Midt på en hvid slette.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 18:48
Alexander bukkede høfligt for hende da hun bød ham en god aften, selvom det faktisk ikke var en særlig god aften i hans øjne, det var koldt, mørkt og generelt trist, ikke noget der synderligt irriterede Alexander, men alt taget i betragtning kunne den sagtens være bedre.
"Det har de selvfølgelig ret i frøken, jeg spurgte dog bare fordi at det er sjældent man ser en kvinde så smuk som dem helt alene så langt væk fra civilizationen."
Sagde han venligt og kiggede hende direkte ind i øjnene, igen kunne han ikke undgå at lægge hovedet lidt på skrå, der var noget besynderligt over hendes øjne, noget han ikke kunne sætte sin finger på.
"Jeg hedder forresten Alexander, Alexander Schwartz
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 18:58
"Alexander Schwartz"
Hun tygger lidt på ordene og kigger igen undrende på Alexander da han bukker for hende, men hun gengælder alligevel de høflige maner og nejer for ham.
"Mit navn er Luxúria. Jeg takker for Deres kompliment gode herre, men vær De ikk i tvivl om at skønhed ikk er den eneste gave jeg bære i mig."
Hun lyder advarende i sine ord, men stadig høflig og imødekommende.
"Hvad jeg laver her?"
Hun gentager hans spørgsmål højt for sig selv.
"Jeg ventre på mine søskende, som en dag vil dukke op her i krystallandet."
Hun nærmer sig, så der kun er to meter mellem dem. I det hun træder den sidste meter, forsvinder den kraftige vind og biddende kulde.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 19:02
Alexander mærker kulden og vinden forsvinde og kan ikke lade være med at smile lidt, han tænker for sig selv at det vidst alligevel lader til at aftenen godt kunne være værre.
"Frøken dette er jeg ikke et sekund i tvivl om, ser de mine øjne er i stand til at analysere hvem end jeg ønsker, dette indebære også at se om de har visse specielle evner.
Sagde Alexander i et særdeles venligt toneleje således at hun ikke ville få de forkerte tanker, mange mennesker og lign. brød sig trodsalt ikke om at blive læst som en åben bog. De fleste anså deres evner for at være særdeles personlige og brød sig ikke det mindste om at folk kendte til dem når det ikke var nødvendigt, noget sagde dog Alexander at hende her ikke var typen.
"Er dine søskende nær så smukke som dem?
Sagde Alexander en smule kækt
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:18
Hun ligger hovedet på skrå og smiler mere, da han nævner hans evne.
"Så De kan læse mig her og nu? Gør det?"
Hun har en naturlig forførende stemme og føjer lidt ekstra til den her gang. Hun ligger armene om hans nakke, stiller sig tæt op af ham og kigger ham ind i øjnene.
"Sig mig, hvad ser De?"
Hun nusser ham stille i nakken med den ene pegefinger, trykker sig lidt ekstra ind til ham og undlader at svare på det sidste spørgsmål med vilje.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 19:24
"Ja, det kan jeg Sagde Alexander og smilede, dog kom der et faresignal op i ham da hun kom tættere på, han lukkede begge sine øjne, og åbnede hurtigt derefter. Hans øjne havde endnu engang skiftet farve så de nu var helt isblå modsat den blodrøde farve de havde haft før.
Han mærkede hendes blide kærtegen af sin nakke.
"Frøken jeg beklager, men jeg læste dem inden vi kom helt tæt, og jeg er klar over at de selv er i besiddelse af nogen særdeles kraftfulde øjne, og jeg ville foretrække ikke at blive læst"
Sagde han i en stemme der var lettere provokerende og lidt kæk, dog uden at det blev for meget, hun var listig hende her, heldigvis var Alexander en af de absolutte klogeste mennesker han kendte til.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:34
Lux står stadig helt ind til Alexander og løser sig ikk en tomme.
