En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 20:52
"Det er mig, der står stærk," bemærker han med en let latter. "Jeg har en umanerlig god krop til den slags - også til den slags." Han blinker frækt og lader blikket glide overvejende over hendes krop også med et let sultent blik, der glider over i morskab, da han møder hendes blik igen.
"HAr aldrig fået den hjemmebrygget, kun nede på værtshuset en enkelt gang eller fem." Han ler igen sin buldrende latter. "Og nej, jeg finder farven afskyelig! Som slam der har ligget for længe under andemad eller sådan noget." Han ler igen.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 21:02
Det overraskede hende et eller andet sted ikke, og hun smiler lidt skælmsk ved hans kommentar, "Det siger De jo..." Siger hun drillende og mærker godt hans blik, og gengælder det, underholdt af denne mand.

Hun begynder at le igen, "Hvad betyder antal, hvis det har virkning," tilføjer hun med et blidt grin, "Og De skulle prøve det hjemebrygget på et tidspunkt, er sikker på at de ikke vil fortryde det."

Hans udtalelse om farven får hende til at grine hjerteligt, og hun vender sig lidt væk, for at samle sig igen, "Slam og andemad, det var dog alligevel den sjoveste udtalelse om absint jeg har hørt til dato."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 21:10
Det glæder ham meget, hun responderer på denne måde på hans drillerier og flirten, og han ler muntert sammen med hende.
"Antal betyder en længere aften," siger han muntert, "Ellers ender man med at blive for pløret, hvis man skal tage sådan et par stykker og stadig fortsætte resten af aftenen." Da barpigen i det samme kommer ned med mjøden, smiler han op til hende, mens hun sætter dem foran dem, og han lægger en hånd på hendes hofte.
"Mange tak, der er virkelig god service i aften," siger han varmt og kærtegner hendes hofte let, før han lader hende gå, og hun fniser henrykt og forsvinder igen. Levon vender sig igen mod Aishe. "Jeg vil prøve det ved lejlighed, men det er desværre de færreste af mine bekendtskaber der selv laver deres drinks."
At se hende le over hans beskrivelse af farven var netop hvad, han havde håbet at opnå, og han nyder det fuldt ud. "Det ved jeg, det er, men det er hvad det får mig til at tænke på ... Ikke at jeg har brugt mange timer på at stå og kikke efter det, men altså." Han ler igen hjerteligt sin buldrende latter og ser muntert på hende.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 21:30
Hun smiler over at de ler så meget sammen, og nyder uden tvivl at have mulighed for det. Aishe lytter roligt med til hvad han fortæller, og hun kan godt se det logiske i det. Det får hende til at fnise lidt, "Sandt nok."

Måden han kærtegner pigens hofte, kan ikke lade være med at gøre Aishe glad. Selv hvis det er for en lille stund, så har denne servitrice i hvert fald også haft en god aften, med godt med opmærksomhed. Hun tager sit mjød op i hænderne lidt, og nikker, "Det lyder som en fremragende plan, ellers må De jo brygge det selv, hvis det skulle gå helt galt." Siger hun, lidt drillende, "Det er slet ikke så svært, omend det måske tager lidt tid."

"Det skulle man næsten tro, siden at De kunne beskrive det så tydeligt," Siger hun med et hjerteligt smil, "Men selvfølgelig, man ved jo aldrig... Måske har De bare været meget observerende den ene gang som De måtte have set det."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 21:38
Han tager en slurk af mjødet og ser overasket på kruset.
"Det var ligegodt... Det smager virkelig godt!" udbryder han og ler så ad sig selv.
"Jeg tvivler på, jeg selv er i stand til at brygge det; jeg har ikke tålmodigheden til det. Jeg drikker det skødesløst og ville fremstille det skødesløst; ikke ligefrem den bedste åde at gøre tingene på, det indrømmer jeg gerne, og det ville ikke blive et godt resultat." Han smiler ærligt og betragter hende med et oprigtigt blik. Igen denne ærlighed over ham, der kan være ganske tiltrækkende. Så ler han igen ad hendes sidste kommentar.
"JEg har vitterligt kun set det en gang eller to, jeg hodler mig gerne fra grimme lugte som den, men det har vist alligevel givet et vist indtryk."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.12.2011 23:48
Sigøjneren ler let, ved først det lidt afventende udtryk ogdernæst overraskelsen da han opdagede at det egentlig var okay drikkelse. "se? Måske ikke det stærkeste, men godt smager det." hun læner sit ansigt i sine hænder lidt igen. Hans ærlighed får hende til at smågrine. "det er da godt at De selv er klar over det. Det hænder at folk ikke ved det jo."

