Midt på karetpladsen

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 20.10.2011 21:31
Stadig er Carolina meget interesseret i Sukis arbejde, og hun forstår meget hurtigt, at resultatet af arbejdet ikke bærer frugt. Hun er normalt ikke så nysgerrig - men det fascinerer hende altså, at man med så.. simple? ting kan hjælpe folk.
Jeg ville alligevel heller ikke kunne finde ud af det - glemmer alt for meget og jeg taber sikkert interessen igen lige om lidt. tænker hun da, og det er nok rigtigt. Ofte er hun blevet fanget af et eller andet, der i første omgang virkede interessant, men når hun så har udforsket det lidt mere, er det ikke længere spændende nok.
Hun er en flygtig sjæl, der har svært ved at finde tryghed - både hos mennesker og de steder, hvor hun slår sig ned.
Hun smiler lidt af Sukis nynnen, også selvom det måske ikke er den smukkeste nynnen. Suki virker til at være en... ulvekvinde?, som hviler i sig selv. Den egenskab har Carolina altid villet ønske at have - men så skal hun nok først have styr på sin egen tilværelse.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 20.10.2011 22:20
Der begyndte at komme grublende lyde ude fra den anden side af den forstærkede dør, fulgt lidt efter af kradsning og banken på døren. Sukis stoppede med at nynne et øjeblik da det startede. Gav så et stille suk, rystede på hovedet og begyndte at nynne igen, denne gang en mere anerkendt sang; en folkevise: en historie om et lykkeligt par, adskilt af et bjerg hvor de er bundet til at bestige det for atter at forenes. En kærligheds vise, naturligvis.

Hun rettede kort sit blik ud til sin øjenkrog og kiggede betrygende på Carolina for at bedømme hvad hun tager larmen udenfor. Med et smil siger Suki så, "Bare rolig. Det er aldrig lykkes dem at bryde ind. Døren er for massiv og De er selv skrøbelige."
Det hjalp dog ikke meget på at det lød mega uhyggeligt, lyden af hjernedøde væsner som kræsede hungrene mod den uigennemtrængelige dør. Efter hun havde sagt det, drejede hun sig så fuldt over imod Carolina og rejste sig for at tag et krus fra skabet. Suki gik så over til Carolina og træk en stol med sig, for at sidde foran hende og selv fylde sit krus op med vand, med mindre hun altså blev tilbudt at få det skænket af Carolina.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 20.10.2011 22:40
Carolina smiler igen lidt af Sukis nynnen - hun har aldrig gjort sig så meget i sange, men hun tror, at hun vidst nok kender den vise, Suki nynner. Hun kan bare ikke huske, hvor hun har hørt den, men sikkert på et eller andet værtshus.
De gør alligevel Carolina en kende utryg, de der levende døde. Også selvom hun for et stykke tid siden bare sparkede dem ned - så hun bliver hurtigt beroliget af Sukis forsikringer. Det stoler hun alligevel på.
"Det er jeg glad for at høre," siger hun og skænker derpå vand op til hende. Hun bryder sig måske ikke så meget om, at Suki sidder så tæt på, men det er ikke noget, hun giver udtryk for.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 21.10.2011 11:12
"Tak," smilede Suki da der blev skænket op for hende, før hun så stille begyndte at drikke halvdelen af vandet, med et efterfulgt suk af en lettede tørst.
Hun satte sig tilbage i stolen og svingende det ene ben over det andet selvom hendes rustning fik det til at se lidt buflet ud. Ikke at det lod til at gå hende meget på dog...
Stadig smilende hjerteligt, spurgte hun; "Hvis jeg må spørge? Hvorfor rejser De så sent og med så lille en pakning? Eller er det et dumt spørgsmål..?" Det lød ikke helt gennemtænkt, hvilket fik hende til at undre sig om det kom ud på en venlig nok måde.
Suki blev alt for i tvivl så hun begyndt at blive genert om hun måske havde fornærmede Carolina, så hendes blik blev afvigende, hovedsageligt på sit krus.
"Hvis.. Det altså er okay at jeg spørg?"

