Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 02.12.2016 17:13
Kulun så på Atropa.
"Atropa, hvad er der galt?"
Den lille alf virkede til at have vendt sit humør 180 grader, en ændring der undrede Kulun meget. Atropa virkede ellers glad. 
Kulun så sig lidt om på gaden imens hun ventede på svar. Der var et bål ikke så langt derfra, sikkert sat op for at folk ikke skulle blive kolde i på denne vinterkolde morgen.
Kulun så over på Dimble. Hun fangede sig selv i at stirre lidt, og vendte hurtigt hovedet væk - Nej. Nej. Nej, nej, nej, nej, nej, nej!

Kulun Embers ~ Halvdyr ~ Gøgler

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 02.12.2016 17:41
Atropa begyndte at havde våde øjne som hun så på Dimble og Kulun "I kan bare gå videre og lave et show, men jeg har stadig et løfte," hun blev næsten rød i hovedet og det kunne ses at det gik hende på med tanken om at skulle lave akrobatik i stedet for at holde sin aftale. "Jeg vil ikke være jæger længere, jeg ønsker ikke at være akrobatiker." hun kunne ikke stoppe med at tænke på Hajorth og løftet til ham. Løftet til ham skulle aldrig brydes... Uanset hvad der skulle stå i vejen så ville Atropa ikke give op.

"Jeg kom hertil for at blive en af..." hendes ord begyndte at tyde ud i sorg. Hun ønskede ikke at de skulle føle hun efterlod dem eller at hun ville være i fare. Dog forstod de ikke at hun evigt havde været del i krigen, krigen mellem mørket og "Lysets krigere"...
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 02.12.2016 18:10
Atropas følelses udbrud kom en smugle uventet for Dimble. Han forsøgte at forstå hvad der foregik, men han var endnu ikke i stand til at finde frem til det fulde billede og historie bag hendes ord. En ting formåede han dog at komme frem til. Atropas løfte havde noget at gøre med hendes ønske om at blive en del af lysets krigere "Jeg ved ikke hvilket løfte du har givet," begyndte Dimble forsigtigt imens han henvendte sig til Atropa "men jeg forstår at du skal holde det" et forsigtigt, men venligt smil fandt frem til hans læber.   

Taktisk Fremrykning BAGUD!!!

Billedet er taget herfra [Link] 

Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 02.12.2016 23:19
Atropa? Som en af lysets krigere? Kulun kunne ikke lade være med at blive lidt bekymret. Hvad nu hvis hun kom til skade? Hvad nu hvis hun ikke kunne klare det?
Hun så på Atropa med en blanding af bekymring og beundring. For ærligt talt, det krævede en masse mod at ville være lysets kriger. 
"Atropa... Det er beundringsværdigt. Jeg håber du når dit mål."

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 03.12.2016 23:01
Atropa tørrede sine øjne med sit ærme. "Jeg håber ikke på at nå det." hun kiggede først over på Dimble og så på Kulun. Hun var rød i hovedet og hendes lille hjerte pumpede afsted. Det kunne nemt se at det ramte hende meget. Det løfte var hendes liv, hendes mening, hendes mål! Hun ville ikke bare håbe. "Jeg ved jeg når det!".

Lyset krigere. Ridderne af Isari. Det var et ønske for Atropa at kunne være en af dem og selv hvis de skulle være hendes død, så vidste hun da at hun ville dø med sandfærdighed i hjertet. Men dog ville hun aldrig dø under deres banner, thi hun ved at endag vil deres navne alle være i legenderne.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 05.12.2016 21:52
Dimble gik hen til Atropa, gik ned på det ene knæ foran hende, tog hendes små hænder helt blidt og nænsomt og så hende ind i øjnene "Hvis du nogensinde får brug for hjælp, så kan du regne med mig" Dimble smilede drillende og nikkede over mod Kulun "Jeg ved dog ikke helt med Kulun" Hans udtryk skiftede dog efterfølgende til et mere sørgeligt og bedende blik "Men vil du ikke vente lidt med at forlade os til vi har tjent nogle penge og fået os lidt at spise. Jeg lover at du vil få det som du vil have det så snart det er gjort."

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 06.12.2016 19:43
Kulun smilede skævt, men velmenende. Atropa kunne selvfølgelig regne med hende, men Kulun var bange for at sige det demonstrativt lige nu.
Hun ville ikke virke sur eller noget ved bare at modsige Dimble med det samme.
"Jeg vil give Dimble ret i at vi vil støtte dig i at opnå din drøm, men vi bør virkelig tage hver ting til sin tid."
Hun gik over og stillede sig ved siden af Dimble. "Uden mad og drikke, duer helten ikke. Lad os tjene lidt penge først som sidst."

