Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 21:49
"han beskytter mig bare mod alle drenge han ikke kan lide, og du vidst den der står øverst på listen lige nu" Hun kyssede ham på kinden, og kravlede ned på gulvet og rejste sig.
"Jeg går udenfor lidt" hun smilte og gik roligt udenfor. Hun så op mod himlen og nød regnen mod sit ansigt, mens hun lagde sine øre ned til hovedet.
Hun lavede en baglæns salto, hvorefter hun forvandlede sig til sin tiger form. Hun landte først på forbenene og derefter på bag benene. Hun satte sig ned og lod regnen gøre hendes pels våd, mens hun bare nød at være udenfor.
Hun slikkede sig på sit højre forben, hvor hun havde et bybt ar i pelsen.

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 21:52
Han bider sig let i læben.
"Ja, hvorfor mon...," mumler han lavt for sig selv. Han går så hen og stiller sig i døren, mens han betragter Anzu.
"Apropo Jace... Hvor er han egentlig henne? Han plejer som regel altid og rende i hælene på dig..," siger han kort og smiler skævt.
Han betragter stadig bare Anzu, med et roligt blik.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 21:56
"Siger jeg ikke" Hun rækker drillende tunge af ham. "han kan ligeså godt være i et af træerne, som han kan være flere kilometer væk, hvorfor? er du da bange for at røre ved mig, også få et pap på skrinet?" Hun grinte bare.
Hun gik derefter hen og nussede sig op af hans ben, selvom hendes pels stadig var driv våd.
"så du kan jo altid tage chancen" Hun blev sig selv, og nussede ham lokkende under hagen, hvorefter hun gik ind i huset igen, og lukkede ham ude. "hovsa" hun gik ind og lagde sig i hans seng og gemte sig lidt under dynen, så man kun kunne se hendes hale stikke frem

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:00
Han hæver let brynene. Efter hun siger han skal tage chancen, smiler han bare.
"Forvandl dig til menneske, og jeg gør det," siger han kort. Han vender sig mod døren, idet den bliver lukket i.
Han knækker kort i nakken, før han går om på siden af huset, og hopper ind gennem vinduet til værelset.
Han sætter sig så overskrævs på hende, efter han har trukket dynen af hende.
Så kysser han hende lettere intenst på munden(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:05
Hun ser op på ham. "hej med dig" Hun logrede glad med halen, mens hun så op på ham.
Hun gengældte blidt kysset, hvorefter hun lagde armene om halsen på ham, og nussede sin næse mod hans.
"du modig, tænk hvis han sad ude i træet lige nu" hun nussede ham blidt i håret.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:12
Han ser hende bare i øjnene og smiler så svagt.
"Så ville han have noget at brokke sig over de næste to dage. Hvor er han bare heldig," siger han kort.
Han kysser hende så blidt ned af halsen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:17
"2 dage? du mener vel 2 uger" grinte hun, menes hun forstilte sig jace brokke sig i en evighed
da han kyssede hende ned af halsen, begyndte hun at knurre "hold tænderne for dig selv" advarede hun. "jeg har ikke blod nok til at fodre dig" hun så alvorligt på ham.
Hun satte sig op, da hun hørte torden

