Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 11.01.2012 14:10
Alexander fortsætter stadig med at lave små tilfredse lyde idet hun nusser hans nakke og idet hun gengælder hans kys, han kan heller ikke lade være med at grine en smule over hendes spinden, selvom den var lav så havde han bestemt lagt mærke til den, nu var Carolina også det eneste i verden Alexander fokuserede på lige nu, der var intet andet for ham end det der eksisterede i netop dette rum, alt andet var irrelevant.

Alexander lyste nærmest helt op idet hun indviede i at blive lidt endnu, han kunne med lethed blive liggende sådan her en helt dag og bare blive nusset og selv nusse.
"Og hvordan kan jeg lokke dig"
Siger han drillende idet han kysser hendes hal og derefter hendes bryst, imens han lader sine hænder blidt løbe op ad hendes hofter inden han tager hovedet op igen og kigger hende lige ind i øjnene med et smil.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 11.01.2012 22:13
Carolina lukker øjnene og læner sig endnu mere til ham, et smil kommer frem på hendes læber. Hun kan bestemt også godt lide situationen, og hun tænker næsten ikke længere over det praktiske ved at ligge her, et tegn, der får hendes alarmklokker til at ringe, men hun prøver at slukke for dem.

"Jeg ved ikke helt," mumler hun så, "Noget siger mig, jeg skal blive, men noget andet fortæller mig, at jeg skal smutte," siger hun en smule træt, og er på intet tidspunkt stoppet med at nusse Alexander i nakken.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 11.01.2012 23:56
Alexander selv har ikke skyggen af alarmklokker, tværtimod siger hans krop blot at han ville foretrække at hun bliver her. Tider som denne overvejede han virkelig at få ansat sig en tjener der kunne servere morgenmad for dem, han var dog også sikker på at Carolina var blevet rimelig utilfreds hvis der pludseligt var kommet en tjener ind når hendes tøj lå i både stuen og her i soveværelset, men det kunne trodsalt skabe en lidt sjov situation og derved give Alexander et godt grin.

Alexander kigger på hende, han kender udmærket godt følelsen af at være splittet imellem hvad ens krop mente og hvad en hoved mente, indtil videre levede han efter politiken at man aldrig skulle fortryde noget, der var kun valg og konsekvenser, når man havde taget et valg måtte man bare mande sig op og tage konsekvensen, men aldrig nogensinde blive sur over ens valg.
"Det er simpelt, jeg synes også du skal blive så vi er to mod en"
Siger Alexander drillende og rækker tungen drillende efter hende.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 00:07
Carolina smiler lidt af hans svar, men ryster samtidig på hovedet af ham. Som sagt har hun denne ambivalens, en splittelse, men hun beslutter sig alligevel for at blive, og hun vender sig om, tæt ind mod Alexander, så de ligger i ske. Hun lægger hans arme om hendes talje (?) og begynder igen at stryge ham op af hans arme med alle mærkerne på.

"Siden vi stort set nu har gjort alt, hvad der kan gøres, i omvendt rækkefølge, tænkte jeg..." begynder hun og lægger derpå sine hænder på hans. "At du måske kunne fortælle lidt om dig selv? Hvad laver man, når man har sådan et flot hus?" spørger hun så og fortsætter igen de blide strøg op af hans arme.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 00:12
Alexander har bestemt ikke tænkt sig at modsætte sig hende, så han lader hende blot styre hans hænder, han mærker igen hendes krop presse sig op ad sit problem og han tænker en uhørt ed af den, nogengange er der kun problemer ved at være en dreng, men han forventer ikke ligefrem Carolina har noget problem med det efter hvad de allerede har lavet. Han giver hende et let klem på taljen og trækker hende så tæt op ad hende som det er muligt.

Alexander lukker øjnene og nyder blot hendes hænder op ad hans side, desværre så spørger hun om en ting han ikke rigtig orker at tale om, oftest havde folk meget imod inkvisitionen, specielt dem som oftest blev jaget af dem, nemlig de fattige i samfundet.
"Jeg må desværre ikke tale om det"
Siger han blidt til hende og kysser hendes nakke og håber at hun har tænkt sig at lade det ligge.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 00:23
Carolina smiler igen lidt, da Alexanders problem igen kommer tæt på, men stadig har hun ikke tænkt sig at gøre noget ved det. Hun nyder bare hans varme krop mod hendes, og hun ligger næsten helt stille, bortset fra hendes hænder, som hun stadig stryger hans arme blidt med.