"De har ret Alexander, jeg besidder nogle mægtige evner og din evne til at læse folk, vil komme mig til nytte. Jeg bære evnen til at kopiere andres evner, dog ikk permenet, men jeg kan bruge Deres evne."
Hun ligger sin kind mod hans, så hendes blodrøde og fyldige læber vender mod hans ene øre.
"Vil De ikk nok hjælpe mig?"
Hun flytter sig ikk fra hendes nuværende stilling, men venter på hans svar.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 19:46
Alexander ved ikke helt hvad han skal gøre ved situationen, han bryder sig bestemt ikke om tanken om at nogen har kopieret hans evner, specielt ikke hans øje som er hans absolut vigtigste evne. Viden er det absolute våben og blot viden omkring ens modstander kan betyde forskellen imellem liv eller død, desuden er tanken om at hun vil angribe ham lige så snart hun har fået kopieret hans evne også en realitet.
"Det er ikke at jeg ikke vil hjælpe dem, men mine øjne er noget helt specielle, jeg har aldrig mødt nogen med nogen lig dem, og jeg ser helst at de forblive mine og kun mine, desuden ved jeg ikke om de ville angribe mig lige så snart de har fået hvad de vil, dette håber jeg du kun forstå"
Siger Alexander i en særdeles rolig tone for ikke at provokere mere end nødvendigt, han tager desuden et lille og roligt skridt bagud for bare at skabe en smule afstand imellem dem.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:53
Lux ser skuffet ud da han bakker væk fra hende og afviser hendes ønske.
"Jeg har ikk evnen evigt kære Alexander. Betagt det som et lån."
Oss hendes stemme lyder skuffet og ked af det. Hun står og leger med hendes lange hvide hår med den ene hånd og kjolen med den anden.
Da han tror hun vil angribe ham, kommer hun til at grine, men på en sød måde. Hun ligger fingerspidserne for munden, for at skjule hendes grin.

"Jeg vil da ikk angribe Dem, hvad gavn skulle det gøre mig?"
Lux sænker igen handen og ligner en rigtig engel som hun står der og smiler til ham.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 20:00
Alexander mærker en lille klump i sin hals, og hans hjerne arbejde på højtryk, den regnede alle fordele og ulemper der kunne være, men han brød sig virkelig ikke om hvor skuffet hun lod til at virke lige nu, han brød sig dig endnu mindre om tanken om at hun prøvede på at spille ham.
"Hvad får jeg ud af det[/]
Sagde Alexander venligt, han sagde det på en meget åben måde for at vise hende at tanken ikke var helt utilgivelig for ham, han viste at måske ville han lade sig overtale.
"Frøken jeg mente intet ondt med det, landet ligger på sådan at jeg har en del fjender grundet min.... lad os kalde det min proffesion"
Han tøvede lidt til sidst, men tænkte sig til at det nok ikke kunne gøre noget at fortælle hende det, eller ihvertfald give et lille hint til hvad han snakkede om.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 20:09
Da han spørg hvad han vil få ud af det, smiler hun på en frækkere måde end de andre gange. Men før hun kan nå at svare, fortsætter han med at snakke. Hans undskyldning for hende faktisk til at rødme en smugle og giver hende et lidt andet blik i øjnene. Men hun går stille hen til ham og omfavner ham.
"Jeg ved De ikk mente noget ondt min kære Alexander."
Hun trækker sig lidt fra ham, så hun kan se ham, men holder stadig den ene arm om ham og står tæt ind til ham.
"Hvis De hjælper mig, så hjælper jeg Dem med Deres gørende"
Lux hentyder til hvad han nævnte for hende for et øjeblik siden.
Hun ligger den løse hånd på hans king og kigger ham dybt i øjnene. Utroligt nok, så rødmer hun stadig.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 21:02
Alexander syntes i et øjeblik at han så et frækt blik i hendes øjne, men dette kunne ikke passe, han var nærmest sikker på at hendes flirtende væremåde alene skyldes hendes interesse i hans øjne og den evne de besidder, men så ser han hende rødme, Alexander er forvirret, han var sikker på at hun prøvede at spille ham, men denne rødmen tyder på en hvis oprigtighed.