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:19
Han smiler let, og fortsætter ellers bare med at kysse hende ned af halsen.
Han ser så hurtigt på hende.
"Jeg havde overhovedet ikke tænkt mig at bide dig," siger han let og smiler let skævt.
Han sætter sig så ved siden af hende, da hun sætter sig op.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:22
Hun nusser sig helt ind til ham, mens hun ser op på ham, og har ryggen mod hans bryst.
"Det sagde du også sidst, men kunne ikke nære dig og bed alligevel" Sagde hun utilfreds, og nappede ham blidt i halsen med læberne.
Hun lyttede meget hver gang der kom et brag og nussede sig bare mere og mere ind til ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:24
Han lægger roligt armene om hende, da hun nusser sig ind til ham.
Han griner så kort lavt.
"Ja, og tro mig .... Jeg kan sagtens finde på det igen," hvisker han lavt i hendes øre.
Han trak kort vejret lettere tungt, da hun napper ham i halsen med læberne.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:28
"Det gjorde sandelig også tilliden større hva?" Hun slap roligt hans hals og kyssede ham blidt under hagen, og kyssede ham op til munden, mens hun langsom forsøgte at få hans trøje af.
"du skal skam gøre dig fortjent til det" Hun blinkede med det ene øje, og steg ud af sengen. Hun strakte sig roligt, og var på vej ud af rummet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:32
Han nikker let.
"Selvfølgelig," siger han kort. Han løfter hovedet en smule, da hun kysser ham under hagen, og gengælder så kysset. Han lader hende tage han trøje af.
Han ser hurtigt efter hende, siddende hun i bukser, og bar overkrop, hvorefter han ser ned af sig selv.
Han rejser sig hurtigt og går hen til hende. Så lægger han armene om hende bagfra, og kysser hende blidt i nakken, og på halsen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:39
Hun vender ørene mod lydende af hans fodtrin, og lader ham ligge armene om hende. Hun lagde blidt hænderne på hans arme, og strakte roligt halsen, så han kunne kysse hende på halsen.
"Du har godt nok bløde læber" hun spandt roligt, og lukkede beroligende øjnene, mens hun nød at blive kysset på halsen.
Hun nussede blidt sit hoved mod hans og lagde ørene ned af velbehag

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:44
Han lukker langsomt øjnene, og undgår at svarer hende. Han fører langsomt sine hænder ned til kanten af hendes nederdel, hvorefter han roligt trækker den ned(?).
Så tager han forsigtigt fast i hendes top, og hiver så den over hovedet på hende(?).
Han lægger armene om hendes mave igen, og begynder så at gå baglæns, hen mod sengen, så hun automatisk går med(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:49
Hun lader ham klæde sig af, og begynder selv roligt at åbne hans bukser (?)
Hun fulgte roligt med ham, og lagde sig i sengen, mens hun roligt så op på ham.
"hvis jeg nu siger jeg ikke har lyst? bryder du så dit løfte allerede nu, altså med ikke at skade mig?" spurgte hun roligt og små koldt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 22:53
Han lader hende åbne hans bukser, og læner sig så ind over hende. Han ser på hende.
"Øhm ... N ...... Nej," siger han lavt. Man kan sagtens hører på ham, at det var et meget svært 'nej'.
"S.. Selvfølgelig ikke..," siger han kort og sukker kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 22:55
"godt" Hun lagde armene om ham, og hev ham ned til sig, og snavede ham blidt (?)
Hun slap ham blidt, og nappede ham blidt i halsen, og derefter i skuæderen, for at drille ham (?)
"Jeg kunne faktisk godt bruge noget massage på ryggen" Sagde hun blidt, og nussede ham lokkende i håret, mens hun spandt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 23:00
Han gengælder blidt snaven. Et lavt gisp kommer fra ham, da hun napper ham i halsen.
"Men ...... Men jeg ....," Han sukker tungt, lukker kort øjnene og vender hovedet nedad, så hans hår dækker hans øjne.
Han åbner så øjnene igen, og skæver til Anzu, men han siger intet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 23:04
"Men du hvad?" spurgte hun undrene, og nussede ham stadig blidt i håret, men stoppede da han så ned. "Hauru er du okay?" Hun stilte sig på alle 4, og så på ham, så hun havde hovedet tæt på hans.
Hun betragtede hans øjne, da han løftede hovedet igen. "Er du okay?" gentog hun forsigtigt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 23:08
Han lægger hovedet let på skrå, og betragter bare Anzu. Han lægger så forsigtigt en hånd i nakken på hende, og åbner munden, som om han skal til at sige noget. I stedet kysser han hende bare blidt på munden i noget tid(?).

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 13