"Men ja. Absint er heller ikke noget man skal have for meget af. Det slår hårdt!"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.12.2011 16:15
Han ler sammen med hende og betragter hende hen over koppen, mens han tager en slurk mere.
"Det gør det. Men det er nok ikke min favorit alligevel; jeg foretrækker de stærkere drikke alene på grund ad virkningen. Og Absint er nu ganske godt også efter et par stykker af dem, hvor man ikke så godt kan huske smagen længere." Han ler igen, "Og når man får pletter for øjnene af stadset, så er den hjemme!" han ler igen højlydt og sætter kruset mod bordet beholdende hænderne om det.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 04.12.2011 17:15
Aishe smiler let, lyttende til Levon, og da han begynder at forklare absintens virkning, kan hun ikke lade være med at le igen. "Netop! Lige præcis sådan.. Og hvis man dagen efter intet kan huske, så har man gjort det helt rigtigt." Siger hun lidt drillende og læner sig tilbage i stolen, hænderne stadig om sit krus dog, og hun sukker med et tilfredst smil.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.12.2011 17:19
Han ler muntert.
"Ah jeg kan huske engang jeg kom til mig selv i et fremmed hus og stod overfor en mand, der lige havde smidt en spand vand i hovedet på mig. ÅBenbart havde ikke blot hans døtre, men også hans hustru haft det lidt for hyggeligt med mig, og han så gerne, jeg forføjede mig hurtigst. JEg kan absolut intet huske om det!" Han ler igen og betragter hende i stolen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 04.12.2011 17:49
Hun gjorde lidt store øjne og betragtede ham mens han fortalte. Hun kunne ikke lade være med at grine, "Åh nej, åh nej, åh nej... Jeg kan lige se det for mig!" Hun ryster lidt på hovedet, stadig leende, "Det.. Det måtte have været lettere ubehageligt."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.12.2011 17:53
Han trækker på skuldrerne med en let latter.
"Det var lidt akavet, og jeg ville blot ønske, jeg kunne huske noget af den aften for at vide om det virkelig var sandt. JEg var så fuld, jeg knapt kan forstå det kunne lade sig gøre." Han ler igen og betragter hende muntert. Det er rart at have en, man kan snakke med om alle de skandaløse eskapader uden at blive skældt ud eller foragtet for det, og han nyder hendes selskab meget.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 04.12.2011 18:30
"Det kan jeg godt forstå. Det ville have været en morsom historie at kunne fortælle videre i så fald." Aishe smiler roligt. Den slags historier hørte de tit, om bålet derhjemme.

Hun ta'r et tår mere af mjødet så, "Andre sjove oplevelser De vil dele?" spørger hun så lidt drillende.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.12.2011 18:41
Han ler ad hendes opfordring.
"JEg har masser af mærkværdige historier," ler han oprigtigt, "og især udført i fuldskab! Jeg er før vågnet op på Krystalbjerget i bidende kulde iført bemærkelsesværdigt lidt tøj, er vågnet op i udkanten af ørkenen i en lille oase... ak ja, der er mange steder, jeg har været i fuldskab!" Han fortsætter med at le, selvom der er noget træt i latteren nu, som om han er træt af aldrig at kunne huske sine aftner. "Hvad med Dem, er De før vågnet op af en brandert et helt horribelt sted?" Han smiler skævt

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 07.12.2011 21:24
Hun kan ikke lade være med at smile, og kan nu godt forstå den undertone i hans latter. Havde det været hende, havde hun nok haft det på samme måde.

