Hun kan nu ikke mere undertrykke sit grin og hun griner lavt, mens hun stadig prøver at synge med. Hun følger skævt smilende med i dansen og kan ikke lade være med at finde det ret komisk.
Mira 01.09.2007 22:32
(i think so xD)Hun kan nu ikke mere undertrykke sit grin og hun griner lavt, mens hun stadig prøver at synge med. Hun følger skævt smilende med i dansen og kan ikke lade være med at finde det ret komisk.
Cassa 01.09.2007 22:34
Cassa har mere energi end hvad godt er, så han nærmest springer rundt, og kan hun ikke følge med, halvløfter han hende i små spring, mens han bare synger videre.. dog stemmer der nogle forkerte toner fra mandolinen, men ikke så man lægger yderligere mærke til det
__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Mira 01.09.2007 22:38
Hun mærker sig selv lette over jorden et par gange og hun griner lavt, mens hun stadig synger med. Hun gør sit bedste indtil hun ikke kan mere og lader sine hænder glide ud af hans. Hun slår en lille pirouette og afslutter sin sang."Du er fuld, Nova." Konstaterer hun med et lille grin og laver et lille kast med hovedet, så alt hendes hår ryger over den ene skulder og hun retter smilende blikket mod ham. Hun har savnet ham.
Cassa 01.09.2007 22:43
Mandolinen lander lige så stille og tavst på kanten af springvandet, hvorpå Cassa smiler halvpløret."Nææ nej! Jeg er skam ædru! .. eller.. lidt.. lidt ædru!" han sætter hænderne i siderne og smiler et stort, liiidt for stort smil

Mira 01.09.2007 22:48
Hun træder et skridt frem mod ham og lægger blidt to fingre mod hans mundvige og trækker smilet en smule ned."Ja, lidt ædru." Giver hun ham ret med et skævt smil og ligger hovedet svagt på skrå.
"Ikke ædru nok!"
Cassa 01.09.2007 22:50
"Jo VEL er jeg så!" han storsmiler igen og tager hendes hænder."Haya.. har jeg nogensinde fortalt dig at du har smukke øjne, og læber og ansigt og næse og øjne og ører?" han smiler stadig omtumlet..

Mira 01.09.2007 22:55
Hun giver hans hænder et lille klem og kan ikke lade være med at smile af hans fremtoning. Hun hæver øjenbrynet en smule og lægger hovedet svagt på skrå."Mhm, ikke så vidt jeg husker. Men jeg vil vædde med at du har sagt de ord til en masse andre piger." Siger hun med et skævt smil og blinker en gang til ham.
Cassa 01.09.2007 22:57
"Næ nej næ nej!" siger han og ranker sig helt op."Jeg siger det kun til alle dem jeg mener det ved! og dig mener jeg det veed!" han falder halvt frem af og hænger med armene om halsen på hende

Mira 01.09.2007 23:02
Hun smiler af ham og lægger armene let om ham, for at holde ham oppe. "Og det er sikkert en masse piger." Lyder det smilende fra hende og hun retter sig lidt op, for at holde ham oppe sammen med hende. Hun læner panden mod hans, bare så hans hoved ikke skal falde ned xD
Cassa 01.09.2007 23:03
"Nææh nej!" han kysser hende på næsen."Fy, du dømmer mig! du sårer mig!" siger han og ranker sig op, hovedet på skrå

Mira 01.09.2007 23:06
Hun rynker næsen let med et grin og slår så blikket op på ham. Hun lægger hovedet på skrå og stiller sig i den samme stilling som ham, dog mens hun stadig holder om ham."Aw, undskyld. Kan du tilgive mig?" Lyder det fra hende, hun kan ikke lade være med at smile svagt. Hun spiller sine øjne lidt op og prøver at se uskyldig ud.
Cassa 01.09.2007 23:11
"Jaa!" han smiler varmt."Dig tilgiver jeg alt!" han ser på hende med de brune, dybe øjne.
"Jeg har sagt det en million gange, men jeg mener det ikke mindre fra hver gang jeg siger det, til næste." han stryger en lok hår væk fra hendes ansigt, skønt han er lettere påvirket, er hans tale ren.
"Du har så mange gange igennem tiden, trukket mig ud af mørket.. En værdifuld skat, som jeg fik forærret dengang vi var helt små. Jo længere tid der er gået, desto mere holder jeg af dig.... Barndommens bekendskaber, brydes aldrig helt, og det styrkes igennem årene.."

Mira 01.09.2007 23:17
Hun møder hans øjne med sine egne klare øjne. Hun lukker kort øjnene da han stryger en hårlok væk fra hendes ansigt, men åbner dem så igen. Hun lader en hånd glide op og ae ham blidt på kinden, mens et smil breder sig over hendes læber."Det er rigtig nok. Men husk nu at alt det du siger, kan jeg kun sige i lige måde til. Du var den eneste og bedste, da vi var små.. Og det er du stadig, Nova." Hun smiler oprigtigt til ham og retter hovedet op igen, mens hun ser ham i øjnene.
Cassa 01.09.2007 23:21
han smiler varmt, kysser hendes kind fjerlet -ganske venskabeligt."Vidunderligt." han smiler atter varmt og ser på hende med et lidt fjernt blik

Mira 01.09.2007 23:26
"Ja.. Og vi kom igennem forlovelsen." Siger hun med et lille grin og ser atter på ham. Hun stryger en pandehårlok væk fra hans ansigt og smiler en anelse skævt af ham og hans fjerne blik. Cassa 01.09.2007 23:29
"Jaaaa DET gjorde vi!" bekræfter han triumferende med et stort smil, inden han trasker hen og sætter sig hvor han sad da hun dukkede op
Mira 01.09.2007 23:32
Hun smiler skævt og følger ham med blikket. Hun snupper flasken og kanter sig op ved siden af ham. Hun fører flasken til sin mund og drikker noget af den. Hun lægger en arm om ham og kigger op på stjernehimlen, med et svagt smil. Cassa 01.09.2007 23:34
"Hayaaaaaah" han drejer hovedet mod hende, sidder så tæt at hvis hun drejer hovedet, vil deres læber højst sandsynligt støde sammen.
Mira 01.09.2007 23:36
Hun griner lavt og åbner let munden for at svare ham, mens hun drejer hovedet mod ham. Deres læber mødes og ordene dør ligesom ud i hendes mund.. Cassa 01.09.2007 23:44
han mærker hendes bløde læber mod sine, og i sin fuldskab, lægger han en hånd i hendes nakke og holder det i en lille tid
Chatboks
IC-chat▽