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 21.10.2011 15:13
Carolina rynker lidt på panden af Sukis spørgsmål, men hun lader alligevel et lille smil glide over sine læber - nu, når Suki har været så gæstfri og tilbudt sin hjælp til Carolina, kan hun jo også godt være lidt flink.
"Selvfølgelig er det okay, De spørger," siger hun beroligende, selvom hendes første reaktion måske ikke vidnede om, at det var okay. Men nu har Carolina altså bestemt sig for, at være en smule høflig og imødekommende, selvom det sidste ikke er hendes normale stil.
"Det er min rygsæk... æhm... det er så at sige, det, jeg ejer.. så det har jeg hele tiden med mig.. Jeg bor mest på gaden i Hovedstaden, så det er bare om, at passe på det," siger hun så, stadig med det der lille smil og hun trækker da på skuldrene.
"Jeg rejser ikke rigtigt.. Har i hvert fald ikke noget mål. Jeg er nok bare faret lidt vild i min nysgerrighed," indrømmer hun så og et lille smil kommer igen over hendes læber. Selvom Krystallandet er stort, synes hun, det er pinligt, at fare vild.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 21.10.2011 18:12
Suki blinkede lidt og kiggede på den nævnte rygsæk, og så op på Carolina igen, med et lidt skævt smil. Hun var tydeligvis forbavset over at hun kunne klare sig som vagabond. Hun ved dog ikke selv hvordan livet på gaden er, da hun altid har haft et sted at bo.
Hun rettede kort på sit tøj for at dække sine ben lidt bedre til og drak så resten af sit vand færdig, for så bare at sidde med det indtil hun nu skulle blive tørstig igen.
Lyden udenfor døren var så småt ved at forsvinde uden man helt opdagede det. Suki gjorde i hvert fald ikke, mest fordi hun vel var mere vant til den larm, at hun var begyndt at kunne ignorere det.

