En lille spadseretur

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:13
Det nærmest forelskede blik skræmmer ham en smule. Hun kan da umuligt have forelsket sig i ham på så kort tid? Han er ikke god til forhold af tættere karakter, og han er slet ikke klar på en, der skal komme tila t rende ham i hølene konstant og begrænse ham. Ikke at han helt kan tro, Maki er sådan en type, men alligevel føler han sig presset til at tale.
"Maki, du må vide, jeg er ikke en person, der gør mig godt i et fast forhold," mumler han og føler sig aldeles akavet. "Det er du nødt til at vide om mig." Han vedbliver at kærtegne hende og holder fast om hende, som om hans ord vil få hende til at stikke ham en lussing eller sparke ham og gå sin vej fornærmet.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:15
Maki kigger forvirret på ham.. ''Hvad forventer du jeg skal svare?'' siger hun stille og lidt små trist.. hun ligger hovedet på hans skulder og lukker øjnene og slapper lidt af.. ''Du forvirre mig..'' hvisker hun stille..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:18
Han skynder sig at stryge hende over håret.
"Du behøver ikke sige noget, bare du ved det," skynder han sig at sige. "Jeg vil være her og være din ven og hjælpe dig og alt det der, men jeg er nødt til at ahve min frihed. Det skal du bare vide, før vi går videre. JEg vil ikke have, du tror alt muligt, og at jeg så knuser dine drømme," hvisker han blidt til hende, "JEg vil ikke såre dig." Han fortsætter med at kærtegne hende, ivrig efter at genskabe stemningen fra før.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:21
Maki vrider sig blidt fri af ham hun rejser sig op og går lidt rundt... Forvirret og skræmt på samme tid.. Men samtidig også lidt ked af det.. Hun pakker sig lidt ind i Levons halv våde gennemsigtige skjorte, og står og kigger ud over vandet.. Hun ved ikke helt hvordan hun skal reagere på alt det her, men føler ikke helt hun kan gå over og fortsætte.. Enlig var hun ikke til faste forhold.. Men alligevel ville hun nu gerne bare føle det en eneste gang.. Finde ud af hvordan et fast forhold var.. Og ikke bare.. ligegyldig flirten?

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:29
Ked af det rejser han sig op og betragter hende.
"Maki, du må forstå, jeg ikke er god til forhold. Jeg flirter og er om mig nogen gange uden selv at være klar over det, og det sidste, jeg vil er at såre dig, derfor siger jeg det som det er. Jeg vil altid være her og være din ven, og jeg vil... Arh Maki, jeg ved, det er besværligt, men jeg ville gerne, virkelig. JEg duer bare ikke til det, det ender altid med, jeg sårer folk. Du betyder meget for mig, selvom vi kun lige har mødt hinanden, men jeg er ikke klar til at binde mig fast til én person." Han er virkelig ked af det og frustreret, og det håber han inderligt, hun kan forstå. "Selv hvis vi forsøgte, vil jeg aldrig kunne love dig, jeg kan forblive dig tro, og du fortjener bedre end hvad jeg kan give dig på det punkt." Mumlende tilføjer han, "Og på alle andre punkter kan jeg virkelig give dig en masse."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:33
Maki bliver med et sur, og overvejer at fare over og slå ham, men bliver meget hurtigt enlig med sig selv om at det ikke nytter noget.. Hun går restløs frem og tilbage.. og tænker over hvad der mon er klogt at sige til ham.. ''Hvad forventer du? at jeg går med til mer end der lige er sket? og føler mig udnyttet efter?'' siger hun surt, men forsøger dog at kontrollere sin stemme.. ''Det har jeg været ude for en gang! og det vil jeg ikke frivilligt gå med til igen!'' hun vender ryggen til ham, for at skjule de tåre der langsomt triller ned af begge hendes kinder..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:38
Hendes ord chokerer ha voldsomt, og han er hurtigt ovre og holder om hendes overarme, mens han forsøger at fange hendes blik.
"Kæreste Maki, jeg... Det var... er..." Han er ganske rædselsslagen, hvilket er tydeligt at se på ham, over at sådan noget har kunnet ske.
"Jeg har ikke i sinde at udnytte dig, og derfor var jeg nødt til at sige det til dig før der skete noget. Du må ikke føle det sådan, jeg har kysset og kærtegnet dig, fordi du er vidunderlig og dejlig, og det synes jeg helt inde fra hjertet. Jeg jorde det fordi du er speciel og skulle føle dig sådan, ikke for noget egoistisk behov." håber jeg da ikke tilføjer han en smule tvivlende i tankerne.
