Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 20:44
"tror godt Jace kunne slå dig" smitle hun, og smilte drillende.
Hun så op på ham, da han rykkede tæt på hende, og lod ham slikke vinen af sin kind.
Hun stilte glasset fra sig, hvorefter hun lagde armene om hans hoved, og snavede ham groft (?).
Hun forsøgte at komme op på hans skød at sidde, og derefter få ham ned at ligge, så hun kunne binde ham til sengen.

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 20:50
"Tror du virkelig?" siger han lavt, men forventer intet svar fra hende.
Han gengælder groft snaven, mens han stiller glasset fra sig, og lægger sig så langsomt ned.
Han lægger sin ene hånd på hendes kind og den anden i nakken på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 20:56
hun spinder roligt, mens hun ligger ovenpå ham. Hun fortsætter deres snav, hvorefter hun hurtigt tager hans hænder over hovedet på ham og binder dem til sengen ved hjælp af sin vand evne, og pustede på vandet, så det frøs til is. "du for nem" Hun kyssede ham kort på munden, hvorefter hun rejste sig fra sengen.
"Det utroligt hvad du ikke gør for en kvinde" Knurrede hun. Begge hendes øjne var røde nu, og hendes mærke hun havde op af armen, som hendes far havde, var blevet helt sort, så det i stedet lignede en tatovering, end et moder mærke.
"Kan godt være du ikke vil skade mig, men jeg afgav intet løfte" Hun løftede op i sin nederdel, og tog pisken frem i hånden.
"Hvad skal jeg dog stille op med dig?" smilte hun lusket, og hendes hjørne tænder var vokset frem, så man tydeligt kunne se dem.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 21:12
Han lukker øjnene og bliver ved med at gengælde snaven. Han åbner så hurtigt øjnene, da han mærker hun binder ham.
"Hvad, øhm... Hvad laver du?" spørger han kort. Han smiler bare svagt, og ser helt roligt på hende.
"Du afgav intet løfte. Jeg holder aldrig mine løfter," siger han kort. Han varmer begge sine hænder op, så isen langsomt smelter. Da isen er smeltet nok, men ikke helt, får han små ildkugler frem i sine hænder, så isen smeltes hurtigere. Alt imens han bare ser på Anzu. Han betragter så hendes hjørnetænder, pisken, og hendes røde øjne.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 21:15
"kunne jeg gætte mig til, skal vi tage en dans?" hun svingede hurtigt pisken mod ham, og forsøgte at ramme han overkrop, og ansigt.
Hun så på hans hænder. "Det vil jeg ikke gøre hvis jeg var dig" Hun smilte bare, og følte det hele var en leg. Hun tog rødvinen, og hældte den udover ham (?) "ups" smilte hun.
"kom og tag mig" Hun svingede pisken igen, og forsøgte at ramme ham på brystet igen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 21:31
Han nåede lige nøjagtig at smelte isen helt, og flytte sig inden pisken ramte ham. Han rejser sig så op.
Han har stadig ildkugler i hænderne. Han siger intet til, at hun hælder vinen ud over ham, han stirre bare stift på hende. Så tager han sin skjorte af, mens han har ild i hænderne, så der går ild i skjorten. Han ser kort på skjorten, og smider den så bare på gulvet foran sig, hvorefter han ser på Anzu igen.
Han træder et skridt til siden, så pisken ikke rammer ham, hvorefter han hurtigt sender en ildkugle efter hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 21:40
Hun betragter hurtigt hans flammende skjorte, men ser derefter koldt på ham.
Hun sætter et vand skjold op, og står pludselig op af ham. "du ikke hurtig nok" kommer det lokkende fra hende, hvorefter hun lader en finger køre over hans bryst. Hun springer derefter et stykke væk. "Kom bare." smiler hun lokkende.
Hun svinger pisken igen, og slår den efter ham igen, men stivner i sin bevægelse, da en stemme i hendes hoved skriger stop.
"Du skal ikke blande dig!" Knurrer hun vredt, og tager sig smerte fuldt til hovedet. "du ønsker selv hæv for det han har gjort!" Hendes normale jeg forsøgte at tage over, så hendes drablige jeg ikke skulle tage over.
hun rettede sig derefter op. "fatter ikke hvordan den blide og uskyldige mis kan have af følelser for dig, men det også lige meget, for det mig der bestemmer nu!" Grinte hun og svingede pigen mod hans hals