"Jeg tror ikke jeg kan slå dig," indrømmer sigøjneren så, "men der var engang hvor jeg vågnede op af en brandert, i en gedestald, meget velplaceret imellem nogle geder og deres kid. Konen der levede i huset var faktisk hende som vækkede mig, da hun troede at jeg ville stjæle hendes dyr." Hun trækker brynene lidt sammen, "Ellers har det mest været sammenstød midt i fuldskaben, jeg har vidst kommet til at irritere et par byvagter, et par gange. Men de ta'r drillerier for personligt. Oh, vent, der var også engang at jeg vågnede op i Tusmørkeskoven, oppe i et træ, sammen med en mindst lige så bagfuld dværg! Dét var sjovt."
Den gang med .. var det vampyr hun var? Det var nu ikke endt i noget galt, og der var sikkert nogle episoder fra da hun var lidt yngre som hun havde glemt igen.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.12.2011 21:35
Episoden med dværgen får ham til atlægge hovedet bagover i et latterbrøl, hvor han blot har klukket let ved de andre.
"Åh hvor herligt!" griner han, "JEg kan lige forestille mig det!" Han griner stadig og klapper hendes hånd let.
"Nå ja, det kunne vel i princippet være meget værre, ikke sandt?" siger han så mildt, "Der kunne have været to dværge!" Hans øjne glimter af morskab, og hans charmerende smil er sat på for at score. "Eller," tilføjer han med et skælmsk smil, "Det kunne have været mig!" Han ler igen, men der er noget i hans øjne, der burde fortælle hende, han ikke har så meget imod den tanke endda.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 07.12.2011 21:55
Hun betragter ham idet at han griner, og griner selv med, hun læner hovedet lidt på skrå, "Det er sandt, det er sandt. Eller en med et træben, så ville spørgsmålet have været hvordan i alverden han var kommet derop jo." Hun lægger mærke til at hans charmerende smil er på igen, og det bliver gengældt, med et smil af hendes eget. Nok ikke ligefrem charmerende, men drillende, da han så kommer med sit skælmske smil og sin udtalelse.

"Ah ja, dét ..." svarer hun drillende igen, "Det kunne have været kønt, kunne det ikke?" Hun smiler dog, og læner sit ansigt i et af sie hænder igen.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.12.2011 21:58
Han smiler skævt og ville virkelig ikke have noget imod at vågne op sammen med hende. Han ville kun beklage ikke at kunne huske sin aften, men sådan var det tit for ham alligevel.
"Jeg er aldrig vågnet op i et træ," siger han let smilende, "Faktisk tror jeg aldrig, jeg har været oppe i et. Det har aldrig rigtigt været min stil; jeg hyggede mig med min hvide hest og holdt af rædbrækkende ridt der i stedet ... Så det kunne være lidt underholdende hvordan, jeg var endt der ... Ikke at jeg ville beklage mit selskab, men jeg ville nok forbavses en del." Han ler igen muntert og tager en slurk mjød.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 07.12.2011 22:26
Hun smiler roligt af ham, og gnider sin nakke lidt, mens hun løfter det ene øjenbryn. "Jamen da. Jeg tror at De undervurderer dem så." siger hun lidt drillende, men smiler af hans kommentarer, "Det ville jeg også blive, for at være helt ærlig. Træer er i mange tilfælde rare, men dem i Tusmørkeskoven er ikke just de mest solide at bruge som soveplads." Hun tager ligeledes også et tår af sit mjød og skutter sig lidt. Det var nu en dejlig varm følelse. Hun ville dog næppe beklage sig hans selskab heller. Han er underholdende.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.12.2011 21:36
"Overrasket over stedet eller mig?" driller han let og ler, mens han tager en slurk mere. "Og nej, tusmørkeskoven er bestemt ikke noget rart sted at være! Bestemt ikke om natten heller!" Han rynker brynene let. "Det var ikke et sted jeg ville sætte mine ben selv i fuldskab. HVordan i alverden tror De, De endte der?" Han bemærker godt, hun igen gnider nakken, og det begynder faktisk at genere ham en smule. Har hun ondt, har han tilbudt at massere hende, hun skal ikke bare sidde og have ondt fordi hun ikke vil i kontakt med ham, det har han lidt svært ved at forstå.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 10.12.2011 21:46
Det var nu ikke fodi at hendes nakke gjorde ondt, mere at det var noget hun sådanset gør. Ligesom når folk sidder og gnider deres hænder når de snakker, eller det der minder om. Hun ler mildt af hans spørgsmål, og træker på skuldrene, "Nok lidt af begge dele?" siger hun med et let smil. "Men det er et ret godt spøgsmål. Jeg tror jeg måtte have været i en af de små byer i nærheden, mødt dværgen der, og så var i simpelthen endt derovre, efter lidt for meget at drikke." Hun ler mildt. "Men jeg er ikke sikker, hele aftenen generelt er ret sløret. Men det var en god aften!"
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6