Den store krystalklare sø

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:16
Han ryster svagt på hovedet, og der glider igen tårer ned af hans kinder.
"Nej .. Jeg vil ikke tro på dig .. Meier er ikke død ... Lige meget hvad du siger .. Ligeeget om du har mine ting," siger han lavt. Han falder ned at ligge med et bump.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 09.06.2009 23:22
"så må du lade være med at tro mig, men Meier er død, og han kommer aldrig tilbage" siger roligt. han rejser sig op og strækker sig træt "det hårdt at være budbringer, men nu har jeg fortalt hvad jeg skulle" siger han roligt
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:25
"Meier skal nok komme tilbage ..." siger han lavt og bestemt. Han ligger sig helt sammenkrøllet og piver lavt.
"... Og gjort mig til slave... Jeg vil ikke være din slave .. Jeg har nok herrere i forevejen ..," mumler han.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 09.06.2009 23:30
"Fint, jeg lader dig gå hvis du vil være min ven" siger han forsigtigt, han falder ned at sidde og hans spejlbilled i vandet er stadig det samme som da han var en pige. Han tager sig kort til skulderen og ser ned i vandet. han spære øjnene op som om han var skræmt og slår voldsomt i vandet
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:32
Han sætter sig op og ser på Light. Han lægger ikke mærke til hans spejlbillede, men et kort ryk kommer fra ham, da Light slår i vandet.
"Detøhm .. er jeg ikke sikker på jeg tør," siger han lavt.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 09.06.2009 23:36
Han ser ned i vandet og tager sig så til hovedet og knytter hænderne hårdt om sit hoved. "Jeg hader mit liv!" råber han så og der kommer ild om hans hænder. Han råber pludselig og kan ikke styrre sine kræfter "gå ud i vandet Murizz!" siger han hurtigt og hårdt til ham. Han bøjer sig forover og hele hans krop består af en stor flamme nu. "NU!!" råber han
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:39
Han ser på Light med store øjne, og kravler langsomt bagud, og ned i vandet. Han tør næsten ikke sige ham imod, da han godt ved, at han ikke vil kunne gøre modstand, hvis Light skulle finde på at gøre ham noget.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 09.06.2009 23:41
Han rejser sig op og råber højt af smerter, inden der kommer en kæmpe flamme fra hans krop. Det går dog noget tid inden den er væk. Light ligger bare på jorden nu og hiver efter vejret
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:43
Murizz ser på Light med store øjne, og da Light ligger på jorden hopper han langsomt op af vandet og kravler hen til Light. Han prikker svagt til ham med en finger, for lige at se hans reaktioner.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 09.06.2009 23:45
Da Murizz prikker til ham, piver han af smerter og ser op på ham. Hans ene øje er rødt, som den gang han var Chi. Han ligger ved vandkanten og man vil kunne se hans pige form i vandet. Han har tårer i øjnene og prøver at holde dem tilbage
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:49
Han rykker sig hurtigt tilbage, da Light piver, med det resultat, at han falder i vandet igen med et plask. Han kommer dog hurtigt op og sætter sig så ved siden af Light. Han ser kort ned i vandet, og får så øje på Light's spejlbillede, før han igen ser på Light, og så på spejlbilledet igen. Sådan gør han i noget tid, før han ser på Light.
"Chi..?" kommer det lavt fra ham og han bider sig let i læben.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 09.06.2009 23:54
Han ser op på ham og græder meget nu. "jeg kan ikke mere Murizz.." tårerne løber ned af hans kinder. Han ligger bare i græsset og grædet. Han krøller sig sammen og føler sig værdigløs "jeg kan ikke leve op til min fars forventninger.. jeg kan ingenting.." græder han meget og gemmer sit hoved i skød mens han ligger på siden i græsset
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.06.2009 23:57
Han rykker sig lidt væk fra Light, bare for at være sikkert, hvis Light skulle gå amok igen.
"Så ... sig det til ham ....," siger han lavt.