"Det svin, der har udnyttet dig på den måde skulle.... skulle.... Arh, fortæl mig hvem det er, hvis du ved det, så skal jeg finde ham og sørge for, han betaler for det, han har gjort!" Han griber om hendes ansigt, meget blidt.
"Maki, jeg ville aldrig udnytte dig! Aldrig! Det her har ikke noget med dig at gøre, det er ikke din fejl, det er udelukkende min, det må du forstå. JEg er ikke ude på at... arh, Maki ..." Han åbner armene op en smule tøvende så hun kan bestemme om hun trænger til et kram eller ej.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:46
Hun vrister sig fri fra hans greb og står foran ham og kigger på ham med tåre ned af kinderne... ''Jeg ved ikke hvad jeg skal sige...'' siger hun lavt og lukker øjnene et kort øjeblik.. ''Jeg tror det er bedst jeg går nu..'' Hvisker hun og vender sig væk fra ham, og langsomt og elegant går væk fra ham...

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:49
Han ser på hendes tårer, og det gør ondt indeni ham.
"Maki..." siger han højt efter hende, "Kom tilbage. Du har ikke behov for at græde det ud, du har behov for at råbe og slå, og efter det, der lige er sket, så står jeg gerne for skud. Kom tilbage og stik mig et par på siden af hovedet, det fortjener jeg vist." Hans blik er sørgmodigt, hans nakke bøjet let, og han ser efter hende som en lille skoledreng, der har fået skæld ud. "Du må ikke gå," hvisker han.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:51
Hun vender sig vredt og hurtigt, men stadig meget elegant om.. ''og hvorfor må jeg ikke gå!'' råber hun og kigger på ham.. Hun bliver stående hvor hun var nået til, og føler ingen trang til at gå tættere på ham.. Hun trækker vejret hurtigt og forsøger at falde lidt ned.. Hendes hale bevæger sig i lange hurtige bevægelser fra side til side, mens hun står og stirre på Levon..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:54
I grunden er han overrasket over, hun hørte ham, men han forsøger ikke at vise det.
"Fordi," begynder han, mens han forsøger at lede efter ord til at svare på sin følelse, "Fordi jeg ikke vil skilles med dig, mens vi er uvenner, mens du er så vred og så ked af det. Bliv og tal med mig, lad os finde en løsning eller kom og tæv mig ... Et eller andet, du må bare ikke gå sådan her ... Du er ikke en gang påklædt ..." Han skynder sig at hente hendes kjole og holder den op mod hende i strakt arm, så hun ikke skal komme for tæt på ham, hvis hun ikke vil.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:57
Hun kigger ned af sig selv.. Hun havde enlig glemt at hun kun havde Levon's halv våde gennemsigtige skjorte.. ''Hvad forskel skulle det gøre!? '' spørger hun og kigger små surt på ham.. Hun tager langsomt et par skridt hen imod ham.. Men stopper igen.. Og har mest af alt lyst til at vende om og gå.. men.. Han er jo stadig ret sød.. :i

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 21:00
"Det gør en forskel," forsikrer han hende, "Jeg er nødt til at vide, du har det nogenlunde godt, når du vandrer af sted, ellers - hvis der skulle ske dig noget - er du måske ikke i stand til at forsvare dig. Og det betyder virkelig noget for mig også, at du har det godt ... tro mig, det sidste jeg ville var at såre dig." Han kaster kjolen over til hende, så hun ikke behøver komme nærmere, hvis hun ikke vil.
