Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 09:43
"Undskyld bror.. Jeg blev jagtet af dem jeg stjal fra, så måtte jo gøre noget for at stikke af" siger han træt. Han ligger sig på siden, da hans bror ligger han hoved på skødet. Han holder godt fast i hans bukser, bare for at sikre sig han ikke pludselig går eller rejser sig. "Men nu har vi da mad til nogle dage og stof til nyt tøj" smiler han træt. Han ligger sig på ryggen igen, da han ser hans bror vil heale ham. Han lukker meget øjnene og bider hårdt tænderne sammen, da han får smerter i brystet.
Han flytter hånden, da hans bror er ved at heale ham. Han lukker øjnene og nyder den varme der går gennem hans krop.
"tak bror, har det bedre nu" smiler han venligt. Han ligger sig på siden igen og nusser sit hoved ned i sin brors skød

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 09:49
Hida kiggede ikke så Kazu mens han healede ham. han sørgerede for at holde sine øjne lukkede, sådan så han kun fokuserede på at få hans kræft fordelt meget bedre. han sad stille og holdte blot hænderene over Kazus bryst så kræften kom ind og gøre havde den skulle ordne.
"det er i orden Kazu..." sagde Hida stille da han er færdig. Kazu lagde sig på siden, og Hida begyndte at nusse ham i håret. "jeg er ked af at du altid skal lide så jeg kan få mad" mumlede Hida og nussede ham videre i håret. Hida sad let med lukkede øjne, og sørgede for at hans kræft stadig svagt pulseret i Kazus indre så han blev givet flere kræfter og ikke lå tilbage alene, og havde smerter.

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 09:55
Han trækker tungt og glad været, da hans bror nusser ham i håret. "tak, jeg har det meget bedre nu" smiler han meget. han gaber så svagt. "Når skal vi se hvad jeg fik hugget?" spørger han så efter noget tid, selvom han hellere ville ligge med hovedet i sin brors skød. Han rejser sig vaklende op, tager tasken og små halter tilbage til sin bror, da han har ondt i benene efter løbe turen "jeg er vidst i dårligere from en jeg havde troet" griner han og sætter sig ned overfor sin bror. Han begynder at se tasken igennem "hvad vil du helst have? kød eller frygt?" spørger han roligt og tager selv et æble, der ligger øverst. Han begynder roligt at spise det, da han er vildt sulten

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 10:56
Hida kiggede på Kazu, og var glad for at han lå lige der i hans skød. det var rart at have Kazu liggende lige der. det var rart at mærke ham så tæt på sig igen. Hida sad stille og bare nussede Kazu, lige indtil at han rejste sig brat op. Hida kunne se at han var på usikre ben, og det gjorde Hida sur. lærte hans bror da aldrig noget. Hida rejste sig kort halvt op, men da Kazu var ovre hos ham igen, med tasken, kravlede Hida over til Kazu og bagfra tog fat i ham, og lagde Kazu ned mod Hida igen "læg dig så stille!" sagde Hida og krammede Kazu ind til sig. "du skal slappe af indtil at jeg siger det" hviskede han så stille, helt tæt på Kazus øre.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 11:09
Da han bror holder ham ind til sig, putter han sig godt og grundigt ind til ham. Han sidder med ryggen mod sin brors bryst og smiler til ham. Han rækker sit æble op til hans mund, for at han skal tage en bid, men man kan dog se Kazu har taget en bid inden. "du trænger mere til noget at spise end jeg gør" siger han glad, og ved hvor meget hans bror kan spise. Han ligger sig så ned igen med hovedet i brorens skød. "Kan du huske da vi var børn og jeg endte på hospitalet?.." spørger han stille inden han fortsætter. "jeg troede virkelig jeg ville miste dig for evigt, og når besøgstidende var slut, var jeg bange for at være alene.." fortsætter han stille og ryster lidt over tanken. "Kan du huske da vi lavede fup med en pige der ville på date med mig?" han små griner lidt og begynder at snakke om minderne de har sammen

