I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 20:48
"Et ganske almindeligt menneske," siger hun med et lille smil. "Ikke noget intressant," siger hun og kvæler et gab.
"Hvad for nogen magiske kræfter har du så," spørger Saphir nysgerrigt, og kigger My direkte i øjne. Efter Saphir's mening, så har My faktisk ganske pæne øjne.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 20:50
"Jeg kan snakker ALLE srog, og gører mig mindre" svare hun stolt.
"Men jjeg må gå, det er ved at blive koldt" siger hun og går.

OUT// undskyld et kort inlæg, men er hele tiden ved at falde i søvn over min bærbar.
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 20:53
"Vi ses My," siger Saphir med et smil og rejser sig op. Hun kigger mod havet, men begiver sig så ind mod byen, da hun hellere må gå hjem. Hun er både sulten og træt, og så er det jo rart at have en velhaven familie.

//Out

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 19:02
Misume kom stille gående baglæns i bare tæer, skoene bare hun i den ene hånd. Hun kiggede på de aftryk hun satte i det bløde sand, som senere blev visket ud, når vandet skyllede op omkring hendes fødder. Det var koldt. Frisk. Faktisk frøs hun. En knækort kjole uden ærmer, var for lidt at bære, når det blæste så meget som det gjorde. Men nu var hun ligeglad.
Du synes, jeg er mærkelig, fordi jeg stirrer på dig
Men jeg ved, at jeg er Misume og jeg er ikke mærkelig

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 19:06
Leyla sidder i vandkanten, og kigger ud over vandet. Solen er ved at gå ned, og det giver himlen et rødligt skær. Hun smiler stille, og ligger benene over kors. Hendes blik søger videre rundt, og hun får øje på en anden pige der går, ved vandkanten. Leyla smiler til hende, og ser hun kommer nærmere. "Hej" siger hun glad.

Base fra: http://lazydays.shouri.com.ar/

Stor tak til Venus, der har lavet den ^^

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 19:14
Hun begynder at nynne. Det er ikke en sang hun kender, men bare lige de toner der springer frem. Uden at vide hun ikke er alene, begynder hun at nynne højere. Hvis det ikke var fordi hun var dårlig til at synge, ville hun skråle af hendes lungers kræft. Pludselig hører hun en fremmed stemme, og hun vender sig om, for at se stemmens ejer. Det er en pige.
"Hej" svarer hun, og kaster et blik på hende. Hendes hår er pænt

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 19:18
Leyla kigger lidt på pigen da hun synger, og smiler stille. Leyla kigger hen på horisonten, og hendes smil bliver lidt større. Det er utrolig smukt med solen der farver himlen rød. Hun kigger igen på pigen, "Hvad hedder du så?" spørger hun, og tænker ikke over at hun kunne have spurgt pænere. Leyla plejer ikke normalt at være så høflig, kun en gang i mellem. Leyla betragter stille pigen, mens hun venter på et svar.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 19:23
Misume går nærmere hende, og hun mærker hvordan fødderne bliver lunere, når de ikke bliver syllet rene af det kolde vand. Sandet klistrer til hendes våde fødder. Hun kan godt li det.
"Hih" Hun smiler hurtigt, før den fremmede når at spørger. "Misume. Jeg gætter at resten ikke er så vigtigt?". Hun er tæt på hende nu, omkring 2 meter fra hende. Hendes blik ligger ubevidst fast på hende

(skal lige hurtigt have min kanin ind ^^)

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 19:29
Leyla kigger stadig på Misume, hun nikker da hun siger sit navn, og er enig med Misume. "Jeg hedder Leyla" hun smiler stille til Misume, og betragter hende med et roligt blik. Leyla tager sine sko af og stikker fødderne i vandet. Hun gyser kort, hun bevæger sine fødder for at de ikke skal blive helt kolde. Hun kigger op på Misume, og betragter hende stille igen.

(Okay ^^)

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 19:36
Hendes navn snurrer rundt inde i hendes hoved. Leyla. Det var et pænt navn, men hun fortrak stadig Misume. "Rart at møde dig, Leyla". Vinden fik de længste hårtotter til at svinge ind i hovedet på hende. Med den frie hånd fejede hun dem om bag håret. Måske var hendes frisure ikke så smart igen.
"Hvor meget hørte du?"

