Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:16
Hun flyttede sig for den telepatiske kugle, og kiggede op imod ham som styrede mod hende, hun rystede bare på hovedet, og havde sin fuldkommen ligeglade attitude på som hun plejede. "Hmm" mumlede hun bare lettere sakastisk.

Red Rose (Siri)

Billede fra: Deviantart - Redigeret af mig

Andet om hende:
Red Rose

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 16:18
Taylarh forvandlede sig til Ravn i luften og ramte ned lige der for hvor Siri stod.
Han skrålede og Brugte sine telepatiske evner til at få meget mere kraft i faldet.
< Taylarh uden kåben.(fundet på google!)

Profil : http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=3762

Only few can stand the dark embrace- I Coulden't[/i][/u]

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:21
Siri smilede let af ravnen, og rejste et ild skjold omkring sig da den var lige ud for hende, og hvis den ramte det ville det føltes som at lande i et bål, udover det at skjolet også føltes som en beton mur, så en brændende mur ville nok være den bedste betegnelse.

Red Rose (Siri)

Andet om hende:
Red Rose
Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:26
Hendes blik fejede hend over muren, og stoppede ved de fremmede personer, hun smilte køligt, "Mennesker, og noget som i hvertfald ikke er bedre" hendes smil blev igen hånligt, "Verdens mest grådige væsner, mennesker" hun fnyste af foragt, og så ud over muren, "Grå himmel, og mørk dag, fint varsel for mig, dårligt for mange andre" hun smilte et ondt smil, og fortsatte sin rolige, og næsten lydløse gang, hvor hun gik med smidige skridt hend over muren, uden at havde travlt på nogen måde, hvorfor skulle hun havde travlt? Det var længe siden hun ligefrem havde travlt, hun havde måske mange ting hun skulle nå, men hun havde aldrig travlt, hun gjorde de ting hun ville i den rækkefølge hun ville, og med den hurtighed hun gad. Hun havde heller ikke brug for at gøre mere end det, hun kunne ikke fordrage folk som hundsede rundt med hende, det var sådan nogle folk som var meget hovedløse, i hvertfald var de det bagefter. Det sørgede hun så glædeligt for.
Navia Lunea

Doll: - Lavet af Venus. <'3 :D
Base: Klik her
Billede: Google.

Deler magi med ørnen: Zharaq.

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 16:26
Da Taylarh så muren forvandlede han sig tilbage og landede på muren, og hoppede ned ved siden af Siri, han tog sig ikke af flammerne, han kiggede på bare hende og nikkede godkendende..

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 16:29
flyver ldit rundt i circler, men for så øjne på nogle andre,
stiller og roligt flyver han der hen mod blod drybbende ned fra hans mund,
Det var godt! hans kræfter kommer igen, ser fra den ene til den anden men stopper så ved Feanor, han ligner ham den anden? eller næsten...

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:29
Siri stod bare og så stadig ligeglad ud, hun gjorde intet for at holde skjoldet oppe, det var der bare, hun nikkede let da Feanor snakkede, men sagde stadig intet det var der ingen grund til, for hun regnede med at han ikke forventede svar, hun rettede sit rolige blik mod Tayler, smilte køligt, hun havde ikke brug for hans godkendelse, eller anerkendelse for den sags skyld

Red Rose (Siri)

Andet om hende:
Red Rose

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 16:32
Taylarh kigger på batok og knuger sin hånd og i et hurtigt tag hiver ham ned ved siden af Taylarh, "Hvad vil du?" siger Taylarh koldt uden at kigge på ham?
men inden han får et svar kiggger han hurtigt på Feanor og nikker smilende og siger "Jeg tager mig af ham her blodfyren"

Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:33
Hun så mod hankøns væsnet, Batok, "Mørkelver, tydeligt, men åbenbart vampyr" hun smilte køligt, "godt spørgsmål, hvordan er han blevet det," hun smilte køligt, "jeg vil ikke engang havde svaret" hun snakkede meget lavt mens hun sagde det her, og for lavt til at de andre kunne høre hende, en brise legede let med hendes lilla hår, og hun smilte roligt. Inden hun trak vejret dybt og sagde tydeligt, "Mørkelver" det var et tydeligt tegn på at hun ville i kontakt med mørkelveren, hun blev stående, og lagde sine arme over kors, mest fordi hun havde ville havde dem et eller andet sted, hendes øjne var rolige, men kolde, og hun smilte ikke. Hun ville gerne snakke med en anden af sin egen race, og bedømme om han var viis, eller bare en troede han var det.
Navia Lunea

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:35
Siri sendte bare Feanor et roligt smil, som mange ville havde fundet flabet, "Sig mig engang" sagde hun roligt, hendes grønne øjne hvilede på Feanor, "Har i tænkt jer at kæmpe mod mig?" Spurgte hun roligt, "For hvis, vil jeg gerne stille jer et enkelt spørgsmål:" Hun smilte køligt, "Hvorfor?" Dette spørgsmål var stillet helt roligt, og uden nogen tegn på frygt

Red Rose (Siri)

Andet om hende:
Red Rose

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 16:38
"ville bare se lidt nærmere på hvad i ville gøre mod hende" siger han roligt,
han ser på navia, men så tilbage på Feanor, "og ville og se nærmere på ham" da han nu er tæt på ham kan han se han ligner ham den anden, cassa var det... men bare en anden øjn og hår farve..