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 13:28
Hida sad helt stille med Kazu puttende helt ind til sig. Det var altid rart at sidde med Kazu så tæt på sig. Hida elskede at have sin bror så tæt på sig. Det betød utroligt meget for ham. Det viste bare at Hida var lige så bange for at miste Kazu, som omvendt. Hida har bare ofte sværere ved at udtrykke sine følelser end Kazu havde. Hida kiggede på det æble som Kazu rakte til ham. Der er blevet taget en bid af æblet, men det rørte ikke Hida. Det kunne det umuligt gøre, aldrig nogen sinde når det var Kazu der havde taget en bid af æblet. ”lige nu er det vigtigere at du får noget at spise” mumlede Hida stille. For Hida var der intet i denne verden der var vigtigere end Kazu. Da Kazu tog med på en lille rejse igennem tiden, sad Hida stille og lyttede. Hida havde været lige så bange for at miste sin bror at han havde blevet på hospitalet så længe som muligt, og endda nogen gange gjorde skade på sig selv i løbet af aften så han kunne komme ind til Kazu igen så hurtigt som muligt. Da Kazu igen hurtigt var videre til næste emne fordi de begge havde haft problem med tiden på hospitalet. Hida sad og lyttede og fniste så også lidt. ”ja og ej hvor blev den pige sur og skuffet” lød det stille fra Hida, han var begyndt at nusse Kazu i nakken, og på maven indtil at han lagde sig ned i hans skød igen, så nussede Hida ham blot i håret.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 13:36
Kazu grinede stille "ja, og vi var måske også lidt onde ved hende, men vil hellere såre 1000 piger, end at miste dig" siger han stille og træt, han tager så æblet til sig igen. Han begynder at spise af det igen. "Men hvad sker der så hvis en af os ender med at blive forelsket i en pige?.." siger han stille og er bange for at skulle stå alene tilbage, hvis hans bror fandt en pige, som han ville bruge al sin tid på. Han spiser æblet færdigt og smider resterne et godt stykke væk, så fuglene kan spise resterne. "skal jeg varme noget kød til os?" spørger han så og fisker 2 store bøffer op af tasken, men flytter ikke hovedet så meget som en centimeter fra sin brors skød. Da Hida begynder at nusse ham i håret, lukker han roligt øjnene og nyder det meget. Han holder fast i Hidas bukser med din frie hånd og smiler meget for sig selv. "elsker dig bror" hvisker han glad nu, og mener hvad han siger. Jeg vil ikke kunne leve uden min bror.. Han er alt for mig.. tænker han roligt, og mener hvad han tænker.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 13:51
Hida sad stille og lyttede til hvad Kazu havde at sige. Han havde det på samme måde. Heller såre 1000 vis af piger end at miste sin bror. Hida er stille lidt og kigger så ned på Kazu. ”ingen i hele verden ville kunne tage dig fra mig, eller mig fra dig” sagde han så stille, så hans bror fandt ud af at Hida altså mente det, og ikke ville kunne finde på at lade Kazu være alene. Han kiggede efter æblet da Kazu smed rasterne væk. han havde ikke regnet med at han ville gemme dem, men pludselig lød en rumlen fra Hidas mave. Han måtte nok hellere få noget ned i den. Han tog en pære og begyndte at tygge af den. ”hmm det lyder lækkert” sagde Hida da han havde tyggede af munden. Han smilte stille da Kazu slet ikke ville flytte sig fra Hidas skød fordi han kunne lide at blive nusset. Hida havde altid været den største og ældste. Der var ingen tvivl om det, og da Kazu fra helt lille havde været meget syg var det bare faldet dem naturligt ind. Han hørte sin brors hvisken og blev en smule varm i hoved ”elsker også dig” sagde Hida helt stille nede ved Kazus øre. Et let kys blev givet lige ved siden af øret jeg skal vidst til at passe på… mine følelser bliver stærkere for hver eneste dag og en dag ville jeg ikke kunne styre dem længere Hida vidste at det han gjorde ikke var normalt. Hvordna han vidste det, vidste han egentligt ikke helt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 14:01
Han sætter sig ind til sin bror efter han blidt havde kysset ham ved øret. "du har noget pære siddende på kinden" siger han blidt og slikker det blidt og let væk. Han vender sig så med ryggen til ham, så han ikke brænder sin bror, stræker hånden ud og der kommer ild i hans håndflade. Han ligger kødet på hans hånd og han varmer det hurtigt og let. Han slukker så ilden i sin hånd og holder det foran sin brors mund. "her, jeg holder det, så brænder du ikke dine fingre" siger han vildt blidt og tager en bid fra den anden ende af kødet. han lyser op i et smil "nøj! det smager vidunderligt" smiler han og har noget kød på kinden han ikke har opdaget. Han sidder mellem sin brors ben og har ikke særlig meget lyst til at flytte sig. Han tager sin ene ørering af "skal vi ikke have en hver af hinandens øreringe?" spørger han blidt og rækker en af sine frem mod Hida, men holder stadig det varme kød i den anden hånd. Jeg vil gerne altid have et lille stykke af dig på mig.. Tænker han træt, men vil ikke vise han er træt.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 14:07
Hida sidder stille og følger roligt med i hvad Kazu siger og gør. Hida selv er stille. Sandheden er at han ikke helt kan nå at følge med før Kazu har gang i noget nyt. Da Kazu slikker ham på kinden rødmer Hida rimeligt meget, og slår blikket ned, og bøjer hoved en smule så det slet ikke er så tydeligt. Hida er glad for hans halv lange hår. Han skæver op til Kazu da han laver kødet, og da han så rækker Hida det, tager Hida en fin bid af det. ”mmhmm det smager super godt” mumlede han stille idet det sidste bliver sunket. Han mærker at Kazu igen rykker sig. Hida lader han rykke så længe at de to bare bliver ved med at sidde sammen. Det er rart at de er så tæt på hinanden hele tiden. Hida ser på at han tager den ene ørering ud, og tager så selv også sin ene ørering ud ”her Kazu” sagde han så stille og rækker frem og putter den i Kazus øre, mens han slikker kødet der sad på hans kind væk. ”du er og bliver en lille gris” siger han så med et smil, og mærker Kazus træt hed. At være linket sammen på denne måde gjorde at Hida kunne føle med i de fleste af Kazus følelser. ”burde du ikke sove” sagde Hida så stille, og rykkede sig så en smule ”kom her og lig dig” sagde han så og trak det ene stykke stof frem som han kunne få under sig og over sig.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 14:21
Han smiler til sin bror, da han giver ham øreringen på. Han giver så Hida sin ørering på og smiler blidt. Da han ikke har mere kød tilbage i hånden, begynder han roligt at slikke sin hånd ren. Han ser dog på sin lidt ældre bror små rødmer, men smiler bare af dig og ligger sine arme om hans hals. "hvad er der Hida?" spørger han venligt. Han lukker blidt øjnene, da hans bror slikker kødet væk fra hans kind og smiler. "ja, det ved jeg godt" siger han glad, da han kalder ham en gris og smiler bare af det. han nusser så sin bror blidt under hagen, for at kærtegne den. Da han spørger om han vil sove, ryster han bare på hovedet. "jeg har ikke lyst til at sove, du ved jo hvor træt jeg bliver efter du healer mig" siger han stille og begynder at opføre sig som en på 9, da han ikke gider sove. han ligger sig dog ned alligevel, uden noget brok og putter sig ind til sin bror, mens han ligger under stoffet. "jeg vil ikke sove lige nu, så føler jeg mig så alene igen.." han bryder sig ikke så meget om mørket, da han sommetider blev lukket inde i mørke rum alene på hospitalet, og har været bange for mørke lige siden. "jeg vil hellere være vågen mens du er" siger han så med et lille smil

