Den store krystalklare sø

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 00:40
Han ser på Light, da han skal til at gå hen mod ham, men da han ikke gør det alligevel, rejser Murizz sig op og går hen til ham, hvorefter han sætter sig på Lights skød(?).
"Du må ikke give mig til Samson. Jeg vil ikke voldtages igen.. eller tortureres..," siger han lavt. Han lægger hovedet let på skrå, da han hører Lights sidste tanke, men han smiler bare skævt.
Han ser Light i øjnene, før han forsigtigt rykker sit hoved tættere på hans, og kysser ham så blidt på munden(?)

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 00:45
Han er stadig tiger, så Murizz ender med et sidde mellem hans forben og han bliver meget nervøs. Han sænker hovedet. "jeg giver dig ikke til far.." siger han stille. Han flytter sig hurtigt tilbage og små gemmer sig bag et træ da Murizz vil kysse ham. "hvad laver du?.." spørger han halv bange og stikker langsomt sit store pelsede hoved frem igen. Han ser ned og sætter sig med ryggen til ham. "jeg har ikke lyst til at kysse med dig.." siger han stille og ved ikke hvad han ellers skal sige. Jeg vil ikke skade Murizz mere end det jeg allerede har gjort.. tænker han trist og bliver langsomt menneske igen. Han tager sig til sin blodige arm hvor blodet stadig løber ned af og ned på jorden
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 00:52
Han følger ham med blikket, og ser bare på ham, indtil han bliver menneske igen. Han kravler hen og sætter sig bag ham, hvorefter han lægger armene om ham.
"Du har ikke gjort mig noget," siger han lavt, selvom det ikke helt passer. Han hviler sin kind mod Lights ryg.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 00:55
Han mærker Murizz ligger sine arme om ham. "jeg er bange for at knytte mig til en.." siger han stille og ser ned i jorden. "Hvad er din største drøm?" spørger han pludselig bare om, da han gerne vil snakke om noget andet. Han ligger sig forsigtigt ned med hovedet i Murizz skød. Han holder meget forsigtigt fast i hans bukser, da han ikke vil have han går
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 00:59
"Du kan roligt knytte dig til mig ..," siger han lavt. Han smiler svagt.
"Jeg har ligesom droppet alle mine drømme, da de er ret så umulige..," siger han lavt. Han lægger hovedet let på skrå, da Light lægger hovedet i hans skød, men smiler så bare. Han tager fat i Lights hånd, for at fortælle at han ikke går nogen steder, og ligger sig så ved siden af Light, på siden, og helt ind til ham.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 01:07
Han holder godt fast i Murizz hånd og putter sig ind til ham "jeg her en drøm, men den er bare tåbelig.." hvisker han lavt og ser ned igen. Han ligger sig så med ryggen til ham. "alle drømme føre kun til døden alligevel.." siger han stille. Han ser ned i vandet og ser sit pige jeg igen og ser Murizz bag sig. Han smiler lidt. "jeg savner nogen gange at være en pige.." siger han stille og sætter sig trist op. han ser ned i vandet på sit kvindelige jeg. "meget endda.. drengen er bare en krop jeg fik i bytte for noget til Hauru.." siger han stille "min dumme pap far" hvisker han. Han bider sig i læben og bløder lidt.
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 01:11
Han ser på spejlbilledet i vandet, men ser hurtigt væk igen, da det er rimelig underligt for ham at se sig selv sammen med en pige. I stedet ser han på Light.
"Men .. Hvis du vil være pige igen, så .. snak med Hauru..," siger han bare. Han vender lidt efter ryggen til ham og ligger sig helt sammenkrøllet.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 01:14
"Hvis jeg snakker med Hauru.. så.." han siger ikke mere og vender sig væk. Han ser på Murizz. han ser så ned i vandet igen og tror han er blevet sur på ham. Han ligger sig så selv ned med ryggen mod Murizz ryg. "Jeg tør ikke have en kæreste.. jeg vil ikke have noget kæreste forhold til nogen sådan lever vi tigere bare ikke.. Han følger sine tiger instinkter lige nu.
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 01:19
Han vender sig langsomt mod Light igen, og ligger sig så om på den anden side af ham, så han ser ham i øjnene. Han er tæt på at falde ned i vandet, men ignorere det.
"Men du er menneske ligenu," siger han stille, før han forsøger at kysse ham blidt på munden.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 01:22
Han opdager ikke Murizz er ved at kysse ham før det er for sent. Han spære øjnene op og stirre på ham. Han skynder sig om på den anden side af træet og kan mærke han får kvinder former igen og langt hvidt hår. Han ser ned af sig selv og mister ca. 5 cm af sin højde som mand og er blevet en pige igen. Han ser ned af sig selv og kan godt mærke tøjet er alt for stort til hende, så hun beslutter sig at sætte sig ned for ikke at tabe bukserne
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 01:26
Han sætter sig hurtigt op, da Light igen går om bag træet. Han lægger hovedet let på skrå og bider sig let i læben før han rejser sig op.
"Hvad har jeg gjort?" spørger han kort og går forsigtigt om bag træet og ser på Chi. Han ser på hende med store øjne, før han går nogle skridt tilbage, og falder ned at sidde.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 01:30
Hun ser på Murizz der falder. Hun bliver så tiger og skynder sig at gemme sig under nogle buske der er lidt væk. Hun ligger og piver under buskene. "hold dig væk.." piver hun trist og føler sig pludselig svag og forsvarsløs igen. Hun ved ikke om hun skal stole på ham nu efter han kyssede hende, og kan godt huske da Hauru voldtog hende, selvom hun var en dreng
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 01:31
Han følger hende med blikket.
"Men .... det var jo ikke meningen det skulle ske..," siger han lavt.
"Undskyld ... Det var ikke med vilje.. jeg vidste ikke det ville ske," siger han lavt, som om det er verdens undergang.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 01:34
Hun gemmer sig stadig, og bliver menneske for ikke at kunne blive set så hurtigt som når hun er tiger. Hun rejser sig så op og hun taber sine bukser, men hiver hurtigt op i dem igen. Note til mig selv, hav altid kvinde tøj på sig! tænker hun vildt flovt og sætter sig ned igen. Jeg hader mit liv.. Piver hun og tror ikke Murizz vil være hendes ven mere
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 01:41
Han bliver ved med at have blikket i retning af hvor Chi er, men da hun taber sine bukser kigger han hurtigt væk og rødmer svagt.
"Øhøm ... Nej .. Eller .. det bestemmer du selv, men hvis du bliver dreng, så lad endelig vær' med at have pigetøj på..," siger han kort og smiler skævt.
Han skæver til Chi.