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 16:41
"Tjaah okay.. og enlig.. Er du en stærk kæmper?" Grinte han lidt, "Vi kunne godt bruge en mere på vores team sagde han og kiggede på Feanor, For jeg regner med du hjælper mørketslord, Vampyrknægt!"

Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:42
Navia smilte roligt, og gik ned mod de andre, hendes blik var let hånende nu, hun stoppede først op da hun var helt nede ved den anden flok, og smilte let. Det gennemsigtige skjold lå som altid rundt om hende, men det var som altid, umuligt at se, hvis man ikke vidste at det var der. Og det gjorde man som regel først hvis man havde prøvet at støde på det. Hun studerede let de andre personer, men ingen af dem lignede nogen som var på nogen speciel værdigheds højde, som Mørkelverne, udover vampyren altså, hvis han altså var det.
Navia Lunea

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:44
"Teste mig" lød hendes rolige stemme, hun lod skjoldet falde, men kun for at bygge de top inden i hovedet, det vidste de vel egentlig ikke, hun havde alle sine besværgelser i hovedet, og udløste dem via tanker, eller en håndbevægelse eller to, men det med håndbevægelserne var nok mest en vane for det var ikke længere nødvendigt, som det havde været i starten.

Red Rose (Siri)

Andet om hende:
Red Rose

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 01.09.2007 16:49
trækker lidt på skulderne, "Har altid været god i kamp, men nej hjælper ham ikke mere her for tiden, har gjort" smiler svagt og folder vingerne sammen, ser på Navia en anden mørkelver!, lang tid siden han har set en.

Taylarh

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mikukeru 01.09.2007 16:53
"Jeg skal lige udføre en lille test... Vi samler de stærkeste af mørkets væsner som Sort Elveren siger, så hvis du vil hjælpe os... så kæmp med mig.. du får første slag" han grinte lidt og viftede hænderne, og han havde talt så højt for at se om han kunne få Navia til at lytte med, han vidste jo ikke om hun også var ond.. så mange Sort elvere der var det efterhånden.

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:53
Hun smilte roligt, "Hvorfor teste nogen, som måske ikke engang vil være med?" Spurgte hun roligt, stadig uden frygt, hun talte ikke for at slippe for at kæmpe, men for at vide hvor deres ondskab lå, om de var helt ligeglade med menneskeliv, om de havde følelser? Hun lod hans navn blive gemt i hendes hukommelse. Mens hun stadig arbejde på skjoldet

Red Rose (Siri)

Andet om hende:
Red Rose
Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:56
Navia Luneas blik var køligt, "I Tror at simple væsner som jer, kan tale som var i konger" sagde hun roligt, Stoltheden lå over hende, som en kappe lå over skuldrende på en mand, hendes smil var hånligt, og hendes blik koldt, hendes sorte øjne var fuldkommen rettet mod Taylarh hun brød sig ikke om hans måde at omtale mørkelvere, på, men sagde intet, hun var fuldkommen ligeglad med ham, havde var et latterligt menneske, eller var han? Han opførte sig præcist som et menneske, men det var der mange som gjorde, hvis de bare havde været nok sammen med mennesker, men hvis han havde det, så var han alligvel ikke hendes respekt værd, ifølge hende.
Navia Lunea

Siri

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 16:58
"Det kunne jeg næsten gætte" sagde hun med en ligeglad stemme, "For hvis det var en test, var det en meget latterlig tekst" sagde hun roligt, "Og meget mistænker jeg folk for nu om dage, men at være dumme er ikke noget jeg mistænker jer to for endnu," sagde hun roligt, hendes grønne øjne hvilede på Feanor, selvom hun stadig holdt øje med Taylarh ud af øjenkrogen.

Red Rose (Siri)

Andet om hende:
Red Rose
Navia Lunea

Navia Lunea

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zhas 01.09.2007 17:04
"Det kan jeg ikke påstå at jeg har" sagde hun roligt, "Jeg undlader for det meste at være sammen med mennesker, og alt hvad der med dem at gøre" sagde hun roligt, og så rundt, med en køligt blik, rettede igen kulden mod Taylarh, hun forventede intet at disse væsner, det kunne godt være at han havde ret i at de ikke var simple, men de var heller ikke mørkelvere, og de opførte sig som mennesker, grådige, efter at eje verdenen, en umulig opgave.
Navia Lunea

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7