Hendes ord chokerer ha voldsomt, og han er hurtigt ovre og holder om hendes overarme, mens han forsøger at fange hendes blik.
"Kæreste Maki, jeg... Det var... er..." Han er ganske rædselsslagen, hvilket er tydeligt at se på ham, over at sådan noget har kunnet ske.
"Jeg har ikke i sinde at udnytte dig, og derfor var jeg nødt til at sige det til dig før der skete noget. Du må ikke føle det sådan, jeg har kysset og kærtegnet dig, fordi du er vidunderlig og dejlig, og det synes jeg helt inde fra hjertet. Jeg jorde det fordi du er speciel og skulle føle dig sådan, ikke for noget egoistisk behov."
håber jeg da ikke tilføjer han en smule tvivlende i tankerne.
"Det svin, der har udnyttet dig på den måde skulle.... skulle.... Arh, fortæl mig hvem det er, hvis du ved det, så skal jeg finde ham og sørge for, han betaler for det, han har gjort!" Han griber om hendes ansigt, meget blidt.
"Maki, jeg ville
aldrig udnytte dig! Aldrig! Det her har ikke noget med dig at gøre, det er ikke din fejl, det er udelukkende min, det må du forstå. JEg er ikke ude på at... arh, Maki ..." Han åbner armene op en smule tøvende så hun kan bestemme om hun trænger til et kram eller ej.