//Frys

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 11.06.2009 10:49
Hun ser hen på Murizz. "er du også en af dem der kan læse tanker? hvorfor kan i ikke holde jer fra folks tanker?" spørger hun små utilfreds. Hun bliver tiger og går ud af busken. Alt hendes drenge tøj ligger stadig på jorden under buskene.
Hun går forsigtigt hen og ligger sig hos ham, da hun stadig gerne vil have noget tryghed hos ham, og bare et venskab.
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 11.06.2009 11:04
Han bider sig let i læben.
"Men, jeg ... Undskyld..," siger han lavt. Han ser på hende med store øjne, da hun ligger sig hos ham, før han hurtigt kravler lidt bagud. Han trækker benene op under sig og lægger armene om dem.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 11.06.2009 11:09
Hun ser overrasket hen på Murizz da han flytter sig. Hun ser så trist på ham. "ja klart, og jeg som kunne stole på dig" siger hun trist og ligger sig om på den anden side af træet så han kun kan se hendes r*v. Hun piver stille for sig selv og det glider en tårer ned af hendes kind.
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 11.06.2009 11:16
Han ser stadig på Chi med store øjne.
"Men .. Undskyld, men ... det kom som et lille chok, at mit kys kan gøre drenge til piger," mumler han bare. Han smiler svagt skævt.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 11.06.2009 11:19
"Nææ, det var bare sådan drikken virkede.. Hvis en dreng kyssede mig ville jeg blive til en pige igen.." siger hun stille og har ikke lyst til at stole på ham mere. Der er ikke nogen i den her verden man kan stole på.. piver hun. Hun ser op på solen der bager på hendes pels og har hun får det vildt varmt. Hun går hen til vandet og ligger sig i kanten så hendes hoved stikker op af vandet. "det var varmt" kommer det fra hende, men hun begynder så at spinde over den kølighed der kommer over hendes hud
(glem hans øre og hale)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0