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 06.12.2016 20:36
Som Dimble stod i hendes højde og havde sagt hans kærlige ord var det klart for Atropa. Hun havde bundet sig til dem.
Dimble var som en storebror man kunne regne med være der for en. Men bare fordi han ville være stor og stærk betød det ikke de ikke kunne være sjove og tage det roligt med en.
Kulun var som en mor der havde nogle vise ord til næsten alt at sige, men også var for høj til selv at se sine fejl engang imellem. Men det var sikkert bare en facade for at hvis hendes sande jeg endnu. Men med tiden ville det nok ske tænkte Kulun.

Atropa med hendes våde øjne læne sig hurtigt ind hos Dimble og slog hende arme omkring ham i et kram. Hun græd en smule, men gennem de triste tåre sagde hun "Jeg ved hvordan jeg kan hjælpe til da." hun var stadig ikke helt over at Hajorth havde forladt hende, men hun fandt trøst her ved disse to dejlige folk.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 07.12.2016 21:37
Da Atropa slog armene omkring Dimble og begyndte at græde vidste Dimble ikke hvordan han skulle reagere i starten, men efter et øjeblik gengældte han så forsigtigt hendes kram. Han sagde ikke noget. Heller ikke da Antropa sagde hendes ord. Det var først efter et stykke tid med kram at han gav slip kiggede på hende med et smil og sagde "Lad os planlægge vores optræden på vejen"

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 07.12.2016 22:44
Kuluns smil blev sandfærdigt og varmt da hun så på den lille alf og Dimble der holdt om hinanden. Atropa var så lille og bedårende, Kulun ville bare gerne beskytte hende fra verden, så tanken om at hun ville være en kriger...
"Lad os planlægge vores optræden på vejen."
Kuluns bekymrede tankestrøm blev afbrudt da Dimble talte. Det var nok smartest ikke at bekymre sig for meget lige nu, det var der rigeligt med tid til på et senere tidspunkt.
"Jeg foreslår at vi starter med at gå et andet sted hen. Sidste gang jeg prøvede at optræde her blev jeg jagtet ud af en bunke fulde fremmede, og på vejen smadrede jeg min fod." sagde hun og pegede ned ad en gade. 
"Lad os finde et mere venligt område."

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 08.12.2016 07:47
Atropa stod nu her. Med en ræv og en lille mand der begge var klar på at optræde med et eller andet og hun stod blank. Hvad kunne hun hjælpe med? Hvad kunne hun gøre i det? Hun var ikke særligt atletisk efter hendes vinge skade og hendes bueskydning kunne sikker hellere ikke være til nytte.
"Hvad kan jeg hjælpe med så?" hun tørrede sine øjne med sit ærme. Hun kiggede over på Kulun der til hverdag lavede sådan noget akrobatik og lege med ild. Og Dimble kunne jo selv optræde med noget, men hvad var Atropa ikke sikker på?
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 08.12.2016 16:29
"Jeg tænker at du kan danse med os eller være med når jeg fortæller historier" sagde Dimble smilende som svar på Atropas spørgsmål. Dimble løftede hende efterfølgende op og placerede hende på sine skuldre "Vi finder ud af det på vejen"

((Tænker at vores karakterer smutter fra skumringskvarteret og i stedet bevæger dem mod tribunepladsen))

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 08.12.2016 16:52
((Okay, vil en af jer starte næste tråd?))

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 08.12.2016 16:59
((Jeg tænker ikke det er så relevant at skifte placeringen. Der er tråde på KL der er flyttet sig fra langt længere distancer, så det skal vi vidst ikke tænke på xD))
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 12.12.2016 21:59
((Så bliver vi bare i chatten her))