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 16:43
Hida sidder stille og kigger på Kazu, og smilte stille, han var glad da han fik den anden ørering. Han smilte og han lyttede til hvad Kazu havde at sige. Han var igen stille. For Hida var der ikke noget bedre end bare at være hos Kazu og så bare være stille. Han smilte , men svarede ikke på hvorfor han pludelig var begyndt at rødme. Hida mente at det var bedst ikke at svare. Han lyttede til Kazu. ”det ved jeg godt, derfor er det måske en god ide at du får sovet en smule??” sagde Hida stille. og nussede Kazu på håret. Hida smiler stille da Kazu ligger sig ned under stoffet. Han så, så sød ud når han var på denne måde. ”jeg skal nok lade være med at forlade dig” sagde han stille og nussede ham i hoved igen. Hida lod sin finger glide langsomt og meget let rundt i hoved på Kazu. Fulgte alle de linier der var at følge.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 16:49
Kazu smiler op til sin bror. "jeg vil ikke sove lige nu, så hellere vente til vi begge skal sove, så vi kan ligge og putte som vi plejer" siger han glad, og elsker at putte sig ind til sin bror, selvom det ikke rigtigt er normalt at gøre for deres alder, men han vil for alt i verden ikke sove i en seng for sig selv. "Jeg elsker jo at ligge og putte mig ind til dig om natten, det ved du da, også kan jeg ikke falde i søvn hvis jeg gør det i løber af dagen" siger han stille og holder stadig fast i sin brors bukser. Han lukker øjnene, da han mærker sin brors finger kører rundt i sit ansigt og han nyder det meget. Hvor er det bare dejligt at få så meget opmærksomhed fra sin elskede bror tænker han med et glad smil på læben