"Hmm. Hvad med at jeg forkæler dig lidt imorgen, så? Hvis du altså ville med tilbage til Hovedstaden?" spurgte hun ærligt, med sin øjne hvilende lidt på Carolinas rygsæk igen. Hun ville gerne hjælpe hvor der var brug for det... Suki vidste selvfølgelig ikke om Carolina faktisk havde behov for andet end rygsækken; men hun tænkte nu at alle kunne have brug for at blive forkælet i ny og nær.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 21.10.2011 22:20
Carolina ser en smule mistroisk på Suki, da hun snakker om forkælelse. Altså.. faktisk ved Carolina næsten ikke, hvad det er. Det er ikke fordi, hun ikke kender ordet, men hun har aldrig selv oplevet betydningen af 'forkælelse'. Hun trækker pr. automatik sin rygsæk tættere ind til sin rygsæk.
Hun sætter sig i skrædderstilling på sengen, ser stadig med en smule mistroiske, men store øjne på Suki.
"Altså... jeg vil stadig gerne med... Hvad mener De med... forkæle?" ender hun så med at spørge, hun smiler forsigtigt. Normalt ville hun nok udnytte tilbuddet til fulde, men Suki har været så venlig ved hende, at hun ikke kan forestille sig at snyde hende bare det mindste - også fordi, Carolina har set Sukis kræfter - så Carolina vil virkelig gerne vide, hvad det helt betyder.. Og hun er faktisk ikke sikker på, at hun ville kunne tage i mod det.
Hun roder sig lidt i håret og smiler igen lidt.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 22.10.2011 11:50
Med et blidt udtryk og et lidt løft tilbage i stolen, lavede Suki stille fagter imens hun snakkede, "Jeg tænkte for eksempelvis.. lad sige, et stort måltid? Et nyt stykke tøj? Jeg har ikke selv meget at gøre brug af, men det jeg har, er hvad jeg ikke selv bruger." forklarede hun. Hun fik måske til at lyde lidt som om at har mange penge, men langt fra. Hun har for det meste bare lidt rav og et par små krystaller, som var nok til enten et kort sværd eller et sæt varmt tøj.
Spørgende rækker hun sit krus imod Carolina igen, for at ønske mere vand, med et smil til at være lidt mere ydmyg ovenpå det hun lige havde sagt om sit tilbud.
"Jeg burde indrømme og sige, at det også er fordi det ikke er ofte jeg har tid til at snakke med andre med mit arbejde. Der er konstant stress på, så hvis jeg gør det til mit job at få dig tilbage til byen, sååå.." sagde hun, og smilede lidt genert. Man kunne godt nok ikke se det røde i hendes kinder som normalt ville være kommet hos andre, men hendes kropssprog snakkede for sig selv.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 22.10.2011 22:09
Carolina ser stadig med halvstore øjne på Suki. Det er ved at gå op for hende, at væsnet faktisk mener det. Hun kan slet ikke forstå det - der er aldrig nogen, der har tilbudt hende ting - medmindre de altså skulle have noget igen. Hun smiler lidt til hende. Tjoeh, hun kunne jo nok godt bruge noget nyt tøj - specielt et par bukser - nu, da vinteren står for døren..
"Jeg vil da gerne tage i mod Deres tilbud, men er De sikker på... at De ikke skal have noget igen? Eller selv har mere brug for det i sidste ende.." svarer hun så, bare sådan for at være helt på den sikre side. Hun roder sig kort i det uglede hår.
"Det er da sikkert en god opgave." Hun smiler igen, denne gang lidt større, fordi hun kan se, at det på en eller anden måde gør Suki forlegen. Hun kender slet ikke til det der med at forpligte sig til et arbejde og kender heller ikke til betydningen af stress, så hun kan ikke rigtigt forstå, at det ligefrem skal være en opgave. Men hun vil da gerne være med til at kalde det et 'job' for Sukis skyld.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 22.10.2011 23:19
Stadig siddende med sit krus rakt ud imod Carolina, ventende på om der ville blive skænket op eller ej, nikkede Suki med sit tidligere milde udtryk og smil; "Et tak ville være mere værd end noget andet materielt. Det er hvad jeg også elsker ved mit arbejde... At se folks glæde når jeg hjælper de syge."
Hun rettede kort på sin nederdel imens hun skiftede ben til at krydse det modsatte, for så bagefter at stryge tøjet fladt igen, med den ene hånd hun havde fri, imens den anden holder kruset.
Sukis pjuskede grå/hvide hale svang sig stille rundt om hendes liv og lod sig hvile der, mest bare for komfort, da hun ellers ville masse den imod stolen. Den var meget elegant, og havde en matchende grøn sløjfe på sig i spidsen. Hun havde i hvert fald ret i, at hun allerede har alt det som hun skal bruge. Også bare hendes stav må alene være enormt meget værd, da den trods alt er magisk.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 22.10.2011 23:36
Carolina har helt glemt at hælde vand op til Suki og forlegent skynder hun sig at hælde det op i Sukis krus. Hun hader, når hun glemmer sådan noget. Hun smiler lidt forlegent til den anden.
Hun kan heller ikke rigtigt sætte sig ind i det, som Suki siger, men det er nok fordi, hun aldrig rigtigt har ejet noget og aldrig kunne finde på at give andet end mad væk. Hun kan ikke forstå, at Suki virkelig kan føle glæde ved at give... Men sådan er de jo så forskellige. Men hun er jo ikke syg?
"Jamen... hvis De ikke forventer noget igen... For jeg ejer næsten ingenting... så vil jeg meget taknemmeligt tage imod Deres flotte tilbud," svarer hun så. Hun drikker en smule grådigt det sidste af vandet i hendes eget krus, inden hun igen ser på Suki
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 22.10.2011 23:58
Suki gav et lille buk med hovedet, både som tak for vandet, men også til at det var okay at Carolina ikke havde opdaget hendes gestus med kruset. Da det var skænket, rejste hun sig op fra stolen og skubbede den tilbage til bordet hvor hun så atter igen satte sig foran sine urter. Suki satte sit glas på bordet ved siden af hendes bælte og begyndte så at pakke alle prøverne ned igen. Hun orkede ikke at fortsætte det her, hvis hun alligevel tager i byen imorgen, for at følges med Carolina.
Hun gav en lille latter ved Carolinas forlegenhed over hele tilbudet og skubbede så bæltet over til sin stav imod væggen bag hendes stol. Forsigtigt dog! Den var jo fuld af glas og kemikalier som nødigt skulle blandes forkert.
Alt Imens hun gjorde det sagde hun "Hehe. Du er skam velkommen."

