Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 21:20
Jace: "du har heldigvis ikke gjort hende noget, så du slipper for at få tæv denne gang" Sagde han roligt og koldt. Han lagde beskyttende en arm om hende, så hun kunne putte sig ind til ham, og slappe af imens, da han gerne ville vise hvor meget han holdte af hende.

Anzu: Hun holdte fast i Jace tøje, og hvar en del nervøs over hvordan han kunne være sådan. Hun søgte en del tryghed hos Jace. Hun så hen på Hauru og rækkede tunge af Hauru, for at vise hun var under beskyttelse og at han ikke kunne skade hende

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 21:25
Han ser lettere ittiteret på Jace.
"Det er en køn 'beskytter' du har," siger han kort til Anzu, før han ryster kort på hovedet.
Han ser på Anzu, da hun rækker tunge af ham. Han rækker kort tunge tilbage, før han hurtigt kaster kniven efter hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 21:29
anzu: hun stivnede kort i det kniven blev kastet mod hende. Hun skreg lidt op, da den var lige lovlig tæt på hendes hoved.

Jace: Jace greb kniven og så på Hauru. "Jeg skal ud og ordne nogle forretninger, Hauru passer du på hende i bare 2 timer, uden at skade hende? ellers skal jeg nok skade dig denne gang" Sagde han surt og betragtede ham.
Han så ned på hende. "kommer ligeså snart hvis han gør dig noget, okay?" smilte han kærligt.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 21:35
Han smiler svagt, da kniven var tæt på at ramme hende, før hans smil forsvinder og han ser på Jace.
"Åh ja. Jeg skal skam nok passe på hende," siger han kort og smiler svagt lumsk. Han ser på Anzu.
Vent og se. Hun er i rigtig gode hænder hos mig.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 21:41
Jace: "Jeg skynder mig alt hvad jeg kan Anzu, det lover jeg" Han kyssede hende blidt, og fløj ud af vinduet og derefter ned efter sin le, og forsvandt kort efter.
//OUT

Anzu: Anzu vendte sig bange mod Hauru. "ehh.. Hej Hauru" Hun begyndte at gå langsomt tilbage, mens hun så bange på ham.
Hun stod med ryggen mod hans ene bogreol, og betragtede ham. "du står fint der, så bliv du bare der" hun pegede på pladsen hvor han stod

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 21:49
Han ser kort efter Jace, men ser hurtigt på Anzu.
"Hm, nej.. Jeg synes jeg ville stå meget bedre, hvis jeg var lidt tættere på dig," siger han roligt.
Han begynder så langsomt at gå hen mod hende, med hænderne roligt placeret i lommerne.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 22:04
Hun betragtede ham i noget tid. "men det gør altså ikke noget, du kan sagtens stå der" Sagde hun hurtigt.
Hun forsøgte at løbe udenom ham, mens hendes hale hang efter hende og lige til at få fat på. Hun luntede lidt væk, og faldt over sofaen, mens hun gik tilbage, og lå med benene over sofa ryggen, og lå i sofaen.
"av.." Sagde hun stille, og forsøgte, derefter at kravle væk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 22:13
Han hæver kort det ene øjenbryn.
"Du kender mig vidst ikke for godt, hvis du tror, du kan få mig til at blive væk, bare ved at snakke med mig," siger han kort. Han griner lavt, og følger hende med øjnene hele vejen rundt.
Han går i samme retning som hende, stadig i det rolige tempo.
"Hvis jeg ikke får fat på dig idag, er der jo altid i morgen, ikk?" siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 22:19
"Lad mig nu være.." Hun så op på ham, med nervøse øjne. Hun stod 2 meter fra ham, hun sank hovedet, og lagde ørene ned, mens hun forsigtigt så op på ham igen. "vil du ikke nok?.. du har aldrig kunne lide mig alligevel, så hvorfor fortsætte du når du kan få så.. arg!" Hun tog sig hurtigt til sin højre skulder og ømmede sig voldsomt af smerter. Det begyndte at løbe med blod ned af hendes arm, mens hendes hånd også blev indsmurt i blod.
Hun peb i noget tid, og forsøgte at holde sig selv oppe af smeter

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 22:28
Han ryster let på hovedet.
"Glem det, lille ven," siger han kort. Han betragter hende bare, da det begynder at bløde.
Et stort smil kommer frem på hans læber, og han farer hen til hende, hvorefter han bidder hende hårdt i halsen(?). Han lægger derefter armene om hende, for at holde hende fast, og oppe, så hun ikke falder ned.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 22:34
Hun skulle til at springe væk, men opgav, og stivnede til stedet. Hun lagde hovedet helt tilbage, og hev voldsomt eftervejret. Hun faldt sammen, men blev holdt oppe ved hjælp af ham. "slip.. mig.. jeg.. Kan.. ikke.. mere.." Sagde hun vildt svagt og så på ham.
Hun blødte stadig ned af armen, mens hendes blik langsomt blev sløret. Han havde næsten tømt hende for blod nu

