Det glæder ham meget, hun responderer på denne måde på hans drillerier og flirten, og han ler muntert sammen med hende.
"Antal betyder en længere aften," siger han muntert, "Ellers ender man med at blive for pløret, hvis man skal tage sådan et par stykker og stadig fortsætte resten af aftenen." Da barpigen i det samme kommer ned med mjøden, smiler han op til hende, mens hun sætter dem foran dem, og han lægger en hånd på hendes hofte.
"Mange tak, der er virkelig god service i aften," siger han varmt og kærtegner hendes hofte let, før han lader hende gå, og hun fniser henrykt og forsvinder igen. Levon vender sig igen mod Aishe. "Jeg vil prøve det ved lejlighed, men det er desværre de færreste af mine bekendtskaber der selv laver deres drinks."
At se hende le over hans beskrivelse af farven var netop hvad, han havde håbet at opnå, og han nyder det fuldt ud. "Det ved jeg, det er, men det er hvad det får mig til at tænke på ... Ikke at jeg har brugt mange timer på at stå og kikke efter det, men altså." Han ler igen hjerteligt sin buldrende latter og ser muntert på hende.