Hun drak sit vand ud i en hast og rejste sig så igen, for at gå over til en tynd dør uden lås. Åbnede den og gik ind på hvad tilsyneladende var et toilet. Det ville ikke være så heldigt at have et sikkerhedslokale som det de nu sad i, uden et sted at kunne komme af med den ration man spiste af.
Ikke helt så charmerne, kunne man høre en helt del igennem den tynde dør... Men sådan er naturen vel også, efter at man lige har drukket vand.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 23.10.2011 00:41
Carolina læner sig lidt tilbage i sengen og pludselig slår det hende, hvor træt hun egentlig er. Hun lukker kortvarigt sine øjne og smiler faktisk lidt. Hun har det jo i grunden meget godt på gaden, men det er godt nok længe siden, at hun har sovet i en rigtig seng. Den er godt nok blød...
Hun lægger sig ned i fosterstilling, trækker benene godt op omkring sig - hun falder ikke i søvn, men holder sig vågen. Bare det at ligge i en seng er rart for hende. Hun er stadig ikke tryg nok til at sove her, men som sagt... Bare det at ligge... Igen lukker hun øjnene, men hun er helt opmærksom på omgivelserne og også Sukis toiletbesøg.. Det generer hende dog ikke - hun er selv vant til langt mindre fine forhold.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 23.10.2011 00:57
Suki kom lidt efter ud igen og satte sig over på den anden seng hvor hun begyndte at tag de sidste dekorative metal plader af sig og lagde dem ned foran sengen, så hun vidste hvor de var den næste morgen. Hun er et grumt morgen menneske... Ikke meget bedre end de zombier udenfor døren. Både hendes hår og hale bliver fuldkommen blæst og uldet som havde der været et ton af katte i dem.
Da hun var færdig med pladerne træk hun sin grønne kjole af og foldede den nydeligt ned til pladerne. Hendes former kom for alvor frem, da hun nu sad i en slags sort fuld-krops beklædning, som havde en pudsig pjusk af tykkere pels ved hendes brystkasse, nærmest som en mindre manke; kjolen havde åbenbart dækket den før.

Suki gik op og åbnede lågen i lanternen og slukkede flammen så det faldt mørkt i rummet. Alt, bortset fra månen som lyste romantisk igennem ovenvinduerne i taget, sammen med klare stjerner. Det var en herlig nat...
Med et udmattet suk lagde hun sig ned på sin seng i sin fulde kropslængde, uden at trække tæppet over sig. Hendes pels var varm nok.
"Sov sødt" sagde hun med en frodig stemme, som var hun nærmest allerede ved at falde i søvn.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 24.10.2011 19:37
Selvom Carolina var meget opmærksom på ikke at falde i søvn, ender det også med, at hun til sidst falder i søvn. En meget urolig søvn dog, der vidner om, at enhver uventet bevægelse i hendes retning ville vække hende. Hun drømmer.
Det er en gang for længe siden. Alt for længe siden. Carolina har vind i håret og smil på læberne, sammen med hende vandrer Topaz - han er også glad. De er begge glade og mætte, for de har lige fået mad, og nu går de ned mellem gaderne, for at se, om der sker noget spændende. Men en mørk skygge - en arm af en slags - rækker ud efter Topaz, fanger ham med lange, krogede fingre - og der er intet, hun kan gøre. Skyggen opsluger ham, fører ham væk... Hun prøver at gribe fat i skyggen, men den forsvinder ud af hendes fingre, det samme gør Topaz...
Med et sæt åbner Carolina igen sine øjne. Hun sætter sig op igen, kigger ud i mørket, mens hun prøver at få styr på sit eget åndedræt. Hun har det varmt - hun river tæppet af sig og lader benene glide op mod hagen, hun samler sine arme omkring knæene og bliver bare med at se ud i mørket.
Hun har helt glemt, hvor rart hun havde det i det rum, hun nu befinder sig i, og hun ånder lettet op, da det går op for hende, at det hele bare var en drøm.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 24.10.2011 20:15
Suki havde rullet sig frem og tilbage i hele sin seng som en rastløs hund som forsøgte at finde komfort. Det så dog ud til at hun sov tungt og godt.
Ikke engang Carolinas postyr lader til overhovedet at røre hendes dybe søvn. Hendes ben lå blot og gav et par ryk i ny og næ, sammen med hendes hale some lovrede. Hun drømte vist også noget behageligt, men alt for fantasifyldt til at det kan beskrives med brødtekst. (Og dovenskab )

Da det efterhånden var ved at blive morgen og der begyndte at komme larm udenfor bygningen, var solen allerede ved at løbe sine røde daggry stråler ind igennem oven-vinduerne.
Larmen var dog ikke skrig eller zombie krads. Det var menneske flokke! Hestevogne, råbene handelsfolk og diskuterende mennesker.
Suki havde allerede fået sin kjole på og stod og forsigtigt ruskede til at Carolina skulle stå op, medmindre hun allerede var vågen i sengen.
"Det er morgen~ Vi burde tag tidligt afsted så vi kan nå til hovedstaden imens ting stadig har åbent."