"Jeg ved, jeg er skurken lige nu, og det piner mig, men det gør endnu mere ondt at se dig sådan. Er der ingenting, jeg kan gøre for dig for at få dig til at have det bedre? For at gøre dig glad igen? JEg vil gøre alt for dig lige nu, Maki, i dette øjeblik."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 21:07
''nogenlunde godt? Kig på mig... Ser det sådan ud??'' Hun bukker sig ned, og tager kjolen i hånden.. Hun står og kigger på den.. ''Jeg er altid i stand til at forsvare mig.. Hvorfor piner det dig? Du kan da være totalt ligeglad med hvordan jeg har det.. '' Hun vender sig om, og tager hurtigt og elegant Levons skjorte af, og lader den dumpe ned på jorden, hun trækker sin kjole ned over hendes kolde krop, og tager en dyb indånding før hun tager et par skridt frem.. ''Bare glem mig'' hvisker hun utrolig lavt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 21:13
"Nej, for fanden det ser ikke sådan ud," udbryder han desperat. "Det piner mig fordi jeg er bekymret for dig, fordi jeg kan lide dig! Der har ikke været andet end dig i mine tanker siden vi mødtes, hvorfor tror du, det bekymrer mig? Maki, jeg er ikke sådan en idiot der er ligeglad med kvinder og bare udnytter dem. JEg elsker alle mine kvinder på forskellige måder, og jeg flirter kun med dem, jeg synes er noget specielt. JEg har bare svært ved at lade være med at se det specielle i en helt speciel kvinde og at lade være med at sige det til hende, når jeg er i et forhold med en anden. JEg er ærlig og fortæller folk hvad, jeg synes om dem, og det kan jeg ikke bare lade være med lige pludselig. Jeg bekymrer mig om dig og dit velbefindende, og bare fordi vi har kysset og krammet, betyder det ikke, jeg havde til hensigt at såre dig. Jeg ville vise dig hvor speciel jeg synes, du er, og tro mig, det er du!" Hans åndedræt kommer i desperate pust, og han står med hænderne ned langs siden ude af stand til at bevæge sig.
"JEg er ikke noget dårligt menneske, Maki, jeg udnytter ikke folk. Men jeg er ikke i stand til at modstå smukke kvinder og komplimentere dem. JEg indrømmer gerne, jeg skulle have holdt det der, men det var mig på en måde umuligt."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 21:16
Det kan jo aldrig blive mit problem at du siger NU at du skulle have holdt dig der! Så må du jo tænke dig lidt om! ARGH!'' hun står stadig med ryggen til ham, og har mest af alt lyst til at gå over og slå ham.. Hun er virkelig i dårligt humør nu, for hun synes jo enlig at Levon er virkelig sød.. Det er jo nok derfor hun er så sur nu, og har svært ved at tale stille og roligt... ''Jeg synes bar vi skulle gå hver vores vej nu..'' hun trækker vejret tungt og forsøger at slappe af..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 21:23
Han er ved at blive lidt irriteret nu. For fanden, tænker han, det var jo bare lidt kyssen. Han sskal lige til at minde hende om hvem, der startede det hele, men tager sig i det, for han vil ikke skændes med hende.
"Fint," sukker han, "Så gå du, jeg vil gå over og drukne mig selv i mellemtiden ..." Han går hen til vandet, breder armene ud og lader sig falde forover direkte på maven ned i vandet.
Da han er under vandet, svømmer han ned mod bunden, hvor han bruger sine kræfter til at rykke jorden fra hinanden og lade en luftlomme sende små bobler af ilt op, så han kan trække vejret dernede i et lille stykke tid. Nu håber han bare, hun enten vil gå med et grin på læben eller komme for at fiske ham op.
Minutterne går.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 21:28
Maki vender sig hurtigt om og når lige at se ham 'falde' i vandet, hun går langsomt over mod ham.. Inden hun når at tænke sig ordenligt om, hopper hun i vandet.. Hun svømmer ned efter ham og hiver ham med op.. Hun 'smider' ham op på bredden.. ''Undskyld.'' hvisker hun og kigger på ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 21:37
Han lader sig hive op og smide sig på jorden, hvor han hoster lidt for syns skyld og spytter en undfuld vand ud, som han har taget ind på vejen op. Han trækker sig op på albuerne og ser på hende.
"JEg troede, du ville gå?" Hans plan er lykkedes, og hun er kommet ud af sit hysteriflip. Han lægger hånden på hendes kind.
"Du skal ikke undskylde, kære Maki," siger han blidt, "JEg forstår dig godt." Han hoster lidt igen, for han er kommet til at sluge lidt af vandet. "Tro det eller lad være," bemærker han så sørgmodigt," Men jeg er selv blevet udnyttet en del gange for mine penge. JEg kender godt fornemmelsen, og derfor ville jeg aldrig udnytte nogen. Det var vitterligt ment som komplimenter."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 21:43
Hun kigger på ham, og bryder grædende sammen.. Hun ligger hovedet på hans bryst og lader tårende få frit løb.. ''Undskyld..'' hvisker hun grådkvalt.. ''Jeg..'' hun opgiver at sige noget og fortsætter bare med at græde..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8