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 21:48
Han betragter hende lidt, da hun står op af ham, og smiler stadig bare. Han rykker sig så igen et skridt til siden, så pisken ikke rammer ham. Han lægger så hovedet let på skrå, da hun begynder at snakke med sig selv. Han fnyser kort, og kommentere intet af hvad hun siger.
"Du er meget ... sexet.. når du er sur..," siger han roligt og betragter hende bare videre.
"Kunne du ikke være sådan altid? Den der 'lille-pige'-type er ikke rigtig mig. Jeg udnytter dig bare. Eller måske skulle jeg hellere sige, Jeg udnytter Anzu," mumler han kort, og trækker så let på skuldrene.
"Men, jaja... Bestem alt det du vil. Jeg garantere bare ikke at det virker på mig,"

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 21:54
"sagtens, skal bare slippe af med svæklingen, som jeg desværre deler krop med" kom det roligt fra hende.
"du slet ikke sexet nok" smilte hun roligt. "Du sikkert ikke en gang mand nok til at kunne tæmme mig." Hun smilte hånligt.
"Du svag uden blod, hvor imod jeg er stærk, selvom når jeg er blod tørsten, men det har du vel fundet ud af" Hun gik mod ham, men stod pludselig bag ham, og satte en dolk foran hans hals. "Du fortrækker måske mig, frem for den svage?" hviskede hun lokkende ind i hans øre. "kan du godt glemme" Hun snittede ham med kniven på kinden(?)
Hun gik derefter hen, og tog sin top op fra gulvet, og tog den på.
"Den eneste grund til jeg eksistere er på grund af dig." Hendes øjne var stadig røde, mens hun gik mod døren. "Du ikke værdig til at være i mit selvskab" Hun begyndte at gå mod hoveddøren

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 22:02
"Så svær kan hun heller ikke være at slippe af med," siger han kort. Han smil er forsvundet, men kommer let igen, da hun siger han ikke vil kunne tæmme hende. Dog siger han intet. Endnu.
Han skæver til hende, da hun står bag ham, med kniven foran hans hals, mens svarer hende igen. Så følger han hende med blikket.
"Hvad har jeg gjort, for at få dig til at 'eksistere'?" spørger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 22:09
"du gjorde Anzu til vampyr, og på den måde skabte mig, men du kan vel være lige glad?" Hun blev stående lidt i døren. Hun lænede sig op af dørkarmen, og lagde armene over kors.
"Desværre er hun svær at slippe af med, da hun er den bedre halvdel af mig" Hun viftede lidt med hånden, som om det intet betød, og så hen på ham.
"du vil måske til at lege?" Smitle hun lokkende. Hun gik hen og lagde en hånd på hans kind, og kyssede ham derefter på munden (?) "hvis du kan imponere mig, så skal jeg nok blive trofast ved din side, hvis ikke. Kan det være jeg dræber dig" hviskede hun lokkende ind i hans øre. hun hungrede efter en kamp, men ville have at hendes modstander startede den

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 22:16
"Det er jeg teknisk set også. Jeg ville bare gerne vide hvorfor Anzu pludselig har en ond side," siger han kort.
Han betragter hende lidt, da hun kommer hen til ham, og gengælder så kysset.
"Du kan ikke dræbe mig. Har du stadig ikke fattet det? Jeg er vampyr. Lige meget hvad du gør, dør jeg ikke," siger han kort og smiler svagt.
"Desuden leder jeg ikke efter et 'fast forhold'. Det er ikke engang det jeg ville med Anzu. Jeg leder efter en jeg kan... være sammen med, når jeg har lyst. Ikke når du, eller Anzu har lyst," smiler han.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 22:21
"Du sagde selv du ikke ville have den kedelige type som hende, men husk lige jeg er stadig Anzu" Det sidste hviskede hun ind i øret på ham igen.
Hun nappede ham blidt i øret, og så derefter op på ham.
"Troede mere du var til min side. hun var bare den artige, hvor jeg mere er den uartige"
Hun lagde en hånd på hans hals, så hun stod helt ind til ham, og havde hovedet ved hans hals (?)
"Kan godt være, men selv vampyrer kan dræbes, hvis man er god nok, og det burde du vide" Hun forsøgte at bide ham i halsen, men droppede det.
"Du kan jo se om du er mand nok til at sætte mig på plads, men det er du vel ikke? Du kan ikke en gang klare Jace, som er min dejlige butler, han er bare en dukke jeg manipulere med" grinte hun lusket, og satte sig derefter i sengen. Hun så ned i gulvet. "du har vel ikke noget blod i dette falde færdige hus?" spurgte hun koldt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 22:32
"Ja, du er Anzu. Og alligevel ikke. Du har din egen personlighed. Det vil sige, at et eller andet sted, adskiller du dig fra hende," siger han roligt.
Han gør intet, men står bare helt stille.
"Det ved jeg. Men stort set ingen ved, hvordan de skal bærer sig ad med det," mumler han. Han smiler svagt, da hun skal til at bide ham i halsen, og bliver kun ved, da hun ikke gør det alligevel.
"Jeg har altid troet Jace var typen der sagde fra over for sig selv. Men det viser sig, at jeg tog fejl," mumler han meget lavt. Han ser så på hende, da hun sætter sig på sengen. Han går roligt hen mod hende.
"Kun mit. Og dit," siger han lavt, før han sætter sig overskrævs på hende. Han læner sig ind over hende og bider sig hårdt fast i halsen på hende(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 22:44
"Jace fandt jeg i en rendesten, og han lovede mig troskab, tilgengæld for blod når han mest behøver det" Sagde hun roligt.
Hun betragtede ham med vagtsomme øjne. "nej, det er der ikke mange der ved, men jeg gør, min lille vampyr." Hun læner sig lidt tilbage, inden hun sætter sig op igen, og hviler hovedet på en knyttet næve.
Hun kravler lidt væk, da han prøver at sætte sig på hende, og putter en pude i munden på ham (?) "spis du hellere den" Kommer det grinende fra hende.
Hun ligger sig derefter på maven i sengen, og ser hen på ham. "Du ikke så farlig som du plejer at være, ved at blive gammel og falde af på den?" Hun betragtede ham lidt, hvorefter hun forsøgte at sprøjte vand i hovedet på ham. "du er i virkeligheden ingenting" Hvæste hun, og hendes prupiller blev smalle.
"Jace er en god slave at have, især når jeg ved han er i stand til at klare dig, den lille og uskyldige anzu var nem at udnytte, selvom det desværre også gik udover min krop, når du havde fat i hende, men nu skal jeg bare have hende udryddet en gang for alle. Derefter kan det være jeg tager mig af dig!" Hun forsøgte at springe på ham, og bide ham i halsen.