Hun er ikke helt tilfreds med det svar, hun får - hun hader, når folk har hemmeligheder for hende, det gør hende faktisk lidt utryg - specielt, når det for Alexander åbenbart er sådan en stor hemmelighed, at han ligefrem ikke fortælle det. Hun stopper sin strygen og bider sig lidt i læben. Hun har ikke lyst til at plage ham, og det går hende på, at han nok højst sandsynligt ligger mærke til, at hans svar generer hende lidt.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 00:28
Alexander lægger bestemt mærke til at hun ikke er tilfreds med hans svær, hvilket faktisk ærgre ham lidt idet han straks forventer at hun forlanger at høre hvad det er han holder hemmeligt, men til hans overraskelse spørger hun ikke videre ind, dette kan i hans øjne bare være godt og skidt, enten har hun affundet sig i at han ikke har lyst til at tale om det, eller også har hun blot tænkt sig at vente til et andet tidspunkt hvor Alexander er lettere at have med at gøre.
Alexander bider hende drillende i øret og kærtegner blidt hendes lår med sin hår hvorefter han kysser hendes nakke nærmest undskyldende, han orker bare ikke eventuel drama lige nu.
"Er det et problem?"

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 00:40
Carolina har bestemt tænkt sig at finde ud af det, på den ene eller anden måde, men heller ikke hun orker noget stort drama lige nu, og derfor lukker hun i stedet øjnene og nyder hans kærtegn. Der er dog noget i hende, der siger stop, og en smule pludseligt sætter hun sig op i sengen.

"Det er altså ikke fordi, jeg kræver at få det af vide, og heller ikke fordi, vi lige pludselig skal vide alt om hinanden," siger hun så og rykker lidt væk fra ham i sengen, så han også er nødt til at sætte sig op, hvis han vil fortsætte med at distrahere hende med kærtegn.
"Men jeg kan ikke lide, når ting bliver holdt hemmeligt for mig," siger hun og rejser sig derefter helt op fra sengen, hvorefter hun begynder at lede efter sine trusser, hun finder dem hurtigt, og tager dem på. Det er ikke fordi, hun ikke vil være sammen med Alexander, men hun er mere interesseret i ham end hvad godt er, og når han så oven i købet har store hemmeligheder, føler hun sig nødsaget til at gå.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 00:46
Alexander bliver overrasket idet hun pludseligt sætter sig op, han retter sig selv op og læner ryggen imod sengeryggen og kigger på hende, han synes dog hendes ord er bare en anelse modsigende, først siger hun at hun ikke behøver at vide det hvis han ikke er interesseret i at fortalle hende det, men samtidigt så lader det til at hun har tænkt sig at smutte hvis han fortæller det. Alexanders hjerne arbejde på højtryk, han er sikker på at hun også smutter hvis han fortæller om sit arbejde noget han ikke er interesseret i, men hvis han holder det hemmeligt så er det heller ikke sikkert at hun ikke smutter. Den eneste relativt sikre løsning er at lyve, en ting Alexander har absolut intet imod, men det kan også give bagslag.
Alexander rejser sig op og tager blidt fat i hendes hånd og trækker hende derop ind til sig, han selv er ligeglad med om han står nøgen, det er jo ikke fordi hun ikke allerede har set alt hvad hans krop har at byde på, og så foretrækker han faktisk at være nøgen.
"Carolina, tager du af sted hvis jeg ikke siger det? For jeg må advare dig, du vil ikke bryde dig om svaret, og hvorfor så travlt? Jeg var sikker på at du nød situationen mindst lige så meget som mig, selvom det selvfølgeligt er mere synligt på mig"
Siger han og ler lidt af den sidste del.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 00:59
For første gang bliver Carolina helt igennem usikker - Alexander gør noget ved hende, og hun kan ikke finde ud af, om hun kan lide det eller ej. Specielt fordi, han siger ting, som han gør nu. Hun bider sig i læben og ser væk fra ham, da han trækker hende indtil ham. Hun ved ikke rigtigt, hvad hun skal sige, og følelsen af at være meget gennemskuelig, skræmmer hende.

