"Jace fandt jeg i en rendesten, og han lovede mig troskab, tilgengæld for blod når han mest behøver det" Sagde hun roligt.
Hun betragtede ham med vagtsomme øjne. "nej, det er der ikke mange der ved, men jeg gør, min lille vampyr." Hun læner sig lidt tilbage, inden hun sætter sig op igen, og hviler hovedet på en knyttet næve.
Hun kravler lidt væk, da han prøver at sætte sig på hende, og putter en pude i munden på ham (?) "spis du hellere den" Kommer det grinende fra hende.
Hun ligger sig derefter på maven i sengen, og ser hen på ham. "Du ikke så farlig som du plejer at være, ved at blive gammel og falde af på den?" Hun betragtede ham lidt, hvorefter hun forsøgte at sprøjte vand i hovedet på ham. "du er i virkeligheden ingenting" Hvæste hun, og hendes prupiller blev smalle.
"Jace er en god slave at have, især når jeg ved han er i stand til at klare dig, den lille og uskyldige anzu var nem at udnytte, selvom det desværre også gik udover min krop, når du havde fat i hende, men nu skal jeg bare have hende udryddet en gang for alle. Derefter kan det være jeg tager mig af dig!" Hun forsøgte at springe på ham, og bide ham i halsen.
//FRYS

Begge billeder fundet på google.com