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 18.12.2016 01:05
Efter et lille stykke tid hvor de tre rejsemakkere gik igennem de snoede gader, nåede de til tribunepladsen. Der var en ret almindelig mængde folk for en formiddag som denne, trods kulden.
Kulu smilede da hun så en lille dreng der trak rundt med hans lillesøster. De ledte vist efter noget, men det var den lille piges ansigtsudtryk der bragte smilet til Kuluns ansigt. Hun så så undrende ud, som om dette var hendes først gang udenfor.
Kulun stoppede nu op ved siden af en bygning og begyndte at strække ud lidt diskret. Hun stillede sig på et ben og bøjede det andet om bag sig, for at strække forlåret.
"Godt så. Nogen ideer til hvad vi gør først som sidst?"
Hun smilede til Atropa og Dimble.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 19.12.2016 19:01
Som Kulun smilte til både Dimble og Atropa reagerede Atropa ikke. Hun havde travlt med at kigge ud mod folkene og indså der et problem der sikkert ville blive et enormt benspænd for hele forestillingen...
Atropa indså at hun frygtede at trække sine venners kunstner og gøgl ned i niveau fordi hun ikke selv kunne gøre nogle tricks eller andet akrobatisk.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 19.12.2016 21:08
"Godt så. Nogen idéer til hvad vi gør først som sidst?" kom det fra Kulun imens hun var igang med at strække ud og efterfølgende smilede til Kulun og Atropa. Dimble så på Atropa. Han kunne godt se at der var noget der gik hende på og han gik ud fra at det var udfordringen ved at optræde. "Atropa" sagde han med en rolig stemme imens han smilede til den lille alf "Det kommer ikke an på at gøre det godt, men om at have det sjovt. Så bare gør dit bedste" efter disse ord blev han ansigt alvorligt hvorefter han skiftevis kikkede på Atropa og Kulun. Sådan blev han ved i noget tid til det virkede absurd, men netop da denne følelse var opnået stoppede han brat, smilede stort og løb ud på pladsen i en pludselig og uventet spurt der fik de andre til at stå måbende tilbage med et spørgende udtryk i deres ansigter.

"Mine damer og herrer og de af jer der falder udenfor kategorierne. Kom nærmere kom nærmere. Jeg og mine rejsekammerater agter at underholde jer her om ikke så længe. Det bliver hæsblæsende, det bliver komisk og det er nok heller ikke utænkeligt at det kan ende i den største katastrofe I nogensinde har set. Så I er simpelthen NØDT til at se det."

Hele smøren blev affyret klart og tydeligt nok til at folk i nærheden kunne høre det og samtidig med at Dimble talte lavede han også nogle bevægelser der mindede en smugle om dans, drama og lidt andet for at tiltrække folks opmærksomhed og vække deres nysgerrighed.

Langsomt begyndte en lille gruppe folk at komme nærmere.
Dimble kiggede sig tilbage over skulderen og sendte et smil til Kulun og Atropa.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 19.12.2016 22:06
Kulun lyttede til Dimbles introduktion og kunne ikke lade vær med at smile. Det var noget at leve op til, men nok heller ikke helt løgn. Det kunne jo ende op i en katastrofe, skulle noget gå galt, men både hende og Dimsen var jo gøglere, og Atropa var en kvik tøs, så mon dog det kunne ende helt sort.
Kulun smilede til Atropa der stadig så utilfreds ud. Måske var hun sceneangst, eller var ikke sikker på hvad hun skulle gøre. Kulun så på hende med velmenende øjne.
"Hvis du ikke ved hvad du skal eller ikke vil optræde, så kan du jo bare sikre dig at der ikke kommer folk som snupper pengene?"
Kulun havde brødre der var ligesådan. Dengang hun optrådte med sin søster, medbragte de nogle gange deres brødre, og nogle af dem ville helst ikke have opmærksomhed. De havde det fint med at samle pengene ind.
Kulun strakte lidt mere ud imens hun så på Dimble. Han virkede til at have en ide til hvor de skulle henad med denne forestilling, så hun ville vente på et hint eller et stikord inden hun gjorde noget.
"Det er han da god til." sagde hun til alfen.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 19.12.2016 22:45
Atropa stod med komplet åben mund. Hun havde lige set Dimble i aktion på den måde han nok var bedst til. "Det er han da god til." kom det fra Kulun. Atropa kunne ikke gøre andet end at nikke, men hun blev inspireret af Dimble. Hvordan kunne han sætte så meget igang i hende. Hendes øjne skød nærmest stjerner da hun indså at hun havde noget hun kunne. Det var ikke akrobatik, spring, ildkunster eller historie fortælling. Hendes sande talent var jo ikke med ord eller kroppen.

"Jeg har en ide! Jeg er snart tilbage!" Sagde den lille alf som hun vende på sine hæle og satte i spurt. Hendes grøne kjole fløj nærmest omkring hende med den fart hun fik på. Hendes vinger baskede også bag hende for at hjælpe til for hun var klar på at det skulle gå hurtigt hvis hendes plan skulle lykkes.
Atropas sande talent havde jo aldrig ligget i noget af det pjat hun godt selv kunne lide, det lå i det Oryctes havde givet hende.

Hendes tredje arm.

Hendes bue.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Htqz, Mong, Erforias
Lige nu: 3 | I dag: 11