Hun slipper hans hånd og smutter hurtigt ud af soveværelset, ud på gangen, finder trappen og smutter hurtigt ned af den, inden hun kommer ned i stuen, hvor hun finder hendes skjortekjole, der ligger opknappet på gulvet. Hun tager den på og begynder en smule febrilsk at knappe knapperne.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 01:06
Alexander kigger forvirret på hende, han bliver stående helt frosset i et enkelt sekund og sukker så dybt, han finder hurtigt sine underbukser og derefter sine underbukser og tager dem på. Han tager en dyb indåndning og bevæger sig ind i stuen og finder Carolina i fuld gang med at knappe sin skjortekjole. Alexander bevæger sig hen foran hende og kigger hende dybt i øjnene med et forvirret blik, han ved ikke helt hvad han skal gøre.

"Carolina jeg synes du i det mindste skylder mig at tale til mig, har jeg behandlet dig dårligt"
Siger han spørgende, han var lidt nervøs for om hun følte at han trængte sig på, på grund af hans problem, men det var jo ikke ligefrem fordi han bare kunne sige "sit" og den så bare parede ordre, fra tid til anden havde den nærmest sit eget liv, et problem mange fyre har.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 01:15
Da Carolina kan høre Alexanders skridt på trappen, bider hun sig i læben og fumler videre med kjolen, og da han kommer helt hen til hende, stopper hun helt, så kjolen er knappet til lige over barmen. Hun undgår hastigt hans blik, og endnu en gang bider hun sig i læben. Selvfølgelig ville det være bedst med en forklaring, men hun kan simpelthen ikke forklare det, det ville være umuligt for hende, hun taler ikke om følelser!

"Jeg er... nødt til at gå nu. Det har intet med dig at gøre," mumler hun bare og går udenom ham, ud i gangen, hvor hun et øjeblik stopper op og finder sin rygsæk i hjørnet.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 01:23
Alexander bliver mere og mere irriteret i takt med at hun fortsat fuldstændigt ignorere ham, en ting han bestemt ikke bryder sig om, og da slet ikke i sit eget hjem. Dog mærker han en stikkende følelse i maven, han er stadig bekymret om hvor vidt han har gjort noget forkert, han føler at alt gik godt lige indtil de snakkede om hans arbejde.

Alexander går stille og roligt forbi Carolina og stiller sig i døråbningen, han har ikke tænkt sig at lade hende gå uden i det mindste at få en forklaring, hellere det end at gå i ren uvidenhed, bekymret for hvad det er han har gjort.
"Vil du ikke godt være så venlig i det mindste at give mig en forklaring? Hvis du føler jeg har behandlet dig dårligt vil jeg gerne vide det"
Siger han i en tone der nok er det mest bestemte han har snakket til hende siden de mødtes.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 01:40
Carolina bider sig i læben, da han stiller sig i vejen i døråbningen, og hun ser hurtigt ned i den anden ende af gangen, for at se, om der skulle være en anden vej ud. Hun kan ikke lide, at han prøver at tvinge hende til at sige noget, og at hun ikke kan flygte fra problemerne, som hun normalt ellers kan. Hun slipper taget i sin rygsæk og ser nu på ham igen, hele hendes kropssprog er lukket helt, hendes arme er over kors, og hun ser ned igen, inden hun sukker. Hun kan lige så godt droppe at prøve på at få ham til at flytte sig: han er meget stærkere end hende, og hans tonefald er så bestemt, at hun ikke nok heller ikke ville kunne overtale ham.

"Jeg siger jo, at det ikke har noget med dig at gøre," siger hun så lavt og ser op. "Jeg har bare... ting at gøre," tilføjer hun og kan godt selv høre, hvor dumt det lyder. Men hun kan ikke forklare ham, hvordan hun har det, og hvis hun alligevel prøvede, må han da tro, hun er fuldstændig skør.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 01:44
Alexander kunne bestemt godt se at der var noget galt, alt ved hendes kropssprog skreg nærmest: LAD MIG VÆRE, men dette havde han ikke tænkt sig at respektere, mest af alt fordi han følte at hvis han havde gjort noget galt ville han da i det mindste have muligheden for at gøre det godt igen. Selvom man var en koldblodig inkvisitor behøvede man ikke nødvendigvis altid være et ondt menneske, og Alexander behandlede altid dem omkring sig med den respekt de fortjente, og på trods af at han var lidt af en skørtejæger så behandlede han altid de kvinder han havde med sig ufatteligt godt.