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 17:02
Hida sad stille og forsat nussede ham i ansigtet. ”der er heller ikk enoget bedre end at nusse” sagde han og rødmede igen. han kiggede rundt i området og ville ikke kigge på sin bror, det her var en smule for pinligt lige nu. ”jeg elsker dig” mumlede han så stille, og lændte sig forover og kyssede sin bror på panden og så på næsen. det var noget han altid havde gjort for at få sin bror til at slappe af. Han kiggede i tasken, han var tørstig og opdagede at Kazu havde fået fat i noget vin. Hida tog en ordentligt slurk af den, og smilte det smagte godt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 17:07
Han ser op på ham "elsker også dig" siger han blidt og smiler sit kærlige og blide smil. Han griner blidt, da hans bror kysser ham på panden også munden. "det har og vil jeg altid gøre" smiler han blidt. Han gaber lidt og har halv lukkede øjne, men han vil ikke falde i søvn endnu, da han gerne vil være noget mere sammen med sin bror. "håber du kan lide vinen, det er din yndligs jeg tog" siger han glad og smiler meget. Han kommer til at ryge gennem jorden, fordi han slapper for meget af, men kommer hurtigt op igen. "typisk, min evne sætter altid ind når jeg er alt for afslappet.. jeg er dårlig til at styre dem.." siger han så trist og holder meget trist om sit ene håndled og holder det ind til sig. Han sætter så den ene hånd jo jorden, men hiver den hurtigt til sig, da han skære sig på et glasskår. Han bløder en smule og ser på sin finger. "av.." siger han stille og ser på blodet der løber fra hans finger og ned på jorden

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 17:20
Hida smiler og rødmer endnu en gang da Kazu siger at han elsker Hida og altid vil gøre det. han tager en ordentligt tår til, og mærker stille og roligt at vinene begynder at virke. Det er dejligt og selv Hida begynder nu at slappe af. Det er dejligt. Rigtigt dejligt. Han sukkede og smilte. ” mange tak Kazu” mumlede han og da hans bror som kom ned igennem jorden blev han noget forskrækket, det var ikke lige det han havde regnet med. Da han finder ud af Kazu har skåret sig og blødet løber trækker han fat i Kazus hånd og stopper først fingeren i munden, for at rive noget af sin trøje i stykker, og vikler den om Kazus finger. Han rækker ud efter vinen igen. tager en stort slurk og rækker flasken til Kazu ”her” sagde han stille. han kunne godt mærke at vinen var godt, og havde påvirket ham. ”sigh migh engjang…” mumlede Hida ”jegh ælsjker digh…. Mehre end bahre…” sagde han og fniste

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 17:36
Han ser på sin bror, da han tager hans finger i munden, men smiler så, da han binder noget stof om sin brors finger. Han ser på ham, efter han tager en stor slurk af vinen. Kazu tager imod vinen, men drikker ikke noget af den, da han ikke vil skade sit hjerte mere. "Hida? du er ved at blive fuld igen" siger han så og holder om sin brors hals. Han ligger op af ham, med armene om Hidas hals og med hovedet mod hans bryst. "det altså ikke godt for blodet eller kroppen" siger han nervøst og ser bekymret på sin bror

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 18:04
Hida griner lidt af sin brors kommentar ”jag er hvært fald ikk fuld!!” grinte han lidt og trak Kazu ind til sig, og kyssede ham så på munden ”du er noget af det dejligeste i hele verden” sagde han så med et smil, og holdte Kazu tæt ind til sig.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 18:06
Han spære kort øjnene op, da hans bror kysser ham på munden, men han sætter sig så bare på sin brors skød og gengælder hans kys. Han lukker øjnene og holder godt fast om hans hals. "i lige måde bror" siger han kærligt og kysser ham igen på munden og har lukkede øjne. Han ved godt hans bror er fuld, men ved også at han normalt kun siger sandheden når han er fuld.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 18:15
Hida grinte stille, han var godt beruset, men Hida var ligeglad, han havde det godt. Han smilte og krammede Kazu ind til sig, han lagde hoved mod hans skulder, og kyssede ham så bag øret. "jeg elsker dig, og vil aldrig nogen sinde forlade dig" mumlede han stille. og tog noget mere vin.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7