånd ligge på Lynns kind "du gjorder ikke noget forkert" sagde hun stille og smilede til hende "jeg kunne godt li det" sagde hun stille efter, ikke for at holde pausen, hun var bare et sekund i tvivl om hun skulle sige det højt, men hun ville hellere sige det højt så Lynn vidste det, for det var sandt, Aria elskede at kysse hende, og hun håbede da at hun kunne komme til det igen.
Aria blev mere og mere sikker på sine egne følelser, hun var dog stadig i tvivl med Lynns, men der var tid nok til at finde ud af det endnu.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 04:49
Lynn nikkede lidt til Arias ord, det var forståeligt. Hun kunne godt se meningen med at det ville bære åndssvagt om end at Aria hurtigt ville få besked om fra duen, men det var nok nemmere at spørger en kyndig i dyr som var tættere på. “Åh… jamen det er godt du fandt ham, han har virkelig brug for kærlig omsorg” det var synd at nogen ikke passede på deres dyr, eller smed dem ud på gaden når de blev trætte af dem. I det mindste havde Aria nu noget at se frem til når hun kom hjem fra kroen. Dyr var der altid for en, uanset hvilket dyr det var. Dog var de vilde dyr lidt mere hårde at have med at høre. Forhåbentlig hev Aria ikke dem med hjem når hun ikke havde nogen ide om hvordan dyr skulle behandles ud over de almindelige husdyr der var rundt omkring på gårde og i hjemmene.

Hun blev en kende flov over at Aria godt kunne lide det, så hun kiggede hurtigt væk fra Aria og mærkede hvordan hendes egen puls steg en smule. Hvad var det der skete? Det var underligt og rart men bestemt underligt. Aldrig havde hun troet at nogen skulle få hendes hjerte til at banke på denne måde. Hun vidste ikke engang hvad det betød. Hun var forvirret og usikker på sig selv. Så hun forblev tavs til Aria uden at stirre på hende, holdte blot blikket inde i pejsen, og mærkede varmen på hendes anaigt som aldrig ville blive varmet op. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 04:55
Aria så på hende og smilede lidt "han er ikke den eneste" sagde hun roligt og hentydet lidt til sig selv, men mest til Lynn, selvom Lynn måske ikke ville sige det højt, så havde hun også brug for kærligt omsorg, det havde Aria opdaget, men det skulle heller ikke presses ned over hende.
Aria så på hende da hun kiggede væk "hvem bliver nu forlegen?" sagde hun stille og smilet falmede en smule og hun fik følelsen af at ha gjort noget forkert, hvilket fik det ellers før bankende hjerte til at sænke farten lidt igen, hendes puls bankede stadig en smule højt, men slet ikke ligeså meget som det intime øjeblik blev stoppet på en måde.

Aria så bare op på hende, hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre, hun ville ikke ødelægge noget eller gøre Lynn ked af det eller utilpas, hun var bare ærlig, men selvfølgelig hvis Lynn ikke havde det på samme måde så forstod Aria hende godt.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 05:07
Hvorfor havde hun denne beskytter træng til Aria? Det var noget mærkeligt noget, men hun ønskede jo at Aria skulle have et godt liv, især når hun tilbød aig selv aom mad, alle de ar hun kunne få i løbet af tiden de snakkede sammen. Hvis det overhovedet holdte ved. Arafat var ung endnu blot teenager og hun kunne have en mening om en ting den ene dag og have en anden dag. Sådan var det med teenagere. “Nej..” svarede hun blot, men om det var en hentydning omkring hende selv eller om Aria vidste hun ikke. Forhåbentlig ville hun ikke finde ud af det. Hun hadet at have det sådan her, at være usikker og ikke særlig stærk i talen som hun plejede atvære. Hell hun havde droppet ain etikette fordi Aria havde delt noget intimt med hende og de pludselig kom til at snakke om noget. Det fik hende til at miste troen på sig selv. “Undskyld det er bare… jeg tænker..” hun behøvede vel ikke at fortælle om hvad det var gjorde hun? Nej det måtte hun gerne holde for sig selv. Hellere det end atplapre ud om noget hun ikke forstod alligvel. Hun forstod ikke denne her mærkelig følelse der stirrede hend.e hun havde aldrig været forelsket før, så hun vidste ikke engang havd en forelskelse var. Hun vidste bare at Aria gjorde nogetved hende. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 05:14
Aria viste ikke om Lynn fangede hentydningen, men det var vel også lige meget lige nu.
Hun så på hende da hun sagde hun tænkte "noget du vil dele, eller skal jeg gå op i bad så du kan få ro til dine tanker?" spurgte hun roligt, hvis Lynn havde brug for at være alene lidt, så kunne Aria bare gå op i bad i mens. Aria vidste ikke om det var godt eller skidt det Lynn tænkte på, Aria tænkte selv en masse, men hun havde ikke kigget væk fra Lynn endnu, selv nu hvor Lynn så væk.