Jeg er lidt ... på fremmet område her ... tænker han bare og smiler skævt.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 00:01
"han vil aldrig lytte til en dum tøs.." piver han og vender ryggen til ham. "han ville heller ikke lytte hvis det var hans søn han talte med.. Samson er da lige glad med hvad der sker med mig.." piver han. Han kravler stille ned i vandet og kan ikke svømme, men er lige glad lige nu. Han begynder så at gå ud hvor han ikke kan bunde og lader sig bare synke ned i vandet. Alt kan da være lige meget.. tænker han trist. Hvem vil også overhovedet savne mig?.. han ser op mod overfalden, og begynder langsomt at lukke øjnene, da han kan mærke han mister mere og mere ilt
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 00:08
Han hopper selv ned i vandet, og tager så fat om Lights håndled(?), for at forhindrer ham i at gå længere ud. Han hører godt hans tanke.
"... Det vil jeg...," siger han lavt. Han bider sig let i læben og der glider langsomt en tårer ned af hans kind.
"Du må ikke også forlade mig... Jeg vil ikke miste flere .. Det var nok med Meier..," siger han lavt, og der glider kun flere tårer ned af hans kinder.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 00:13
Han ser på ham og bliver helt overrasket, da han siger han vil savne hende/ham. "Hvorfor vil du dog savne en værdigløs ting som mig?.." kommer det trist fra ham. Han river sin hånd til sig og gemmer sit ansigt i sine hænder. "jeg vil ikke gøre folk ondt.. jeg vil bare gerne have nogen venner og nogen jeg kan stole på.." han falder ned på knæ så vandet går ham til lidt under brystet. "undskyld murizz.." han knipser med fingrene og brændemærket på Murizz krop forsvinder. "jeg kan ikke mere.." siger han stille og trist
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 00:19
Han vender blikket nedad.
"Fordi ... jeg ikke har ret mange andre ..." siger han lavt.
"... Men .. du kan stole på mig..," siger han stille. Han mærker ikke ret meget, da brændemærket forsvinder, kun en smule, men han kommentere det ikke.
"Du må ikke også dø..," mumler han.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 00:23
"hvordan kan du sige det?! jeg har lige forsøgt at gøre dig til min slave!" råber han så og retter sig op. Han vender så blikket væk. "jeg.. nej, ikke noget.." siger han trist. Han bliver tiger og springer op af vandet. han ligger sig under et træ med ryggen til ham og føler sig alene i verdenen. Alt kan være lige meget.. jeg har kun mig selv.. tænker han pivende og ligger sine øre helt ned, så de ligger tæt ved hans hoved og han har halen over snuden
(glem hans øre og hale)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.06.2009 00:26
Han går et lille skridt tilbage.
"Ja, men du sagde, at du så dine slaver som venner. Og du ville kun imponere Samson. Hvilket du ikke ville kunne med mig, siden jeg allerede er hans slave," siger han kort. Han trækker let på skuldrene og hopper så også selv op af vandet. Han sukker så lavt, og sætter sig var ved vandkanten med benene trukket op under sig og armene lagt om dem.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 10.06.2009 00:31
Han ser overrasket på ham, da han siger Samsons er hans herre. Han rejser sig forsigtigt og skal til at gå hen mod ham, men da han skal til at tage det første skridt tøver han meget. Han beslutter sig så for at sætte sig ned, da han ikke vil gøre mere skade på Murizz end han allerede har gjort. Undskyld.. tænker han stille og ser ned i jorden. Han river så sig selv voldsomt i armen med hans kløer og er lige glad med hvor meget skade han gør på sig selv. Han bløder ned af sit venstre forreste ben og ser ned i jorden. Meier betød vidst meget for Murizz.. Men ved intet om dem.. tænker han stille og kunne godt tænke sig selv at opleve hvordan ville være at blive elsket af en anden person og føle tryghed hos en
(glem hans øre og hale)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0