Zombierne fra i aftes var alle forvandlet til deres menneske-form og det var alt i alt, en meget idyllisk by på denne tid om dagen. Suki gik hen og satte sig på en stol, hvor ved på bordet allerede stod brød klar til at blive pakket ned. Hun havde tænkt at Carolina nok gerne kunne tænke sig noget morgenmad før turen. Imens hun sad ned begyndte hun at fastgøre sin dekorative plader, sit bælte og til sidst rejste hun sig og stod med staven i hånden, som oplyste svagt, så snart hun kom i kontakt med den.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 29.10.2011 17:48
(Undskyld jeg først svarer nu. Har ligget på langs næsten hele ugen med sygdom, så min hjerne har ikke rigtigt kunne koncentrere sig om at skrive noget fornuftigt...)

Carolina er vågen - det har hun faktisk været lige siden, hun vågnede om natten. Hun har lyttet til den skrabende lyd ved døren, som er blevet mere tydelig - der er så stille i mørket. Hen ad morgenen har hun hørt, at der er blevet stille, og hun undrer sig - for hun kender jo ikke noget til Hulmelys forbandelse. I mørket er hun igen begyndt at tvivle på Sukis intentioner; for hvad får hun ud af det? Carolina har simpelthen så svært ved at tro på, at nogen ville gøre dette frivilligt - men hun kan i hvert fald ikke gøre andet end at følge med i første omgang; så, når de kommer ind til byen, vil hun kunne stikke af, hvis Carolina får ret i sine mistanker.
Hun rejser sig fra sengen og strækker sin lange krop, da Suki siger, de hellere må tage afsted.
"Ja, det må vi vel hellere.." svarer hun så med skuldertræk.
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 07.11.2011 08:46
(Du er fuldt undskyldt! Jeg har også selv været meget væk på det seneste, på grund af en stresset skole.)

Suki gav et af sine umådeligt varme smil og rakte Carolina et stykke brød som hun kunne gnave lidt i, imens at hun vågnede op. Brødet var lidt tørt da det havde stået i skabet et godt stykke tid; men smagen af frisk brød hvilede stadig i dens bløde indre.
Hvis det blev taget ville Suki blot holde sit smil og hvile sig imod bordet, imens hun nød den ro som Carolina generelt havde i sig. Som om at alt var frit. Suki var faktisk jaloux på Carolina's frihed og så gerne at hun havde den samme tid som hun engang havde. Tilbage da hun var yngre og mindre, brugte hun meget af sin tid på bare at løbe og danse i mørkets skove, beskyttet af sin far og mor, fra alle monstrene som skjulte sig i mørket. Efter at hun så stillede sig imod sin far's vilje til at hun skulle hjælpe Mørkets Lord, valgte hun at leve for sig selv og styre sit eget liv og alt hvad det kom med. I starten var hun faktisk lidt som Carolina, med store drømme.

Tog Carolina ikke brødet ville hun blot trække på sine skuldre med et smil og gemme det væk i en lomme til senere, i den situation at Carolina skulle blive sulten på turen til Byen.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.11.2011 10:27
Carolina smiler uden at sige noget og tager i mod brødet. Selvom hun næsten lige (for hende - hun er ikke vant til at spise så meget, så hurtigt) har spist, spiser hun alligevel noget af brødet. Hvordan mon det er at have et fast holdepunkt i livet? Et spændende - og farligt, men dog fast holdepunkt - som Suki har - ville hun slet ikke kunne forholde sig til. Hun har jo ikke engang fortalt Suki sit navn.
Hun står lidt afventende, slynger sin rygsæk over ryggen og venter på, at de skal gå ud. Hun ved jo ikke, hvad der venter udenfor, og desuden har Suki jo også låst døren ..
Carolina Floros

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 09.11.2011 10:57
Suki smilede da hun stod klar med rygsækken og med en smule brød i maven, fik hun skubbet sig op og gik mod døren. Med et tungt klik fra nøglen hun holdt skjult i sin kavalergang, åbnede hun døren ud til folkemængden.
Hun trådte ud og ventede ivrigt efter at Carolina skulle træde med ud, så hun kunne låse døren bagefter.
Da de begge så var kommet ud, vinkede hun Carolina med sig og begyndte at gå ud af byen, langs en godt brugt landevej.
Derfra gik de så imod Byen!

/out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8