Han smiler til sin bror, da han giver ham øreringen på. Han giver så Hida sin ørering på og smiler blidt. Da han ikke har mere kød tilbage i hånden, begynder han roligt at slikke sin hånd ren. Han ser dog på sin lidt ældre bror små rødmer, men smiler bare af dig og ligger sine arme om hans hals. "hvad er der Hida?" spørger han venligt. Han lukker blidt øjnene, da hans bror slikker kødet væk fra hans kind og smiler. "ja, det ved jeg godt" siger han glad, da han kalder ham en gris og smiler bare af det. han nusser så sin bror blidt under hagen, for at kærtegne den. Da han spørger om han vil sove, ryster han bare på hovedet. "jeg har ikke lyst til at sove, du ved jo hvor træt jeg bliver efter du healer mig" siger han stille og begynder at opføre sig som en på 9, da han ikke gider sove. han ligger sig dog ned alligevel, uden noget brok og putter sig ind til sin bror, mens han ligger under stoffet. "jeg vil ikke sove lige nu, så føler jeg mig så alene igen.." han bryder sig ikke så meget om mørket, da han sommetider blev lukket inde i mørke rum alene på hospitalet, og har været bange for mørke lige siden. "jeg vil hellere være vågen mens du er" siger han så med et lille smil

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com