Da Lynn spurgte igen og derefter flyttede sit hoved så Aria op på hende, hun lod stadig sit hoved ligge på Lynns skulder mens hun så op på hende, en hver ude fra ville sige at hun nærmest så forelsket op på Lynn, men det ville hun nok ikke indrømme
"ja..jeg...jeg er helt okay" sagde hun stille, hun var enlig okay, selvom alting kørte rundt i hovedet på hende.
Aria vidste ikke hvad det var med Lynn, men hun satte noget i gang i hende og hun vidste ikke hvad det var eller hvorfor det dukkede op nu.
Aria nikkede stille, men hun havde ikke lyst til at rejse sig, ikke lige nu i hvert fald. Aria så kort over på Max
"han er meget underernæret, jeg vil gætte på han har levet på gaden i rigtig lang tid, så han har bare brug for mad...omsorg og...øhm..." Hun gik i stå som hendes blik flyttede sig op på Lynn igen mens hun snakkede
"og...kærlighed" sagde hun stille, nærmest som en hvisken, men hun var ikke i tvivl om at Lynn kunne høre hende, hvis hun kunne høre hendes hjerte også.
Arias hjerte bankede og hun følte at hendes blod kogte, hun følte i hvert fald varmen stige i kroppen og op i hendes kinder som hun rødmede en smule mere og kunne ikke rigtig flytte sit blik fra Lynn igen, lidt som om hun falde ind i sine egne tanker,