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 19:42
"Også rart at møde dig" siger Leyla, og smiler. Hun lader hånden glide gennem sit hår, og får det lidt væk fra hovedet og øjnene da det blæser ret meget. Hun har stadig sine fødder og vipper dem stille frem og tilbage. Hun kigger kort på vandet inden hun svarer Misume. "Jeg hørte det hele" hun smiler stadig til Misume.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 19:47
Misume træder ud i vandet igen, selvom hendes fødder var ved at genvinde varmen. Hvorfor hun gør det, ved hun egenlig ikke. Måske for at lave noget. At stå og snakke var kedeligt, i forhold til at stå i vandet, der skyllede frem og tilbage, og snakke. "Mmmh... " svarede hun. Hun kunne ikke finde på andet, der kunne fortsætte samtalen om det

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 19:50
Leyla kigger ud over vandet, "Hvor gammel er du så?" spørger Leyla, og hendes blik er næsten helt væk. Ikke fordi hun ikke lytter, men på grund af at hendes tanker er et helt andet sted hende. Hun smiler stille, og kommer ud af sin trance.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 20:00
Misume vender sig imod Leyla. På sandet ligger hendes skygge, lang på grund af solens lave placering.
"15. Jeg havde fødselsdag for et par uger siden". Leyla synes at se ældre ud end Misume, hende selv. Måske kun et år, måske 3. Hun var ikke god til at sætte en alder på folk. Som regel gjorde hun dem for unge. Men så blev de jo bare glade. Det var ikke et stort problem.
"Kan du godt lide at se på solnedgange?" Hun gør et nik bagover med solen, som forsætteter sin tur ned.

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 20:07
Leyla kigger på Misume, "Jeg er 18" hun smiler stille. Leyla undre sig lidt over at Misume kun er 15, da hun så ældre ud. "Tillykke" Leyla kigger igen ud over horisonten, "Ja det er smukt synes du ikke?"

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 20:15
Hun smiler. Det var dejligt når folk sagde tillykke, selvom det vist var blevet et ord, der var så opbrugt, at betydningen lidt forsvandt. Vinden blæser stadig omkring hende. Hun ligger armene omkring maven, bare for at få en smule følelse af varme. "Tak". Misume drejer hovedet for at kigge på solnedgangen. "Jo", svarer hun, selvom solnedgange ikke siger hende så meget. Flot var det selvfølgelig, men ligesom 'tillykke', var det blevet set så mange gange, at det ikke betød så meget mere

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 20:20
Leyla betragter stille Misume, hun ved ikke rigtig hvad hun skal sige. Leyla flytter sine fødder fra vandet og hendes fødder bliver endnu mere kolde, da vinden rammer dem. Hun ligger sine ben over kors, og forsøger at få varmen igen.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 20:27
Misume fører en hånd op til øret for at feje en hårtot om bag det. Bare for at lave noget. Hun kigger på Leyla. Hendes blik lå fast på hende i flere sekunder, så det blev nærmest til en stirren. Hun bukker så hovedet og kigger på hendes tæer, som er dækket med sand.
Stilheden bliver for meget for hende, og uden at give en lyd fra sig, gør hun sig usynlig. Selv ikke vandet afslørrer, at hun stadig står der. Det ligner bare alt det andet

Ask her

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 31.08.2008 20:29
Leyla kigger lidt rundt, hun ser ikke Misume forsvinde og undre sig over hvor hun er henne. Leyla kigger sig lidt forvirret omkring. "Hmm" kommer det stille fra hende.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 31.08.2008 20:36
Misume fjerner sig fra vandet og bevæger sig hurtigt om bag Leyla. Skoene lægger hun forsigtigt ved siden af hende. Hun knytter den ene hånd, gør sig synlig og ligger den oven på Leylas hovede og med den anden 'slår' hun forsigtigt oven på den knyttede hånd, som hun derefter 'åbner'. (you know, 'at slå et æg ud' oven på folks hoveder xD).

Ask her
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13