//FRYS

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 17:48
Han griner lavt.
"Så Jace bruger dig bare som bidedyr?" kommer det kort grinende fra ham.
Han ryster kort på hovedet efter at have fået en pude i hovedet, og ser så på hende igen. Han sætter sig på sengen med ryggen til hende.
"Næh ..... Jeg kan bare ikke se nogen grund til at gøre noget ligenu. Du er begyndt at kede mig," mumler han lavt, hvorefter et suk undslipper hans læber.
Han sidder bare og ser ud i luften, mens han hopper lidt på sengen, og mens han hører hvad hun siger.
"Det lyder hyggeligt. Så kan det være der kan ske lidt andet, end det normale, i den her verden," siger han kort, hvorefter han hurtigt rejser sig op, og træder nogle skridt til siden, så hun ikke får fat på ham.
"Jeg troede du sagde, at du først ville gøre det af med Anzu?" siger han kort og smiler.
"Men nårh ja. Det må du selv om. Du kommer bare,"

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 17:55
Hun ryger forbi ham, og ryger ind i væggen. "av" hun tager sig til hovedet, og ryster lidt på det.
"Jeg keder dig? så pludselig er man ikke spændende mere?" Går hen bag ham, og nusser ham på kinden (?)
"du ville måske hellere have at jeg er en slem mis?" Hvisker det ind i hans øre og logre roligt med halen.
Hun tager forsigtigt et halsbånd frem og forsøger at give ham det på.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 18:04
Han følger hende med blikket, men siger intet. Heller ikke da hun nusser ham på kinden.
"Måske.. Men det er ikke ligefrem noget jeg har tænkt over, og har jeg heller ikke tænkt mig at gøre," siger han rolig.
Han skæver til halsbåndet, og går så lidt væk fra hende. Han ser på hende.
"Hvis du mener 'slem mis' som i 'mishandling af den mand vi kalder Hauru', så nej," kommer det kort fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 18:13
"vil da ikke mishandle dig" smiler helt uskyldigt. "det kunne jeg da aldrig finde på" ligger på maven i sengen og logre blidt med halen
"du måske ikke sulten? plejer du ellers at være" kommer det roligt fra hende, mens hun betragter ham og venter på det rette øjeblik til at angribe ham.
"hvad med noget at drikke? det længe siden vi har drikket os fulde" smiler. "sidste gang kom der en masse sjov ud af det" smilte hun, men vendte sig så om på ryggen, og havde hovedet ud over sengekanten.
"der må da være noget du kan lide?" lokker hun, da hun gerne ville mishandle ham, og ventede på det rette øjeblik

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 18:24
Han ser på hende med et let løftet øjenbryn.
"Noget at drikke...? Det lyder godt," siger han hurtigt, før han med ét ligger på sengen, halvt ind over hende, klar til at bide hende i halsen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 13