"Det er jeg glad for
Alexander smiler lidt idet hun lægger sin hånd på hans kind, han gengælder hendes blik.
"Hvad vil de helst præcist hjælpe mig med"
Siger han lidt drillende og smiler lidt kækt til hende.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 21:10
Hun nusser ham med hånden i nakken og kigger fra hans øjne til hans mund og tilbage igen. Hun bidder sig let i underlæben og da kan man tydeligt se hendes spidse hjørnetænder.
"Jeg vil være der, hvis du får brug for hjælp."
Men den hånd der ligger på kinden, ligger hun to fingre på hans mund og kigger oss på den. Hendes hjerte banker hurtigt og får hende til at blive ved med at rødme.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 21:22
Alexander kan ikke undgå at lægge mærke til de spidsehjørnetænder men han er egentlig mere eller mindre ligeglad, hun er ikke en vampyr det havde han set med det samme. Hvad hun var udover Engel var egentligt udetydeligt for ham, det var ikke noget der kunne få ham til at stoppe hende alligevel.
"Hvad laver du?
Spørger Alexander drillende men viser intet tegn på at han vil stoppe hende, faktisk finder han hele situationen meget komfortabel.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 21:28
Hun ligger hånden fra hans mund om i nakken og kigger ham i øjnene. Stjernes glimtrende i hendes øjne, for det hele til at virke mere "romantisk".
"Jeg prøver at bevise over for dig at jeg ikk vil dig noget ondt"
Uden at hun tænker over det, er hun begyndt at kalde ham dig i stedet for Dem.
Hun kan godt lide at han ikk prøver at stoppe hende. Stiller vipper hun med vingerne, som en hund der viser følser med halen.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 21:38
Alexander griner lidt og lægger sine arme omkring Lux' hofter, hans kigger ind i hendes smukke øjne. Alexander tog hårdt fat i hendes hofter og trak hende ind til sig, dog ikke så hårdt at det ville gøre ondt.
"Hvordan vil du helt præcist bevise det?
Siger Alexander drillende og kan ikke lade være med at kigge på hendes vinger der lige så stille er begyndt at bevæge sig, et lidt sjovt syn der lige så stille får gang i Alexanders tanker, gad vide om det er noget i samme stil med en hunds hale? Men han slår dog denne tanke hurtigt ud af hovedet.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 21:46
Hendes hjerte banker hurtigere da han ligger hænderne på hendes hofter og trækker hende ind til sig. Det er ikk normalt for hende at rødme, men det gør hun altså og meget.
"Hvaaad meeed?"
Hun trækker sig ind til ham, så han kan mærke alle hendes former og kysser ham på munden. Et kys så fyldt med lidenskab, at han ikk vil kunne glemme det igen. Efter et langt kys, som selv for hende til at have en susende fornemmelse i maven, slipper hun ham og bakker lidt fra ham, så hans hænder glider af hende.
"Tænk over det, til næste gang vi ses"
Hun giver ham et hurtigt kys og letter fra jorden. Før hun flyver, ser hun på ham en sidste gang.
Med det samme hun er fløjet, begynder vinden igen at rase og blive bidende kold.

// Out.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 21:55
Alexander står bare helt frosset, han havde godt nok ikke regnet med at dette ville ske. Varmen breder sig ud i hele hans krop idet hun klamrer sig helt tæt til ham og kysser ham, idet hun bryder kysset kan han ikke andet end smile, hun var en underholdende kvinde.
"Tja jeg tror du har lettere ved at finde mig end omvendt
Sagde Alexander med et kæmpe smil på læben og gav hende et venligt vink idet vinden tog kraft igen.
//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9