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 22:48
Han holder hende fast lidt endnu, men slipper hende så, så hun bare falder ned på gulvet(?)
"Tak for mad," siger han kort og smiler igen. Han betragter hende kort, før han bare trækker på skuldrene og sætter sig hen i sofaen. Så læner han sig godt tilbage og sukker tungt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 22:56
Hun knækkede sammen, og lå på siden. Hun kæmpede sig langsomt op af sidde, mens hun så sløret hen på ham. "hvorfor altid mig?" spurgte hun udmattet. Hun prøvede at tvinge sig selv op i sofaen, selvom det lykkedes til sidst. Hun rystede meget, og frøs. "har du.. har du et tæppe?.." hun rystede voldsomt og var endnu blegere end hun plejede at være. Hun prøvede at holde varmen, ved at krølle sig sammen, og holde om sig selv.
"har du ikke?.." hun frøs endnu mere som tiden gik.
"Min far var en stor kriger, desværre døde han dog af hjerte stop.. Men mor siger det mærke jeg har på skulderen og hånden er det samme som han har?.." Tænkte hun stille, og så på sit sår og derefter på Hauru. "hvad var det nu der stod i den bog?.. når ja, den der navngav mærket ville vidst få magt over vedkommende der bære det eller sådan noget.." hun lod sine tanker flyve omkring på alle mulige sjove punkter og så på hauru henne i stolen med bedende øjne

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 12:41
Han skæver hen til hende.
"Fordi jeg ikke gider gå udenfor, for at finde mad der," siger han kort. Han rejser sig så op, og går ind på værelset, hvor han tager et tæppe. Han går ind til Anzu, og smider bare tæppet hen over hende, før han sætter sig godt til rette i sofaen igen. Hauru hører nøje efter hvad Anzu tænker, og et smil kommer stille frem på hans læber. Han skæver til hende, men ser så væk igen og lades som om han ikke hørte noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 12:48
Hun ser kort efter ham, da hun bare vil sikre sig, han ikke henter et eller andet redskab som skulle bruges til at gøre hende ondt med. Hun kigger på tæppet, han smider over hende, og putter sig derefter godt og grundigt i det, så hun kunne få varmen. Hun så efter ham, og smile stille. "tak" hun lagde sig ned, og havde ryggen til ham, så hun slap for at se på ham.
"Jace har vidst ikke fundet på et navn til mit mærke endnu.. Han lovede han snart ville det" Tænkte hun små glad, og krøllede sig sammen under tæppet, så man kun kunne se hendes hale, der hang ned af sofaen, og ned på gulvet. Hun gabte kort, og forsøgte at komme til kræfter igen, så hun kunne komme væk.
"Gad vide hvad Jace mon skulle, når pyt, han er sikkert på arbejde eller noget i den retning.. Jeg ville ønske Hauru var sødere ved mig, så var jeg da blevet hos ham, og givet ham hvad han bad mig om.. men når han mishandler mig konstant, så har jeg ingen grund til at skulle være sød ved ham!" Tænkte hun utilfreds

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 13:00
Han smiler skævt, da hun siger tak, men lukker så bare øjnene og sukker kort tungt. Hans skæve smil forbliver på hans læber, da han stadig hører efter hvad hun tænker.
"Du bliver bare ved med at tænke, jeg skal nok få en masse sjov ud af de oplysninger, senere hen," mumler han, næsten helt hviskende, så det stort set ville være umuligt for Anzu at få hele sætningen med.
Han skæver til hende, da han hører sit navn, før han hurtigt ser på hende.
"Jeg torturere dig da ikke hele tiden! .... Men .. Det meste af tiden, og jeg ødelagde lige det hele der, ved at snakke. Jeg tror bare jeg tier stille...," siger han kort og ser væk.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 13:04
Hun lod tankerne flyve lidt, indtil hun hører han mumler noget. "sagde du noget?" hun flyttede tæppet fra hovedet, og så hen på ham, mens hun betragtede hans ansigt. Hun svingede sine ben udover kanten, og forsøgte at komme på benene. Hun vaklede mod døren, og ville udenfor lidt.
Hun stod op af døren efter noget tid, og hev forpustet efter vejret. Hun trykkede langsomt ned i håndtaget, mens hun forsøgte at holde fokus på døren. Hun kunne mærke hvordan hendes blod langsomt kom tilbage til hende krop, selvom det tog lang tid.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 13:15
Han ser hurtigt på hende.
"Nej, jeg sagde ikke noget," siger han stille.
Han rejser sig op og går hurtigt hen foran døren.
"Du kan ikke gå. Hvis du går, får jeg skylden for at have gjort noget ved dig, ... hvilket jeg også har, men .. du ved hvad jeg mener, og jeg vil ikke tortureres mere end nødvendig!" siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 13:19
Hun så op på ham. "jeg vil bare udenfor lidt.. Bare ud og slappe af.." hun faldt ind til ham, da hendes ben knækkede sammen. "jeg forstår dig virkelig ikke mere.." sagde hun stille. "du ligner dig selv, din duft eller stemme er ikke forandret.. Kun dit had og ondskab.." Hun bed sig lidt i læben.
"Hvis du ikke vil have tæv af Jace, så burde du ikke have bidt mig, eller blive ved med at gøre mig ondt." Hun så ned i jorden, men løftede hovedet og så op på ham, med sine matte og svage øjne. "Jeg har ikke ondt af dig, og har ingen grund til at skulle være sød ved dig, når du aldrig er det overfor mig" Sagde hun alvorligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 13:28
Han bliver stående foran døren, og lægger så en arm om hende da hun falder ind til ham.
"Hvorfor tror du mon det er det?" spørger han lettere hårdt, inden han skubber hende halvhårdt fra sig.
Han går lidt væk fra hende, og står så med ryggen til hende. Han lægger armene over kors og ryster så let på hovedet, uden at komme med nogle kommentarer til hendes andre udtalelser.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13