Aria havde ikke selv vært forelsket, men hun havde hørt om hvordan det føltes fra andre og vidste derfor at denne følelse hun sad med nu kunne godt være forelskelse, men hun var ikke sikker, det kunne også bare være glæde, tryghed, men det kunne jo være mange ting og det var det der irriterede Aria.
Aria var nok ung, men mentalt var hun klart ældre end hun var fysisk hvilket lidt for tit kom til udtryk, især i underlige situationer. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 05:35
Skulle hun dele sine tanker? Eller skulle hun bare lade det ligge? Hun var ikke sikker, forhåbentlig kunne Aria se det fra hendes side af, men alligvel spurgte Aria så nysgerrig som hun nu var. “Det er bare…. Jeg plejer at være så fattet og dannet, nu sidder du her og gør nogetved mig.noget jeg troede jeg havde glemt. Noget der fik mit hjerte til banke hurtigere. En ting er sikkert jeg ved ikke hvad der sker med mig, det hele er så underligt” så var det sagt. Der var ikke så megetandet at høre. Aria var tæt nok til at kunne se hvis hun tænkte for meget, eller hvis der var noget galt. Hell Aria havde set at hun ikke havde spist i flere dage og tilbudt sig selv som mad uden at presse hende. Hvorfor var det så pokers svært atvære beskyttende over for Aria og samtidig have fokus på sit eget bedste liv? Hun forstod ingen ting længere, og hun skulle være gammel og klog, det var ikke lige noget hun følte at hun var lige nu. Så ærlig talt hvad forventede Aria lige af hende?
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 05:42
Aria så på hende og lyttede til hende, men kunne ikke lade vær med at smile over det. Aria flyttede sit hoved fra hendes skulder og satte sig op, hun så på Lynn "jeg kan fortælle dig at du ikke er den eneste der har det sådan" sagde hun roligt og så lidt på hende.
Aria så på Max som stadig sov, han havde nok brug for det. Hun så tilbage på Lynn, hun kunne fortælle hende hvad hun troede det betød, men samtidig huskede hun også hvordan Lynn havde talt om det med at blive forelsket i et dumt menneske, så hun var ret usikker på om hun skulle sige noget, skulle hun være ærlig og håbe på det bedste, eller skulle hun lade Lynn få brikkerne til at falde på plads selv.

Aria så på hende "måske jeg skulle gå i bad, så kan du få et pusterum?" foreslog hun roligt, måske Lynn havde brug for at få styr på sine tanker uden Aria var tæt på, da det lød som om at det var Aria der var skyld i alle Lynns tanker, så måske det ville være meget godt med et pusterum fra hende, selvom det gjorder ondt og stak i maven at tænke sådan, men hvis det var det bedste for Lynn så kunne Aria bare gå i bad i mens.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 06:04
Hvis atia havde det lige sådan hvad betød det så? Havde de brug for at være lidt alene begge to? Skulle de samle tankerne? Måake var det dumt af hende at komme til byen. Måske det havde været bedre at blive i Zicron. Hun rystede kort på hovedet af sine egne tanker og mistede lidt med øjnen. Hvis bare hun vidste hvad det alt sammen betød. “Reducere lige så forvirret og har det utilpas med det hele?” Måske hvis de snakkede om det kunne der komme en mening med det hele. Var det fordi de havde delt noget intimt? 

Hun smilte svagt ved tanken om at se arias nøgne krop bagfra smutte op af trappen og imod badeværelset. Forhåbentlig havde Aria varmet noget vand op til et bad, eller i det mindste da hun gjorde rent. Hun drejede hovedet og kiggede på atia med et tandpasta smil på læben. “Smut du bare i bad, så kigger vi på sine sår bagefter hvis de ikke er stoppet med at bløde” hun kiggede lidt op og ned af Arias nøgne krop fra siden af inden hun lagde hovedet lidt på skrå og fortsatte sit smil. Hu; håbede at Aria ikke ville være for længe i badet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8