"Carolina man kan kalde mig mange ting, men jeg er ikke dum"
Sagde han med en nærmest bekymret stemme, et så hurtigt personlighedsskifte kunne kun skyldes noget dybt og personligt, hvis hun blot havde haft noget hun skulle ville hun havde sagt det til ham. Selvom hun så havde glemt det så ville hun stadig havde sagt det idet hun rejste sig af sengen, men måden hun ignorede ham på og nærmest ikke kunne komme hurtigt nok væk pegede på at problemets kerne var Alexander.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 19:28
Carolina roder sig nervøst i håret. Hvorfor lyder han overhovedet så bekymret? Er han reel? Og hvorfor kan hun ikke bare få lov til at løbe væk fra alt det svære, som hun altid gør? Stadig er hendes kropssprog lukket, men egentlig ville hun ønske, at han kom hen og holdte om hende, selvom det ikke ville gøre det hele mindre svært. Hun ved ikke, hvad hun skal sige, for hun synes selv, hendes følelser er åndssvage, og derfor kan hun slet ikke få sig selv til at fortælle dem videre. Hun vil bare ud herfra, væk.

"Det er for kompliceret," siger hun så lavt og ser sig igen flygtigt omkring i gangen - det kunne jo være, at hun havde overset en anden udgang, men selvfølgelig ser hun forgæves.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 19:56
Alexander ved ikke helt hvad han skal gøre, det eneste han er sikker på er at alt ved Carolinas kropssprog stadig er helt aflukket, Alexander går lige så stille roligt hen til hende, lægger sine arme omkring hende og trækker hende helt tæt ind til sig og lægger blidt sit hoved på hendes skuldrer uden så meget som at sige et ord. ( ? )

Alexander klemmer hende let, han har ikke tænkt sig at slippe lige med det samme, medmindre hun gjorde betydelig modstand, han ville dog foretrække at han kunne få hende til at blive her.
"hvad er det som er kompliceret?"
Sagde Alexander og kysser hendes nakke blidt.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 20:21
Carolina bliver omend endnu mere forvirret af, at han kommer hen til hende og holder omkring hende. Var det virkelig det, hun ville have? Selvom hun er så forvirret, gør hun ikke nogen modstand, tværtimod læner hun sig tæt mod Alexanders krop.

"Det er det, der er kompliceret," siger hun og kan ikke lade være med at smile lidt på trods af situationen: det lød ligeså dumt, som hun tænkte, det ville gøre. Det er derfor, hun ikke taler om hendes følelser: det er forkert og alt for svært at tale om. Hun ville ønske, han bare ville lade det ligge - det kunne være, hun ville tale om det en anden gang; men nu har hun mest af alt lyst til bare at komme væk herfra, eller, hvis Alexander ikke ville lade hende gå, bare ligge i hans arme og bare gøre ingenting.
Carolina Floros

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 12.01.2012 20:26
Alexander mærkede en vis uro forlade sin krop idet hun ikke undgik hans omfavnelse, han var klar over at han på et eller andet punkt var nød til at tage ansvar for hvad han havde gjort. Kunne det være at Carolina havde lagt mere aftenen end han selv havde gjort? eller følte hun sig måske udnyttet eftersom alkoholen havde taget en rimelig kraftigt effekt over hende?

Alexander gav ikke tegn på at han havde tænkt sig at slippe lige foreløbigt, tvært imod løftede han hende endnu engang og og bevægede sig hen i sofaen, han satte sig ned med hende på tværs over sig og kiggede på hende ( ? )
"jeg forstår ikke hvad det er der er så kompliceret, vi er 2 smukke unge mennesker, vi har visse lyster og behov"
Sagde Alexander roligt imens han nussede hendes arm i blide bevægelser for at forsøge at få hende til at slappe omend bare en smule mere af ved hele situationen, det var fint nok hvis hun ikke havde løst til at være her længere, men han følte at det ville være trist hvis det var på sådan en måde de skulle tage afsked.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 20:46
Carolina forstår heller ikke selv sin reaktion. Hun kender jo nærmest ikke Alexander, og alligevel får han hende til at reagere og føle sådan her. Det er længe siden, hun har følt noget i nærheden af det her, og det gør hende forvirret og fortvivlet. Hun bider sig i læben og lader sig blot bære med ind i sofaen. Hun overvejer lidt, om hun kan manipulere sig ud af det her, men hun har faktisk slet ikke lyst, og hun tror heller ikke, at Alexander overhovedet vil hoppe på den.

"Nej, jeg forstår det heller ikke..." svarer hun med et skuldertræk og ser hurtigt på ham, inden hun ser ned på sine arme. "Det er lidt svært, når jeg heller ikke forstår, hvad der sker med mig.." siger hun derefter, stadig med hovedet nede.
Carolina Floros

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1